Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

butonul de taiat curentul? sau vreun senzor care nu mai inregistreaza ca ambreiajul e tras(in cazul in care se poate porni numai cu ambreiajul tras cum e la a mea)

 

 

Sa iti dea domnu multa sanatate. Mi-ai dat o idee f buna si m-ai facut azi fericit. Mi-ai dat o idee care nu mi-a venit in cap sa verific :laugh: . Vezi ce bun poate sa fie un forum. Am stat azi toata ziua bosumflat si nu am avut chef de nimic din cauza asta. Deabia am refacut moto in intregime si sa ma apuc sa o desfac din nou toata nu aveam chef.

 

Moto porneste instant daca e impinsa. Senzorul de la maneta de ambreiaj este sarit pt ca surubul care il tine sa rupt si nu am apucat sa il schimb si acuma nu mai trebuie sa apas maneta de ambreiaj cand pornesc motorul adica cu alte cuvinte daca e in viteza si dau la demaror poate sa plece in fata dar am motoreta de 3 ani si sunt obisnuit cu ea. Senzorul de la maneta de ambreiaj era blocat ,l-am apasat de 2-3 ori si acuma porneste motoreta la buton ca inainte. Sunt un zambet tot ca si cum as primi o bomboana in copilarie. :wacko:

 

Ms mult, raman dator !!!!

Editat de Mad Max1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

bravos, acuma n-o sa mai ai treaba cu filtrul de aer cat timp nu schimbi motorul :wacko:

si vezi sa nu exagerezi cu frecventa curatarilor, producatorul zice ca filtreaza cu ata mai bine cu cat il cureti mai rar.

eu am zis ca la vreo 10.00 il curat, nu cred ca mai des.

asa nici nu se imbacseste exagerat, si filtreaza bine :laugh:

 

daca ai vrut sa scrii 10000, sa stii ca e foarte mult, noi il curatam la 3000 si arata ultraambacsit,daca mai circuli si prin oras, la 3000 e varza de murdar.

si se simte, nu mai trage asa bine motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine in flegma asta de oras plin de praf, se naclaste imediat filtrul, zici ca a dat cineva intentionat cu praf pe el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

adevarul este ca pe motor ii primul filtru sport pe care il am, spre deosebire de masina la care am de vreo 4 ani.

la masina intr-adevar, la 3-4 mii il curat si eu, dar la motor am observat ca nici ala de hartie nu mi s-a imbacsit foarte tare. Spre rusinea mea cel de hartie nu l-am schimbat sau curatat vreo 10.000 de km, ca am tot amanat operatiunea, dar arata, zic eu, rezonabil.

De asta am zis de 10.000.

Bineinteles, trebuie verificat mai des si daca ii imbacsit, atunci normal ca se curata, ca nu mai trage motorul.

Eu doar am reprodus ce a scris producatorul pe prospect :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca ai vrut sa scrii 10000, sa stii ca e foarte mult, noi il curatam la 3000 si arata ultraambacsit,daca mai circuli si prin oras, la 3000 e varza de murdar.

si se simte, nu mai trage asa bine motorul.

 

Nu mai faceti fratilor motocross cu motoarele sport :wacko:

O sa schimb si eu filtrul acum la revizia de 12.000. Probabil tot cu unul stock.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu nu am facut 10mi de cand am mororul (2 ani)

mi se pare mult 10mi....cred ca pe la 5mi km ar fi bine,acum depinde

 

oricum,ma bucur ca nu mai trebuie sa il schimb....e o caruta de bani un filtru de aer

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine dupa 1200-1300km(a fost curatat inainte de al cumpara) filtrul e murdat,mai merg max 1000km si cumpar Chestiile(nu prea stiu cum se numesc) cu care se curata filtrul...ulei si ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ciao,

cine stie sa-mi spuna cum imi dau seama daca imi functioneaza socul automat la motor/ eventual unde se gaseste (ceva poze ar fi utile)??

intreb asta, deoarece imi porneste motorul dimineata de abia dintr-a 4-5 incercare sau chiar mai mult!

 

O a doua intrebare este daca trebuie schimbat uleiul din cutia de viteza; eu din cate am auzit, ca da, si atunci sa-mi srecomandati ceva uleiuri dar si cum se procedeaza, exista un buson ceva pe unde se pune sau trebuie desfacuta cutia??

 

Trei: eu am uns cablurile de accelaratie si ambriaj, atat cat s-a putut cu WD 40, aveti alte pareri?? Ideea e ca l-am uns doar la extremitati, unde se putea, si deja s-a obs. o imbunatatire!

 

Merci!

Editat de SNOWMAN
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu am vazut inca motor care are ulei separat pentru cutia de viteze, cutia foloseste acelasi ulei ca si motorul. bafta

Editat de dopeman1979
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

In principiu socul automat functioneaza daca dimineata, dupa ce pornesti, sta motorul mai turat, si dupa cateva secunde/minute, in functie si de temperatura de afara, relantiul coboara la nivelul normal. La tine ar trebui verificate bujiile, facuta sincronizare si apoi daca nu iti porneste corect ajungi in situatia mea :wacko:

Cu cablurile ai procedat bine in principiu, dar eu recomand ca dupa wd40 (care este un multifunctional FOARTE bun), sa dai si cu spray de uns lantul. Explicatia e simpla, WD40 mai mult curata iar spayul de lant greseaza. Si fa operatiunea asta regulat (la cateva mii de km, scrie si in manualul de intretinere).

E ok sa le dai doar la extremitati, acolo sunt punctele de gresare pentru ele.

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ciao,

cine stie sa-mi spuna cum imi dau seama daca imi functioneaza socul automat la motor/ eventual unde se gaseste (ceva poze ar fi utile)??

intreb asta, deoarece imi porneste motorul dimineata de abia dintr-a 4-5 incercare sau chiar mai mult!

 

O a doua intrebare este daca trebuie schimbat uleiul din cutia de viteza; eu din cate am auzit, ca da, si atunci sa-mi srecomandati ceva uleiuri dar si cum se procedeaza, exista un buson ceva pe unde se pune sau trebuie desfacuta cutia??

 

Trei: eu am uns cablurile de accelaratie si ambriaj, atat cat s-a putut cu WD 40, aveti alte pareri?? Ideea e ca l-am uns doar la extremitati, unde se putea, si deja s-a obs. o imbunatatire!

 

Merci!

 

Am auzit k unsul cu wd40 nu e chiar recomandat pentru ca la inceput unge dar apoi usuca. De aia e si folosit la protejarea motoretei pe timp de iarna. Dar nu pun 100% in spate la ce zic.

Cu socul ma gandesc ca ar trebui ca atunci cand o pornesti sa iti tina singura turatia ridicata si apoi cand se incalzeste un pic sa revina la relantiul normal. Daca nu face asa inseamna ca nu e tras socul.

Iar asta cu cutia cred ca e acelasi ulei si pentru motor si pentru cutie, dar acum nu stiu ce model ai.

 

Disclaimer...sunt un mecanic FOARTE amator asa ca nu te lua prea mult dupa ce zic eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ciao,

cine stie sa-mi spuna cum imi dau seama daca imi functioneaza socul automat la motor/ eventual unde se gaseste (ceva poze ar fi utile)??

intreb asta, deoarece imi porneste motorul dimineata de abia dintr-a 4-5 incercare sau chiar mai mult!

 

O a doua intrebare este daca trebuie schimbat uleiul din cutia de viteza; eu din cate am auzit, ca da, si atunci sa-mi srecomandati ceva uleiuri dar si cum se procedeaza, exista un buson ceva pe unde se pune sau trebuie desfacuta cutia??

 

Trei: eu am uns cablurile de accelaratie si ambriaj, atat cat s-a putut cu WD 40, aveti alte pareri?? Ideea e ca l-am uns doar la extremitati, unde se putea, si deja s-a obs. o imbunatatire!

 

Merci!

acelasi ulei unge motorul si cutia

ex. busonul pe unde pui uleiul in motor este chiar deasupra ambreiajului <motoarele care au uleiul separat ambreiajul este uns de uleiul din cutie>

cel mai bine uitate-n manualul de intretinere sa vezi ce si cand tr sa schimbi<nu ce cred unii si altii>

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trage si tu socul ala putin, si sta in relanti, pune si tu bujii noi, filtru, si sa vezi ce frumos porneste.

Foarte frumos cand scriem vrute si nevrute, unii stiu mai multe alti mai putin unii mai incepatori altii mai cu experienta, asa ca nu trebuie sa se supere cineva ca ne spunem parerile toti, eu am invatat foarte multe datorita forumului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trage si tu socul ala putin, si sta in relanti, pune si tu bujii noi, filtru, si sa vezi ce frumos porneste.

Foarte frumos cand scriem vrute si nevrute, unii stiu mai multe alti mai putin unii mai incepatori altii mai cu experienta, asa ca nu trebuie sa se supere cineva ca ne spunem parerile toti, eu am invatat foarte multe datorita forumului.

foarte bine ai gândit tu, da omu o zis ceva de soc automat :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa este, am soc automat, asta e sigur! Ideea este cum poate fii verificat, daca stie cineva?

 

Cat despre celelalte intrebari va multumesc de raspunsuri:

Asa este, uleiul este la fel pentru motor si cutia de viteze! Nu eram sigur :wacko:

 

Cat despre WD 40 si uns cablurile, ideea cu sprayul de uns lantul nu pare rea, dar is curios daca au facut mai multi asa ceva, sa nu fie probleme, eu ma gandeam sa dau dupa cu ceva vaselina??

 

Deci ramane intrebarea cum verifici un soc automat ... doar pt. cunoscatori :laugh:

 

p.s apropo a incercat cineva sa si stranga putin cablurile de acceleratie/ ambriaj?? daca da, cam cum a procedat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Socul il verifici cum ti-am zis mai sus, sau daca esti bengos in mecanica/electronica, iei aparatu' de masura si manualul de reparatie, si masori valorile la senzori :laugh:

Da varianta cu turatia care tres a scada dupa o vreme ii infailibila :wacko:

Poti linistit sa dai cu vaselina, dar nu prea reusesti sa o pui unde trebuie la cabluri, decat daca o incalzesti si o torni. Mi se pare destul de greu, faci mizerie multa si din cate stiu eu, vaselina, spre deosebire de spray-urile speciale pentru gresat, tinde sa adune mai multa mizerie.

Cablurile de acceleratie si ambreiaj, la fel ca si maneta de ambreaj, TREBUIE sa aiba anumite jocuri. De exemplu la mine, maneta de acceleratie tre sa aiba un joc intre 3-4 mm, iar maneta de ambreiaj, daca nu ma insel, ca-s la munca acuma si nu am manualul, tre sa aiba un joc (sus-jos) intre 10 si 30 mm, sau ceva de genul asta. Deci ele nu se strang, se regleaza jocul. Daca nu ai manualul de intretinere al motorului, incearca sa-l faci rost de la cineva sau sa-l cauti pe net, te va ajuta foarte mult. Acolo gasesti exact cum sa reglezi tot ce ai nevoie (de exemplu cablul de acceleratie are in total vreo 5-6 locuri de unde se poate regla, daca includem aici si capatul de la motor).

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu folosesc wd40 sa curat surubele cable,de uns in locurile unde este frecarea f mare,gen cric sau mai stiu eu ce,cred ca se da cu alceva.Oricum,cand prezentau astia avionul prezidential,si i-i faceau mecanicii aia revizia tehnica,am surprins un moemnt cum umbla ala la elice,motor cu Wd 40 in mana.Deci cred ca este o solutie super buna.Am inteles ca respinge apa,si praful..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este intr-adevăr, si eu îl folosesc absolut oriunde pe motor, dar este multifunctional. adică si curată, si unge, si degripeaza, si respinge apa/praf, etc. Dar de uns nu cred ca o face mai bine decât un produs dedicat, de buna calitate. La mine ordinea este asta: prima data curat bine cu spray de frane (care pana acuma ii cel mai bun curatator de grăsime si mizerie), apoi wd40, care sa zicem ca-i un fel te tratament, si apoi unde ii cazul, spray de gresat lantul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

prima data curat bine cu spray de frane (care pana acuma ii cel mai bun curatator de grăsime si mizerie), apoi wd40, care sa zicem ca-i un fel te tratament, si apoi unde ii cazul, spray de gresat lantul.

 

la ce anume te referi, ce anume cureti? cablurile de acceleratie/ambriaj?? sprayul de frane se poate folosi si la astea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, cablurile nu le curat, doar le gresez. De curatat curat locurile unde pivoteaza scaritele, pedalele de frana si ambreiaj, lantul.

La cabluri din cand in cand mai dau cu wd40, dar sincer nu cred ca este necesar. Doar spray-ul de lant, dar trebuie facut periodic.

Si unsul si jocurile corecte de care ti-am scris inainte au menirea de a prelungi viata cablurilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi sa nu cureti discurile de frana cu el:))Eu am curatat etrierii de grasime,si am scapat si pe discuri.Si pentru 1 km nu prea mai aveam frana.Acum daca mai scap,stiu lectia.Dar mare atentie,daca o comietti cu el,sa nu va ia prin surprindere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

apropo, sambata viitoare este salonul moto. eu am vb deja cu mai multi prieteni sa ne intalnim la 10.30 la arc si pe la 11 sa plecam spre romexpo.

se mai baga cineva? pt mai multe detalii nr meu de tel este 0723641606, dar in principiu o sa hotaram aici ce si cum :wacko:

nu se baga nimeni?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...