kelu_copilu Postat Mai 20, 2010 Share Postat Mai 20, 2010 (editat) bordul a fost schimbat motocicleta este din 2001 ca tot ziceam de mecanicul respectiv de la care am astepta un semn sa imi returneze piesele lipsa a venit moimentul sa ii fac reclama /index.php?showtopic=527885 man am citit si io patania ta<dubioasa treaba>dar am vazut ca ai avut o problema si la instalatia electrica<in special partea din fata>. dupa cum am mai spus teoria e mai simpla decat practica , asa ca iti spun ca prima oara tr sa iei manualul de reparatie si vezi ca ai acolo undeva o schema cu fiecare pin din mufa bordului ce face<ce rol are>. gaseste speedometrul si urmarestel din mufa in mufa sa vezi unde ajunge. mai poti sa tragi provizoriu un fir derect de la senzor in bord<dar mie personal nu-mi plac improvizatiile astea>cel mai bine sa vezi unde e inversat si cu ce<apropo martor de fi nu ai in bord><si ai incercat si cu alt bord sau asta nu e bordul motocicletei?><amandoua bordurile iti fac aceiasi chestie?> Editat Mai 20, 2010 de kelu_copilu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Mai 20, 2010 Share Postat Mai 20, 2010 Mai primiti unul? Gsx-r 600 an fab 2007 inmatriculat 2008/ 4700km. Luata de la un bun amic (cel care a luat-o de noua). Poze si alea, alta data. Mesaj completat Musai se cere o toba mai galagioasa, aveti idee cat si de pe unde( fara ebay, ca pe ala il incing noaptea asta) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurBalaur Postat Mai 20, 2010 Share Postat Mai 20, 2010 Mai primiti unul? Gsx-r 600 an fab 2007 inmatriculat 2008/ 4700km. Luata de la un bun amic (cel care a luat-o de noua). Poze si alea, alta data. Hehe, pai bine ai venit in clan atunci. Dar nu cautai R6 sau 600RR cum ziceai, ce te-a facut sa te indrepti spre Suzeta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Mai 20, 2010 Share Postat Mai 20, 2010 Hehe, pai bine ai venit in clan atunci. Dar nu cautai R6 sau 600RR cum ziceai, ce te-a facut sa te indrepti spre Suzeta ? Pretul, aspectul si numarul de km.............Ca imi iau eu cand ma fac mare FZ1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Mai 20, 2010 Share Postat Mai 20, 2010 Era sa mor din cauza butonului rosu (oprire de urgenta) se intrerupea contactul numai de la 7 mii in sus si nu era distractiv deloc, si tot din cauza SPALATULUI CU JET, sa prajit si mufa de la releul de incarcare, si eram pe la Brasov adica 150km de casa (asta distractiv) orice problema am la motocicleta este din cauza spalatului cu jet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
classalex Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 Am zis eu! Mesaj completat Pretul, aspectul si numarul de km.............Ca imi iau eu cand ma fac mare FZ1 Sa o stapanesti sanatos,si fara evenimente...! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 Am zis eu!Mesaj completat Sa o stapanesti sanatos,si fara evenimente...! Diseara seminte la paarc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriel03 Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 Salutare, sunt si eu fericitul posesor al unui srad din 2000 si zilele trecute dupa ce am spalat-o la spalatorie ( o fii doar coincidenta? ) a inceput sa-mi faca ceva figuri, adica in mers parca mi se taie gazul se aprinde ledul rosu si se opreste , parca s-ar ineca :| , mentionez ca mi s-a mai intamplat asta doar 1 singura data cand eram pe rosu cu benzina ( iar o fii doar o coincidenta? ) dar acum mi s-a intamplat de vreo 10 ori ( spre seara n-a mai facut figuri , aveti idee de la ce poate sa fie? e vreo problema frecventa sau trb sa ma duc la un specialist? ms si asfalt uscat, ce vant e afara am patit acelasi lucru ...dupa spalatorie ...intrase apa pe la mufa de la releul de incarcare, si facuse arc electric in mufa ... aceasta se topise pe jumatate, si ori facea scurt, ori nu mai facea contact. mureau luminile in bord, semnalizarea, motoru ... din intamplare i-am dat o palma peste codita in partea stanga ( cum dai o palma peste curu femeii ) si si-a revenit. asa am descoperit defectul . eu sunt patit cu amandoua asemenea chestii. in primul rand pentru sebi.la viteza mare o data si cand eram pe rosu alta data,dar la viteza mica se taia gazul si se oprea motorul.problema a fost rezolvata prin demontarea rezervorului si curatirea filtrului de benzina de pe pompa.in rezervor am gasit mizerie si apa foarte murdara plus ca filtrul (o plasa din plastic) era imbacsit cu o substanta vascoasa (noroi cred). aceeasi problema ca si mandibula:mufa topita fire sudate,se oprea in mers.am taiat mufa si pus conectori,darmotorul se oprea in mers datorita sigurantei generale.cea de 30 de pe releul de startare,avea joc in suport. sper sa te ajute alex si sa iti rezolve problemele. hai cu vremea frumoasa sa mai iesim si noi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omunegru22 Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 (editat) Salut baieti, Sunt fost posesor de Honda Hornet si Honda Shadow. Anul trecut am renuntat la motor ca sa-mi iau masina si mi-a parut rau. Prefer viata pe 2 roti in schimbul comoditatii pe care ti-o da o masina. Ma bate gandul sa-mi iau un K1 si vreau sa stiu daca se merita sa fac un schimb. Eu am o Alfa Romeo 156 de 2l, benizna, din 99. Arata si merge foarte foarte bine. E bine intretinuta si full de dotari pe ea. Vreau sa o schimb cu acest GSXR http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?showtopic=68746, care de altfel arata bine, dupa parerea mea. Ideea e ca nu cunosc tipul asta de motocicleta si vreau sa stiu la ce ar trebui sa fiu atent si ce sa am in vedere, daca merita sa fac un asemenea schimb sau care este pretul ei real in momentul de fata. Multumesc anticipat Editat Mai 21, 2010 de omunegru22 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 Ideea e ca nu cunosc tipul asta de motocicleta si vreau sa stiu la ce ar trebui sa fiu atent si ce sa am in vedere, daca merita sa fac un asemenea schimb sau care este pretul ei real in momentul de fata. In jur de 3000 e pretul. Intra pe moto.it sa vezi ce si cum. Bineinteles negocierea se face la fata locului. Din anii aia si la banii aia mai iti recomand un cbr f4. Pozitie ceva mai touring, injectie la fel ca si la suzuki. kawa si yamaha sunt pe carburatoare in anul ala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 Si poze cu noua achizitie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 foarte frumos, sa-ti traiasca ...acum cand o sa te faci mare o sa vrei gsxr de 1000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cataene Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 Salutare. Prin Bucuresti unde pot gasi niste plase pentru air-ram-uri? @Florin-V sa il stapanesti sanatos, ffff frumos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 Multumesc frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 Frumos foc gixerake, si sa ai parte numai de drumuri sigure cu dansa, si sa ramana frumoasa asa mereu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 (editat) o ultima poza in culorile fabricii Editat Mai 21, 2010 de todea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omunegru22 Postat Mai 22, 2010 Share Postat Mai 22, 2010 Salut baieti,Sunt fost posesor de Honda Hornet si Honda Shadow. Anul trecut am renuntat la motor ca sa-mi iau masina si mi-a parut rau. Prefer viata pe 2 roti in schimbul comoditatii pe care ti-o da o masina. Ma bate gandul sa-mi iau un K1 si vreau sa stiu daca se merita sa fac un schimb. Eu am o Alfa Romeo 156 de 2l, benizna, din 99. Arata si merge foarte foarte bine. E bine intretinuta si full de dotari pe ea. Vreau sa o schimb cu acest GSXR http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?showtopic=68746, care de altfel arata bine, dupa parerea mea. Ideea e ca nu cunosc tipul asta de motocicleta si vreau sa stiu la ce ar trebui sa fiu atent si ce sa am in vedere, daca merita sa fac un asemenea schimb sau care este pretul ei real in momentul de fata. Multumesc anticipat Alte pareri? Sfaturi? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Mai 22, 2010 Share Postat Mai 22, 2010 E frumos, dar eu mi-am luat k1 cu 24000km acum 2 ani si am dat 3000 pe el... Adevarat ca nu arata asa bine al meu, dar totusi e din 2001. As zice vreo 2000-2500. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Mai 22, 2010 Share Postat Mai 22, 2010 (editat) frumoase frumoase, felicitari pt todea si florin(sa`i pui o toba klumea sa nu te zgarceshti) Editat Mai 22, 2010 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omunegru22 Postat Mai 22, 2010 Share Postat Mai 22, 2010 E frumos, dar eu mi-am luat k1 cu 24000km acum 2 ani si am dat 3000 pe el...Adevarat ca nu arata asa bine al meu, dar totusi e din 2001. As zice vreo 2000-2500. Merci frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Mai 22, 2010 Share Postat Mai 22, 2010 Merci frumos parerea mea sa nu te zgarcesti la bani cand cumperi un motor..mai ales daca ai de gand sa-l ti o vreme,nimeni nu da o piesa buna pe bani putini! cand am luat k5 nu am facut nici o verificare mai amanuntita decat asa o scurta privire la carene,i-am dat banii omului si am plecat,exact ca la piata cand cumperi cartofi.il am de un an jumate si am schimbat doar o siguranta,care s-a ars tot din vina mea cand i-am pus xenonu'.amu mai sunt si nebuni care cer avioane pe o mobra klumea sau pe o troscoleta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SNOWMAN Postat Mai 22, 2010 Share Postat Mai 22, 2010 Salutari, Am incercat azi sa fac o aerisire la circuitul de aerisire de la radiator ca la carte, astfel conform manualului am facut umatorii pasi: 1. am completat lichid de racire, doar in recipientul(vasul)de rezerva, in radiator era pana la buson; 2. am zgaltait motorul stanga-dreapa sa iasa eventualele bule 3. cu capacul de la radiator deschis am pornit motorul Cand a ajuns temperatura pe bord pe la 90 grade, efectiv a inceput sa tasneasca lichidul de racire din radiator, pe la capacul deschis, fiind probabil aproape de pct de fierbere! Lucru care mi s-a parut normal, dar ce nu mi s-a parut normal era faptul ca inainte sa aibe o asemenea temperatura, mai iesea lichid de racire, dar nu tragea lichid din vasul de rezerva din lateral?? Intrebarea mea: este normal sa se intample asa?? Dupa astea am completat cu lichid de racire in radiator si am dat drumul la motor, pe loc, si pe la 100 grade imi iesea fum de la radiator?? Este normal chiar daca sta 10 min pe loc sa scoata un fum vizibil, ca urmare a incalzirii lichidului de racire din radiator? Cum pot oare verifica daca imi merge circuitul de racire?? Merci de raspunsuri!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Mai 22, 2010 Share Postat Mai 22, 2010 Este normal chiar daca sta 10 min pe loc sa scoata un fum vizibil, ca urmare a incalzirii lichidului de racire din radiator? Cum pot oare verifica daca imi merge circuitul de racire?? Merci de raspunsuri!! Nu este fum este abur de la ce sa prelins pe radiator. Antigelul fiind un produs pe baza de glicerina se evapora mult mai greu decat apa, de aceea persista putin mai mult aburul tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Mai 23, 2010 Share Postat Mai 23, 2010 Salutare. Prin Bucuresti unde pot gasi niste plase pentru air-ram-uri? @Florin-V sa il stapanesti sanatos, ffff frumos. @Florin-V super motor .... sa-l stapanesti sanatos. o sa trec pe la tine sa-l vad si eu, si sa te uiti un pic la ambreiajul meu.... poate i se mai poate face ceva . cu plasele pt ram-uri ... treci pe la mine sa-ti dau o bucata de plasa, asta daca nu ai chef sa te duci in vitan sa cumperi un metru, si-ti explic si cum o faci. nu iese ca originalul, dar e oki. o sa cobor la mototr sa schimb niste bece si o sa fac si o poza ca sa-ti faci o idee. Mesaj completat ai pm cu nr de tel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Mai 23, 2010 Share Postat Mai 23, 2010 (editat) @Florin-V super motor .... sa-l stapanesti sanatos.o sa trec pe la tine sa-l vad si eu, si sa te uiti un pic la ambreiajul meu.... poate i se mai poate face ceva . Multumesc mult, te astept oricand doresti si iti face placere. Multumesc. P.S am fost pe cheia, numai pot de fund. Editat Mai 23, 2010 de Florin -v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.