gabriel03 Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 Salutare, sunt si eu fericitul posesor al unui srad din 2000 si zilele trecute dupa ce am spalat-o la spalatorie ( o fii doar coincidenta? ) a inceput sa-mi faca ceva figuri, adica in mers parca mi se taie gazul se aprinde ledul rosu si se opreste , parca s-ar ineca :| , mentionez ca mi s-a mai intamplat asta doar 1 singura data cand eram pe rosu cu benzina ( iar o fii doar o coincidenta? ) dar acum mi s-a intamplat de vreo 10 ori ( spre seara n-a mai facut figuri , aveti idee de la ce poate sa fie? e vreo problema frecventa sau trb sa ma duc la un specialist? ms si asfalt uscat, ce vant e afara am patit acelasi lucru ...dupa spalatorie ...intrase apa pe la mufa de la releul de incarcare, si facuse arc electric in mufa ... aceasta se topise pe jumatate, si ori facea scurt, ori nu mai facea contact. mureau luminile in bord, semnalizarea, motoru ... din intamplare i-am dat o palma peste codita in partea stanga ( cum dai o palma peste curu femeii ) si si-a revenit. asa am descoperit defectul . eu sunt patit cu amandoua asemenea chestii. in primul rand pentru sebi.la viteza mare o data si cand eram pe rosu alta data,dar la viteza mica se taia gazul si se oprea motorul.problema a fost rezolvata prin demontarea rezervorului si curatirea filtrului de benzina de pe pompa.in rezervor am gasit mizerie si apa foarte murdara plus ca filtrul (o plasa din plastic) era imbacsit cu o substanta vascoasa (noroi cred). aceeasi problema ca si mandibula:mufa topita fire sudate,se oprea in mers.am taiat mufa si pus conectori,darmotorul se oprea in mers datorita sigurantei generale.cea de 30 de pe releul de startare,avea joc in suport. sper sa te ajute alex si sa iti rezolve problemele. hai cu vremea frumoasa sa mai iesim si noi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omunegru22 Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 (editat) Salut baieti, Sunt fost posesor de Honda Hornet si Honda Shadow. Anul trecut am renuntat la motor ca sa-mi iau masina si mi-a parut rau. Prefer viata pe 2 roti in schimbul comoditatii pe care ti-o da o masina. Ma bate gandul sa-mi iau un K1 si vreau sa stiu daca se merita sa fac un schimb. Eu am o Alfa Romeo 156 de 2l, benizna, din 99. Arata si merge foarte foarte bine. E bine intretinuta si full de dotari pe ea. Vreau sa o schimb cu acest GSXR http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?showtopic=68746, care de altfel arata bine, dupa parerea mea. Ideea e ca nu cunosc tipul asta de motocicleta si vreau sa stiu la ce ar trebui sa fiu atent si ce sa am in vedere, daca merita sa fac un asemenea schimb sau care este pretul ei real in momentul de fata. Multumesc anticipat Editat Mai 21, 2010 de omunegru22 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 Ideea e ca nu cunosc tipul asta de motocicleta si vreau sa stiu la ce ar trebui sa fiu atent si ce sa am in vedere, daca merita sa fac un asemenea schimb sau care este pretul ei real in momentul de fata. In jur de 3000 e pretul. Intra pe moto.it sa vezi ce si cum. Bineinteles negocierea se face la fata locului. Din anii aia si la banii aia mai iti recomand un cbr f4. Pozitie ceva mai touring, injectie la fel ca si la suzuki. kawa si yamaha sunt pe carburatoare in anul ala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 Si poze cu noua achizitie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 foarte frumos, sa-ti traiasca ...acum cand o sa te faci mare o sa vrei gsxr de 1000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cataene Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 Salutare. Prin Bucuresti unde pot gasi niste plase pentru air-ram-uri? @Florin-V sa il stapanesti sanatos, ffff frumos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 Multumesc frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 Frumos foc gixerake, si sa ai parte numai de drumuri sigure cu dansa, si sa ramana frumoasa asa mereu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 (editat) o ultima poza in culorile fabricii Editat Mai 21, 2010 de todea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omunegru22 Postat Mai 22, 2010 Share Postat Mai 22, 2010 Salut baieti,Sunt fost posesor de Honda Hornet si Honda Shadow. Anul trecut am renuntat la motor ca sa-mi iau masina si mi-a parut rau. Prefer viata pe 2 roti in schimbul comoditatii pe care ti-o da o masina. Ma bate gandul sa-mi iau un K1 si vreau sa stiu daca se merita sa fac un schimb. Eu am o Alfa Romeo 156 de 2l, benizna, din 99. Arata si merge foarte foarte bine. E bine intretinuta si full de dotari pe ea. Vreau sa o schimb cu acest GSXR http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?showtopic=68746, care de altfel arata bine, dupa parerea mea. Ideea e ca nu cunosc tipul asta de motocicleta si vreau sa stiu la ce ar trebui sa fiu atent si ce sa am in vedere, daca merita sa fac un asemenea schimb sau care este pretul ei real in momentul de fata. Multumesc anticipat Alte pareri? Sfaturi? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Mai 22, 2010 Share Postat Mai 22, 2010 E frumos, dar eu mi-am luat k1 cu 24000km acum 2 ani si am dat 3000 pe el... Adevarat ca nu arata asa bine al meu, dar totusi e din 2001. As zice vreo 2000-2500. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Mai 22, 2010 Share Postat Mai 22, 2010 (editat) frumoase frumoase, felicitari pt todea si florin(sa`i pui o toba klumea sa nu te zgarceshti) Editat Mai 22, 2010 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omunegru22 Postat Mai 22, 2010 Share Postat Mai 22, 2010 E frumos, dar eu mi-am luat k1 cu 24000km acum 2 ani si am dat 3000 pe el...Adevarat ca nu arata asa bine al meu, dar totusi e din 2001. As zice vreo 2000-2500. Merci frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Mai 22, 2010 Share Postat Mai 22, 2010 Merci frumos parerea mea sa nu te zgarcesti la bani cand cumperi un motor..mai ales daca ai de gand sa-l ti o vreme,nimeni nu da o piesa buna pe bani putini! cand am luat k5 nu am facut nici o verificare mai amanuntita decat asa o scurta privire la carene,i-am dat banii omului si am plecat,exact ca la piata cand cumperi cartofi.il am de un an jumate si am schimbat doar o siguranta,care s-a ars tot din vina mea cand i-am pus xenonu'.amu mai sunt si nebuni care cer avioane pe o mobra klumea sau pe o troscoleta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SNOWMAN Postat Mai 22, 2010 Share Postat Mai 22, 2010 Salutari, Am incercat azi sa fac o aerisire la circuitul de aerisire de la radiator ca la carte, astfel conform manualului am facut umatorii pasi: 1. am completat lichid de racire, doar in recipientul(vasul)de rezerva, in radiator era pana la buson; 2. am zgaltait motorul stanga-dreapa sa iasa eventualele bule 3. cu capacul de la radiator deschis am pornit motorul Cand a ajuns temperatura pe bord pe la 90 grade, efectiv a inceput sa tasneasca lichidul de racire din radiator, pe la capacul deschis, fiind probabil aproape de pct de fierbere! Lucru care mi s-a parut normal, dar ce nu mi s-a parut normal era faptul ca inainte sa aibe o asemenea temperatura, mai iesea lichid de racire, dar nu tragea lichid din vasul de rezerva din lateral?? Intrebarea mea: este normal sa se intample asa?? Dupa astea am completat cu lichid de racire in radiator si am dat drumul la motor, pe loc, si pe la 100 grade imi iesea fum de la radiator?? Este normal chiar daca sta 10 min pe loc sa scoata un fum vizibil, ca urmare a incalzirii lichidului de racire din radiator? Cum pot oare verifica daca imi merge circuitul de racire?? Merci de raspunsuri!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Mai 22, 2010 Share Postat Mai 22, 2010 Este normal chiar daca sta 10 min pe loc sa scoata un fum vizibil, ca urmare a incalzirii lichidului de racire din radiator? Cum pot oare verifica daca imi merge circuitul de racire?? Merci de raspunsuri!! Nu este fum este abur de la ce sa prelins pe radiator. Antigelul fiind un produs pe baza de glicerina se evapora mult mai greu decat apa, de aceea persista putin mai mult aburul tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Mai 23, 2010 Share Postat Mai 23, 2010 Salutare. Prin Bucuresti unde pot gasi niste plase pentru air-ram-uri? @Florin-V sa il stapanesti sanatos, ffff frumos. @Florin-V super motor .... sa-l stapanesti sanatos. o sa trec pe la tine sa-l vad si eu, si sa te uiti un pic la ambreiajul meu.... poate i se mai poate face ceva . cu plasele pt ram-uri ... treci pe la mine sa-ti dau o bucata de plasa, asta daca nu ai chef sa te duci in vitan sa cumperi un metru, si-ti explic si cum o faci. nu iese ca originalul, dar e oki. o sa cobor la mototr sa schimb niste bece si o sa fac si o poza ca sa-ti faci o idee. Mesaj completat ai pm cu nr de tel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Mai 23, 2010 Share Postat Mai 23, 2010 (editat) @Florin-V super motor .... sa-l stapanesti sanatos.o sa trec pe la tine sa-l vad si eu, si sa te uiti un pic la ambreiajul meu.... poate i se mai poate face ceva . Multumesc mult, te astept oricand doresti si iti face placere. Multumesc. P.S am fost pe cheia, numai pot de fund. Editat Mai 23, 2010 de Florin -v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Mai 23, 2010 Share Postat Mai 23, 2010 te-ai dat cu punga pe partie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Mai 23, 2010 Share Postat Mai 23, 2010 te-ai dat cu punga pe partie? M-am dat cu ceva motorete pana acum pe cheia, dar asta este criminala. Ma doare fundul de zici ca mi-au tras-o 10 negrii si mai stau inca 10 la coada. Va imaginati ca am stat pe louis pana acum ca sa imi comand pernuta cu gel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sandu07 Postat Mai 23, 2010 Share Postat Mai 23, 2010 Mda,si al meu are saua tare si ma doare poponeata cand merg peste 100km.Am vazut la un tip cu un K2 saua modificata......nu stiu cu ce a inlocuit buretele dar erea mai moale decat....scaunul masini Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Mai 24, 2010 Share Postat Mai 24, 2010 (editat) Scaunul de la suzuki e cam cel mai confortabil de la categoria sport...desi sport si confortabil nu prea merg mana in mana. Lasati scaunul asa, o sa va obisnuiti Editat Mai 24, 2010 de doctoroo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DLA Postat Mai 24, 2010 Share Postat Mai 24, 2010 Mda,si al meu are saua tare si ma doare poponeata cand merg peste 100km.Am vazut la un tip cu un K2 saua modificata......nu stiu cu ce a inlocuit buretele dar erea mai moale decat....scaunul masini duminica trecuta am facut 1100 km intr-o zi in saua unui gixxer 1000 K7 si nu m-a durut nimic. e chestie de antrenament. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sandu07 Postat Mai 24, 2010 Share Postat Mai 24, 2010 duminica trecuta am facut 1100 km intr-o zi in saua unui gixxer 1000 K7 si nu m-a durut nimic. e chestie de antrenament. E aici sunt deacord cu tine,eu ies o data la 2saptamani cu motorul si merg aprox 100km.In martie cand l-am adus din provincie(unde il tin iarna)la intrare in bucuresti nu imi mai simteam mainile si nu prea mai putem sa franez si sa schimb vitezele si am oprit ....am facut o pauza de vreo 15-20min si cu un ultim efort am ajuns cu mobra acas' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
classalex Postat Mai 24, 2010 Share Postat Mai 24, 2010 M-am dat cu ceva motorete pana acum pe cheia, dar asta este criminala. Ma doare fundul de zici ca mi-au tras-o 10 negrii si mai stau inca 10 la coada. Va imaginati ca am stat pe louis pana acum ca sa imi comand pernuta cu gel Cum naiba va doare pe voi fundul?Nu cumva faceti prostii?ahhahahaha.Pe mine ma doare spatele si ceafa...dupa un drum lai lung,gen Cheia,dar la fund nu am avut probleme.AHHAHA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.