Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

Merci frumos :crack:

 

parerea mea sa nu te zgarcesti la bani cand cumperi un motor..mai ales daca ai de gand sa-l ti o vreme,nimeni nu da o piesa buna pe bani putini! cand am luat k5 nu am facut nici o verificare mai amanuntita decat asa o scurta privire la carene,i-am dat banii omului si am plecat,exact ca la piata cand cumperi cartofi.il am de un an jumate si am schimbat doar o siguranta,care s-a ars tot din vina mea cand i-am pus xenonu'.amu mai sunt si nebuni care cer avioane pe o mobra klumea sau pe o troscoleta :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutari,

Am incercat azi sa fac o aerisire la circuitul de aerisire de la radiator ca la carte, astfel conform manualului am facut umatorii pasi:

1. am completat lichid de racire, doar in recipientul(vasul)de rezerva, in radiator era pana la buson;

2. am zgaltait motorul stanga-dreapa sa iasa eventualele bule

3. cu capacul de la radiator deschis am pornit motorul

 

Cand a ajuns temperatura pe bord pe la 90 grade, efectiv a inceput sa tasneasca lichidul de racire din radiator, pe la capacul deschis, fiind probabil aproape de pct de fierbere! Lucru care mi s-a parut normal, dar ce nu mi s-a parut normal era faptul ca inainte sa aibe o asemenea temperatura, mai iesea lichid de racire, dar nu tragea lichid din vasul de rezerva din lateral??

 

Intrebarea mea: este normal sa se intample asa??

Dupa astea am completat cu lichid de racire in radiator si am dat drumul la motor, pe loc, si pe la 100 grade imi iesea fum de la radiator?? Este normal chiar daca sta 10 min pe loc sa scoata un fum vizibil, ca urmare a incalzirii lichidului de racire din radiator? Cum pot oare verifica daca imi merge circuitul de racire??

 

Merci de raspunsuri!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este normal chiar daca sta 10 min pe loc sa scoata un fum vizibil, ca urmare a incalzirii lichidului de racire din radiator? Cum pot oare verifica daca imi merge circuitul de racire??

 

Merci de raspunsuri!!

Nu este fum este abur de la ce sa prelins pe radiator. Antigelul fiind un produs pe baza de glicerina se evapora mult mai greu decat apa, de aceea persista putin mai mult aburul tau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Prin Bucuresti unde pot gasi niste plase pentru air-ram-uri?

@Florin-V sa il stapanesti sanatos, ffff frumos.

 

@Florin-V super motor .... sa-l stapanesti sanatos.

o sa trec pe la tine sa-l vad si eu, si sa te uiti un pic la ambreiajul meu....

poate i se mai poate face ceva .

 

cu plasele pt ram-uri ... treci pe la mine sa-ti dau o bucata de plasa,

asta daca nu ai chef sa te duci in vitan sa cumperi un metru,

si-ti explic si cum o faci. nu iese ca originalul, dar e oki. o sa cobor la mototr sa schimb niste bece

si o sa fac si o poza ca sa-ti faci o idee.

Mesaj completat

ai pm cu nr de tel

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Florin-V super motor .... sa-l stapanesti sanatos.

o sa trec pe la tine sa-l vad si eu, si sa te uiti un pic la ambreiajul meu....

poate i se mai poate face ceva .

 

 

Multumesc mult, te astept oricand doresti si iti face placere.

Multumesc.

 

P.S am fost pe cheia, numai pot de fund. :)

Editat de Florin -v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

te-ai dat cu punga pe partie? :)

M-am dat cu ceva motorete pana acum pe cheia, dar asta este criminala. Ma doare fundul de zici ca mi-au tras-o 10 negrii si mai stau inca 10 la coada. Va imaginati ca am stat pe louis pana acum ca sa imi comand pernuta cu gel :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda,si al meu are saua tare si ma doare poponeata cand merg peste 100km.Am vazut la un tip cu un K2 saua modificata......nu stiu cu ce a inlocuit buretele dar erea mai moale decat....scaunul masini

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scaunul de la suzuki e cam cel mai confortabil de la categoria sport...desi sport si confortabil nu prea merg mana in mana. Lasati scaunul asa, o sa va obisnuiti

Editat de doctoroo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda,si al meu are saua tare si ma doare poponeata cand merg peste 100km.Am vazut la un tip cu un K2 saua modificata......nu stiu cu ce a inlocuit buretele dar erea mai moale decat....scaunul masini

duminica trecuta am facut 1100 km intr-o zi in saua unui gixxer 1000 K7 si nu m-a durut nimic. e chestie de antrenament.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

duminica trecuta am facut 1100 km intr-o zi in saua unui gixxer 1000 K7 si nu m-a durut nimic. e chestie de antrenament.

E aici sunt deacord cu tine,eu ies o data la 2saptamani cu motorul si merg aprox 100km.In martie cand l-am adus din provincie(unde il tin iarna)la intrare in bucuresti nu imi mai simteam mainile si nu prea mai putem sa franez si sa schimb vitezele si am oprit ....am facut o pauza de vreo 15-20min si cu un ultim efort am ajuns cu mobra acas'

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am dat cu ceva motorete pana acum pe cheia, dar asta este criminala. Ma doare fundul de zici ca mi-au tras-o 10 negrii si mai stau inca 10 la coada. Va imaginati ca am stat pe louis pana acum ca sa imi comand pernuta cu gel :)

Cum naiba va doare pe voi fundul?Nu cumva faceti prostii?ahhahahaha.Pe mine ma doare spatele si ceafa...dupa un drum lai lung,gen Cheia,dar la fund nu am avut probleme.AHHAHA!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baaaaaaa, mai anuntati si voi când faceți plimbari de astea pe cheia, ca ardelenilor li se face dor de curbe :)

 

 

ardelenii merg pe meses...arad...ungaria...piatra craiului(desi e cam prost drumul)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum cui pe cui se scoate, azi am mai tras un drum pe Cheia. Gata nu ma mai doare putin ma doare ingrozitor.

 

Inclin sa cred ca esti incompatibil cu gixu. :) Incearca un tourer.

 

Daca pe gix nu ti-e bine, pe un cross plangi cu sughituri

 

Eu n-am simtit niciodata negrii aia ai tai.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari,

Am incercat azi sa fac o aerisire la circuitul de aerisire de la radiator ca la carte, astfel conform manualului am facut umatorii pasi:

1. am completat lichid de racire, doar in recipientul(vasul)de rezerva, in radiator era pana la buson;

2. am zgaltait motorul stanga-dreapa sa iasa eventualele bule

3. cu capacul de la radiator deschis am pornit motorul

 

Cand a ajuns temperatura pe bord pe la 90 grade, efectiv a inceput sa tasneasca lichidul de racire din radiator, pe la capacul deschis, fiind probabil aproape de pct de fierbere! Lucru care mi s-a parut normal, dar ce nu mi s-a parut normal era faptul ca inainte sa aibe o asemenea temperatura, mai iesea lichid de racire, dar nu tragea lichid din vasul de rezerva din lateral??

 

Intrebarea mea: este normal sa se intample asa??

Dupa astea am completat cu lichid de racire in radiator si am dat drumul la motor, pe loc, si pe la 100 grade imi iesea fum de la radiator?? Este normal chiar daca sta 10 min pe loc sa scoata un fum vizibil, ca urmare a incalzirii lichidului de racire din radiator? Cum pot oare verifica daca imi merge circuitul de racire??

 

Merci de raspunsuri!!

salut man

vezi ca ti-am scris si la service dar iti repet si aici

punctele 1; 2 si 3 au fost facute corect. dupa ce l-ai pornit in prima faza o sa-ti scada apa in radiator si trebuie saq completezi sa fie plin in permanenta iar cand trece de 80 de grade<se deschide termostatul>e posibil sa mai scada putin iar dupa o sa inceapa sa dea pe afara<cum incepe sa dea afara ii pui busonul si o lasi sa mearga in continuare sa se aeriseasca si traseul pana la vasul de expansiune. daca urmaresti dupa nivelul o sa vezi ca atunci cand e incins e mai mare iar atunci cand se raceste o sa-si traga inapoi antigelul din el<dar numai cand e sub presiune, adica busonul este pus>\

 

Mesaj completat

a si intrebarea care am uitat sa ti-o pun este de ce i-ai facut aerisire?are sintome sa-ti dea apa afara?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ardelenii merg pe meses...arad...ungaria...piatra craiului(desi e cam prost drumul)

mai mergeam si eu cand eram pe acolo, da de cand is in Bucuresti....cam slabut prin zona :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bun, sunt doar 2-3 curbe de unde mai ies tractoarele din padure si lasa pe carosabil pamant in rest bun

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da-mi raspunde si mie cineva la intrebare : cum e asfaltu pe cheia ???
"Ai 2 gauri in "acele de par" dar le vezi din timp, o denivelare mare cea de la lac un semafor de oprire a circulatiei pentru un sens ( se lucreaza) si 3 viraje in care era pietris.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...