todea Postat Mai 22, 2010 Share Postat Mai 22, 2010 Merci frumos parerea mea sa nu te zgarcesti la bani cand cumperi un motor..mai ales daca ai de gand sa-l ti o vreme,nimeni nu da o piesa buna pe bani putini! cand am luat k5 nu am facut nici o verificare mai amanuntita decat asa o scurta privire la carene,i-am dat banii omului si am plecat,exact ca la piata cand cumperi cartofi.il am de un an jumate si am schimbat doar o siguranta,care s-a ars tot din vina mea cand i-am pus xenonu'.amu mai sunt si nebuni care cer avioane pe o mobra klumea sau pe o troscoleta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SNOWMAN Postat Mai 22, 2010 Share Postat Mai 22, 2010 Salutari, Am incercat azi sa fac o aerisire la circuitul de aerisire de la radiator ca la carte, astfel conform manualului am facut umatorii pasi: 1. am completat lichid de racire, doar in recipientul(vasul)de rezerva, in radiator era pana la buson; 2. am zgaltait motorul stanga-dreapa sa iasa eventualele bule 3. cu capacul de la radiator deschis am pornit motorul Cand a ajuns temperatura pe bord pe la 90 grade, efectiv a inceput sa tasneasca lichidul de racire din radiator, pe la capacul deschis, fiind probabil aproape de pct de fierbere! Lucru care mi s-a parut normal, dar ce nu mi s-a parut normal era faptul ca inainte sa aibe o asemenea temperatura, mai iesea lichid de racire, dar nu tragea lichid din vasul de rezerva din lateral?? Intrebarea mea: este normal sa se intample asa?? Dupa astea am completat cu lichid de racire in radiator si am dat drumul la motor, pe loc, si pe la 100 grade imi iesea fum de la radiator?? Este normal chiar daca sta 10 min pe loc sa scoata un fum vizibil, ca urmare a incalzirii lichidului de racire din radiator? Cum pot oare verifica daca imi merge circuitul de racire?? Merci de raspunsuri!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Mai 22, 2010 Share Postat Mai 22, 2010 Este normal chiar daca sta 10 min pe loc sa scoata un fum vizibil, ca urmare a incalzirii lichidului de racire din radiator? Cum pot oare verifica daca imi merge circuitul de racire?? Merci de raspunsuri!! Nu este fum este abur de la ce sa prelins pe radiator. Antigelul fiind un produs pe baza de glicerina se evapora mult mai greu decat apa, de aceea persista putin mai mult aburul tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Mai 23, 2010 Share Postat Mai 23, 2010 Salutare. Prin Bucuresti unde pot gasi niste plase pentru air-ram-uri? @Florin-V sa il stapanesti sanatos, ffff frumos. @Florin-V super motor .... sa-l stapanesti sanatos. o sa trec pe la tine sa-l vad si eu, si sa te uiti un pic la ambreiajul meu.... poate i se mai poate face ceva . cu plasele pt ram-uri ... treci pe la mine sa-ti dau o bucata de plasa, asta daca nu ai chef sa te duci in vitan sa cumperi un metru, si-ti explic si cum o faci. nu iese ca originalul, dar e oki. o sa cobor la mototr sa schimb niste bece si o sa fac si o poza ca sa-ti faci o idee. Mesaj completat ai pm cu nr de tel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Mai 23, 2010 Share Postat Mai 23, 2010 (editat) @Florin-V super motor .... sa-l stapanesti sanatos.o sa trec pe la tine sa-l vad si eu, si sa te uiti un pic la ambreiajul meu.... poate i se mai poate face ceva . Multumesc mult, te astept oricand doresti si iti face placere. Multumesc. P.S am fost pe cheia, numai pot de fund. Editat Mai 23, 2010 de Florin -v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Mai 23, 2010 Share Postat Mai 23, 2010 te-ai dat cu punga pe partie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Mai 23, 2010 Share Postat Mai 23, 2010 te-ai dat cu punga pe partie? M-am dat cu ceva motorete pana acum pe cheia, dar asta este criminala. Ma doare fundul de zici ca mi-au tras-o 10 negrii si mai stau inca 10 la coada. Va imaginati ca am stat pe louis pana acum ca sa imi comand pernuta cu gel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sandu07 Postat Mai 23, 2010 Share Postat Mai 23, 2010 Mda,si al meu are saua tare si ma doare poponeata cand merg peste 100km.Am vazut la un tip cu un K2 saua modificata......nu stiu cu ce a inlocuit buretele dar erea mai moale decat....scaunul masini Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Mai 24, 2010 Share Postat Mai 24, 2010 (editat) Scaunul de la suzuki e cam cel mai confortabil de la categoria sport...desi sport si confortabil nu prea merg mana in mana. Lasati scaunul asa, o sa va obisnuiti Editat Mai 24, 2010 de doctoroo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DLA Postat Mai 24, 2010 Share Postat Mai 24, 2010 Mda,si al meu are saua tare si ma doare poponeata cand merg peste 100km.Am vazut la un tip cu un K2 saua modificata......nu stiu cu ce a inlocuit buretele dar erea mai moale decat....scaunul masini duminica trecuta am facut 1100 km intr-o zi in saua unui gixxer 1000 K7 si nu m-a durut nimic. e chestie de antrenament. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sandu07 Postat Mai 24, 2010 Share Postat Mai 24, 2010 duminica trecuta am facut 1100 km intr-o zi in saua unui gixxer 1000 K7 si nu m-a durut nimic. e chestie de antrenament. E aici sunt deacord cu tine,eu ies o data la 2saptamani cu motorul si merg aprox 100km.In martie cand l-am adus din provincie(unde il tin iarna)la intrare in bucuresti nu imi mai simteam mainile si nu prea mai putem sa franez si sa schimb vitezele si am oprit ....am facut o pauza de vreo 15-20min si cu un ultim efort am ajuns cu mobra acas' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
classalex Postat Mai 24, 2010 Share Postat Mai 24, 2010 M-am dat cu ceva motorete pana acum pe cheia, dar asta este criminala. Ma doare fundul de zici ca mi-au tras-o 10 negrii si mai stau inca 10 la coada. Va imaginati ca am stat pe louis pana acum ca sa imi comand pernuta cu gel Cum naiba va doare pe voi fundul?Nu cumva faceti prostii?ahhahahaha.Pe mine ma doare spatele si ceafa...dupa un drum lai lung,gen Cheia,dar la fund nu am avut probleme.AHHAHA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Mai 24, 2010 Share Postat Mai 24, 2010 Scaunul de la suzuki e cam cel mai confortabil de la categoria sport...desi sport si confortabil nu prea merg mana in mana. Lasati scaunul asa, o sa va obisnuiti adevarat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Mai 24, 2010 Share Postat Mai 24, 2010 Cum cui pe cui se scoate, azi am mai tras un drum pe Cheia. Gata nu ma mai doare putin ma doare ingrozitor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Mai 24, 2010 Share Postat Mai 24, 2010 lasa ca faci fundul tare, da bine la gagici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Mai 24, 2010 Share Postat Mai 24, 2010 baaaaaaa, mai anuntati si voi când faceți plimbari de astea pe cheia, ca ardelenilor li se face dor de curbe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Mai 24, 2010 Share Postat Mai 24, 2010 baaaaaaa, mai anuntati si voi când faceți plimbari de astea pe cheia, ca ardelenilor li se face dor de curbe ardelenii merg pe meses...arad...ungaria...piatra craiului(desi e cam prost drumul) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu_copilu Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 si oricum nu ai pierdut nimic<am fost si io ieri pe cheia si a plouat> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLI Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 Cum cui pe cui se scoate, azi am mai tras un drum pe Cheia. Gata nu ma mai doare putin ma doare ingrozitor. Inclin sa cred ca esti incompatibil cu gixu. Incearca un tourer. Daca pe gix nu ti-e bine, pe un cross plangi cu sughituri Eu n-am simtit niciodata negrii aia ai tai..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu_copilu Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 Salutari,Am incercat azi sa fac o aerisire la circuitul de aerisire de la radiator ca la carte, astfel conform manualului am facut umatorii pasi: 1. am completat lichid de racire, doar in recipientul(vasul)de rezerva, in radiator era pana la buson; 2. am zgaltait motorul stanga-dreapa sa iasa eventualele bule 3. cu capacul de la radiator deschis am pornit motorul Cand a ajuns temperatura pe bord pe la 90 grade, efectiv a inceput sa tasneasca lichidul de racire din radiator, pe la capacul deschis, fiind probabil aproape de pct de fierbere! Lucru care mi s-a parut normal, dar ce nu mi s-a parut normal era faptul ca inainte sa aibe o asemenea temperatura, mai iesea lichid de racire, dar nu tragea lichid din vasul de rezerva din lateral?? Intrebarea mea: este normal sa se intample asa?? Dupa astea am completat cu lichid de racire in radiator si am dat drumul la motor, pe loc, si pe la 100 grade imi iesea fum de la radiator?? Este normal chiar daca sta 10 min pe loc sa scoata un fum vizibil, ca urmare a incalzirii lichidului de racire din radiator? Cum pot oare verifica daca imi merge circuitul de racire?? Merci de raspunsuri!! salut man vezi ca ti-am scris si la service dar iti repet si aici punctele 1; 2 si 3 au fost facute corect. dupa ce l-ai pornit in prima faza o sa-ti scada apa in radiator si trebuie saq completezi sa fie plin in permanenta iar cand trece de 80 de grade<se deschide termostatul>e posibil sa mai scada putin iar dupa o sa inceapa sa dea pe afara<cum incepe sa dea afara ii pui busonul si o lasi sa mearga in continuare sa se aeriseasca si traseul pana la vasul de expansiune. daca urmaresti dupa nivelul o sa vezi ca atunci cand e incins e mai mare iar atunci cand se raceste o sa-si traga inapoi antigelul din el<dar numai cand e sub presiune, adica busonul este pus>\ Mesaj completat a si intrebarea care am uitat sa ti-o pun este de ce i-ai facut aerisire?are sintome sa-ti dea apa afara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 ardelenii merg pe meses...arad...ungaria...piatra craiului(desi e cam prost drumul) mai mergeam si eu cand eram pe acolo, da de cand is in Bucuresti....cam slabut prin zona Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 da-mi raspunde si mie cineva la intrebare : cum e asfaltu pe cheia ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu_copilu Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 da-mi raspunde si mie cineva la intrebare : cum e asfaltu pe cheia ??? parfum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 bun, sunt doar 2-3 curbe de unde mai ies tractoarele din padure si lasa pe carosabil pamant in rest bun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 da-mi raspunde si mie cineva la intrebare : cum e asfaltu pe cheia ???"Ai 2 gauri in "acele de par" dar le vezi din timp, o denivelare mare cea de la lac un semafor de oprire a circulatiei pentru un sens ( se lucreaza) si 3 viraje in care era pietris. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.