GabiButon Postat Mai 27, 2010 Share Postat Mai 27, 2010 Stai potol, ca oricum nu dau aurul din casa (nu ca as avea ). Hai sa se indrepte vremea asta la munte, ca am chef de Siriu (chiar daca nu am fost deloc pe el)/Cheia/TransF! Mergem! Drumul pana la Buzau este plictisitor rau, dar de la Siriu este senzational Curbe, curbe si iar curbe. Sper sa reusesc sa fac rost de o camera GoPro pana atunci. Sa pot filma frumusetea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Mai 28, 2010 Share Postat Mai 28, 2010 Mergem! Drumul pana la Buzau este plictisitor rau, dar de la Siriu este senzational Curbe, curbe si iar curbe. Sper sa reusesc sa fac rost de o camera GoPro pana atunci. Sa pot filma frumusetea. prefer cheia. cel putin anul trecut asfaltu pe siriu era praf. si ca traseu...cheia mi se pare muuult mai frumos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Mai 28, 2010 Share Postat Mai 28, 2010 (editat) Drumul pana la Buzau este plictisitor rau, dar de la Siriu este senzational pai nu o iei prin buzau, in peco la valeni faci dreapta si ajungi pe siriu, iar daca faci stanga spre cheia.....simplu. si mai scurt si curbe mai aproape. si nu intri prin brasov o iei prin sacele dupa ce termini siriul. Mesaj completat cel putin anul trecut asfaltu pe siriu era praf. si ca traseu...cheia mi se pare muuult mai frumos. Nu a fost praf deloc, au fost 3 portiuni in care au turnat covor asfaltic, iar de gaz........sunt unele portiuni cu viraje stranse dar cu vizibilitate maxima, acolo pui lejer scarita pe asfalt. Editat Mai 28, 2010 de Florin -v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Mai 28, 2010 Share Postat Mai 28, 2010 pai nu o iei prin buzau, in peco la valeni faci dreapta si ajungi pe siriu, iar daca faci stanga spre cheia.....simplu. si mai scurt si curbe mai aproape. si nu intri prin brasov o iei prin sacele dupa ce termini siriul. Mesaj completat Nu a fost praf deloc, au fost 3 portiuni in care au turnat covor asfaltic, iar de gaz........sunt unele portiuni cu viraje stranse dar cu vizibilitate maxima, acolo pui lejer scarita pe asfalt. exact asta am facut anul trecut ... din valeni am plecat spre siriu ... si pana in dn iti dai cu tesla'n .... intradevar, pe cheia sunt multe viraje fara vizibilitate, era sa-mi iau un golf in fata, ca prostul taia curba, dar nu se compara cu siriul. cel putin pe mine m-a lasat rece. am rezolvat problema cablului de ambreiaj. cumparat un cablu de 2 m, capsat la un singur capat. pret 10 roni - piata de scule obor ( tb cautat si intrebat pe la tarabe ) partea capsata se prinde in nuca la ambreiaj, se taie cu dalta la lungimea potrivita, se baga prin manson, si la maneta ca blocaj pt cablu am folosit un rahat dala de alama care se gaseste in intrerupatoarele de lumina ( de la casa ) ca se baga cablul prin el, si apoi se strange surubul. pt cine nu stie... pretul in reprezentanta a cablului complet este de 97 de roni. si vine in 7 zile. la mine a fost o solutie rapida, care sper sa tina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Mai 28, 2010 Share Postat Mai 28, 2010 si vine in 7 zile. la mine a fost o solutie rapida, care sper sa tina. daca nu iti tine treci pe la mine sa iti dau o bucsa cu filet pe interior si surub, ca sa prinzi la ambreiaj jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Mai 28, 2010 Share Postat Mai 28, 2010 pai prima dat l-am prins jos si nu am strans surubul bine. am montat capacul am montat maneta si cand am strans prima data.. a scapat dasta am zis sa se puna capatul capsat in partea de jos... daca cedeaza sa nu mai dai carena jos, sa scoti capacul ... acum doar tb sa-i mai gasesc un traseu la cablu. l-am pus pe langa cadru pe exterior, pe sub ramul stanga, prins in clema dp cadru si la maneta. problema este ca daca virez dreapta maxim cablul se opreste in cadrul de bord si pune in tensiune exact locul unde mansonul intra in cotul de teava. probabil dasta a si cedat la mine mansonul chiar acolo. ce-i bine ca se pare ca ambreiajul meu o mai duce un pic. nu am avut ocazia sa-l testez de dim. cat nu se stie...avand in vedere ca de vreo 1 an merg cu el semipatinat .... si bolovanul nu si-a dat seama ! Mesaj completat BTW : suruburi de carena in piata la obor 4b la 1 ron. se vede ca-s dintr-un material mai slab ...dar pt cine nu are, decat sa puna sine stie ce suruburi, sau soricei .... deasemenea suruburi de parbriz, am gasit in targ la vitan, in spate pe unde sunt aia cu piese de scuter, sunt unii care stau pe jos pe niste paturi...pret 5b- 1 ron tot la astia gasiti si suruburile alea negre de plastic cu care se prinde carena inferioara de sub far la k1-k3 si la modelele fabricate mai recent am vazut chiar si pe la codita. nu sunt la fel....da merge. pretul acelasi. tot din vitan am luat semnalizari de scuter ... dalea carbon look 10 roni perechea am scos becul din ele, si l-am inlocuit cu bec de spot 12V - 20 W pret dedeman - 2b - 2.5 roni. calurile le-am lipit cu cositor de piciorusele becului. in principiu cositorul nu prinde pe piciorus, dara daca infasori cablul litat pe piciorus si pui cositor .... MERGE !!!!. izolarea cu termocontractibil. si il infigi pur si simplu. apoi ii faci un filtru de lumina dintr-un dosar de plastic portocaliu. io am pus rosu...asta am gasit prin casa. astea au fost cateva solutii de criza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
classalex Postat Mai 29, 2010 Share Postat Mai 29, 2010 o inclini mai greu pe dreapta pt k acolo ai acceleratia si conducand dupa metoda "counter-steeringului" este normal sa ti se para mai greu pt ca trebuie sa impingi in gidon in timp ce si accelerezi unde mai pui ca este si o pozitie nefireasca a palmei in raport cu antebratzul drept , nu are nicio leg frana spate(de asta trebuie sa uitzi) hmm..poate cu ea inainte de cubra reduci rotatiile pe spate ca sa te incadrezi pe trasa ideala asta in caz ca ai prea mare viteza (pe circuit) . !!!!!!!(try body steering/body position) !!!!!!!, pe strada e foarte riscant sa mergi cu cauciucul @ limita eu merg la 85% si`mi e bine multzumesc Lui Dumnezeu.vorba unui prieten "frate dupa ce ai dormit mort de beat o noapte intr.o barca la snagov tu vrei sa mai mergi si cu moto a 2a zi ? eu zic sa nu`ti incerci norocul" toate bune :* Da...Lasa ca ma fac eu mare...Sa vezi ce va fac:)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Mai 29, 2010 Share Postat Mai 29, 2010 Da...Lasa ca ma fac eu mare...Sa vezi ce va fac:)) eu nu cred ca cu un suzi ca al meu se poate face asa ceva. cred ca mare parte din secretul acelui baiat e ciclistica motorului care dupa cum s-a mai vb este foarte diferita de la motor la motor<ex. la a mea tr. sa bag mana f tare contra virajului pt o trasa perfecta. lucru imposibil de facut fara maini<parerea mea>> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Mai 29, 2010 Share Postat Mai 29, 2010 eu nu cred ca cu un suzi ca al meu se poate face asa ceva. cred ca mare parte din secretul acelui baiat e ciclistica motorului care dupa cum s-a mai vb este foarte diferita de la motor la motor<ex. la a mea tr. sa bag mana f tare contra virajului pt o trasa perfecta. lucru imposibil de facut fara maini<parerea mea>> ce cauciucuri ai? (dimensiune) exact asa era si a mea inaite sa-mi schimb gumele, trebuia sa trag foarte tare de ghidon. Dupa in schimb, pot linistit sa merg in curbe si fara counter-steering P.S. thx Mandibula pt pontul cu ITP, am fost ai, 50 ron si nici intrebare. Nici spaga nu o trebuit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Mai 29, 2010 Share Postat Mai 29, 2010 michelin power one 120/17 si 180/17 credema ca sunt niste gume super Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Mai 30, 2010 Share Postat Mai 30, 2010 michelin power one 120/17 si 180/17credema ca sunt niste gume super pana incerci altele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Mai 30, 2010 Share Postat Mai 30, 2010 pana incerci altele am incercat si altele dar tu le-ai incercat pe astea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sandu07 Postat Mai 30, 2010 Share Postat Mai 30, 2010 Dar de brigestone bt016 ce stiti? ..ca deastea am montate pe mobra si ,,datorita experintei foarte mari si numarului mare de km parcursi cu mobra'' .....nu indraznesc sa o inclin pe curbe prea mult...din motivele enumerate mai devreme, pen' ca imi e frica sa nu dau cu dosu de asfalt ...si nu am incredere in caucioace Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Mai 30, 2010 Share Postat Mai 30, 2010 Dar de brigestone bt016 ce stiti? ..ca deastea am montate pe mobra si ,,datorita experintei foarte mari si numarului mare de km parcursi cu mobra'' .....nu indraznesc sa o inclin pe curbe prea mult...din motivele enumerate mai devreme, pen' ca imi e frica sa nu dau cu dosu de asfalt ...si nu am incredere in caucioace not good am inteles ca de bt002 ar fi ceva dar personal nu am apucat sa le incerc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Edgji Postat Mai 30, 2010 Share Postat Mai 30, 2010 am incercat si altele dar tu le-ai incercat pe astea? Eu le-am incercat si nu sunt entuziasmat.....incearca Diablo SuperCorsa SC2 sau Sportmax GP Racer si o sa uiti de Power One Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Mai 30, 2010 Share Postat Mai 30, 2010 eu mă refer strict la profil: gumele mai plate îs stabile in linie dreapta, iar cele mai ascutite se culca mai uÂşor. si diferența e enorma. si eu am avut la început ceva michelin, si ți-am zis ca mă chinuiam foarte mult sa o inclin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 metzeler racetec k3 este peste tot ce poate un motociclist obishnuit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alter Ego Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 Eu le-am incercat si nu sunt entuziasmat.....incearca Pirelli Diablo SuperCorsa SC2 sau Dunlop Sportmax GP Racer si o sa uiti de Power One Totusi ai nevoie si de ceva iesiri pe circuit sa realizezi asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 eu am auzit urmatoarele....cele mai bune cauciucuri sunt alea rotunde...si negre si ca un motoretist bunicel, isi da seama care sunt limitele lui si a cauciucurilor pe care le are in conditiile de trafic respective...si merge in conformitate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 Eu am dunlop d208rr si sunt multumit, mai ales daca nu e ud si e caldut afara. Ce-i drept, nu prea am termen de comparatie decat cu gume destul de expirate (ca an de fabricatie). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 eu am un diablo super corsa (fata -spate) pe asfalt sunt super ok - pe ploaie, de asemenea - fara scapari singura chestie a fost in parcare la CGS (au un fel de vopsea data pe jos) - fiind apa pe jos - a alunecat u npic spatele - dar nu mult PS culmea - am observat aceeasi chestie si la mine - mai degraba ma las pe stanga decat pe dreapta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Iunie 1, 2010 Share Postat Iunie 1, 2010 eu am auzit urmatoarele....cele mai bune cauciucuri sunt alea rotunde...si negresi ca un motoretist bunicel, isi da seama care sunt limitele lui si a cauciucurilor pe care le are in conditiile de trafic respective...si merge in conformitate foarte adevarat ! post de nota 20 ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Iunie 2, 2010 Share Postat Iunie 2, 2010 si eu sunt de acord dla partea cu limitele, da ma gandesc ca totusi nu ii rau sa ai niste cauciucuri care ti se potrivesc mai bine. Pana la urma tu tre sa le alegi pe ele, nu ele pe tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 2, 2010 Share Postat Iunie 2, 2010 (editat) asha ... just in case < singurul contact intre motocicleta si asfalt este prin cauciuc ,unde mai pui ca pata de contact este de 1-2 cm fatza/spate (hai poate mai mult pe spate aplecati pe curba...)daca si aici trebuie sa ne zgarcim inseamna ca am ajuns rau > dupa parerea mea cand este vorba de cauciucuri si frane nu trebuie sa existe nici un fel de compromis(calitate/pretz) Editat Iunie 2, 2010 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bujia Postat Iunie 2, 2010 Share Postat Iunie 2, 2010 pe fata Pirelli Diablo SuperCorsa SC2 si pe spate michelin pilot power si ma inteleg bine cu ele mai fuge spatele putin dar nui panica. Pacat ca nu avem un circuit bun pe langa bucuresti in afara de amckart care mi se pare mic rau. Mesaj completat placute de frana pe fata SBS si rupe ,iar pe spate TRW Lucas si nu sunt bune de nimic sunt sintetice si scartaie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.