kelu 265 Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 Nu au masa comuna.Au plus comun! Semnalul de aprindere este dat de minus. Acum sa revenim la moto.. Problema este la bobina 1 si 4 asa cum a spus kelu.. Are quich shifter pe ea? Sus pe capacul chiuloasei este instalatia electrica de la bobinele de inductie,verifica daca sunt mufele bine bagate,dupa care pe acea instalatie este o mufa patrata neagra cu un capac.desfa capacul si ai o punte metalica care leaga 4 pini din mufa...vezi sa nu fie exidata. Daca totul este ok atunci trebuie verificat tot traseul de semnal de la ECU la fiecare bobina si bobinele pe rand BAFTA! ai dreptate suzi are doar 2 fire la bobina nu 3 ca la bmw<semnalul fiind chiar masa> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 (editat) ai dreptate suzi are doar 2 fire la bobina nu 3 ca la bmw<semnalul fiind chiar masa> Editat Septembrie 25, 2012 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 Suzuki doctor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 (editat) Am dat xenoanele jos.. nu exista loc sa pun droserele, in carena prinse cu dublu adeziva se desfaceau mereu. Duminica cand am plecat la plimbare impreuna cu prietenii era gata gata sa se termina foarte naspa.. A borsit ulei pe la O ringul de la pompa de apa.. avea putin mai mult ulei.. tot uleiul era aruncat pe cauciuc.. naspa rau. Ma gandesc daca este de vina doar cantitatea de ulei mai mare sau alta problema.. ca am tot mers vre-o 2 saptamani de cand am schimbat uleiul si nu a facut nimic (aproximativ 800km).. Editat Septembrie 26, 2012 de aladin1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 Am dat xenoanele jos.. nu exista loc sa pun droserele, in carena prinse cu dublu adeziva se desfaceau mereu. Duminica cand am plecat la plimbare impreuna cu prietenii era gata gata sa se termina foarte naspa.. A borsit ulei pe la O ringul de la pompa de apa.. avea putin mai mult ulei.. tot uleiul era aruncat pe cauciuc.. naspa rau. Ma gandesc daca este de vina doar cantitatea de ulei mai mare sau alta problema.. ca am tot mers vre-o 2 saptamani de cand am schimbat uleiul si nu a facut nimic (aproximativ 800km).. Nu nivelul mare este problema! Chiar daca se face presiune in motor,epuratorul o elimina. Tu ai problema de etansare pompa fata de bloc motor,sau semeringul de ulei din pompa. Nu este de ignorat nici semeringul de la axul transmisiei finale,pinionul mic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 Simeringurile aflate in pompa doua la numar din ce am vazut eu nu par a avea absolut nici o problema.. m-am uitat foarte atent la ele.. in schimb o ringul care se aseaza in locasul lui de pe pompa care ulterior impiedica uleiul sa iasa afara parea rasucit si cand am scos afara pompa era murdar de ulei si in spatele lui, era clar ca pe acolo a refulat din cauza mea ca sunt un mare dobitoc si ma joc eu cu nivelul uleiului.. ; in fine.. arata bine nu era rupt sau crapat sau deformat.. si l-am bagat inapoi deoarece am cautat jumatate de zi si nu am gasit nimic.. toate gasite erau mai groase. Si am infasurat niste banda de teflon pentru instalatii in locasul lui sa-l preseze mai bine am pus o ringul inapoi si nu am mai dat nimic pe acolo.. la pinionul de atac nu face probleme, O scot acusica din barlog sa ne plimbam putin. Asa se intampla cand te dai racing glumesc, merg ca o babutza. Multumesc TNG (George) pentru faptul ca existi si sa-ti dea Dumnezeu sanatate si tot ce meriti!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
o_OwNz Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 a mai pus cineva -1 +2 dinti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 esti primu care vei pune,dc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
o_OwNz Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 esti primu care vei pune,dc? am auzit ca sunt mai bune pentru wheelie ) vreau sa ma pun la anul sa invat si mai am inca 3 lini la lantul asta si nu stiu ce sa fac sa il folosesc pe ala sau sa il schimb la primavara (am bagat-o la iernat) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0ctav Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 (editat) linul " ie " un peste!!! cum poti sa ai trei " lini " la o mobra??...si aia sugrumati in lant!!! scuze ..daca n-am inteles eu ceva!! AAA...si sa-i dai si pe-o roata...saraciiii!!! Editat Septembrie 26, 2012 de octavius Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 dilau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 27, 2012 Share Postat Septembrie 27, 2012 (editat) Multumesc TNG (George) pentru faptul ca existi si sa-ti dea Dumnezeu sanatate si tot ce meriti!! Sa fie! Si mie, si tie, si la toata lumea! Editat Septembrie 27, 2012 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Septembrie 27, 2012 Share Postat Septembrie 27, 2012 a mai pus cineva -1 +2 dinti? am avut eu pe 750 si cand am pus normal se oprea motorul la semafor invatat sa plece in forta.. este misto dar nu as pune.. creste riscul sa derapez cand trag de gaz pe viraj.. nu indica viteza corecta.. si as fi prea la limita cu puterea.. intradevar se ridica foarte usor, mai ales cu pasager.. (un dusman) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
o_OwNz Postat Septembrie 27, 2012 Share Postat Septembrie 27, 2012 (editat) linul " ie " un peste!!! cum poti sa ai trei " lini " la o mobra??...si aia sugrumati in lant!!! scuze ..daca n-am inteles eu ceva!! AAA...si sa-i dai si pe-o roata...saraciiii!!! 3 intinderi, multumit? am avut eu pe 750 si cand am pus normal se oprea motorul la semafor invatat sa plece in forta.. este misto dar nu as pune.. creste riscul sa derapez cand trag de gaz pe viraj.. nu indica viteza corecta.. si as fi prea la limita cu puterea.. intradevar se ridica foarte usor, mai ales cu pasager.. (un dusman) merci de info. Editat Septembrie 27, 2012 de Nate4u Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Paul_Gabriel Postat Septembrie 28, 2012 Share Postat Septembrie 28, 2012 1. Stie cineva daca se poate repara un bloc de lumini la gsxr 600? (nu merge semnalizare stanga, claxon) poate este un tutorial ceva sau sa-mi cumpar altu si-l inlocuiesc? 2. De unde vin firele la faza lunga? Lipsesc si alea cu desavarsire Am achizitionat-o de curand si n-am fost inspirat sa le verific. Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Septembrie 28, 2012 Share Postat Septembrie 28, 2012 1. Stie cineva daca se poate repara un bloc de lumini la gsxr 600? (nu merge semnalizare stanga, claxon) poate este un tutorial ceva sau sa-mi cumpar altu si-l inlocuiesc? 2. De unde vin firele la faza lunga? Lipsesc si alea cu desavarsire Am achizitionat-o de curand si n-am fost inspirat sa le verific. Mersi din ce an e moto? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Paul_Gabriel Postat Septembrie 29, 2012 Share Postat Septembrie 29, 2012 Din 99/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 Din ce am citit eu pe aici, TNG e un fel de doctor de Gsxr-uri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Octombrie 6, 2012 Share Postat Octombrie 6, 2012 Din ce am citit eu pe aici, TNG e un fel de doctor de Gsxr-uri cand se strica o motocicleta care un doctor obisnuit nu mai stie ce sa-i faca.. te duci in pelerinaj la TNG sa-i descante.. sa-i deschida cartea !! SERIOS sunt useri care merita respectul si aprecierea tuturor.. care au dat dovada de multa intelepciune fara sa zica ca isi baga .... in el de forum, pur si simplu sunt oameni buni la suflet care vor sa ajute alti baieti care nu stiu.. foarte frumos.. frumoasa lectie pentru toti care intram aici.. Am uitat sa fim oameni.. ca s-a vrut o societate bolnava, lipsita de orice urma de umanitate.. sa facem orice pentru bani, si sa murim cu mana pe ficat ca nu am apucat sa luam casa lu .. ala,, societate care stie foarte bine sa ma faca sa inteleg ca eu sunt un robotel care am dreptul sa stau doar in genunchi.. F.tui in gura de evrei.. care ne urasc de moarte.. si noi ripostam cu nimic.. basca ne place, protestam pasnic cand platim benzina de 10 ori mai scumpa.. cu aia ne tine echilibrul.. parca suntem in filmul "in time" Scuze de off topic.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Octombrie 7, 2012 Share Postat Octombrie 7, 2012 Din 99/ da se pot repara blocurile de comenzi<doar sa nu fie sparte> electrica la modelul asta este destul de simpla, trebuie doar sa mergi pe fire cu o lampa de control sau un aparat de masura si o sa vezi exact unde e intrerupt circuitul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Octombrie 7, 2012 Share Postat Octombrie 7, 2012 De azi am bagat motoretul la iernat ieri am mers la sibiu pe autostrada....genial drumul de la dealul negru si curbele de viteza foarte inselatoare...cat despre acele de par..mult prea aiurea mai ales ca sunt pe diferente mari de nivel iar pe coborare e mult prea aiurea si mi-e frica Pana la sibiu a fost ok,am mers in ritmul meu cu toate ca am avut un tovaras de drum cu un zzr1400.el s-a folosit de potentialul motoretei ...eu de cat mi-a permis martoaga mea...am renuntat sa ma tin dupa el cand a sarit de 150 Consider ca la un gixxer de 600,viteza de croaziera e de max 150,nu imi place cum merge motorul la o viteza constanta de 170.am avut un varf de 212 si atat La intoarcere a fost alta treaba.dupa 4 luni de stat pe bara si 279km cu 180km de curbe si-au spus cuvantul. am obosit foarte tare iar pe dealul nergru m-am chinuit la propriu...nu mai avut puterea sa ma bucur de traseu..e foarte solicitant Am intrat pe autostrada cu o mare lehamite...ma durea coloana cervicala,cocozaurul(netabacit de lunile de pauza) si oboseala crunta dublata de cervicala.Am pus motorul pe pilot automat la 140-150 iar pe inserat am intrat in bucale La 18.30 am intrat pe autostrada si am oprit vreo 10min sa mai capat putina energie din sticla de cola zero si m-am oprit in fata blocului la 19,40 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 8, 2012 Share Postat Octombrie 8, 2012 cand se strica o motocicleta care un doctor obisnuit nu mai stie ce sa-i faca.. te duci in pelerinaj la TNG sa-i descante.. sa-i deschida cartea !! SERIOS sunt useri care merita respectul si aprecierea tuturor.. care au dat dovada de multa intelepciune fara sa zica ca isi baga .... in el de forum, pur si simplu sunt oameni buni la suflet care vor sa ajute alti baieti care nu stiu.. foarte frumos.. frumoasa lectie pentru toti care intram aici.. Am uitat sa fim oameni.. ca s-a vrut o societate bolnava, lipsita de orice urma de umanitate.. sa facem orice pentru bani, si sa murim cu mana pe ficat ca nu am apucat sa luam casa lu .. ala,, societate care stie foarte bine sa ma faca sa inteleg ca eu sunt un robotel care am dreptul sa stau doar in genunchi.. F.tui in gura de evrei.. care ne urasc de moarte.. si noi ripostam cu nimic.. basca ne place, protestam pasnic cand platim benzina de 10 ori mai scumpa.. cu aia ne tine echilibrul.. parca suntem in filmul "in time" Scuze de off topic.. Multumesc frumos ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrashTestPilot Postat Octombrie 8, 2012 Share Postat Octombrie 8, 2012 am si eu o intrebare...vreau sa imi montez un claxon mai potent al meu e original dar e f ragusit e pe duca si chiar e o chestie de siguranta... acum si intrebarea.. de unde gasesc si eu un claxon mai sanatos sau daca e nevoie sa apelez la un claxon de masina cine ma poate ajuta cu o schema el si niste info? stiu ca ar fi nevoie de un releu,o siguranta in serie dar totusi am nevoie de ceva ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Paul_Gabriel Postat Octombrie 8, 2012 Share Postat Octombrie 8, 2012 da se pot repara blocurile de comenzi<doar sa nu fie sparte> electrica la modelul asta este destul de simpla, trebuie doar sa mergi pe fire cu o lampa de control sau un aparat de masura si o sa vezi exact unde e intrerupt circuitul L-am desfacut pana la urma, problema ca-i spart (partea de sus ii perfect functionala, partea de jos are ceva rupt) Mersi de raspuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyocluj Postat Octombrie 8, 2012 Share Postat Octombrie 8, 2012 Buna tot o intrebare: daca sia montat cineva xenon pe k5 trebe scos ceva din far? multumesc ant.( as aprecia daca ar raspunde cine sia montat si stie precis ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.