Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

Nu au masa comuna.Au plus comun!

Semnalul de aprindere este dat de minus.

Acum sa revenim la moto..

Problema este la bobina 1 si 4 asa cum a spus kelu..

Are quich shifter pe ea?

Sus pe capacul chiuloasei este instalatia electrica de la bobinele de inductie,verifica daca sunt mufele bine bagate,dupa care pe acea instalatie este o mufa patrata neagra cu un capac.desfa capacul si ai o punte metalica care leaga 4 pini din mufa...vezi sa nu fie exidata.

Daca totul este ok atunci trebuie verificat tot traseul de semnal de la ECU la fiecare bobina si bobinele pe rand

BAFTA!

ai dreptate suzi are doar 2 fire la bobina nu 3 ca la bmw<semnalul fiind chiar masa>

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am dat xenoanele jos.. nu exista loc sa pun droserele, in carena prinse cu dublu adeziva se desfaceau mereu.

 

Duminica cand am plecat la plimbare impreuna cu prietenii era gata gata sa se termina foarte naspa.. A borsit ulei pe la O ringul de la pompa de apa.. avea putin mai mult ulei.. :bounce: tot uleiul era aruncat pe cauciuc.. naspa rau.

Ma gandesc daca este de vina doar cantitatea de ulei mai mare sau alta problema.. ca am tot mers vre-o 2 saptamani de cand am schimbat uleiul si nu a facut nimic (aproximativ 800km)..

Editat de aladin1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am dat xenoanele jos.. nu exista loc sa pun droserele, in carena prinse cu dublu adeziva se desfaceau mereu.

 

Duminica cand am plecat la plimbare impreuna cu prietenii era gata gata sa se termina foarte naspa.. A borsit ulei pe la O ringul de la pompa de apa.. avea putin mai mult ulei.. :bounce: tot uleiul era aruncat pe cauciuc.. naspa rau.

Ma gandesc daca este de vina doar cantitatea de ulei mai mare sau alta problema.. ca am tot mers vre-o 2 saptamani de cand am schimbat uleiul si nu a facut nimic (aproximativ 800km)..

Nu nivelul mare este problema!

Chiar daca se face presiune in motor,epuratorul o elimina.

Tu ai problema de etansare pompa fata de bloc motor,sau semeringul de ulei din pompa.

Nu este de ignorat nici semeringul de la axul transmisiei finale,pinionul mic...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Simeringurile aflate in pompa doua la numar din ce am vazut eu nu par a avea absolut nici o problema.. m-am uitat foarte atent la ele.. in schimb o ringul care se aseaza in locasul lui de pe pompa care ulterior impiedica uleiul sa iasa afara parea rasucit si cand am scos afara pompa era murdar de ulei si in spatele lui, era clar ca pe acolo a refulat din cauza mea ca sunt un mare dobitoc si ma joc eu cu nivelul uleiului.. ; in fine.. arata bine nu era rupt sau crapat sau deformat.. si l-am bagat inapoi deoarece am cautat jumatate de zi si nu am gasit nimic.. toate gasite erau mai groase. Si am infasurat niste banda de teflon pentru instalatii in locasul lui sa-l preseze mai bine am pus o ringul inapoi si nu am mai dat nimic pe acolo.. :bounce: la pinionul de atac nu face probleme, O scot acusica din barlog sa ne plimbam putin.

Asa se intampla cand te dai racing :crack: glumesc, merg ca o babutza.

Multumesc TNG (George) pentru faptul ca existi si sa-ti dea Dumnezeu sanatate si tot ce meriti!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

linul " ie " un peste!!!

 

cum poti sa ai trei " lini " la o mobra??...si aia sugrumati in lant!!!

 

:cheers:

 

scuze ..daca n-am inteles eu ceva!!

 

AAA...si sa-i dai si pe-o roata...saraciiii!!!

Editat de octavius
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a mai pus cineva -1 +2 dinti?

am avut eu pe 750 si cand am pus normal se oprea motorul la semafor invatat sa plece in forta.. este misto dar nu as pune.. creste riscul sa derapez cand trag de gaz pe viraj.. nu indica viteza corecta.. si as fi prea la limita cu puterea.. intradevar se ridica foarte usor, mai ales cu pasager.. (un dusman) :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

linul " ie " un peste!!!

 

cum poti sa ai trei " lini " la o mobra??...si aia sugrumati in lant!!!

 

:cheers:

 

scuze ..daca n-am inteles eu ceva!!

 

AAA...si sa-i dai si pe-o roata...saraciiii!!!

3 intinderi, multumit?

am avut eu pe 750 si cand am pus normal se oprea motorul la semafor invatat sa plece in forta.. este misto dar nu as pune.. creste riscul sa derapez cand trag de gaz pe viraj.. nu indica viteza corecta.. si as fi prea la limita cu puterea.. intradevar se ridica foarte usor, mai ales cu pasager.. (un dusman) :crack:

merci de info. :cheers:

Editat de Nate4u
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Stie cineva daca se poate repara un bloc de lumini la gsxr 600? (nu merge semnalizare stanga, claxon) poate este un tutorial ceva sau sa-mi cumpar altu si-l inlocuiesc?

2. De unde vin firele la faza lunga? Lipsesc si alea cu desavarsire :)

Am achizitionat-o de curand si n-am fost inspirat sa le verific. Mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Stie cineva daca se poate repara un bloc de lumini la gsxr 600? (nu merge semnalizare stanga, claxon) poate este un tutorial ceva sau sa-mi cumpar altu si-l inlocuiesc?

2. De unde vin firele la faza lunga? Lipsesc si alea cu desavarsire :)

Am achizitionat-o de curand si n-am fost inspirat sa le verific. Mersi

din ce an e moto?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce am citit eu pe aici, TNG e un fel de doctor de Gsxr-uri smile.gif

cand se strica o motocicleta care un doctor obisnuit nu mai stie ce sa-i faca.. te duci in pelerinaj la TNG sa-i descante.. :grinbandit: sa-i deschida cartea !!

SERIOS

sunt useri care merita respectul si aprecierea tuturor.. care au dat dovada de multa intelepciune fara sa zica ca isi baga .... in el de forum, pur si simplu sunt oameni buni la suflet care vor sa ajute alti baieti care nu stiu.. foarte frumos.. frumoasa lectie pentru toti care intram aici..

 

Am uitat sa fim oameni.. ca s-a vrut o societate bolnava, lipsita de orice urma de umanitate.. sa facem orice pentru bani, si sa murim cu mana pe ficat ca nu am apucat sa luam casa lu .. ala,,

societate care stie foarte bine sa ma faca sa inteleg ca eu sunt un robotel care am dreptul sa stau doar in genunchi.. F.tui in gura de evrei.. care ne urasc de moarte.. si noi ripostam cu nimic.. basca ne place, protestam pasnic cand platim benzina de 10 ori mai scumpa.. cu aia ne tine echilibrul.. parca suntem in filmul "in time" Scuze de off topic..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din 99/

da se pot repara blocurile de comenzi<doar sa nu fie sparte>

electrica la modelul asta este destul de simpla, trebuie doar sa mergi pe fire cu o lampa de control sau un aparat de masura si o sa vezi exact unde e intrerupt circuitul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

De azi am bagat motoretul la iernat

ieri am mers la sibiu pe autostrada....genial drumul de la dealul negru si curbele de viteza foarte inselatoare...cat despre acele de par..mult prea aiurea mai ales ca sunt pe diferente mari de nivel iar pe coborare e mult prea aiurea si mi-e frica

 

Pana la sibiu a fost ok,am mers in ritmul meu cu toate ca am avut un tovaras de drum cu un zzr1400.el s-a folosit de potentialul motoretei ...eu de cat mi-a permis martoaga mea...am renuntat sa ma tin dupa el cand a sarit de 150

Consider ca la un gixxer de 600,viteza de croaziera e de max 150,nu imi place cum merge motorul la o viteza constanta de 170.am avut un varf de 212 si atat

La intoarcere a fost alta treaba.dupa 4 luni de stat pe bara si 279km cu 180km de curbe si-au spus cuvantul.

am obosit foarte tare iar pe dealul nergru m-am chinuit la propriu...nu mai avut puterea sa ma bucur de traseu..e foarte solicitant

Am intrat pe autostrada cu o mare lehamite...ma durea coloana cervicala,cocozaurul(netabacit de lunile de pauza) si oboseala crunta dublata de cervicala.Am pus motorul pe pilot automat la 140-150 iar pe inserat am intrat in bucale

La 18.30 am intrat pe autostrada si am oprit vreo 10min sa mai capat putina energie din sticla de cola zero si m-am oprit in fata blocului la 19,40

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand se strica o motocicleta care un doctor obisnuit nu mai stie ce sa-i faca.. te duci in pelerinaj la TNG sa-i descante.. :grinbandit: sa-i deschida cartea !!

SERIOS

sunt useri care merita respectul si aprecierea tuturor.. care au dat dovada de multa intelepciune fara sa zica ca isi baga .... in el de forum, pur si simplu sunt oameni buni la suflet care vor sa ajute alti baieti care nu stiu.. foarte frumos.. frumoasa lectie pentru toti care intram aici..

 

Am uitat sa fim oameni.. ca s-a vrut o societate bolnava, lipsita de orice urma de umanitate.. sa facem orice pentru bani, si sa murim cu mana pe ficat ca nu am apucat sa luam casa lu .. ala,,

societate care stie foarte bine sa ma faca sa inteleg ca eu sunt un robotel care am dreptul sa stau doar in genunchi.. F.tui in gura de evrei.. care ne urasc de moarte.. si noi ripostam cu nimic.. basca ne place, protestam pasnic cand platim benzina de 10 ori mai scumpa.. cu aia ne tine echilibrul.. parca suntem in filmul "in time" Scuze de off topic..

Multumesc frumos :hug: !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare...vreau sa imi montez un claxon mai potent al meu e original dar e f ragusit e pe duca si chiar e o chestie de siguranta...

acum si intrebarea.. de unde gasesc si eu un claxon mai sanatos sau daca e nevoie sa apelez la un claxon de masina cine ma poate ajuta cu o schema el si niste info? stiu ca ar fi nevoie de un releu,o siguranta in serie dar totusi am nevoie de ceva ajutor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da se pot repara blocurile de comenzi<doar sa nu fie sparte>

electrica la modelul asta este destul de simpla, trebuie doar sa mergi pe fire cu o lampa de control sau un aparat de masura si o sa vezi exact unde e intrerupt circuitul

 

L-am desfacut pana la urma, problema ca-i spart (partea de sus ii perfect functionala, partea de jos are ceva rupt) Mersi de raspuns

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...