Fatal Fury Postat Octombrie 20, 2012 Share Postat Octombrie 20, 2012 Ce pareri mai aveti despre gsxr 750 k1-k3 fata de generatiile mai noi? Avem o parere destul de buna ,fiabile ,puternice,design inca destul de actual...sunt peste SRAD si cam aceeasi macare de peste cu k4-5... Minus fata de modelele mai noi(de la k6 in sus) sunt ciclistica si franele ...dar asta nu prea conteaza in orase si/sau terase ,nu-i asa ? (banuiesc ca nu vrei sa mergi la curse cu motorul daca ai pus o astfel de intrebare) Acum mai trebuie avut in vedere si ca anii au trecut ,din ce in ce mai greu sa gasesti unul in stare buna.nu imposibil dar greu ...orice motor cere consumabile ,dar la 10+ ani deja poti sa te gandesti la unele mai delicate(mai scumpe) cum ar fi :ambreiaj ,discuri frane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut_86 Postat Octombrie 20, 2012 Share Postat Octombrie 20, 2012 Avem o parere destul de buna ,fiabile ,puternice,design inca destul de actual...sunt peste SRAD si cam aceeasi macare de peste cu k4-5... Minus fata de modelele mai noi(de la k6 in sus) sunt ciclistica si franele ...dar asta nu prea conteaza in orase si/sau terase ,nu-i asa ? (banuiesc ca nu vrei sa mergi la curse cu motorul daca ai pus o astfel de intrebare) Acum mai trebuie avut in vedere si ca anii au trecut ,din ce in ce mai greu sa gasesti unul in stare buna.nu imposibil dar greu ...orice motor cere consumabile ,dar la 10+ ani deja poti sa te gandesti la unele mai delicate(mai scumpe) cum ar fi :ambreiaj ,discuri frane Chiar nu ma intereseaza partea cu terasele sau cu agatatu de gagici cu moto. Ma dau si prin oras si afara mai peste tot. Am intrebat doar de curiozitate sa vad daca mai este un subiect de interes. Eu m-am invatat cu ea chiar daca e putin brutala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Octombrie 20, 2012 Share Postat Octombrie 20, 2012 vb cu tng sa o faca mai docila Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Paul_Gabriel Postat Octombrie 22, 2012 Share Postat Octombrie 22, 2012 La cate grade porneste termocupla la gsxr 600? 105 ii mult? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Octombrie 22, 2012 Share Postat Octombrie 22, 2012 nu,la mine porneste la 104 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Octombrie 22, 2012 Share Postat Octombrie 22, 2012 difera de la model la model<io am srad din 98 de 600 si porneste la 107 fix> generatiile mai noi am vazut ca pleaca de la 104 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Octombrie 22, 2012 Share Postat Octombrie 22, 2012 vreau sa modific termoculpa..am vazut intr-o postare a lui tng despre termocupla de dacie cu filet modificat la strung montata pe gixxer vreau sa fac acelasi lucru cu o termocupla auto care deschide la 90 grade ventilatorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut_86 Postat Octombrie 22, 2012 Share Postat Octombrie 22, 2012 (editat) De ce sa faci asta? motorul lucreaza foarte bine la temperatura de 90 grade Editat Octombrie 22, 2012 de ionut_86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Octombrie 23, 2012 Share Postat Octombrie 23, 2012 imi fierb oualele si nu imi place imi fierb oualele si nu imi place Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Octombrie 23, 2012 Share Postat Octombrie 23, 2012 wayne, tu erai la semafor la apaca azi pe la 9:30 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 23, 2012 Share Postat Octombrie 23, 2012 De ce sa faci asta? motorul lucreaza foarte bine la temperatura de 90 grade Din cauza restrictiilor de poluare, s-a prevazut functionarea motoarelor la temperaturi mai inalte, noxele sint mai putine . Performantzele motorului sint in zona 70-80grd. Prea putini stiu acest lucru. Cel mai important tuning este cel al racirii propulsorului. Degeaba dai 1000euro pe o evacuare performanta ce-ti da in plus 5-6 cai daca nu ai in vedere mentinerea temperaturii motorului la 80grd. Paranteza, cind cititi 80 grd pe bord, temperatura in motor este cu cca 15 grd mai mare, in cilindri si mai mare. In plus, uleiul din motor devine apa chioara la 104(+15grd=119grdC) si jocul in cuzinetii arborelui si bielelor creste considerabil. Uzura maxima este mai ales vara, cind se circula in oras, se sta la semafor-urca temp la 104grd-, se pune verde si se da blana la roshu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Octombrie 23, 2012 Share Postat Octombrie 23, 2012 wayne, tu erai la semafor la apaca azi pe la 9:30 ? Nu,eu am bagat motoreta la iernat pe 7 octombrie ca imi expira rca-ul pe 9 cateva zile insorite nu m-au convins sa reinoiesc rca-ul Anul trecut in octombrie o ardeam cu 200 pe ploaie torentiala intre campina si ploiesti,am ajuns in bucuresti tot pe ploaie..e cool sa mergi cateva ore toamna cand e frig si ploua torential Tot prin octombrie anul trecut am pierdut aderenta la roata motoare in treapta 1 la 3000rpm,nu am nici o placere sa ma dau cu motorul cand e frig si caucioacele sunt lemn,chiar daca spatele avea 2ani si fata avea dot 2011 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Octombrie 24, 2012 Share Postat Octombrie 24, 2012 Bai waine parca o ardeai cu 180 km/h asa tin minte ca ai postat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Octombrie 24, 2012 Share Postat Octombrie 24, 2012 Haladine a fost 200 dar am spus mai putin sa nu imi sara maicutele vigine in carca Nu e nimic lauda ca numai eu stiu cat de rau mi-a fost Mai horror a fost in mai cand am mers cu 100 cu vant lateral foarte puternic.cand stateam drept ma zbura vantul de pe o banda pe alta.Asa ca a trebuit sa merg aplecat la 30 grade in directia vantului sa tin motoreta pe o trasa dreapta.Idioata faza cu statul inclinat in lateralul motoretei sa nu imi schimbe curentul de aer directia la fiecare rafala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 24, 2012 Share Postat Octombrie 24, 2012 Asa ca a trebuit sa merg aplecat la 30 grade in directia vantului sa tin motoreta pe o trasa dreapta.Idioata faza cu statul inclinat in lateralul motoretei sa nu imi schimbe curentul de aer directia la fiecare rafala Din analele motociclism punct ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Octombrie 24, 2012 Share Postat Octombrie 24, 2012 Aproximativ 30 grade .. ca nitelus mai jos sunt 45 adica jumatatea lui 90, oricum ma distreaza sa citesc povesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Octombrie 24, 2012 Share Postat Octombrie 24, 2012 Din analele motociclism punct ro sau ale tale? Aproximativ 30 grade .. ca nitelus mai jos sunt 45 adica jumatatea lui 90, oricum ma distreaza sa citesc povesti. Te oftici ca mint mai mult decat tine? las ca ai timp sa ne arati in iarna valoarea ta de reisar,nu e timpul pierdut E mai simpul sa stai spectator pe circuit decat sa mergi pe motor cu vant lateral puternic...in rest..mai infloresc si eu ca astept primavara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Octombrie 24, 2012 Share Postat Octombrie 24, 2012 Din cauza restrictiilor de poluare, s-a prevazut functionarea motoarelor la temperaturi mai inalte, noxele sint mai putine . Performantzele motorului sint in zona 70-80grd. Prea putini stiu acest lucru. Cel mai important tuning este cel al racirii propulsorului. Degeaba dai 1000euro pe o evacuare performanta ce-ti da in plus 5-6 cai daca nu ai in vedere mentinerea temperaturii motorului la 80grd. Paranteza, cind cititi 80 grd pe bord, temperatura in motor este cu cca 15 grd mai mare, in cilindri si mai mare. In plus, uleiul din motor devine apa chioara la 104(+15grd=119grdC) si jocul in cuzinetii arborelui si bielelor creste considerabil. Uzura maxima este mai ales vara, cind se circula in oras, se sta la semafor-urca temp la 104grd-, se pune verde si se da blana la roshu. Daca uleiul nu trece de 100 de grade nu se mai evapora apa din condens si se uzeaza mai repede uleiul. Temperaturile mari nu sunt doar din considerente ecologice. Motorul e mai eficient cu cat temperatura e mai mare pentru ca se transfera mai putina caldura din camera de ardere catre chiulasa si bloc. Oricum doar cand mergi incet ajunge la temperaturi mari, si atunci nu ai nevoie de puterea maxima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Octombrie 24, 2012 Share Postat Octombrie 24, 2012 frate eu m-am pierdut , vrei sa detaliezi putin sa inteleg si eu care este treaba cu temperatura aia.. care este motivul de atunci cand se transmite mai putina caldura catre chiulasa este mai eficient? Asta nu pricep.. Snt de acord cu tine ca din ce este temperatura mai mare motorul este mai puternic dar nu longeviv.. Si motorul se supraincalzeste si cand este in sarcina expluatat la maxim adica la viteza mare, auto moto. wayne cu cine te certi fratioare ? ce spui acolo ca nu inteleg nimic, vrei sa te duci la circuit ca spectator impins de un vant lateral ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Octombrie 24, 2012 Share Postat Octombrie 24, 2012 (editat) Caldura aia pe care o produci prin arderea benzinei impinge pistonul si produce lucru mecanic. Cu cat motorul e mai rece cu atat pierzi mai multa caldura pe care o scoti prin radiator in loc sa o transformi in ceva util. Oricum randamentul motoarelor termice e destul de mic. Cu cat e mai mare temperatura motorului cu atat randamentul lui creste, dar trebuie limitata din mai multe motive. De obicei puterea maxima se obtine la o temperatura mai mica, 80-90 de grade. La temperaturi mari pot apare detonatii si scade puterea, sau daca motorul are senzor de detonatii o sa scada ECU avansul cu acelasi efect. Daca circuitul de racire e bine dimensionat nu se incinge la viteza oricat e forjat motorul. Doar cand se merge incet ajunge sa porneasca ventilatorul. Unele masini au o chestie mai desteapta, termostat controlat de ECU. In momentul in care accelerezi mai tare deschide termostatul si in cateva secunde scade temperatura 5-10 grade. Cat mergi linistit sta motorul in 100-108 grade, cum o calci cum scade sub 100, spre 90, dar motocicletele sunt cu ceva pasi in urma. Daca motorul merge doar la temperaturi mici apare spuma in ulei din cauza apei din condens. La motociclete poate nu e o problema neaparat, ca nu prea sunt folosite cand e frig, dar la masini e o problema. La 108 grade se evapora rapid condensul ala. Editat Octombrie 24, 2012 de cristidb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 24, 2012 Share Postat Octombrie 24, 2012 Caldura aia pe care o produci prin arderea benzinei impinge pistonul si produce lucru mecanic. Nu caldura in sine ci expansiunea amestecului carburant care ia foc. Adica gradientul de presiune (variatia de presiune) din cauza cresterii vertiginoase a temperaturii. Tradus mot-a-mot, ce ai spus tu suna cam asa: caldura (masurata in Joules) produce lucru mecanic (masurat in Joules). Adica lucrul mecanic produce lucru mecanic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Octombrie 24, 2012 Share Postat Octombrie 24, 2012 .. este la mintea cocosului ca daca temperatura este mai mica cu acelas consum de carburant motorul este mai puturos fata de temperatura optima .. cat despre ce spui tu cu schimbul de temperatura cred ca ai si nu ai dreptate.. deoarece exista o limita a maximului ca altfel ar arde carburantul inainte de a ajunge pistonul in p.m.s. si ajunge cum spui si tu la explozie carburantului anticipata.. motorul supraincalzit cum a spus si Jagi este foarte compromis si predispus uzurilor majore de la segmenti pana la vibrochen, pentru ca jocurile calculate de fabrica in functie de vascozitatea uleiului devin inegzistente.. Si nu cred ca au pus de prosti 104 grade. suntem destepti foc ce sa mai .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Octombrie 24, 2012 Share Postat Octombrie 24, 2012 (editat) Dap,vreau sa merg si eu pe un circut ca spectator sa fac poze si sa le postez aici.E idealul meu Cu tine nu ma cert,ai un caracter mult prea infect Editat Octombrie 24, 2012 de little wayne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Octombrie 24, 2012 Share Postat Octombrie 24, 2012 cine te-a suparat asa tare in viata asta bai wayne de ma jignesti nedrept.. nici nu ma cunosti.. si am fost la pista nu doar ca spectator ofticatule.. am si mers putin asa cat sa nu ai ce spune. scrie pa facebook Preda Daniel si este o poza cu mine la greci iunie 2011 sa te uiti la toate sa vezi cat sunt de frumos in comparatie cu tine. "Buna ziua ti-am dat belea me-am capatat" sa nu ma bazai cu mesajele in privat te rog frumos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 Niciodata nu mi-am permis sa ii urez altui motociclist sa se infiga intr-un stalp ori sa pupe un tip cum ai facut tu Ca om esti o mizerie cand imparti aceasi pasiune cu altii semeni si le urezi sa moara cand citesti cel putin o data pe saptamana de motociclisti care mor nevinovati,singura greseala a lor fiind pasiunea de a merge cu motorul Am o mama care ma asteapta acasa,frati,prieteni si nu vreau sa plec de langa ei.Nici celor mai mari ,,dusmani,, de pe forumul asta nu mi-as putea permite sa le doresc moartea Daca cerasel e sifilitic si se bucura ca mi-au facut ciorditorii o paguba de 1000e.Nu pot sa il urez sa foloseasca tirul ca obstacol cand vrea sa opreasca brusc,ori staplul Are o familie care are nevoie de el ,iar eu nu imi permit sa ii doresc moartea pentru ca are probleme grave de comportament si se bucura ca un tamp de furtul scuterului meu avem o ,,prietenie,, bazata pe injuraturi si ironii dar nu trecem peste bariera cu blesteme...cel putin eu nu o s-o fac Nu vreau sa te vad la fata niciodata(mi-ar fi scarba de tine),sa te salut...nici macar cand am un vis urat Nu vreau sa nu pot sa accept ca un om cu care impart aceasi pasiune imi ureaza o moarte violenta cand merd cu motorul.sper ca Dumnezeu sa iti dea cea ce iti doresti Pm...tu m-ai stresat cu pm pana cand ti-am spus ca blochez mesajele de la tine.Vrei sa dau copy paste? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.