aladin1 Postat Noiembrie 12, 2012 Share Postat Noiembrie 12, 2012 ce as vrea eu un k7 nou nout cu o fisurica mica mica acolo TOATE "CADRURILE" CRAPA, depinde ce turbat merge cu ea.. din cate tin minte aici nu s-a scris ca cineva ar fi avut o problema de genul asta, Orice se strica orice se rupe orice se uzeaza si noi murim pana la urma. Felicitari Suzuki si sanatate fanilor! Sincer sincer Ce simti cand te opresti langa un k6 1000 la semafor ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 12, 2012 Share Postat Noiembrie 12, 2012 (editat) ce as vrea eu un k7 nou nout cu o fisurica mica mica acolo TOATE "CADRURILE" CRAPA, depinde ce turbat merge cu ea.. din cate tin minte aici nu s-a scris ca cineva ar fi avut o problema de genul asta, Orice se strica orice se rupe orice se uzeaza si noi murim pana la urma. Sincer sincer Ce simti cand te opresti langa un k6 1000 la semafor ? Ascult muzica, fumez, ma simt destul de bine. nu merg cu motoretuta prin oras. Ce simt fata de motociclist sau fata de motoretuta? Fata de motociclist nimic bun daca are gume nasoale. Il felicit in gand daca are cauciucuri corespunzatoare. Fata de motoretuta: nimic special, daca e vara, sper ca are un ulei de calitate si mai gros. Nu mi-a placut niciodata modelul. Grea, lunga, joasa, poztie de k.kt, parca stateam pe o placinta. De aia nu mi-am luat niciodata suzuki. Trebuie sa-i placa cui isi cumpara, tocmai asta e ideea. Editat Noiembrie 12, 2012 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Noiembrie 12, 2012 Share Postat Noiembrie 12, 2012 deci ori nu ai mers cu drac dela ori nu esti sincer glumesc omule!!! Cat despre ce ai scris despre gume si ulei imi pariez viata ca peste 50% nu dau importanta la ce ai scris.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Noiembrie 12, 2012 Share Postat Noiembrie 12, 2012 (editat) MI-E DOR DE MOTOCICLETA GRAV! http://www.youtube.com/watch?v=U17OqzTjWlQ ... urmeaza iarna .... UOF! Editat Noiembrie 12, 2012 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Schumy_racer Postat Noiembrie 13, 2012 Share Postat Noiembrie 13, 2012 Salutare!faceti cunostinta si cu gixxer-ul meu si sa-mi spuneti ce parere aveti...este vorba despre gsxr-ul de 750 cm3,are 107 CP, an de fabricatie 1986 si din cate am citit pe net despre el a fost conceput pentru cursa de 24 de ore de la "Le Mans"-Franta unde desigur a iesit pe primul loc fiind cea mai rapida la acea vreme.Pot spune ca in ciuda vechimii sale, dupa primii km facuti cu ea inca merge de rupe.Ce pot sa mai precizez este ca are racirea pe ulei,ambreiajul este hidraulic si ca lipsesc carenele laterale iar fata a fost modificata (asa am cumparat-o). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Noiembrie 13, 2012 Share Postat Noiembrie 13, 2012 Sa o stapanesti sanatos ce sa spunem.. adica spun Putem spune mai multe daca este prima ta motocicleta si daca vrei sa afli tu ceva anume.. nu ezita sa intrebi !!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Noiembrie 13, 2012 Share Postat Noiembrie 13, 2012 Salutare!faceti cunostinta si cu gixxer-ul meu si sa-mi spuneti ce parere aveti...este vorba despre gsxr-ul de 750 cm3,are 107 CP, an de fabricatie 1986 si din cate am citit pe net despre el a fost conceput pentru cursa de 24 de ore de la "Le Mans"-Franta unde desigur a iesit pe primul loc fiind cea mai rapida la acea vreme.Pot spune ca in ciuda vechimii sale, dupa primii km facuti cu ea inca merge de rupe.Ce pot sa mai precizez este ca are racirea pe ulei,ambreiajul este hidraulic si ca lipsesc carenele laterale iar fata a fost modificata (asa am cumparat-o). Foarte tare M-am dat de curand cu un gixxer 750 din 94 de 128cp fata de 118 modelul uzual(serie limitata de 200bucati) 107cp e varianta de strada,stiu ca modelele de pista aveau 120cp,combinat cu cadrul din aluminiu au fost imbatabile pe circuit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Noiembrie 13, 2012 Share Postat Noiembrie 13, 2012 nu e rea ,sa o stapanesti sanatos fara incidente,felicitari ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Noiembrie 19, 2012 Share Postat Noiembrie 19, 2012 Salutare!faceti cunostinta si cu gixxer-ul meu si sa-mi spuneti ce parere aveti...este vorba despre gsxr-ul de 750 cm3,are 107 CP, an de fabricatie 1986 si din cate am citit pe net despre el a fost conceput pentru cursa de 24 de ore de la "Le Mans"-Franta unde desigur a iesit pe primul loc fiind cea mai rapida la acea vreme.Pot spune ca in ciuda vechimii sale, dupa primii km facuti cu ea inca merge de rupe.Ce pot sa mai precizez este ca are racirea pe ulei,ambreiajul este hidraulic si ca lipsesc carenele laterale iar fata a fost modificata (asa am cumparat-o). Sa o stapanesti sanatos ! Sa ne tii la curent despre cum se comporta la varsta ei! La o adica e un pic mai in varsta decat mine ... De curiozitate, cat ai dat pe ea ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Schumy_racer Postat Noiembrie 20, 2012 Share Postat Noiembrie 20, 2012 In primul rand multumesc celor care au postat.Ce pot sa mai spun despre motocicleta este faptul ca in ciuda varstei sale, pe drum se comporta extraordinar,nu bate nimic la ea, nu are jocuri,motorul nu bate,nu scoate fum,are un cuplu destul de puternic,este foarte stabila si scoate un sunet inconfundabil.Nu prea s-a circulat cu ea dat fiind faptul ca in bord are doar 35.000 de km.Pretul la care am luat-o a fost 32 de milioane.Cheers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Noiembrie 20, 2012 Share Postat Noiembrie 20, 2012 In primul rand multumesc celor care au postat.Ce pot sa mai spun despre motocicleta este faptul ca in ciuda varstei sale, pe drum se comporta extraordinar,nu bate nimic la ea, nu are jocuri,motorul nu bate,nu scoate fum,are un cuplu destul de puternic,este foarte stabila si scoate un sunet inconfundabil.Nu prea s-a circulat cu ea dat fiind faptul ca in bord are doar 35.000 de km.Pretul la care am luat-o a fost 32 de milioane.Cheers. vedeti ma ???????? Nu este nimic in neregula.. asa este un Suzuki ( aia cu " nu bate nimic" este gen autovit ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
o_OwNz Postat Noiembrie 21, 2012 Share Postat Noiembrie 21, 2012 cam cati litri de ulei intra in 750 k6 k7? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Noiembrie 21, 2012 Share Postat Noiembrie 21, 2012 cam cati litri de ulei intra in 750 k6 k7? de ce ai avea nevoie sa stii cati litri de ulei intra cand ai gemuletz?sau poate scrie pe capac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
o_OwNz Postat Noiembrie 21, 2012 Share Postat Noiembrie 21, 2012 de ce ai avea nevoie sa stii cati litri de ulei intra cand ai gemuletz?sau poate scrie pe capac vroiam sa stiu mai multe detalii despre ea. nu o am acasa e la tara la iernat nu ma pot uita la ea , dar merci oricum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Noiembrie 21, 2012 Share Postat Noiembrie 21, 2012 cam cati litri de ulei intra in 750 k6 k7? Pe Louis spune ca 2,5 l, cu tot cu filtru. http://www.louis.de/_209eeae21c26f72e11a1e2c1dd6b820ea4/index.php?topic=bikedb&article_context=bikedb&anzeige=0&CONTENT=technik&typ_id=WVCF Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
o_OwNz Postat Noiembrie 21, 2012 Share Postat Noiembrie 21, 2012 Pe Louis spune ca 2,5 l, cu tot cu filtru. http://www.louis.de/...nik&typ_id=WVCF am gasit imediat dupa merci frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Noiembrie 21, 2012 Share Postat Noiembrie 21, 2012 vroiam sa stiu mai multe detalii despre ea. nu o am acasa e la tara la iernat nu ma pot uita la ea , dar merci oricum. daca vrei sa stii mai multe detalii despre ea cauta sa cumperi un manual haynes http://www.ebay.co.uk/itm/Haynes-Manual-Suzuki-GSXR-750-K6-K7-06-07-/370673920154?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item564de3289a Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
o_OwNz Postat Noiembrie 21, 2012 Share Postat Noiembrie 21, 2012 daca vrei sa stii mai multe detalii despre ea cauta sa cumperi un manual haynes http://www.ebay.co.u...=item564de3289a am gasit gratis : http://www.scribd.com/doc/3005204/GSXR-750-0607 chiar, nivelul uleiului il verific cand motorul e pe cric sau drept? vreau sa schimb uleiul singur prima oara in viata si nu vreau sa imi scape nimic. merci xD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MRL Postat Noiembrie 21, 2012 Share Postat Noiembrie 21, 2012 Ai mare grija la busonul baii de ulei!!! Un pic mai tare daca strangi,crapa baia imediat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Noiembrie 21, 2012 Share Postat Noiembrie 21, 2012 desigur ca poate parea ca ma cacao pe mine.. eu cred ca orice posesori de vitezana trebuie sa stie sa-si faca tot service-ul la motocicleta, (lichide, filtre , gume, placute, schimbat cabluri, putina electrica, un ambreaj pentru cine este mai atent, si tot ce se poate face cu un minim de scule banale.. ) apelam sa doctor pentru servis furca, probleme la engine, distributii etc. Vitezana este motocicleta cu performante de top si pilotul trebuie sa stie foarte bine ce tine intre craci, sa stie permanent. Atunci cand ma duc la mecanic sa-mi faca presiunea, si sa-mi verifice uleiul.. inseamna ca am foarte multe necunoscute care stiti voi in ce poate degenera. La oooo daca zboara o roata ca nu a prins-o bine mecanicul are airbag, esti inconjurat de fier scapi fara zgarieturi la MOBRA... este deranj mare la oscioare. Gandesc asa acum dupa ceva experiente adunate in timp.. nu ai ce cauta pe ea daca nu sti cum merge cat de cat dupa mintea mea. Daca vrea cineva sa ma contrazica il rog sa o faca cu blandete si gingasie !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Noiembrie 21, 2012 Share Postat Noiembrie 21, 2012 Salutare!faceti cunostinta si cu gixxer-ul meu si sa-mi spuneti ce parere aveti...este vorba despre gsxr-ul de 750 cm3,are 107 CP, an de fabricatie 1986 si din cate am citit pe net despre el a fost conceput pentru cursa de 24 de ore de la "Le Mans"-Franta unde desigur a iesit pe primul loc fiind cea mai rapida la acea vreme.Pot spune ca in ciuda vechimii sale, dupa primii km facuti cu ea inca merge de rupe.Ce pot sa mai precizez este ca are racirea pe ulei,ambreiajul este hidraulic si ca lipsesc carenele laterale iar fata a fost modificata (asa am cumparat-o). arata f bine pentru varsta ei si modele astea de la suzuki sunt f longevive...pacat ca numai are si carena frontala, arata mult mai bine carenata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
o_OwNz Postat Noiembrie 22, 2012 Share Postat Noiembrie 22, 2012 desigur ca poate parea ca ma cacao pe mine.. eu cred ca orice posesori de vitezana trebuie sa stie sa-si faca tot service-ul la motocicleta, (lichide, filtre , gume, placute, schimbat cabluri, putina electrica, un ambreaj pentru cine este mai atent, si tot ce se poate face cu un minim de scule banale.. ) apelam sa doctor pentru servis furca, probleme la engine, distributii etc. Vitezana este motocicleta cu performante de top si pilotul trebuie sa stie foarte bine ce tine intre craci, sa stie permanent. Atunci cand ma duc la mecanic sa-mi faca presiunea, si sa-mi verifice uleiul.. inseamna ca am foarte multe necunoscute care stiti voi in ce poate degenera. La oooo daca zboara o roata ca nu a prins-o bine mecanicul are airbag, esti inconjurat de fier scapi fara zgarieturi la MOBRA... este deranj mare la oscioare. Gandesc asa acum dupa ceva experiente adunate in timp.. nu ai ce cauta pe ea daca nu sti cum merge cat de cat dupa mintea mea. Daca vrea cineva sa ma contrazica il rog sa o faca cu blandete si gingasie !! asa e, mereu am vrut sa invat dar nu am avut de la cine.,nu imi place sa-mi umble cineva la motor.. pana acum am fost la mecanic cand aveam 125 dar de acum nu se mai poate.nu o sa invat niciodata daca nu pun picioru in prag o.O Ai mare grija la busonul baii de ulei!!! Un pic mai tare daca strangi,crapa baia imediat! merci frumos, o sa tin cont de asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Noiembrie 22, 2012 Share Postat Noiembrie 22, 2012 asa e, mereu am vrut sa invat dar nu am avut de la cine.,nu imi place sa-mi umble cineva la motor.. pana acum am fost la mecanic cand aveam 125 dar de acum nu se mai poate.nu o sa invat niciodata daca nu pun picioru in prag o.O merci frumos, o sa tin cont de asta. Aproape totul este facut anti prost.. uita-te la sistemul de prindere al rotilor, placute,, hubloul este la vedere, daca nu te uiti tu o fac altii, Aveti grija cum spunea cineva mai sus.. la busonul de ulei,, trebuie strans la simt de mana,, ca pe toata lungimea filetului din baie este o crestatura sa se poate scurge tot uleiul.. in fine.. va recomand sa faceti rost de manualul utilizatorului, prezinta totul perfect,, si manualul de reparatie care este ceva mult mai complex. O sa se supere mecanicii pe mine,, dar sa nu uitam ca orice mecanic a inceput de curios sa-si repare motocicleta sau de zgarcit , Cum te poti numii baicar cand tu te duci la mecanic sa-ti intinda lantul spre ex.. nu vreau sa se supere nimeni pe mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Noiembrie 23, 2012 Share Postat Noiembrie 23, 2012 Ai mare grija la busonul baii de ulei!!! Un pic mai tare daca strangi,crapa baia imediat! Cine stie cunoaste! Aproape totul este facut anti prost.. uita-te la sistemul de prindere al rotilor, placute,, hubloul este la vedere, daca nu te uiti tu o fac altii, Aveti grija cum spunea cineva mai sus.. la busonul de ulei,, trebuie strans la simt de mana,, ca pe toata lungimea filetului din baie este o crestatura sa se poate scurge tot uleiul.. in fine.. va recomand sa faceti rost de manualul utilizatorului, prezinta totul perfect,, si manualul de reparatie care este ceva mult mai complex. O sa se supere mecanicii pe mine,, dar sa nu uitam ca orice mecanic a inceput de curios sa-si repare motocicleta sau de zgarcit , Cum te poti numii baicar cand tu te duci la mecanic sa-ti intinda lantul spre ex.. nu vreau sa se supere nimeni pe mine. Nu se supara nici un mecanic pe tine.doar ca pana inveti,poti strica.... si uneori costa greseala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Noiembrie 23, 2012 Share Postat Noiembrie 23, 2012 Cine stie cunoaste! Nu se supara nici un mecanic pe tine.doar ca pana inveti,poti strica.... si uneori costa greseala. La mine s-a stricat filetul de la baia de ulei pe la al 10-lea schimb de ulei. Cheia dinamometrica e sfinta, in plus, o shaiba de cupru noua e 2-3 lei, la fiecare schimb trebuie alta shaiba noua, din lene(inclusiv eu), refolosim vechea shaiba si tendintza e sa stringem mai tare pt a nu curge uleiul. apropo de buson, unui K1 i-a cazut busonul de ulei exact pe linia dreapta de la Pannoniaring, a lasat 1km de ulei. Fusese cu moto la mecanic, acesta i-a belit filetul, ca s-o rezolve rapid, i-a pus niste banda siliconica si i-a dat motocicleta de buna, dar nu i-a zis nimic omului. Busonul nu a tinut, de la trepidatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.