Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu te linisti, e normal pt tipii de la agentiile de mediu, pt o depoluare mai buna. La 104grd, uleiul mai vechi de 1000km, e apa, apar jocuri in plus la vibrochen, se uzeaza mult mai repede cuzinetii. Uleiul are proprietatile din cartea lui tehnica pina pe la 90grd. Cind bordul arata deja 104grd, temp uleiului a depasit 110grd.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am patit si eu, cand mergeam cu 30-40 km/h pe niste stradute sa-mi creasca pana aproape de 100 grade.. insa cand am dat de bulevard s-a racorit imediat ;) Deci cand trece de 90 grade.. incearca sa ii dai nitel sa se racoreasca...

 

Asta ptr vremea de acum.. ca la vara.. vom vedea ce-o fi :)

Editat de Scarto
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Instalare Annitori "Gen 2" Quickshifter cu Gp shift,am descoperit ca merge si pe UP si pe DOWN insa e recomandat NUMAI pe UP.Se recomanda pe down sa se foloseasca ambreiajul.

Am ridicat rezervor si am dat jos airboxul pt a conecta mufele qs`ului pe bobine ,am aranjat conectorul dintre bobine si qs pe langa cadru pe partea stanga,montat airboxul,tras firul de la controler pe sub rezervor ,le-am conectat ,prins controlarul cu soricei sub rezervor sa-l pot seta usor

post-33534-0-32474500-1396816847_thumb.jpgpost-33534-0-40296500-1396816873_thumb.jpgpost-33534-0-43730000-1396816905_thumb.jpgpost-33534-0-65985500-1396816926_thumb.jpgpost-33534-0-14130600-1396816949_thumb.jpgpost-33534-0-52790200-1396816972_thumb.jpgpost-33534-0-73817300-1396817704_thumb.jpg

 

Dupa aceea am montat senzorul pe scarita ,am intors nuca din cutie cu capul in jos ,pusa pasta pe fiecare surub la prinderea din cadru sau suport scarita.

post-33534-0-27040900-1396817748_thumb.jpgpost-33534-0-55410700-1396817768_thumb.jpgpost-33534-0-52906200-1396817789_thumb.jpg

post-33534-0-04745400-1396817833_thumb.jpgpost-33534-0-88606900-1396817808_thumb.jpgpost-33534-0-28965700-1396817856_thumb.jpg

Conectat senzorul unde este -(minusul,masa)

post-33534-0-90790400-1396817880_thumb.jpg

Controlarul merge setat printr-o metoda foarte simpla pe unul din cele 3

1.Green led = low sensitivity (trebuie sa apesi putin mai tare ca sa initiezi schimbarea de viteza)

2.Amber led = medium sensitivity(default)

3.Red led = high sensitivity (mai putina putere in apasarea levierului)

In general lower sensitivity ofera o schimbare mai fina

Montat scarita dreapta

post-33534-0-32283600-1396817906_thumb.jpg

Si iesit cu ea pe strada,frig tare de tot ,am dat cateva ture si am revenit.

Merita fiecare $.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuza-ma ca iti zic dar aberezi :)

Da, exagerez, dar stii prea bine ce zic. La 2000km rulati , uleiul nu mai are demult viscozitatea din carte.

 

CMD, ai o date despre lichidul acela pus de tine la filete? Ai incercat daca le mai poti desface?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am incercat sa dau jos un surub dupa ce a fost pus de aprox 10 min si am cam tras de el,surubul din scarita care intra in senzor are o piulita ,piulita (distantier)a ramas acolo prinsa fara sa o mai pierd pe jos, semn ca ala prinde ceva,sper sa tina,o sa mai incerc astazi sa pun si pe altceva ,

Bogdane tu te gandesti ca nu tine sau ca o sa le prinda prea rau?

mersi baieti.

mereu am nevoie Georgica de tine!!!!poate reusim sa facem celelale operatiuni !spor

 

solutia miroase a prelandez si este mai intepator putin,scrie pe spate ca este de metal...

 

cu Dumnezeu inainte :)

 

uite Bogdane,asta e ,ce zici ?

post-33534-0-58548000-1396851273_thumb.png

http://www.uhu.com/en/products/special-adhesives/detail/uhu-metall-1.html?step=500.5&cHash=13e684ce01857385d1109ca2a7b8b90e

 

Georgica da un semn cand faci "ochi" ,te salut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, exagerez, dar stii prea bine ce zic. La 2000km rulati , uleiul nu mai are demult viscozitatea din carte.

 

E o mica neintelegere. Din pacate s-a ramas in urma la capitolul intelegre a lubrifiantilor.

In primul rand, clasa de vascozitate API (30, 40, 50) este masurata la 100 grade celsius.

In al doilea rand, sunt cateva aspecte pe care nimeni nu le prea baga in seama si cand ne referim la ulei si vascozitatea acetuia, luam in considerare doar tipul de ulei, temperatura de lucru si (destul de rar) cantitatea de gaz (aer) din lichid (in special cand uleiul spumeaza).

N-am auzit aproape pe nimeni sa vorbeasca despre variatia vascozitatii cu presiunea.

In lagare, ungerea este hidrodinamica. Vascozitatea (dinamica) creste liniar cu presiunea.

Carevasazica, nu e dracul asa de negru cum se crede in general. Marele pericol cu uleiul subtiat si foarte incins este ca, la oprirea motorului, fusurile lagarelor (palier, biele) micsoreaza filmul de lubrifiant la minim si la urmatoarea pornire e buba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

UHU Metall? Gasesti fisa tehnica pe temad.ro

Mersi prietene,te mai cert eu cand meriti acum trebuie sa-ti multumesc :)

Mersi !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DA,acum am venit din garaj,nu au absolut nimic !au ramas pe ele un fel de gel asa pe filet,am facut o tija cu filet la interior si am mutat senzorul in cutie insa nu cred ca e calibrata gaura calumea intr-o parte si are putin joc ,maine face baiatul alta



Mersi Bogdane pentru grija!

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cumpar Suzuki GSX-R 600 sau Honda CBR 600 RR mai noua de 2007.

 

Anca - 0721 42 35 30

Anca vorbeste cu cristilvk ca vrea sa vanda cbr`ul are si carene de pista noi noute la mine in cutie in garaj ,are tot ce-ti trebuie ,scarite bla bla bla etc etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pt ce vrea sa faca Anca cu ea cred ca e perfecta + accesoriile de care are nevoie pt Tg.Secuiesc

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care va invirtiti pe linga Anca, spuneti-i ca 600RR nu e de luat pt pista, decit daca-i schimba ea pe banii ei ambreiajul, cu unul gen slippery. Fara asa ceva, faci buba, se blocheaza spatele, si nu mai iei curba, te duci la pascut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...