ashtray. Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 La mine la 104 fix intra ventilatorul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hunter86 Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 M-am mai linistit.Multam fain. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 6, 2014 Share Postat Aprilie 6, 2014 Nu te linisti, e normal pt tipii de la agentiile de mediu, pt o depoluare mai buna. La 104grd, uleiul mai vechi de 1000km, e apa, apar jocuri in plus la vibrochen, se uzeaza mult mai repede cuzinetii. Uleiul are proprietatile din cartea lui tehnica pina pe la 90grd. Cind bordul arata deja 104grd, temp uleiului a depasit 110grd. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarto Postat Aprilie 6, 2014 Share Postat Aprilie 6, 2014 (editat) Am patit si eu, cand mergeam cu 30-40 km/h pe niste stradute sa-mi creasca pana aproape de 100 grade.. insa cand am dat de bulevard s-a racorit imediat Deci cand trece de 90 grade.. incearca sa ii dai nitel sa se racoreasca... Asta ptr vremea de acum.. ca la vara.. vom vedea ce-o fi Editat Aprilie 6, 2014 de Scarto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CRISTI-RACING Postat Aprilie 6, 2014 Share Postat Aprilie 6, 2014 Pai e normal ca la 60 km/h sa se incalzeasca.daca vreti motociclete sa admirati peisajele trebuie naked.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Aprilie 6, 2014 Share Postat Aprilie 6, 2014 Instalare Annitori "Gen 2" Quickshifter cu Gp shift,am descoperit ca merge si pe UP si pe DOWN insa e recomandat NUMAI pe UP.Se recomanda pe down sa se foloseasca ambreiajul. Am ridicat rezervor si am dat jos airboxul pt a conecta mufele qs`ului pe bobine ,am aranjat conectorul dintre bobine si qs pe langa cadru pe partea stanga,montat airboxul,tras firul de la controler pe sub rezervor ,le-am conectat ,prins controlarul cu soricei sub rezervor sa-l pot seta usor Dupa aceea am montat senzorul pe scarita ,am intors nuca din cutie cu capul in jos ,pusa pasta pe fiecare surub la prinderea din cadru sau suport scarita. Conectat senzorul unde este -(minusul,masa) Controlarul merge setat printr-o metoda foarte simpla pe unul din cele 3 1.Green led = low sensitivity (trebuie sa apesi putin mai tare ca sa initiezi schimbarea de viteza) 2.Amber led = medium sensitivity(default) 3.Red led = high sensitivity (mai putina putere in apasarea levierului) In general lower sensitivity ofera o schimbare mai fina Montat scarita dreapta Si iesit cu ea pe strada,frig tare de tot ,am dat cateva ture si am revenit. Merita fiecare $. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 6, 2014 Share Postat Aprilie 6, 2014 (editat) Uleiul are proprietatile din cartea lui tehnica pina pe la 90grd. Scuza-ma ca iti zic dar aberezi Editat Aprilie 6, 2014 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 (editat) Bravo mai CMD ai vazut ca se poate! Ai rezolvat-o si fara ajutorul meu. Editat Aprilie 7, 2014 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 Scuza-ma ca iti zic dar aberezi Da, exagerez, dar stii prea bine ce zic. La 2000km rulati , uleiul nu mai are demult viscozitatea din carte. CMD, ai o date despre lichidul acela pus de tine la filete? Ai incercat daca le mai poti desface? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarto Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 UHU Metall? Gasesti fisa tehnica pe temad.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 am incercat sa dau jos un surub dupa ce a fost pus de aprox 10 min si am cam tras de el,surubul din scarita care intra in senzor are o piulita ,piulita (distantier)a ramas acolo prinsa fara sa o mai pierd pe jos, semn ca ala prinde ceva,sper sa tina,o sa mai incerc astazi sa pun si pe altceva , Bogdane tu te gandesti ca nu tine sau ca o sa le prinda prea rau? mersi baieti. mereu am nevoie Georgica de tine!!!!poate reusim sa facem celelale operatiuni !spor solutia miroase a prelandez si este mai intepator putin,scrie pe spate ca este de metal... cu Dumnezeu inainte uite Bogdane,asta e ,ce zici ? http://www.uhu.com/en/products/special-adhesives/detail/uhu-metall-1.html?step=500.5&cHash=13e684ce01857385d1109ca2a7b8b90e Georgica da un semn cand faci "ochi" ,te salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 Da, exagerez, dar stii prea bine ce zic. La 2000km rulati , uleiul nu mai are demult viscozitatea din carte. E o mica neintelegere. Din pacate s-a ramas in urma la capitolul intelegre a lubrifiantilor. In primul rand, clasa de vascozitate API (30, 40, 50) este masurata la 100 grade celsius. In al doilea rand, sunt cateva aspecte pe care nimeni nu le prea baga in seama si cand ne referim la ulei si vascozitatea acetuia, luam in considerare doar tipul de ulei, temperatura de lucru si (destul de rar) cantitatea de gaz (aer) din lichid (in special cand uleiul spumeaza). N-am auzit aproape pe nimeni sa vorbeasca despre variatia vascozitatii cu presiunea. In lagare, ungerea este hidrodinamica. Vascozitatea (dinamica) creste liniar cu presiunea. Carevasazica, nu e dracul asa de negru cum se crede in general. Marele pericol cu uleiul subtiat si foarte incins este ca, la oprirea motorului, fusurile lagarelor (palier, biele) micsoreaza filmul de lubrifiant la minim si la urmatoarea pornire e buba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 Tot se f u t e . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CRISTI-RACING Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 UHU Metall? Gasesti fisa tehnica pe temad.ro Mersi prietene,te mai cert eu cand meriti acum trebuie sa-ti multumesc Mersi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 CMD, pe bune, mai poti desfileta vreun surub blocat cu UHU? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 (editat) DA,acum am venit din garaj,nu au absolut nimic !au ramas pe ele un fel de gel asa pe filet,am facut o tija cu filet la interior si am mutat senzorul in cutie insa nu cred ca e calibrata gaura calumea intr-o parte si are putin joc ,maine face baiatul alta Mersi Bogdane pentru grija! Editat Aprilie 8, 2014 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarto Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 Pentru nimic cmd. Intamplarea face sa lucrez la firma respectiva, importatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 montat senzor langa nuca din cutie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paispe Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 Cumpar Suzuki GSX-R 600 sau Honda CBR 600 RR mai noua de 2007. Anca - 0721 42 35 30 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 Cumpar Suzuki GSX-R 600 sau Honda CBR 600 RR mai noua de 2007. Anca - 0721 42 35 30 Anca vorbeste cu cristilvk ca vrea sa vanda cbr`ul are si carene de pista noi noute la mine in cutie in garaj ,are tot ce-ti trebuie ,scarite bla bla bla etc etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eusebiu Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 (editat) Si e cam bine mobra lu cristi!sincer!bine ar fi sa vb cu el p.s e enervant de ingrijita Editat Aprilie 10, 2014 de crbl69 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 (editat) pt ce vrea sa faca Anca cu ea cred ca e perfecta + accesoriile de care are nevoie pt Tg.Secuiesc Editat Aprilie 10, 2014 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 Care va invirtiti pe linga Anca, spuneti-i ca 600RR nu e de luat pt pista, decit daca-i schimba ea pe banii ei ambreiajul, cu unul gen slippery. Fara asa ceva, faci buba, se blocheaza spatele, si nu mai iei curba, te duci la pascut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CRISTI-RACING Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 No,pe asta inca nu am mai auzit-o,cica se blocheaza .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.