no01else Postat Aprilie 10, 2015 Share Postat Aprilie 10, 2015 In catalogul Yuasa, pentru gsxr 750 an 2000-2012, este recomandat yt12a-bs, deci pentru tine sorgeti eb12a-bs. Pe scurt, cea la 105 ron. Am cumparat-o pe asta. Ms mult pt sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Aprilie 10, 2015 Share Postat Aprilie 10, 2015 vinde cineva un amortizor de ghidon ? am un gsxr k1 600 ai pm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teby05 Postat Aprilie 11, 2015 Share Postat Aprilie 11, 2015 vinde cineva un amortizor de ghidon ? am un gsxr k1 600 ai pm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Aprilie 11, 2015 Share Postat Aprilie 11, 2015 uite pozele cerute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamahar1st Postat Aprilie 11, 2015 Share Postat Aprilie 11, 2015 Paste Fericit dragi Gsxr-isti !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teby05 Postat Aprilie 12, 2015 Share Postat Aprilie 12, 2015 (editat) https://www.youtube.com/watch?v=3_YRFEbtCHc Problema stator sau releu de incarcare ?sunetu nu este de la distributie ci de la fieru pe care ii montat aparatu de masura Editat Aprilie 12, 2015 de teby05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Aprilie 12, 2015 Share Postat Aprilie 12, 2015 Problema stator sau releu de incarcare ? Pai care e problema? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teby05 Postat Aprilie 12, 2015 Share Postat Aprilie 12, 2015 poi scaderea sub 13.8 l-a accelerare ...precizez ca imi scade tensiunea si la iluminarea din bord putin si greu de observat seara dar scade Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Aprilie 12, 2015 Share Postat Aprilie 12, 2015 Mie nu mi se pare o problema. In manualul de service, la electrica parca, trebuie sa iti scrie cat e incarcarea la o anumita turatie. Eu am un amic care merge sub 13.5 (ajunge chiar si la 12.8) de cam multa vreme si nu are probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teby05 Postat Aprilie 12, 2015 Share Postat Aprilie 12, 2015 se poate ,nici io nu sunt sigur deaia si intreb in manual zice ca nu are voie sa scada sub 13,5 la 5000 de ture acuma nu stiu ce sa zic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Aprilie 12, 2015 Share Postat Aprilie 12, 2015 Pai eu cel mai putin am vazut 13.56. Stai linistit ca e ok si daca e sub un pic. La mine la turatia aia e undeva la 13.8 - 13.9 parca. Monteaza-ti un voltmetru daca esti speriat de bombe ca mine Drept e ca niciodata nu poti sa ai prea multe indicatoare care sa iti arate starea motorului Temperatura ulei, presiune ulei, etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teby05 Postat Aprilie 12, 2015 Share Postat Aprilie 12, 2015 (editat) banzay ,is paranormal cand vine vorba de mobra ) o ascult tot timpu o desfac o pun la loc vreau ca totul sa mearga <ca uns> mai ales ca baba are ceva ani de mers dar cu ceva timp si un buget care a depasit jumate din valoarea achizitie este aproape cum vreau io ....Prietenii fac mijto de fiecare data cand schimb mobra zic ca io nu mi-am luat moto sa ma dau ci sa am ce mesterii deci deaici mi se trage si intrebari si verificari de genu Editat Aprilie 12, 2015 de teby05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Aprilie 12, 2015 Share Postat Aprilie 12, 2015 Te inteleg, la fel fac si eu cu fiarele, de asta si ziceam In general, fierul cum il pastrezi, asa il ai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubu gsx-r Postat Aprilie 12, 2015 Share Postat Aprilie 12, 2015 Salutare,salutare. Ma poate lamuri cineva cu un raspuns? Va rog. Problema .. ,,Pornirea la cald''. In primavara anului trecut i am schimbat releul si bateria.La mobra GSXR-K1, de 750, la rece imi porneste foarte bine. In schimb la CALD imi porneste foarte greu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Aprilie 13, 2015 Share Postat Aprilie 13, 2015 se poate ,nici io nu sunt sigur deaia si intreb in manual zice ca nu are voie sa scada sub 13,5 la 5000 de ture acuma nu stiu ce sa zic pai nu am vazut in film sa o ti constant cateva secunde accelerata la 5mii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 13, 2015 Share Postat Aprilie 13, 2015 Salutare,salutare. Ma poate lamuri cineva cu un raspuns? Va rog. Problema .. ,,Pornirea la cald''. In primavara anului trecut i am schimbat releul si bateria.La mobra GSXR-K1, de 750, la rece imi porneste foarte bine. In schimb la CALD imi porneste foarte greu. Cine crezi ca poate sa-ti raspunda de ce se intampla asta fara sa verifice?Este clar o problema de injectie sau electrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubu gsx-r Postat Aprilie 14, 2015 Share Postat Aprilie 14, 2015 M am gandit ca poate vreun coleg sa lovit de aceeasi problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 14, 2015 Share Postat Aprilie 14, 2015 Este un intreg sistem de injectie,pot fi o gramada de defectiuni care nu seamana intre ele dar pot da un anume comportament..de ex pornire greu la cald. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubu gsx-r Postat Aprilie 14, 2015 Share Postat Aprilie 14, 2015 Acum am inteles. Am sa merg la un specialist sa faca un control. Eu o sa imi prind ,,URECHILE '' in injectie . La 5000 r/m imi baga curent in baterie 14,40-14,90. Multumesc inca o data. DOMNULE GEORGE TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nchivu Postat Aprilie 14, 2015 Share Postat Aprilie 14, 2015 (editat) Hristos a inviat, Am si eu o problema si pana sa merg cu mobra la service am sa va cer un sfat sa stiu la ce sa ma astept. Am un Gsx-r K1 600, cand sta pe loc nu se aude nimic deosebit, in mers(doar cand are cuplu) se aude un zgomot ciudat(stiu cum suna zongaiala de la Srad si nu este la fel). Sunetul se aude de cand incep sa accelerez pana in momentul in care apas ambreiajul(in mers cu ambreiajul apasat nu se aude). Care ar putea fi problema? Stima. Editat Aprilie 14, 2015 de nchivu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 15, 2015 Share Postat Aprilie 15, 2015 Acum am inteles. Am sa merg la un specialist sa faca un control. Eu o sa imi prind ,,URECHILE '' in injectie . La 5000 r/m imi baga curent in baterie 14,40-14,90. Multumesc inca o data. DOMNULE GEORGE TNG Cu placere,dar fara domnule cu majuscule ca suna a ironie. TNG este suficient. » Post actualizat in 15 Apr 2015 04:57 Hristos a inviat, Am si eu o problema si pana sa merg cu mobra la service am sa va cer un sfat sa stiu la ce sa ma astept. Am un Gsx-r K1 600, cand sta pe loc nu se aude nimic deosebit, in mers(doar cand are cuplu) se aude un zgomot ciudat(stiu cum suna zongaiala de la Srad si nu este la fel). Sunetul se aude de cand incep sa accelerez pana in momentul in care apas ambreiajul(in mers cu ambreiajul apasat nu se aude). Care ar putea fi problema? Stima. Cand ai uns ultima data lantul?L-ai intins de curand? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nchivu Postat Aprilie 15, 2015 Share Postat Aprilie 15, 2015 (editat) Lantul este uns, si cu el mai mult sau mai putin uns se aude la fel. Nu l.am intins de curand dar nici slab nu este. Editat Aprilie 15, 2015 de nchivu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Aprilie 18, 2015 Share Postat Aprilie 18, 2015 Am fost ieri la SMAEB si mi-am facut o poza cu o motocicleta frumoasa: » Post actualizat in 18 Apr 2015 16:12Bine.... de fapt cu doua... amandoua cu rosu.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
clandestin_IFBB Postat Aprilie 18, 2015 Share Postat Aprilie 18, 2015 Salutare!!! Am zis sa nu mai deschid alt topic in speranta ca ma ajutati voi, posesorii de gsxr. Recent am luat o moto care are furca schimbata, respectiv o furca de gsxr 400 1993. Ideea e ca vreau sa schimb semeringurile de praf si ulei si rulmentii de jug. Cei care aveti modelul acesta de gsxr sau care va pricepeti, imi puteti spune ce semeringuri sa iau (dimensiunile, poate si link direct cu ce tb sa comand) si ce rulmenti de jug se potrivesc? Am tot cautat pe site uri dar nu gasesc nimic concret, sunt sigur ca se gasesc dar nu ma descurc eu sa caut. Multumesc anticipat celor care isi dau interesul sa ma ajute! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 19, 2015 Share Postat Aprilie 19, 2015 Intrebare de baraj: esti dispus sa o vinzi cit mai repede si sa-ti iei o motocicleta la care gasesti piese de schimb? Cat 400 este foarte restrinsa. Simeringuri, rulmenti, gasesti, problema e ce faci in caz ca o pui pe jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.