Cesar Postat Aprilie 27, 2015 Share Postat Aprilie 27, 2015 E mai greu si iti va scadea agilitatea. Pata de contact mai mare pe inclinari mari dar nu cred ca e cazul pe strada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Aprilie 27, 2015 Share Postat Aprilie 27, 2015 comanda din afara si poti sa probezi,asta nu este un impediment ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 27, 2015 Share Postat Aprilie 27, 2015 Sa comande guma din america? Funny guy! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Aprilie 27, 2015 Share Postat Aprilie 27, 2015 daca tot e dornic sa probeze ... banul este singura problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Aprilie 27, 2015 Share Postat Aprilie 27, 2015 Eu unu am invatat deja sa ii ignor pe cei care sufera de JAGITA. Este o boala nu foarte periculoasa dar contagioasa .Cei afectati devin incapabil sa mai gindeasca ca mai exista oameni cu alte perspective, alte placeri , asteptari si scop. In acelasi timp suferinzii descopera capacitatea de a cunoaste absolut tot ce poate sau nu poate o fiinta umana fara sa aiba vre-un contact fizic sau vizual cu aceasta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 27, 2015 Share Postat Aprilie 27, 2015 Dar ce-a mai facut Jagi/Bogdan? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Aprilie 27, 2015 Share Postat Aprilie 27, 2015 (editat) @cesar. Culmea este ca de data asta omu nu a facut nimic. Am folosit acel termen doar pentru ca la el am observat acea boala pentru prima data .Nu sunt nici singurul nici primul care a observat-o. Sunt mai multi afectati. Si nu numai posesori de motoare de viteza. Editat Aprilie 27, 2015 de goe 75 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Aprilie 27, 2015 Share Postat Aprilie 27, 2015 Sa nu mor ca prostu - dar despre ce boala vorbesti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 27, 2015 Share Postat Aprilie 27, 2015 Spunea un coleg mai sus ca are demarajul mai bun cu 190/50, comparativ cu 190/55. E normal a fie asa, 190/50 are diametrul mai mic, si se simte la demaraj. Daca pui 190/55, ca sa poti pastra demarajul, trebuie sa pui un dinte in plus pe foaia spate de la roata. 200/60 trebuie deja dinti in plus. Oricum, rapaortul pinioaneleor stoc, e doar pt reducerea consumului, demarajul OK, e de la schimbarea raportului cu -1 fata, plus 2 spate, asa ca daca deja pui 190/55, nu e sesizabila mult diferenta la demaraj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Aprilie 27, 2015 Share Postat Aprilie 27, 2015 Salutare! Sunt interesat de motocicleta aceasta: http://olx.ro/oferta/suzuki-gsx-r-1000-ID1V82j.html#fe9115efd9 O cunoaste cineva sau cunoasteti propietarul (in special motociclistii bucuresteni)? Din poze (desi vechi de un an) pare impecabila, dar doar ce am vazut azi una la fel de impecabila (in poze) si era praf la fata locului. Merita sa iau oferta in considerare si sa ma deplasez pana in Bucuresti? Multam pentru orice informatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvy4u Postat Mai 2, 2015 Share Postat Mai 2, 2015 cumpar carene. codita. suport codita far .suport far si suport de far pt u gsxr600 k5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adriangl Postat Mai 3, 2015 Share Postat Mai 3, 2015 Salut a mers sau merge careva cu Bridgestone S 20 R Evo 190/55 ZR17 TL , Intre S20 asta si un Sportsmart2 ce recomandati. Am hotarat sa imi iau anvelopa spate un pic mai de strada sa fie cat de cat utila si daca ma prinde vreo ploaie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teby05 Postat Mai 3, 2015 Share Postat Mai 3, 2015 am si eu o problema sau nu ,srad-ul meu are "un miros intepator " nu scoate fum de nici o culoare ,nu mananca ulei deloc ...daca tin mana sau servetel la toba este curat si fara miros ....problema o obser cand il pornesc in garaj cu usile deschise ...nici benzina in ulei nu exista (testu cu "dat foc " la uleiu scos) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jakk Postat Mai 3, 2015 Share Postat Mai 3, 2015 am si eu o problema sau nu ,srad-ul meu are "un miros intepator " nu scoate fum de nici o culoare ,nu mananca ulei deloc ...daca tin mana sau servetel la toba este curat si fara miros ....problema o obser cand il pornesc in garaj cu usile deschise ...nici benzina in ulei nu exista (testu cu "dat foc " la uleiu scos) cine a zis ca motocicletele se strica de prea multa grija adevar a grait . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvy4u Postat Mai 6, 2015 Share Postat Mai 6, 2015 cumpar cadru codita gsxr600 k5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Mai 6, 2015 Share Postat Mai 6, 2015 (editat) poate intereseaza pe cineva, pentru gsxr 1000 k7-8 crash paduri, manete frana si ambreiaj, crash uri pentru bascula /index.php?/topic/726448-cash-pad-uri-manete-franaambreiaj-cash-bascula/ Editat Mai 6, 2015 de Florin -v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Mai 7, 2015 Share Postat Mai 7, 2015 poate are nevoie cineva Protectii motor RG-racing,Crash-paduri Suzuki gsxr 1000 k5-k8 ,scarite rizoma REV k5-k6 CLICK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Mai 8, 2015 Share Postat Mai 8, 2015 ceva carene pista gsxr 1000 k7 k8 , codita cu undertail si sa , 2 crene laterale stanga ,una dreapta si 2 coifuri ,codita si o laterala au fost reparate necesita finisari. totul 50 eur.daca int pe cineva lasati pm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan_bip Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 Salut, Ma intereseaza capacul de la motor (partea stanga) pt. un GSX-R 750 din 2009. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
point Postat Mai 12, 2015 Share Postat Mai 12, 2015 Are cineva idee de unde pot cumpara sau unde pot confectiona un silencer pentru o toba Akrapovic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Mai 12, 2015 Share Postat Mai 12, 2015 Are cineva idee de unde pot cumpara sau unde pot confectiona un silencer pentru o toba Akrapovic? Discuta cu ei -> http://mymoto.ro/brasov.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teby05 Postat Mai 12, 2015 Share Postat Mai 12, 2015 (editat) va rog sa ma ajutati cu o problema la srad-ul meu din 97 dupa servisare etrier nu pot nici cum sa intaresc frana pe fata am erisito in c-am toate modurile posibile... este tare pana la jumate dupa care o pot lipi de manson Am incercat urmatoarele operatiuni sa apas maneta repetat dupa care tin si cineva deschide aeriositoru timp de cateva ceasuri a fost a paguba a doua operatiunie a fost cu furtune de silicon si o siringa mare de veterinar tot degeaba a treia le-am deschis si le-a lasat sa curga in voia lor si tot am completat sus sa nu scada in toate cele 3 operatiuni ...pompa de vacum nu am... ceva sugesti ar fi binevenite Editat Mai 12, 2015 de teby05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Mai 12, 2015 Share Postat Mai 12, 2015 prima data departeaza maneta de frana din reglaj(daca are), dupa asta aeriseste pompa pe la purjor(daca aeste pompa cu purjor) sau pe la surubul pompei unde vine furtunul de frana care pleaca catre etrieri. fa cam 7 repetari la pompa si dupa incepi aerisire la etrieri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Mai 14, 2015 Share Postat Mai 14, 2015 am si eu o problema sau nu ,srad-ul meu are "un miros intepator " nu scoate fum de nici o culoare ,nu mananca ulei deloc ...daca tin mana sau servetel la toba este curat si fara miros ....problema o obser cand il pornesc in garaj cu usile deschise ...nici benzina in ulei nu exista (testu cu "dat foc " la uleiu scos) Miros intepator -posibil sa scape antigel pe undeva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adriangl Postat Mai 14, 2015 Share Postat Mai 14, 2015 (editat) Am nevoie de ajutor va rog si in special cineva care lucreaza cu soft ptr piese Suzuki(posibil TNG) , ma intereseaza daca la un Gsxr 1000 k7 senzorul care indica viteza din bord si vine montat pe partea stg in fata capacului de alternator daca se potriveste si de la alte modele/motoare de suzuki ca as vrea sa il caut sh, deoarece am fost la reprezentanta Suzuki in GL si e cam scump in jur de 500 lei , si poate am noroc sa il gasesc sh ca deja luna asta am bagat multi bani in mobra, revizie, anvelopa spate noua, etc . Ms si astept un raspuns, eventual recomandati-mi un magazin de piese noi sau cineva care aduce sa ii fac o intrebare sa vad poate e mai ieftin la el, ca stiu ca Ivas moto de la noi din GL sunt cam scumpi spre foarte scumpi ca adaos , ms Atasez si o poza cu certificatul cu seria de sasiu Editat Mai 14, 2015 de adriangl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.