cmd Postat Iunie 12, 2015 Share Postat Iunie 12, 2015 la k6-k7 600-750 este proasta pozitia releului de incarcare,etrierii sunt prostuti,cumpara oricum cu incredere daca gasesti unul cum a iesit din fabrica chiar daca platesti mai mult!ECU se poate resofta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Iunie 12, 2015 Share Postat Iunie 12, 2015 Unde mai exact e releul ? Un cooler il ajuta sau trebuie reamplasat ? Franele sunt asa problema? Motorul nu ar fii pt circuit, doar pt strada. Vreau sa incerc un k7 sau 8...si de aceea vreau ceva detalii inainte.ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 12, 2015 Share Postat Iunie 12, 2015 ai o plaja prea mare de modele,ce vrei mai ex 1000 sau o capacitate mai mica? releul trebuie neaparat reamplasat pt ca se afla intre radiator si motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 12, 2015 Share Postat Iunie 12, 2015 Are un "cooler" , adica chiar radiatorul principal al motocicletei care-i sufla aer fierbinte, in loc de aer rece. Iti dai seama ce se intimpla la semafor cind rad. are 100grd si incep ventilatoarele sa se invirta. Trebuie reamplasat.A postat TNG citeva poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kinkey Postat Iunie 12, 2015 Share Postat Iunie 12, 2015 Da. Releul de incarcare trebuie mutat cat mai rapid. Risti sa ti se arda releul in sine sau statorul. Mie tocmai ce mi s-a ars statorul la o zi dupa ce am fost sa vad ce trebuie facut sa se mute releul. Franele pot fi mai bune. Pe a mea se vor monta zilele astea un set de etrieri de R1 2004-2006 si sa vedem ce iese. O alta problema pe care am vazut ca o au destul de multi si pe care am avut-o si eu e legata de simeringul de la pompa de apa. Trebuie inlocuit la ceva ani. E si asta o problema destul de comuna. In rest, numai cuvinte de lauda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Iunie 12, 2015 Share Postat Iunie 12, 2015 Nu vreau de 1000, n am ce face cu el. Un 600 sau un 750 care sa inlocuiasca cbr'ul. Dar prima data vreau 600. Doar pt plimbari..si scurte si mai lungi. Am inteles cu releul si cu franele. Ma gandesc ca restul e ok. Ms. ai o plaja prea mare de modele,ce vrei mai ex 1000 sau o capacitate mai mica? releul trebuie neaparat reamplasat pt ca se afla intre radiator si motor » Post actualizat in 12 Jun 2015 18:15 Avand in vedere ca nu l voi duce pe vreun circuit, ci doar pe strada...nu stiu cat de slabe sunt franele. Despre semering la pompa de apa e ok, nu e mare lucru. Ms. Da. Releul de incarcare trebuie mutat cat mai rapid. Risti sa ti se arda releul in sine sau statorul. Mie tocmai ce mi s-a ars statorul la o zi dupa ce am fost sa vad ce trebuie facut sa se mute releul. Franele pot fi mai bune. Pe a mea se vor monta zilele astea un set de etrieri de R1 2004-2006 si sa vedem ce iese. O alta problema pe care am vazut ca o au destul de multi si pe care am avut-o si eu e legata de simeringul de la pompa de apa. Trebuie inlocuit la ceva ani. E si asta o problema destul de comuna. In rest, numai cuvinte de lauda » Post actualizat in 12 Jun 2015 18:17 S a inteles. Voi cauta si pozele sa vad despre ce e vorba. Deci per total motoretul e ok. Ms. Are un "cooler" , adica chiar radiatorul principal al motocicletei care-i sufla aer fierbinte, in loc de aer rece. Iti dai seama ce se intimpla la semafor cind rad. are 100grd si incep ventilatoarele sa se invirta. Trebuie reamplasat.A postat TNG citeva poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamahar1st Postat Iunie 13, 2015 Share Postat Iunie 13, 2015 baietii. trebuie sa mi schimb cablul de ambreiaj..dar in loc sa comand pentru k1..am luat de srad..e vreo problema ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_mot Postat Iunie 14, 2015 Share Postat Iunie 14, 2015 Salut, am o intrebare la care nu prea gasesc raspuns. Tobele sport pot afecta in sens negativ motorul? Adica sa zicem ca pun tobe sport. Ce se poate intampla rau la motor? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Iunie 14, 2015 Share Postat Iunie 14, 2015 (editat) @adi_mot. Motorul functioneaza cu un amestec optim de benzina si aer.Cind schimbi toba se modifica acel amestec.Cu toba sport amestecul devine mai usor , adica primeste mai mult aer decit stoc.In fuctie de cit de mult se modifica amestecul apar sau nu semne evidente de funtionare normala sau anormala.Considera ca exemplu aparatul de sudura cu autogen.Daca aparatul aparatul are amestecul optim vei putea suda .Daca ii dai prea mult oxigen va taia. Cu oxigen insuficient nu ai decit flacara slaba si fum.Cit de mult si in cit timp se vad urmarile mersului fara amestec optim este o discutie care poate denatura mai rau decit discutia pe tema uleiurilor.Asa ca e bine de stat departe de discutat in directia aia . Sunt unele motoare care sunt afectate instant .Altele nu sunt afectate de loc pentru ca au venit din fabrica cu un amestec mai bogat , prin urmare atunci cind ii pui toba sport amestecul se va apropia mai mult de ideal.Sunt atit de multe variabile de model motor, model toba , carburatie , injectie , catalizator ......etc.Dar principiul este detul de clar .In general se considera mai bun pentru termen lung un amestec mai bogat , iar pentru performante mai usor.In trecut , se spune ,ca motoarele veneau din fabrica cu amestecul bogat dar din cauza cerintelor de emisii din ce in ce mai restrictive , acum vin stoc deja cu amestec usor. Editat Iunie 14, 2015 de goe 75 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ctrad Postat Iunie 14, 2015 Share Postat Iunie 14, 2015 (editat) Fu.ck ! Ridicat talon pe motiv "evacuare ptr circuit" . Asa scrie in pv. Deci ...rar ....politie ... Si duminica aveam iesire la circuitul din Varna . K6 , k7 imi par mai mult decat fiabile . Asta ca sa-i raspund colegului de mai sus . Adevarata treaba cu releul .....dar e rezolvabila . Editat Iunie 14, 2015 de ctrad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 14, 2015 Share Postat Iunie 14, 2015 fa si resoftarea sa vezi ce schimbare in bine o sa fie ! Te salut! » Post actualizat in 14 Jun 2015 14:29Nu te mai enerva ... asta face parte din meseria lor.. » Post actualizat in 14 Jun 2015 14:38te scap de toba daca vrei am nevoie de una ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 14, 2015 Share Postat Iunie 14, 2015 @adi_mot. Motorul functioneaza cu un amestec optim de benzina si aer.Cind schimbi toba se modifica acel amestec.Cu toba sport amestecul devine mai usor , adica primeste mai mult aer decit stoc.In fuctie de cit de mult se modifica amestecul apar sau nu semne evidente de funtionare normala sau anormala.Considera ca exemplu aparatul de sudura cu autogen.Daca aparatul aparatul are amestecul optim vei putea suda .Daca ii dai prea mult oxigen va taia. Cu oxigen insuficient nu ai decit flacara slaba si fum.Cit de mult si in cit timp se vad urmarile mersului fara amestec optim este o discutie care poate denatura mai rau decit discutia pe tema uleiurilor.Asa ca e bine de stat departe de discutat in directia aia . Sunt unele motoare care sunt afectate instant .Altele nu sunt afectate de loc pentru ca au venit din fabrica cu un amestec mai bogat , prin urmare atunci cind ii pui toba sport amestecul se va apropia mai mult de ideal.Sunt atit de multe variabile de model motor, model toba , carburatie , injectie , catalizator ......etc.Dar principiul este detul de clar .In general se considera mai bun pentru termen lung un amestec mai bogat , iar pentru performante mai usor.In trecut , se spune ,ca motoarele veneau din fabrica cu amestecul bogat dar din cauza cerintelor de emisii din ce in ce mai restrictive , acum vin stoc deja cu amestec usor. Modificarea esapamentului la motorul in 4 timpi nu va afecta niciodata amestecul carburant. Un filtru de aer sport da,nu am sa intru in detalii..Ceea ce ai spus tu se potriveste mai mult pe schimbarea filtrului de aer stok, cu unul sport. Ceea ce se modifica la inlocuirea esapamentului stok cu unl sport este volumul,viteza,si caldura gazelor de evacuare. De regula prin trecerea la un sistem de esapament sport se cauta evacuarea gazelor cat mai rapid din cilindri,si cat se oate de direct fara restrictii. La prima vedere totul suna bine,dar nu este chiar asa.De cele mai multe ori un sistem de evacuare sport aduce beneficii in regim ridicat de rpm,si cu un aport de reducere a greutati totale a motocicletei. Dar vine la pachet' si cu un dezechilibru al evacuari si care este simtit destul de bine in relanti si in cuplu la turatii scazute. Acum depinde mult de ce sistem de evacuare se foloseste,De regula cele care imbina parfect beneficiile cu evitarea la minim a efectelor secundare sunt cele studiate,si de regula scumpe. Concluzie finala: Daca stilul de utilizat al moto este oras,plimbari linistite,nu se justifica schimbarea esapamentului stok. Daca stilul de condus este sportiv atunci da. De mentionat ca efectele negative" ale esapamentelor sport se poate corecta prin reglarea amestecului,si volumului de gaze care circula prin esapament.Asta se poate face cu anumite dispozitive gen PC, Bazzas, Rapid Bike..sau prin remapare,sau resoftare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ctrad Postat Iunie 15, 2015 Share Postat Iunie 15, 2015 (editat) Pai ...Georgica .....imi cam place cum suna si nu o dau . Imi pare rau ! Si app .... nu e un sunet exagerat . Dupa parerea mea , este exact ce trebuie pe strada . Editat Iunie 15, 2015 de ctrad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 16, 2015 Share Postat Iunie 16, 2015 Salut,mie-mi trebuie una de power nu de sunet puternic,una care sa fie cu "traseu",acum mi-am adus aminte ca tu ai ceva shorty sub motor acolo... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hitmanu Postat Iunie 16, 2015 Share Postat Iunie 16, 2015 (editat) baietii. trebuie sa mi schimb cablul de ambreiaj..dar in loc sa comand pentru k1..am luat de srad..e vreo problema ? daca imi aduc bine aminte nu o sa iti incapa pastila prin gaura de la capac parca Editat Iunie 16, 2015 de Hitmanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rob3rtyn0 Postat Iunie 19, 2015 Share Postat Iunie 19, 2015 Va salut. De ceva vreme electromotorul(starterul) dadea semne de oboseala si astazi cred ca a cedat. Moto este un k1 de 600 cu motor de 750. Am 2 intrebari: 1. Se poate repara(reconditiona) sau trebuie sa iau altul? 2. Electromotorul(starterul) este acelasi la motorul de 600 si 750? Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Iunie 19, 2015 Share Postat Iunie 19, 2015 Se poate reconditiona. Sunt gata carbunii cel mai probabil.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Iunie 22, 2015 Share Postat Iunie 22, 2015 Gixxerul meu cu carene de strada (de la Saian) Almost done. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 23, 2015 Share Postat Iunie 23, 2015 da qs`ul theo ? » Post actualizat in 23 Jun 2015 07:36arata foarte frumos fata de ce aveai inainte .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Iunie 23, 2015 Share Postat Iunie 23, 2015 da qs`ul theo ? » Post actualizat in 23 Jun 2015 07:36 arata foarte frumos fata de ce aveai inainte .... Merci, merci ! Ai grija ce zici de carenele alea ca se supara Saian. qs mere ca uns ! Alta viata ! Merci inca o data ca mi-ai zis de el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saian Postat Iunie 23, 2015 Share Postat Iunie 23, 2015 Gixxerul meu cu carene de strada (de la Saian) Almost done. Sa fie într-un ceas bun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 23, 2015 Share Postat Iunie 23, 2015 Nu se supara ca am facut lucrare calumea la ele ,mai ramane sa stabileasca el cat poate sa fie teava de lunga , mai precis cat ii da voie in interior sa nu loveasca de ceas sau cadru de bord, dupa aceea sa-i facem o talpa si sa o punem la ras,tigania aia de acolo Theo pe care o aveai nu o punea nici la scooter sincer iti spun si nu glumesc ). Ma bucur ca-ti place QS`ul ,este un lucru foarte misto,always welcome prietene !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Iunie 23, 2015 Share Postat Iunie 23, 2015 Te referi la lupa ? Asa am luat motocicleta, cu gaura aia din carena, eu doar am schimbat lupa. Atunci eu nu tineam asa mult la aspect. (cam ca si acum) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 23, 2015 Share Postat Iunie 23, 2015 crezi ca mai se punea vorba de aspect ? vorbeam de firele de la lupa fara papuci si de scotch`ul peste lupa,lupa nu degaja caldura ? sau daca era gaura aia in carena se ventila foarte bine si nu sunt probleme ?hai sa mutam discutia pe privat, scz de offtopic >< Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Iunie 23, 2015 Share Postat Iunie 23, 2015 Merge ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.