Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

10-12 bari

» Post actualizat in 12 Jun 2015 07:15

E servisabil dar sa nu speri prea multe de la el cu valvele stoc. Daca ai banii, cauta un Ohlins SH pe Ebay, care e tot servisabil si mult mai reglabil si "tune-abil". Si o re-valvare merita si e mai ieftina decat un Ohlins.

Ai tot arcul spate stoc?

este arcul original!ms de raspuns

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la k6-k7 600-750 este proasta pozitia releului de incarcare,etrierii sunt prostuti,cumpara oricum cu incredere daca gasesti unul cum a iesit din fabrica chiar daca platesti mai mult!ECU se poate resofta .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator darcocbr

Unde mai exact e releul ? Un cooler il ajuta sau trebuie reamplasat ? Franele sunt asa problema? Motorul nu ar fii pt circuit, doar pt strada. Vreau sa incerc un k7 sau 8...si de aceea vreau ceva detalii inainte.ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai o plaja prea mare de modele,ce vrei mai ex 1000 sau o capacitate mai mica?

releul trebuie neaparat reamplasat pt ca se afla intre radiator si motor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are un "cooler" , adica chiar radiatorul principal al motocicletei care-i sufla aer fierbinte, in loc de aer rece. Iti dai seama ce se intimpla la semafor cind rad. are 100grd si incep ventilatoarele sa se invirta. Trebuie reamplasat.A postat TNG citeva poze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da. Releul de incarcare trebuie mutat cat mai rapid. Risti sa ti se arda releul in sine sau statorul. Mie tocmai ce mi s-a ars statorul :) la o zi dupa ce am fost sa vad ce trebuie facut sa se mute releul.

Franele pot fi mai bune. Pe a mea se vor monta zilele astea un set de etrieri de R1 2004-2006 si sa vedem ce iese.

O alta problema pe care am vazut ca o au destul de multi si pe care am avut-o si eu e legata de simeringul de la pompa de apa. Trebuie inlocuit la ceva ani. E si asta o problema destul de comuna.

In rest, numai cuvinte de lauda :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator darcocbr

Nu vreau de 1000, n am ce face cu el. Un 600 sau un 750 care sa inlocuiasca cbr'ul. Dar prima data vreau 600. Doar pt plimbari..si scurte si mai lungi. Am inteles cu releul si cu franele. Ma gandesc ca restul e ok. Ms.

ai o plaja prea mare de modele,ce vrei mai ex 1000 sau o capacitate mai mica?

releul trebuie neaparat reamplasat pt ca se afla intre radiator si motor

» Post actualizat in 12 Jun 2015 18:15

Avand in vedere ca nu l voi duce pe vreun circuit, ci doar pe strada...nu stiu cat de slabe sunt franele. Despre semering la pompa de apa e ok, nu e mare lucru. Ms.

Da. Releul de incarcare trebuie mutat cat mai rapid. Risti sa ti se arda releul in sine sau statorul. Mie tocmai ce mi s-a ars statorul :) la o zi dupa ce am fost sa vad ce trebuie facut sa se mute releul.

Franele pot fi mai bune. Pe a mea se vor monta zilele astea un set de etrieri de R1 2004-2006 si sa vedem ce iese.

O alta problema pe care am vazut ca o au destul de multi si pe care am avut-o si eu e legata de simeringul de la pompa de apa. Trebuie inlocuit la ceva ani. E si asta o problema destul de comuna.

In rest, numai cuvinte de lauda :)

» Post actualizat in 12 Jun 2015 18:17

S a inteles. Voi cauta si pozele sa vad despre ce e vorba. Deci per total motoretul e ok. Ms.

Are un "cooler" , adica chiar radiatorul principal al motocicletei care-i sufla aer fierbinte, in loc de aer rece. Iti dai seama ce se intimpla la semafor cind rad. are 100grd si incep ventilatoarele sa se invirta. Trebuie reamplasat.A postat TNG citeva poze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

@adi_mot. Motorul functioneaza cu un amestec optim de benzina si aer.Cind schimbi toba se modifica acel amestec.Cu toba sport amestecul devine mai usor , adica primeste mai mult aer decit stoc.In fuctie de cit de mult se modifica amestecul apar sau nu semne evidente de funtionare normala sau anormala.Considera ca exemplu aparatul de sudura cu autogen.Daca aparatul aparatul are amestecul optim vei putea suda .Daca ii dai prea mult oxigen va taia. Cu oxigen insuficient nu ai decit flacara slaba si fum.Cit de mult si in cit timp se vad urmarile mersului fara amestec optim este o discutie care poate denatura mai rau decit discutia pe tema uleiurilor.Asa ca e bine de stat departe de discutat in directia aia . Sunt unele motoare care sunt afectate instant .Altele nu sunt afectate de loc pentru ca au venit din fabrica cu un amestec mai bogat , prin urmare atunci cind ii pui toba sport amestecul se va apropia mai mult de ideal.Sunt atit de multe variabile de model motor, model toba , carburatie , injectie , catalizator ......etc.Dar principiul este detul de clar .In general se considera mai bun pentru termen lung un amestec mai bogat , iar pentru performante mai usor.In trecut , se spune ,ca motoarele veneau din fabrica cu amestecul bogat dar din cauza cerintelor de emisii din ce in ce mai restrictive , acum vin stoc deja cu amestec usor.

Editat de goe 75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fu.ck !

Ridicat talon pe motiv "evacuare ptr circuit" .

Asa scrie in pv.

Deci ...rar ....politie ...

Si duminica aveam iesire la circuitul din Varna .

K6 , k7 imi par mai mult decat fiabile .

Asta ca sa-i raspund colegului de mai sus .

Adevarata treaba cu releul .....dar e rezolvabila .

Editat de ctrad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fa si resoftarea sa vezi ce schimbare in bine o sa fie !

Te salut!


» Post actualizat in 14 Jun 2015 14:29

Nu te mai enerva ... asta face parte din meseria lor..


» Post actualizat in 14 Jun 2015 14:38

te scap de toba daca vrei :) am nevoie de una !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@adi_mot. Motorul functioneaza cu un amestec optim de benzina si aer.Cind schimbi toba se modifica acel amestec.Cu toba sport amestecul devine mai usor , adica primeste mai mult aer decit stoc.In fuctie de cit de mult se modifica amestecul apar sau nu semne evidente de funtionare normala sau anormala.Considera ca exemplu aparatul de sudura cu autogen.Daca aparatul aparatul are amestecul optim vei putea suda .Daca ii dai prea mult oxigen va taia. Cu oxigen insuficient nu ai decit flacara slaba si fum.Cit de mult si in cit timp se vad urmarile mersului fara amestec optim este o discutie care poate denatura mai rau decit discutia pe tema uleiurilor.Asa ca e bine de stat departe de discutat in directia aia . Sunt unele motoare care sunt afectate instant .Altele nu sunt afectate de loc pentru ca au venit din fabrica cu un amestec mai bogat , prin urmare atunci cind ii pui toba sport amestecul se va apropia mai mult de ideal.Sunt atit de multe variabile de model motor, model toba , carburatie , injectie , catalizator ......etc.Dar principiul este detul de clar .In general se considera mai bun pentru termen lung un amestec mai bogat , iar pentru performante mai usor.In trecut , se spune ,ca motoarele veneau din fabrica cu amestecul bogat dar din cauza cerintelor de emisii din ce in ce mai restrictive , acum vin stoc deja cu amestec usor.

Modificarea esapamentului la motorul in 4 timpi nu va afecta niciodata amestecul carburant.

Un filtru de aer sport da,nu am sa intru in detalii..Ceea ce ai spus tu se potriveste mai mult pe schimbarea filtrului de aer stok, cu unul sport.

Ceea ce se modifica la inlocuirea esapamentului stok cu unl sport este volumul,viteza,si caldura gazelor de evacuare.

De regula prin trecerea la un sistem de esapament sport se cauta evacuarea gazelor cat mai rapid din cilindri,si cat se oate de direct fara restrictii.

La prima vedere totul suna bine,dar nu este chiar asa.De cele mai multe ori un sistem de evacuare sport aduce beneficii in regim ridicat de rpm,si cu un aport de reducere a greutati totale a motocicletei.

Dar vine la pachet' si cu un dezechilibru al evacuari si care este simtit destul de bine in relanti si in cuplu la turatii scazute.

Acum depinde mult de ce sistem de evacuare se foloseste,De regula cele care imbina parfect beneficiile cu evitarea la minim a efectelor secundare sunt cele studiate,si de regula scumpe.

Concluzie finala:

Daca stilul de utilizat al moto este oras,plimbari linistite,nu se justifica schimbarea esapamentului stok.

Daca stilul de condus este sportiv atunci da.

De mentionat ca efectele negative" ale esapamentelor sport se poate corecta prin reglarea amestecului,si volumului de gaze care circula prin esapament.Asta se poate face cu anumite dispozitive gen PC, Bazzas, Rapid Bike..sau prin remapare,sau resoftare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai ...Georgica .....imi cam place cum suna si nu o dau .

Imi pare rau !

Si app .... nu e un sunet exagerat .

Dupa parerea mea , este exact ce trebuie pe strada .

Editat de ctrad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,mie-mi trebuie una de power nu de sunet puternic,una care sa fie cu "traseu",acum mi-am adus aminte ca tu ai ceva shorty sub motor acolo...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baietii. trebuie sa mi schimb cablul de ambreiaj..dar in loc sa comand pentru k1..am luat de srad..e vreo problema ?

daca imi aduc bine aminte nu o sa iti incapa pastila prin gaura de la capac parca

Editat de Hitmanu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut. De ceva vreme electromotorul(starterul) dadea semne de oboseala si astazi cred ca a cedat.

Moto este un k1 de 600 cu motor de 750.

Am 2 intrebari:

1. Se poate repara(reconditiona) sau trebuie sa iau altul?

2. Electromotorul(starterul) este acelasi la motorul de 600 si 750?

 

Multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da qs`ul theo ?

» Post actualizat in 23 Jun 2015 07:36

arata foarte frumos fata de ce aveai inainte ....

 

Merci, merci !

Ai grija ce zici de carenele alea ca se supara Saian. :P

 

qs mere ca uns ! :)

Alta viata !

Merci inca o data ca mi-ai zis de el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu se supara ca am facut lucrare calumea la ele ,mai ramane sa stabileasca el cat poate sa fie teava de lunga , mai precis cat ii da voie in interior sa nu loveasca de ceas sau cadru de bord, dupa aceea sa-i facem o talpa si sa o punem la ras,tigania aia de acolo Theo pe care o aveai nu o punea nici la scooter sincer iti spun si nu glumesc :)).

Ma bucur ca-ti place QS`ul ,este un lucru foarte misto,always welcome prietene !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te referi la lupa ?

Asa am luat motocicleta, cu gaura aia din carena, eu doar am schimbat lupa.

Atunci eu nu tineam asa mult la aspect. (cam ca si acum)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...