Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

@adi_mot. Motorul functioneaza cu un amestec optim de benzina si aer.Cind schimbi toba se modifica acel amestec.Cu toba sport amestecul devine mai usor , adica primeste mai mult aer decit stoc.In fuctie de cit de mult se modifica amestecul apar sau nu semne evidente de funtionare normala sau anormala.Considera ca exemplu aparatul de sudura cu autogen.Daca aparatul aparatul are amestecul optim vei putea suda .Daca ii dai prea mult oxigen va taia. Cu oxigen insuficient nu ai decit flacara slaba si fum.Cit de mult si in cit timp se vad urmarile mersului fara amestec optim este o discutie care poate denatura mai rau decit discutia pe tema uleiurilor.Asa ca e bine de stat departe de discutat in directia aia . Sunt unele motoare care sunt afectate instant .Altele nu sunt afectate de loc pentru ca au venit din fabrica cu un amestec mai bogat , prin urmare atunci cind ii pui toba sport amestecul se va apropia mai mult de ideal.Sunt atit de multe variabile de model motor, model toba , carburatie , injectie , catalizator ......etc.Dar principiul este detul de clar .In general se considera mai bun pentru termen lung un amestec mai bogat , iar pentru performante mai usor.In trecut , se spune ,ca motoarele veneau din fabrica cu amestecul bogat dar din cauza cerintelor de emisii din ce in ce mai restrictive , acum vin stoc deja cu amestec usor.

Modificarea esapamentului la motorul in 4 timpi nu va afecta niciodata amestecul carburant.

Un filtru de aer sport da,nu am sa intru in detalii..Ceea ce ai spus tu se potriveste mai mult pe schimbarea filtrului de aer stok, cu unul sport.

Ceea ce se modifica la inlocuirea esapamentului stok cu unl sport este volumul,viteza,si caldura gazelor de evacuare.

De regula prin trecerea la un sistem de esapament sport se cauta evacuarea gazelor cat mai rapid din cilindri,si cat se oate de direct fara restrictii.

La prima vedere totul suna bine,dar nu este chiar asa.De cele mai multe ori un sistem de evacuare sport aduce beneficii in regim ridicat de rpm,si cu un aport de reducere a greutati totale a motocicletei.

Dar vine la pachet' si cu un dezechilibru al evacuari si care este simtit destul de bine in relanti si in cuplu la turatii scazute.

Acum depinde mult de ce sistem de evacuare se foloseste,De regula cele care imbina parfect beneficiile cu evitarea la minim a efectelor secundare sunt cele studiate,si de regula scumpe.

Concluzie finala:

Daca stilul de utilizat al moto este oras,plimbari linistite,nu se justifica schimbarea esapamentului stok.

Daca stilul de condus este sportiv atunci da.

De mentionat ca efectele negative" ale esapamentelor sport se poate corecta prin reglarea amestecului,si volumului de gaze care circula prin esapament.Asta se poate face cu anumite dispozitive gen PC, Bazzas, Rapid Bike..sau prin remapare,sau resoftare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pai ...Georgica .....imi cam place cum suna si nu o dau .

Imi pare rau !

Si app .... nu e un sunet exagerat .

Dupa parerea mea , este exact ce trebuie pe strada .

Editat de ctrad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,mie-mi trebuie una de power nu de sunet puternic,una care sa fie cu "traseu",acum mi-am adus aminte ca tu ai ceva shorty sub motor acolo...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baietii. trebuie sa mi schimb cablul de ambreiaj..dar in loc sa comand pentru k1..am luat de srad..e vreo problema ?

daca imi aduc bine aminte nu o sa iti incapa pastila prin gaura de la capac parca

Editat de Hitmanu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut. De ceva vreme electromotorul(starterul) dadea semne de oboseala si astazi cred ca a cedat.

Moto este un k1 de 600 cu motor de 750.

Am 2 intrebari:

1. Se poate repara(reconditiona) sau trebuie sa iau altul?

2. Electromotorul(starterul) este acelasi la motorul de 600 si 750?

 

Multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da qs`ul theo ?

» Post actualizat in 23 Jun 2015 07:36

arata foarte frumos fata de ce aveai inainte ....

 

Merci, merci !

Ai grija ce zici de carenele alea ca se supara Saian. :P

 

qs mere ca uns ! :)

Alta viata !

Merci inca o data ca mi-ai zis de el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu se supara ca am facut lucrare calumea la ele ,mai ramane sa stabileasca el cat poate sa fie teava de lunga , mai precis cat ii da voie in interior sa nu loveasca de ceas sau cadru de bord, dupa aceea sa-i facem o talpa si sa o punem la ras,tigania aia de acolo Theo pe care o aveai nu o punea nici la scooter sincer iti spun si nu glumesc :)).

Ma bucur ca-ti place QS`ul ,este un lucru foarte misto,always welcome prietene !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te referi la lupa ?

Asa am luat motocicleta, cu gaura aia din carena, eu doar am schimbat lupa.

Atunci eu nu tineam asa mult la aspect. (cam ca si acum)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

crezi ca mai se punea vorba de aspect :) ? vorbeam de firele de la lupa fara papuci si de scotch`ul peste lupa,lupa nu degaja caldura ? sau daca era gaura aia in carena se ventila foarte bine si nu sunt probleme ?hai sa mutam discutia pe privat, scz de offtopic >:D<

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Are cineva scarita pasagerului, cea cu suportul de toba, pe care nu o mai foloseste sau a schimbat-o?

A mea a fost taiata cu flexul X-( pentru ca s-a montat o toba shortie si eu vreau sa revin la cea originala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

Specifica pentru ce fel de gsx-r k8, de 600 sau 1000 ? Difera.

 

 

 

 

Eu nu am, doar ca nu era clar de care.

Editat de theos_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

k81000 are 2 tobe theo,el presupun ca vrea de 600 sau 750.

am presupus de aici "si eu vreau sa revin la cea originala."


» Post actualizat in 26 Jun 2015 10:05

ne spune el si poate ii gasim... eu ii spun sa incerce la cata & ovi din Tm ,ei stiu ca aveau si o roata de k8 si poate mai au cv piese ...

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Carena atinge pe cauciucul de pe colierul tobei. Este ok. :)

Am comandat niste stickere pe louis, mi-a fost lene sa caut pe undeva unde sa le fac sa fie ca cele originale.

Doar scrisul de pe 'burta' cu SUZUKI trebuie sa-l fac.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Off...

As veni pe circuit la fiecare eveniment.

De luna viitoare va incepe sotia mea sa lucreze si o sa fie cam nasol cu timpul ca va trebui sa fac mai mult pe baby sitter. Si dupaia intervine si partea financiara. Sau mai intai ea. :)


» Post actualizat in 29 Jun 2015 07:20

Dar cu siguranta anul asta o sa ne alergam pe acolo. ;)

Si abia astept.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor, detin un gsx-r k2 . Intampin niste probleme cu el. Primul ar fii zgomotul de la distributia motorului, am o intrebare daca se mai poate intinde lantul, are rola intinzatoare? Ce fel de kit ar trebuii sa cumpar, unde pot sa gasesc asa ceva. A doua problema ar fii faptul ca nu trage, pana in 7000RPM este cal mort, abia atunci are un pic de zvac. Am schimbat zilele trecute bujii, filtre, ulei Motul, dar la fel face. Are evacuare stock filtru de aer oem. Care ar fii pasii pentru rezolvarea problemelor. Va multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor, detin un gsx-r k2 . Intampin niste probleme cu el. Primul ar fii zgomotul de la distributia motorului, am o intrebare daca se mai poate intinde lantul, are rola intinzatoare? Ce fel de kit ar trebuii sa cumpar, unde pot sa gasesc asa ceva. A doua problema ar fii faptul ca nu trage, pana in 7000RPM este cal mort, abia atunci are un pic de zvac. Am schimbat zilele trecute bujii, filtre, ulei Motul, dar la fel face. Are evacuare stock filtru de aer oem. Care ar fii pasii pentru rezolvarea problemelor. Va multumesc anticipat

1.Schimbat intinzatorul,eventual si lantul.

2.Verificat injectia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...