ashtray. Postat August 7, 2015 Share Postat August 7, 2015 in interiorul capacului unde intra cablu de ambreiaj in motor exista un brat pe un arc...daca acel arc este in prea multa tensiune cam asta se intampla....sau cel putin la mine asa era....in acel capac acolo unde intra cablul de ambreiaj ai un filet...incearca sa mai infiletezi astfel incat arcul dinauntru sa se mai detensioneze si sa fie si ambreiajul un pic mai moale... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamahar1st Postat August 7, 2015 Share Postat August 7, 2015 stiu de ce arc spui. o sa fac asta ! mersi mult ! sper sa mearga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 7, 2015 Share Postat August 7, 2015 Demonteaza acel melc,curata bine acolo,greseaza,asigura-te ca sunt toate bilele,greseaza cablul,asigura-te ca nu se roade si nu are fire rupte,greseaza articulatia manetei. Dupa care regleza actionarea melcului fata de tija impingatoare,regleaza cablul cu free play....si gata nu o sa se mai rupa. Nu v-a mai ganditi la acel arc de revenire de la melc..duritatea lui nu este de nici 5% din duritatea la un singur arc de la placa de presiune...si acolo ai minim 5 arcuri.. Se rupe din cauza acelui melc care se uzeaza canalele de la bile si nu este gresat. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamahar1st Postat August 7, 2015 Share Postat August 7, 2015 Demonteaza acel melc,curata bine acolo,greseaza,asigura-te ca sunt toate bilele,greseaza cablul,asigura-te ca nu se roade si nu are fire rupte,greseaza articulatia manetei. Dupa care regleza actionarea melcului fata de tija impingatoare,regleaza cablul cu free play....si gata nu o sa se mai rupa. Nu v-a mai ganditi la acel arc de revenire de la melc..duritatea lui nu este de nici 5% din duritatea la un singur arc de la placa de presiune...si acolo ai minim 5 arcuri.. Se rupe din cauza acelui melc care se uzeaza canalele de la bile si nu este gresat. Bafta! ai dreptate..eu cand am desfacut am vazut ca avea vaselina (cu praf ce-i drept) si am curatat tot. acum nu este gresat deloc. il desfac azi si gresez exact cum mi-ai spus. multumesc mult ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teby05 Postat August 7, 2015 Share Postat August 7, 2015 am si eu o problema nu stiu daca ambreiaj sau doar cablu ...se manifesta in felulu urmator :daca nu intind cablul tare cand bag in viteza o ia din loc cu abreiajul tras daca intind cablul aproape de maxim intra fortat umpic in 1 si 2 parca nu ar cupla s-au debraia de tot ,am incercat sa il intind m-ai mult s-au m-ai putin dar rezultatul a fost acelasi,nu are cale de mijloc ...am desfacut melcul de pe capacul pinionului l-am curatat gresat inapoi si nimic .Intrebarea este ambreiajul sau ceva imi scapa mie ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heinrich08 Postat August 9, 2015 Share Postat August 9, 2015 Are cineva vreo idee cum as putea sa imi prind telefonul de bord? M-am uitat pe ebay dar nu prea sunt multumit de sistemele de prindere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saian Postat August 9, 2015 Share Postat August 9, 2015 Are cineva vreo idee cum as putea sa imi prind telefonul de bord? M-am uitat pe ebay dar nu prea sunt multumit de sistemele de prindere. cea mai ieftina varianta )) o bucata de polistiren taiata si decupata pe forma jugului si a telefonului si doi soricei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 9, 2015 Share Postat August 9, 2015 Are cineva vreo idee cum as putea sa imi prind telefonul de bord? M-am uitat pe ebay dar nu prea sunt multumit de sistemele de prindere. Suport telefon Kappa sau unul de bicicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flintstone Postat August 9, 2015 Share Postat August 9, 2015 Salut! Stie cineva unde gasesc amortizor de ghidon pentru un SRAD din 97? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ashtray. Postat August 9, 2015 Share Postat August 9, 2015 Amortizoarele stock, cel putin de srad si k1-k3 nu se serviseaza...deci daca speri sa gasesti ceva bun sh oem...nu o sa gasesti.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat August 10, 2015 Share Postat August 10, 2015 Si nou daca ar fi, tot prost este. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cris4331 Postat August 11, 2015 Share Postat August 11, 2015 Salut! Stie cineva unde gasesc amortizor de ghidon pentru un SRAD din 97? » Post actualizat in 11 Aug 2015 07:54 Salut.incearca pe olx....am gasit multe piese pt moto aici » Post actualizat in 11 Aug 2015 07:56 Salut! Stie cineva unde gasesc amortizor de ghidon pentru un SRAD din 97? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
H3llriderr Postat August 14, 2015 Share Postat August 14, 2015 salut , are cineva un releu pentru un srad de 600? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
psy Postat August 18, 2015 Share Postat August 18, 2015 Salutare, Am incercat sa pornesc astazi motorul (ultima data a pornit in mai anul asta) , invarte o data apoi daca tin apasat clickaie releul de la starter.Siguranta nu este arsa. Trebuie inlocuit sau se poate repara ? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat August 18, 2015 Share Postat August 18, 2015 @psy.Trebuie incarcata bateria Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
H3llriderr Postat August 18, 2015 Share Postat August 18, 2015 Salutare, Am incercat sa pornesc astazi motorul (ultima data a pornit in mai anul asta) , invarte o data apoi daca tin apasat clickaie releul de la starter.Siguranta nu este arsa. Trebuie inlocuit sau se poate repara ? Multumesc. sau ai patit ce am patit eu , pune o baterie buna si vezi daca si cat incarca releul , sa nu cumva sa ti se fi bulit. la mine s-a bulit releul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teby05 Postat August 18, 2015 Share Postat August 18, 2015 daca ai o baterie ok ar trebuii sa porneasca chiar daca releu de incarcare este bulit ,ca nu incarca ii alta poveste dar de luat trebuie so ia ,pune baterie buna incarcata ,dupa care incepi si verifici restul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
psy Postat August 22, 2015 Share Postat August 22, 2015 am incarcat bateria si a pornit instant Mersi de ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teby05 Postat August 26, 2015 Share Postat August 26, 2015 problema srad ...azi am schimbat ambreiajul cu tot cu ,cusca roata mare discuri de frictiune discuri aluminiu ,placa de presiune c-am tot ,le-am pus in ordine dupa schema din manual pana aici toate bune,dau drumul la motor il las sa se incalzeasca si bag intrantaia intra destul de usor dar cand las ambreiajul mobra sta pe loc ....unde am gresit ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 26, 2015 Share Postat August 26, 2015 La reglajul tijei de actionare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teby05 Postat August 26, 2015 Share Postat August 26, 2015 TNG tura asta trebuie sa iti cer umpic m-ai mult ..te rog sa detailiezi ,simptoma este exact ca si cum ar ramane braiat tot timpu Am incercuit sa imi zici daca la reglajul asta te referi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 27, 2015 Share Postat August 27, 2015 Da,acel reglaj. Desurubeaza surubul pana nu mai atinge tija,strange-l pana face contact cu ea,fixeaza-l cu contra-piulita si tabla de siguranta. Toate aceste operatii le faci cu cablul slab total. Dupa ce ai facut reglajul la tija,faci reglajul la cablu,cu free play-ul necesar. Daca totul in interior l-ai montat corect,atunci trebuie sa functioneze corect. Bafta. PS. Uite ca m-ai obligat sa scriu prea mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
N3GhY Postat August 28, 2015 Share Postat August 28, 2015 Buna ziua . Am si eu un suzuki gsx-r din 2007 de 750 astazi urmeaza sa imi schimb releul de incarcare dar am intampinat o mare problema.pun contactul dar nu mi se aprinde absolut nimic si nici macar pompa de benzina nu o ia.tin sa precizez ca bateria abea a fost data jos dupa redresor . Ma gandeam ca ar putea fii siguranta care este legara la plusul de la baterie dar nu ma pricep prea bine asa ca am zis sa pun o intrebare.multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 28, 2015 Share Postat August 28, 2015 Ai pus chiar si pentru o secunda bornele invers? Daca da,atunci ai siguranta de 30 arsa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cris4331 Postat August 29, 2015 Share Postat August 29, 2015 Va salut. Detin un gsxr k1 si de curand am achizitionat un capac din plastic care vine sub codita (undertray). Pe acest capac vin montate doua stopuri rotunde pt frana si semnal care nu le gasesc. Are cineva idee pe unde le as putea gasi? va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.