Vizitator goe 75 Postat Decembrie 20, 2019 Share Postat Decembrie 20, 2019 Daca mergi si la circuit cred ca se justifica investitia in RCS 19 . Este doar cu o fractiune de secunda mai lenta in raspuns dar puterea de franare este putin mai mare si se gaseste si in varianta cu maner rabatabil si piesa electrica( pt lumina de stop) separat. La mine s-a intamplat ca am detinut in acelasi timp doua motorete ,una cu 16 si una cu 19 si d-aia nu am reusit niciodata sa fiu 100% fericit cu cea de 19 . Sarind de pe una pe alta tot timpul am simtit diferenta, dar daca aveam doar una cred ca ma obisnuiam si uitam de faza aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghostrider18 Postat Ianuarie 23, 2020 Share Postat Ianuarie 23, 2020 Salutare , Ce parere aveti despre gsx-r 600 L3 , ceva probleme specifice la ce ar trebui sa fiu atent daca o sa cumpar una? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 23, 2020 Share Postat Ianuarie 23, 2020 Din ce stiu eu, nu sunt probleme specifice modelului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghostrider18 Postat Ianuarie 27, 2020 Share Postat Ianuarie 27, 2020 Am inteles , multumesc de info. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
k-10 Postat Martie 4, 2020 Share Postat Martie 4, 2020 GSXR 1000-K8 Ma intereseaza bateria: caracteristici tehnice, dimensiuni, + pe ce parte... PS: s-a cumparat moto cu o baterie mica de 12V/6Ah si care se "balanganea" in locasul respectiv, asa ca n-am avut un model si nu stiu ce trebuie sa cumpar. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MadalinM. Postat Martie 12, 2020 Share Postat Martie 12, 2020 Salutare, Caut sa cumpar o oglinda stanga de gsx-r k9... cred ca nu conteaza daca e 600, 750 sau 1000... Multumesc frumos. Sanatate multa ! Cu respect ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlm450 Postat Iunie 29, 2020 Share Postat Iunie 29, 2020 Salutare tuturor, Cand doresc sa accelerez tare de pe loc, patinand usor ambreiajul, motocicleta smuceste (patinajul pare sa nu fie constant, predictibil) Folosesc motocicleta si la trackday-uri. Eu suspectez ambreiajul, voi ce credeti? Doresc sa schimb ambreiajul, ce recomandari aveti? Mersi La 04.03.2020 la 17:34, k-10 a spus: GSXR 1000-K8 Ma intereseaza bateria: caracteristici tehnice, dimensiuni, + pe ce parte... PS: s-a cumparat moto cu o baterie mica de 12V/6Ah si care se "balanganea" in locasul respectiv, asa ca n-am avut un model si nu stiu ce trebuie sa cumpar. Multumesc. Salutare, Cod-ul este YT12A-BS. Iti recomand o baterie de calitate. Eu am cumparat anul trecut Volton(150 lei), dupa cateva utilizari s-a umflat un element. Tocmai am cumparat o Yuasa :) asadar recomandarea mea ar fi sa cumperi direct ceva bun. Mentionez ca incarcarea motocicletei este buna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Iunie 29, 2020 Share Postat Iunie 29, 2020 Ce suspectezi mai exact ca ar avea ambreiajul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlm450 Postat Iunie 29, 2020 Share Postat Iunie 29, 2020 1 oră în urmă, george05 a spus: Ce suspectezi mai exact ca ar avea ambreiajul? Nu ma pricep George. Ceva disc-uri uzate ma gandesc. Moto are 51k km.. De patinat, nu patineaza. La start de pe grila ii deranjant, efectiv imprevizibil. Credeti ca ar putea fi altceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Iunie 29, 2020 Share Postat Iunie 29, 2020 Salutare! Unde gasesc un pinion 16T 530 pt GSXR 1000 09-11? Multumiri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Iunie 29, 2020 Share Postat Iunie 29, 2020 Motodiscount in Buc . Au multe si pe stoc si pot sa si comande... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Iunie 29, 2020 Share Postat Iunie 29, 2020 Acum 15 minute, goe 75 a spus: Motodiscount in Buc . Au multe si pe stoc si pot sa si comande... Multam fain! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iunie 29, 2020 Share Postat Iunie 29, 2020 Acum 9 ore, vlm450 a spus: Salutare tuturor, Cand doresc sa accelerez tare de pe loc, patinand usor ambreiajul, motocicleta smuceste (patinajul pare sa nu fie constant, predictibil) Folosesc motocicleta si la trackday-uri. Eu suspectez ambreiajul, voi ce credeti? Doresc sa schimb ambreiajul, ce recomandari aveti? Suna a “slippery clutch”... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Iunie 29, 2020 Share Postat Iunie 29, 2020 (editat) Când patinează se tureaza în gol, nu smuceste. Am avut "norocul" de a cumpăra doua motociclete cu ambreiaj spre final de viata, și patinau în draci. Dar nu smucea niciunul, ci mergeau in gol turațiile și eram nevoit sa manevre extrem de fin accelerația ca să anulez patinajul și sa pun ceva putere la roata. Când am demontat ambreiajul la R1, discurile erau negre cu mov și arcurile ca de Dacie papuc. Editat Iunie 29, 2020 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlm450 Postat Iunie 29, 2020 Share Postat Iunie 29, 2020 Acum 40 minute, yo4hgx a spus: Suna a “slippery clutch”... M-am gândit și la asta la un moment. Care ar fi soluția de rezolvare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Iunie 29, 2020 Share Postat Iunie 29, 2020 Am avut o problema asemanatoare si am fost destul de fraier sa pun botul la prostiile de pe forumurile americanilor , ca vezi doamne ar fi o problema de design prost si ca ba e saiba subtire conica ( a doua piesa care se instaleaza in cos ) , ba ca nu se face ungere si oamenii si-au dat extra gauri in cos , ba ca arcurile ....toate niste rahaturi . Chiar i-am crezut ca nu se poate rezolva problema decat cu un kit fabricat de o firma specializata in produse pentru dragracing ( imi scapa momentan numele ) si am cumparat-o . Piesa principala din kit iti anuleaza slipper clutchul pentru ca este doar o piasa masiva care inlocuieste cele doua piese care sunt inima slipperului. Problema apare doar daca ai piese uzate in sistem ( cel mai probabil placile) si sunt inlocuite cu piese aftermarket de calitate slaba. Dupa ce am mers cu acel kit o vreme , doar pe strada si am fost fericit cu efectul , am decis ca vreau la circuit si vreu sa am plipper din nou ca sa fiu mai in siguranta . Am inlocuit absolut toate piese din cos( sau oala ...tot basket imi vine in cap) cu piese noi comandate direct de la suzuki pe original , plus arcui noi originale ...practic am inlocuit toate piese cu noi originale cu exceptia oalei. Am eliminat acel kit si am reglat slipperul exact ca in manual. Sunt ani de zile de atunci si nu am mai avut nici cea mai mica problema si am bagat cel putin 12 weekenduri la circuit si cca 15-20 k pe strada. Am cautat acum si am gasit numele firmei de unde am luat kit-ul , este Brock's Performance. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlm450 Postat Iunie 29, 2020 Share Postat Iunie 29, 2020 Acum 36 minute, goe 75 a spus: Am avut o problema asemanatoare si am fost destul de fraier sa pun botul la prostiile de pe forumurile americanilor , ca vezi doamne ar fi o problema de design prost si ca ba e saiba subtire conica ( a doua piesa care se instaleaza in cos ) , ba ca nu se face ungere si oamenii si-au dat extra gauri in cos , ba ca arcurile ....toate niste rahaturi . Chiar i-am crezut ca nu se poate rezolva problema decat cu un kit fabricat de o firma specializata in produse pentru dragracing ( imi scapa momentan numele ) si am cumparat-o . Piesa principala din kit iti anuleaza slipper clutchul pentru ca este doar o piasa masiva care inlocuieste cele doua piese care sunt inima slipperului. Problema apare doar daca ai piese uzate in sistem ( cel mai probabil placile) si sunt inlocuite cu piese aftermarket de calitate slaba. Dupa ce am mers cu acel kit o vreme , doar pe strada si am fost fericit cu efectul , am decis ca vreau la circuit si vreu sa am plipper din nou ca sa fiu mai in siguranta . Am inlocuit absolut toate piese din cos( sau oala ...tot basket imi vine in cap) cu piese noi comandate direct de la suzuki pe original , plus arcui noi originale ...practic am inlocuit toate piese cu noi originale cu exceptia oalei. Am eliminat acel kit si am reglat slipperul exact ca in manual. Sunt ani de zile de atunci si nu am mai avut nici cea mai mica problema si am bagat cel putin 12 weekenduri la circuit si cca 15-20 k pe strada. Am cautat acum si am gasit numele firmei de unde am luat kit-ul , este Brock's Performance. Mersi de info! Eu nu am de gand sa renunț la slipper-clutch. Mi-a salvat pielea de câteva ori. O sa ma documentez cu reglajul prima dată, pe urma schimb componente. Probabil is arcurile obosite. As evita sa schimb tot ansamblul, am dat un ochi și pare costisitor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Iunie 29, 2020 Share Postat Iunie 29, 2020 (editat) Da, am dat o caruta de bani cu ocazia aia ...si a fost extrem de enervant procesul de comandare a pieselor pentru ca pe original nu poti face comanda la tot pachetul odata , fiecare rahatel fiind bifat separat ... Tot atunci am comandat discuri de frana noi originale si am pus etrieri si pompa de r1 2006 . A fost o cheltuiala serioasa dar mi-a transformat jucaria asa de mult incat m-am indragostit total si o sa ramana la mine pana la pensie , langa cbr-ica de 600...restul vin si se duc , astea raman . Editat Iunie 29, 2020 de goe 75 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iunie 29, 2020 Share Postat Iunie 29, 2020 Acum 2 ore, vlm450 a spus: M-am gândit și la asta la un moment. Care ar fi soluția de rezolvare? Motor cu “launch control” electronic ?... Nu cunosc modelul tau si daca sau cum se regleaza dar “slippery clutch” angreneaza brusc datorita sistemului de “insurubare”... acelasi care previne blocarea rotii. Alta solutie ar fi inlocuirea ambreajului cu unul de tip “clasic”, pierzand insa efectul de “slippery”. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlm450 Postat Iunie 30, 2020 Share Postat Iunie 30, 2020 Acum 11 ore, yo4hgx a spus: Motor cu “launch control” electronic ?... Nu cunosc modelul tau si daca sau cum se regleaza dar “slippery clutch” angreneaza brusc datorita sistemului de “insurubare”... acelasi care previne blocarea rotii. Alta solutie ar fi inlocuirea ambreajului cu unul de tip “clasic”, pierzand insa efectul de “slippery”. Motorul ii GSX-r 1000 k7. Sistemul ii conventional, cum l-ai descris tu. Nu pun clasic :)) mai bine ratez startul. Is amator, ma duc pentru distractie. Acum 11 ore, goe 75 a spus: Da, am dat o caruta de bani cu ocazia aia ...si a fost extrem de enervant procesul de comandare a pieselor pentru ca pe original nu poti face comanda la tot pachetul odata , fiecare rahatel fiind bifat separat ... Tot atunci am comandat discuri de frana noi originale si am pus etrieri si pompa de r1 2006 . A fost o cheltuiala serioasa dar mi-a transformat jucaria asa de mult incat m-am indragostit total si o sa ramana la mine pana la pensie , langa cbr-ica de 600...restul vin si se duc , astea raman . Momentan am pus RCS 19, dar feeling-ul inca nu ii ideal. Cursa manetei ii ok dar forta cu care tragi trebuie sa fie destul de mare. Cu ocazia asta va prezint pe Suzana "RR" Maramu' Edition. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ribo Postat Iunie 30, 2020 Share Postat Iunie 30, 2020 21 hours ago, Sher said: Multam fain! Salut, Am pinionul si foaia stock 530 de la un k7 , daca se potriveste discutam si ti le dau aproape moca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Iunie 30, 2020 Share Postat Iunie 30, 2020 Am avut rcs19 la un k7 si nu ai putea sa ma convingi sa mai pun una nici sa o primesc gratis. Este extrem de enervanta ca nu raspunde instant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iunie 30, 2020 Share Postat Iunie 30, 2020 Acum 3 ore, vlm450 a spus: Motorul ii GSX-r 1000 k7. Sistemul ii conventional, cum l-ai descris tu. Nu pun clasic :)) mai bine ratez startul. Is amator, ma duc pentru distractie. Atunci e clara “problema”... Desi motor mai nou, nenea din video zice cam acelasi lucru. https://brocksperformance.com/clutch-conversion-kit-with-ultra-light-billet-clutch-mod-kit-for-gsx-r1000-r-17-20/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlm450 Postat Iunie 30, 2020 Share Postat Iunie 30, 2020 Acum 36 minute, yo4hgx a spus: Atunci e clara “problema”... Desi motor mai nou, nenea din video zice cam acelasi lucru. https://brocksperformance.com/clutch-conversion-kit-with-ultra-light-billet-clutch-mod-kit-for-gsx-r1000-r-17-20/ Da, aceeasi problema! Probabil in cazul meu, datorita uzurii apar si niste sunete extra, eu incercand sa il patinez. O las mai moale cu pornirile de pe loc si ma bucur de ea asa cum ii. Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iulie 2, 2020 Share Postat Iulie 2, 2020 La 30.06.2020 la 13:47, vlm450 a spus: O las mai moale cu pornirile de pe loc si ma bucur de ea asa cum ii. Spor! Cea mai “sanatoasa” decizie... Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.