Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

Vizitator goe 75

Da, am dat o caruta de bani cu ocazia aia ...si a fost extrem de enervant procesul de comandare a pieselor pentru ca pe original nu poti face comanda la tot pachetul odata , fiecare rahatel fiind bifat separat ...

 

Tot atunci am comandat discuri de frana  noi originale si am pus etrieri si pompa de r1 2006 .

 

A fost o cheltuiala serioasa dar mi-a transformat jucaria asa de mult incat m-am indragostit total si o sa ramana la mine pana la pensie , langa cbr-ica de 600...restul vin si se duc , astea raman . 

Editat de goe 75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 2 ore, vlm450 a spus:

M-am gândit și la asta la un moment. Care ar fi soluția de rezolvare? 


Motor cu “launch control” electronic :) ?...

 

Nu cunosc modelul tau si daca sau cum se regleaza dar “slippery clutch” angreneaza brusc datorita sistemului de “insurubare”... acelasi care previne blocarea rotii. 
 

Alta solutie ar fi inlocuirea ambreajului cu unul de tip “clasic”, pierzand insa efectul de “slippery”.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, yo4hgx a spus:


Motor cu “launch control” electronic :) ?...

 

Nu cunosc modelul tau si daca sau cum se regleaza dar “slippery clutch” angreneaza brusc datorita sistemului de “insurubare”... acelasi care previne blocarea rotii. 
 

Alta solutie ar fi inlocuirea ambreajului cu unul de tip “clasic”, pierzand insa efectul de “slippery”.

 

 

 

Motorul ii GSX-r 1000 k7. Sistemul ii conventional, cum l-ai descris tu. 

Nu pun clasic :)) mai bine ratez startul. Is amator, ma duc pentru distractie. 

 

Acum 11 ore, goe 75 a spus:

Da, am dat o caruta de bani cu ocazia aia ...si a fost extrem de enervant procesul de comandare a pieselor pentru ca pe original nu poti face comanda la tot pachetul odata , fiecare rahatel fiind bifat separat ...

 

Tot atunci am comandat discuri de frana  noi originale si am pus etrieri si pompa de r1 2006 .

 

A fost o cheltuiala serioasa dar mi-a transformat jucaria asa de mult incat m-am indragostit total si o sa ramana la mine pana la pensie , langa cbr-ica de 600...restul vin si se duc , astea raman . 

 

Momentan am pus RCS 19, dar feeling-ul inca nu ii ideal. Cursa manetei ii ok dar forta cu care tragi trebuie sa fie destul de mare.

 

 Cu ocazia asta va prezint pe Suzana "RR" Maramu' Edition. 

 

106619371_2330879243886828_6706688231839376148_n.thumb.jpg.c32791a4d82f535329e4b21b4fefaa30.jpg94883254_2866231770270651_3236926592533921792_n.thumb.jpg.7d93135c76086d8c6a3a85eb1af8b3db.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

21 hours ago, Sher said:

Multam fain!

Salut,

 

Am pinionul si foaia stock 530 de la un k7 , daca se potriveste discutam si ti le dau aproape moca :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Am avut rcs19  la un k7 si nu ai putea sa ma convingi sa mai pun una nici sa o primesc gratis.

Este extrem de enervanta ca nu raspunde instant

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, vlm450 a spus:

 

Motorul ii GSX-r 1000 k7. Sistemul ii conventional, cum l-ai descris tu. 

Nu pun clasic :)) mai bine ratez startul. Is amator, ma duc pentru distractie. 


Atunci e clara “problema”...

 

Desi motor mai nou, nenea din video zice cam acelasi lucru.

https://brocksperformance.com/clutch-conversion-kit-with-ultra-light-billet-clutch-mod-kit-for-gsx-r1000-r-17-20/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 36 minute, yo4hgx a spus:


Atunci e clara “problema”...

 

Desi motor mai nou, nenea din video zice cam acelasi lucru.

https://brocksperformance.com/clutch-conversion-kit-with-ultra-light-billet-clutch-mod-kit-for-gsx-r1000-r-17-20/

 

Da, aceeasi problema! Probabil in cazul meu, datorita uzurii apar si niste sunete extra, eu incercand sa il patinez.

O las mai moale cu pornirile de pe loc si ma bucur de ea asa cum ii. 

 

Spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 30.06.2020 la 15:47, vlm450 a spus:

 

O las mai moale cu pornirile de pe loc si ma bucur de ea asa cum ii. 

 

 

Haha! Deci la concluzia mea ai ajuns? 😁😜

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Am niste placute de frana CL xbk5 pentru k7-k8 noi noute nemontate . Am uitat ca am etrieri de r6 si am comandat gresit.

Daca e cineva interesat, pm !

 

thanks

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 03.07.2020 la 8:27, george05 a spus:

Haha! Deci la concluzia mea ai ajuns? 😁😜

 

Da, asa ramane. O sa reglez doar slipery clutch-ul.

 

Momentan sunt in cautare de kit servisare etrieri originali(1000 k7). Are cineva un COD/Magazin unde pot gasi in RO?

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare!

A anulat cineva complet clapetele secundare de acceleratie sau a resoftat ECU pentru a le tine complet deschise?

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care ar fi avantajele si dezavantajele eliminarii complete? Se castiga putere in turatii mari, dar se pierde cuplu in ture joase si medii? In putinul timp pe caare l-am avut ca sa ma documentez am vazut ca unele motoare incep sa inchida clapetele secundare dupa ge gazul a fost deschis la maxim. In cazul acesta cred ca o solutie ar fi ca acestea sa ramana deschise de tot la WOT.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu unde te-ai documentat, dar nici un motor nu inchide STV la WOT de cat cele care sunt restrictionate la putere cum ar fi cele din Franța. Daca vrei un raspuns corect prima data ar trebui sa spui despre ce model si an este vorba.

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aici gasisem ca se inchid la WOT, dar este un model american din 2017 si chiar cel ce face testul a spus in alt episod ca la modelele europene nu se intampla la fel. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,sunt diferente intre modelele pentru  piete din tari diferite. Eu cunosc destul de bine softul suzuki de aceea te-am intrebat de ce le vrei deschise,si ce model si an de GSXR ai? Sa stim concret despre ce vorbim nu dupa filmulete pe Youtube...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

O poza de reanimare 

 

 

received_778092419397157.jpeg

 

 

 

Si o intrebare

 

Care era motivul pt care indicatorul de treapta viteze functioneaza mai in reluare la primele trepte , dar ok la cele superioare?

 

gsxr 1000 k6.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 22.07.2020 la 15:55, TNG a spus:

Da,sunt diferente intre modelele pentru  piete din tari diferite. Eu cunosc destul de bine softul suzuki de aceea te-am intrebat de ce le vrei deschise,si ce model si an de GSXR ai? Sa stim concret despre ce vorbim nu dupa filmulete pe Youtube...

Le doream deschise pentru mai multa putere la WOT si timpi mai buni pe 400 metri. Mobra este Gsxr L0.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 ore, goe 75 a spus:

O poza de reanimare 

 

 

received_778092419397157.jpeg

 

 

 

Si o intrebare

 

Care era motivul pt care indicatorul de treapta viteze functioneaza mai in reluare la primele trepte , dar ok la cele superioare?

 

gsxr 1000 k6.

Gear senzor. Incearca sa-l cureti prima data,daca nu, trebuie schimbat

Acum 7 ore, Sher a spus:

Le doream deschise pentru mai multa putere la WOT si timpi mai buni pe 400 metri. Mobra este Gsxr L0.

La WOT ele sunt deschise.

Daca vrei sa le deschizi total mai devreme,trebuie sa pui si benzina pentru volumul de aer care intra in plus in motor pe acea plaja de turatie. Alftfel vei avea o pierdere de putere..nu un castig. In plus pentru 400 de metri sunt alte lucruri care trebuie facute sa poti avea plus de putere...unul dintre ele este derestrictioarea si din hartile de avans din treptele inferioare.

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 31.07.2020 la 6:13, TNG a spus:

In plus pentru 400 de metri sunt alte lucruri care trebuie facute sa poti avea plus de putere...unul dintre ele este derestrictioarea si din hartile de avans din treptele inferioare.

Bafta!

Cum/cand putem face asta?

Ms!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...