Alex bTk Postat August 24, 2020 Share Postat August 24, 2020 Salutare! Ma poate ajuta cineva cu un sfat? Am un gsxr600 k4 si mi-a fiert bateria. Cel mai probabil este releul de incarcare, dar inca nu a ajuns bateria noua ca sa pot testa. Din ce m-am interesat sunt slabe sanse sa fie altceva si as vrea sa cumpar unul. Am gasit urmatoarele magazine, dar fiind aftermarket mi-e teama sa nu patesc acelasi lucru: https://www.unimotors.ro/Releu-incarcare-Suzuki-GSX-R-600-GSX-R-750-GSX-R-1300-Hayabusa-VL1500-Triumph-America-Bonneville-865-DZE_p_10049.html https://motodiscount.ro/Releu-De-Incarcare-Vicma-14537 - la acesta nu apare in lista modelul din 2004, dar conform partzilla este compatibil cu cel din 2001 Am gasit si putin mai ieftine, dar sunt cam sceptic in vederea calitatii: https://www.motorcomponents.ro/produs/releu-incarcare-suzuki-gsx-r-600-750-1000-1300-vl-1500-nou/ https://www.motonfs.ro/releu-incarcare-regulator/1328-releu-incarcare-regulator-tensiune-moto-pentru-suzuki-gsxr600-gsxr750-2000-2001-2002-2003-2004-2005-gsxr600-gsxr750-2000-2001-20.html Ma puteti indruma catre un magazin de incredere? Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat August 24, 2020 Share Postat August 24, 2020 Incearca intai la colegul @JAGI. Uite si un link: Sunt categoric mai bune decat cele de motodiscount ...numa sa aibe si kit-ul de mufe pt tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticot Postat August 24, 2020 Share Postat August 24, 2020 La 30.07.2020 la 17:58, goe 75 a spus: O poza de reanimare Si o intrebare : Care era motivul pt care indicatorul de treapta viteze functioneaza mai in reluare la primele trepte , dar ok la cele superioare? gsxr 1000 k6. Salutare, vad ca pe R1 ai M7RR si pe K6 PP3. Cum te intelegi cu ele? Eu am avut PP3 pe R1 2008 si alunecau rau de tot; am avut M7RR pe S1000RR si mi-au placut, s-au tocit si am schimbat cu M9RR care sunt super ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat August 24, 2020 Share Postat August 24, 2020 Pt mine este prima experienta cu M7RR . Am pus doar putin peste 1500 km pe ele . Mi se par ok . Fata e chiar mult peste asteptari . Spatele mai pierde tractiunea pe accelerare daca sunt putin aplecat , dar nimic dramatic. Satisfacut . Cu PP3 mi-am luat putin teapa pentru ca am crezut ca o sa am ocazia sa le folosesc pe timp mult mai racoros , adica acolo unde sunt suprioare fata de alea mai de fitze...dar s-a intaplat sa ajung acasa pe caldurile astea ...unde sunt ok dar numai atat. Fata se descurca ok in orice conditii , dar spatele se mucifica destul de repede pe canicula. K6-le are asa cuplu monstru ca spatele pierde aderenta cu orice guma de strada as merge. Yama este un mielusel in comparatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex bTk Postat August 25, 2020 Share Postat August 25, 2020 Mersi @goe 75 pentru indrumare. I-am scris in topic. Te salut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlm450 Postat August 26, 2020 Share Postat August 26, 2020 Salutare tuturor, A incercat cineva combinatia de Pompa Brembo RCS 19 + Etrieri Brembo Gsxr 2012+? Oare is ok performantele de franare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat August 26, 2020 Share Postat August 26, 2020 Acum 1 oră, vlm450 a spus: A incercat cineva combinatia (...) Brembo (...)? Oare is ok performantele de franare? Da! Vinales. Hmmm, nu prea au părut ok... Sorry, nu m-am putut abține. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlm450 Postat August 27, 2020 Share Postat August 27, 2020 Acum 14 ore, john17 a spus: Da! Vinales. Hmmm, nu prea au părut ok... Sorry, nu m-am putut abține. Mi-ar place sa am franele lui Vinales (asa rele cum sunt). Brembo a facut o recomandare de schimbare a franelor dar Vinales nu a fost receptiv. Oricum nu ma asteptam sa vad un motor din GP ca ramane fara frane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat August 31, 2020 Share Postat August 31, 2020 Ceva interesant. Nu sunt genul meu motocicletele astea dar imi place canalul acesta de youtube si asa m-am uitat la acest video. Concluzia este geniala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat Octombrie 13, 2020 Share Postat Octombrie 13, 2020 Salutare,ma poate ajuta cineva cu un catalizator si finale stoc pt. gsxr 1000 k7-k8 imprumut pt 1-2 zile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Octombrie 23, 2020 Share Postat Octombrie 23, 2020 Ha! In familie pe TA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 23, 2020 Share Postat Octombrie 23, 2020 Acum 9 ore, goe 75 a spus: Ha! In familie pe TA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
padre2211 Postat August 10, 2021 Share Postat August 10, 2021 (editat) Salut, GSXR SRAD 600, 1998 Am o scurgere de ulei in zona incercuita din poza. Nu curge suvoi, dar gasesc dimineata cateva picaturi frumoase sub motocicleta, si in zona respectiva se vede "umed" Picaturile apar mai puternic daca o fortez mai tare prin trafic. Alt simptom ar fi ca temperatura apei creste destul de mult si repede - uneori ajunge si la 110-115 Vreo parere? Multam fain! Editat August 10, 2021 de padre2211 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 10, 2021 Share Postat August 10, 2021 Zona aceea este etansarea carterelor cand motorul se asambleaza...deci, daca nu a fost degresat corect,siliconul potrivit....va avea pierderi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
padre2211 Postat August 10, 2021 Share Postat August 10, 2021 Acum 29 minute, TNG a spus: Zona aceea este etansarea carterelor cand motorul se asambleaza...deci, daca nu a fost degresat corect,siliconul potrivit....va avea pierderi Mersi fain TNG! In afara de aceste mici pierderi are ce sa se intample? Il pot folosi asa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 10, 2021 Share Postat August 10, 2021 Pai singurele doua probleme care pot sa apara este scaderea nivelului de ulei, si daca cantitatea pierduta este mai mare, posibil sa ajuna pe anvelopa spate, si devine serioasa treaba.Deci atentie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
padre2211 Postat August 10, 2021 Share Postat August 10, 2021 Acum 3 ore, TNG a spus: Pai singurele doua probleme care pot sa apara este scaderea nivelului de ulei, si daca cantitatea pierduta este mai mare, posibil sa ajuna pe anvelopa spate, si devine serioasa treaba.Deci atentie! Am inteles! Mersi fain de sprijin! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mega Postat August 22, 2021 Share Postat August 22, 2021 Am și eu o problema la un gsx r 600, 2006 … la o temperatura de peste 90 de grade … după ce opresc , undeva după 2-3 minute îmi da afara antigelul din vasul de expansiune pe la supraplin.. care sa fie cauza ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 23, 2021 Share Postat August 23, 2021 (editat) Etansarea intre buson si radiator. Pentru inceput daca suprafata radiatorului in interior este ok schimba busonul. Nu strica sa verifici si daca furtunrle mici de la radiator sunt corect montate...am mai vazut greseli. Cel mai de sus merge la vas expansiune. Editat August 23, 2021 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mega Postat August 23, 2021 Share Postat August 23, 2021 6 hours ago, TNG said: Etansarea intre buson si radiator. Pentru inceput daca suprafata radiatorului in interior este ok schimba busonul. Nu strica sa verifici si daca furtunrle mici de la radiator sunt corect montate...am mai vazut greseli. Cel mai de sus merge la vas expansiune. Bine, mulțumesc de sfat , o sa le verific și o sa schimb bușonul. Cu respect!✌ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ahile Postat August 25, 2021 Share Postat August 25, 2021 Salutare! Am in vedere un gsxr 750 k7 / k8. Care pot fi probleme tipice modelelor,dupa ce ar trebui sa ma uit? Cat ar costa o repozitionare a releului? Recomandati alt model de gsxr in plaja 5-6k euro? Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 26, 2021 Share Postat August 26, 2021 Salut K7 este un model K8 alt model. Daca poti, ia K8, are si pozitia releului schimbata,alt ECU alt soft,model mai evoluat. Si nu sunt probleme specifice. Doar intretinerea daca a fost facuta ok pana acum, conteaza cel mai mult. Bafta la achizitie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mega Postat August 27, 2021 Share Postat August 27, 2021 On 8/23/2021 at 1:10 PM, TNG said: Etansarea intre buson si radiator. Pentru inceput daca suprafata radiatorului in interior este ok schimba busonul. Nu strica sa verifici si daca furtunrle mici de la radiator sunt corect montate...am mai vazut greseli. Cel mai de sus merge la vas expansiune. Mai revin cu o întrebare bușonul care îl are este de 1.1 bar , are vreo problema dacă ii pun de 1.3 bar … Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat August 28, 2021 Share Postat August 28, 2021 1.3 bar = 18.85 psi Cat zice manualul ca e presiunea maxima in sistemul de racire? Pe net am gasit 17 psi, deci s-ar putea sa fie prea sus busonul de 1.3, sa nu dai in altele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mega Postat Septembrie 13, 2021 Share Postat Septembrie 13, 2021 salut. am si eu o problema la un gsx r 600 k6, se aprinde f1 la pornire si nu ma lasa sa trec de 8500 rpm ..dar nu face mereu asa,cateodata se aprinde f1 dar nu imi da nici un semn ca ar avea probleme dar alte dati nu ma lasa sa depasesc 8500rpm ..in toate treptele si in mers incet constant simt o infranare ..... tinand constant in aceeasi viteza ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.