Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 13.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 8 ore, rapy22 a spus:

Salutare,

 

Detin un Suzuki GSXR-600 K9 cu urmatoarele modificari: toba http://laserexhausts.com/product/x-treme-slip-on-mufflerset-gp-style-d70-10/  (mentionez ca am ambele silencere puse) si un filtru K&N . Motocicleta functioneaza bine din punctul meu de vedere insa am inteles ca trebuie modificat din soft anumite diferente sau sa cumpar un Power commander.. Ideea este ca m-am uitat pe site unde pot descarca harti pentru power commander si pentru combinatia mea aparea inclusiv cu senzor O2 eliminator.. si nu pentru anul meu de fabricatie

Daca poate sa ma lamureasca cineva cu o decizie corecta.

 

P.S Cum urmeaza sa ii fac revizia o parere legat de ulei? Mentionez ca are 17000km reali(a fost cumparata de noua) si schimbul trecut am avut motul 300v 10W40 insa nu parea wow...

 

Multumesc

 

O data ce exista posibilitatea resoftari este un plus mare fata un powercomander,bazzas etc.🤗

Link to post
Share on other sites


Recomand @TNG pentru resoftare orice model de Suzuki... si nu numai..

Si-acum ca tot m-am bagat in seama.
Pentru un Suzuki GSX-R 600 2006 care momentan are 48.000 si functioneaza destul de ok, ar fi trebuit facut jocul de supape la 40.000?
Am tot cautat pe net un manual in care sa scrie clar la fiecare nr de kilometrii ce trebuie facut, dar nu am gasit.
Ma poate ajuta cineva cu aceasta informatie? Eventual cu un manual al acestei motociclete?

Link to post
Share on other sites
Acum 23 ore, TNG a spus:

O data ce exista posibilitatea resoftari este un plus mare fata un powercomander,bazzas etc.🤗

 

 

O sa iau legatura cu tine pentru soft.. sa vedem cand gasim loc:))  si o recomandare pe parte de ulei cat si vascozitate? pentru km mentionati? Multumesc

Link to post
Share on other sites

Salutare!

 

La un k8 600 am o problema destul de mare, zic eu. Intre 12 si 13k ture motocicleta trage mult mai greu decat pana acolo, iar la 14k se limiteaza.

Problema persista si in momentul in care o accelerez in N, nu trece de 14k.

 

Nu face tot timpul asa, insa cam 70% din timp cam asta e mersul ei... 

A mai patit cineva? are cineva idee de la ce ar putea fi?

Link to post
Share on other sites
La 22.04.2019 la 18:46, AlexMM93 a spus:

Salutare!

 

La un k8 600 am o problema destul de mare, zic eu. Intre 12 si 13k ture motocicleta trage mult mai greu decat pana acolo, iar la 14k se limiteaza.

Problema persista si in momentul in care o accelerez in N, nu trece de 14k.

 

Nu face tot timpul asa, insa cam 70% din timp cam asta e mersul ei... 

A mai patit cineva? are cineva idee de la ce ar putea fi?

Pare problema motorului care il am in service acum...esti din București?🤔

Acum pe alta parte,daca tu tii moto in 14000 pe neutru,posibil in curand sa se limiteze de tot.

Link to post
Share on other sites
On 24.04.2019 at 5:58, TNG said:

Pare problema motorului care il am in service acum...esti din București?🤔

Acum pe alta parte,daca tu tii moto in 14000 pe neutru,posibil in curand sa se limiteze de tot.

Nu, nu sunt din Bucuresti, sunt din Prahova.

Nu intelege ca tin motorul la 14k turat pe neutru, l-am "intepat" un pic sa vad daca trece pt ca in mers se limiteaza.  Cineva mi-a spus ca ar fi de la bujii.  Posibil sa fie asta?

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Stiti cumva daca exista vreun topic despre suspensii?
Eventual, vreun guru al reglajelor de suspensie aici pe forum?
Cred ca am atins niste limite ale motocicletei in ceea ce tine mersul pe circuit si as dori sa trec de ele prin reglarea suspensiei.. insa, am nevoie de sfaturi.

Link to post
Share on other sites

Salut domnilor,

am un GSXR 600 SRAD, 1998, carburatie.

A stat vreo 4 ani intr-un garaj, cand l-am scos curgeau carburatoarele, le-am schimbat interioarele si acum merge relativ ok.

Am schimbat lichidul de racire  (erau putreziciuni pe furtun - a stat totusi 4 ani)

Problema e cu temperatura - dupa o tura de 50 de km, dupa ce am oprit a ajuns la 121 de grade, iar ventilatorul s-a oprit la 115. La ce am citit aici sunt cam sus temperaturile (inclusiv cea la care se opreste ventilatorul). Poate fi defect senzorul sau ceva de genul?. Am cum sa il testez?

 

Multumesc!

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Multumesc de informatie (cel mai probabil o sa fiu nevoit sa dau plasticele jos, nefiind usor accesibil...)

Cat despre releul in sine, il stiu, este cu 7 pini, l-am comandat deja.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
On 14.06.2019 at 18:01, wtf? said:

Un magazin prin Bucuresti de unde sa cumpar un kit complet de suruburi pentru carene si parbriz la un K7 1000 ?

 

Ia ma de la motonfs

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Misto motor ;)
Va salut,detin un suzuki srad de 600/1997-80.000 km,as vrea sa-i schimb distributia (patine,lant,intinzator) si un chit pentru pompa de apa,o recomandare pentru un service din Bucuresti ,prin apropiere sau daca ma poate ajuta cineva (contra cost,desigur)?,multumesc.

Edited by costinkp
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...