Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 13.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

am regina , am mers 13000km , am avut grija de el dar incepe sa ma cam lase<mi se pare ca a tinut cam putin si sa vrea sa incerc si un 'did'<km astia i-am facut intr-un an

 

de curiozitate cat e la promotie?

Link to post
Share on other sites

azi m-am intalnit cu un biker cu un GSX-R la kronaumoto la autovit pe la 18:30 ... omule daca esti pe aici mersi mult de sfaturi :cheers: ...

 

Asfalt uscat !

Edited by Cristi.B
Link to post
Share on other sites

nu exisa limitare de 98 de cp. (vezi sa nu fie kw.) Pentru ancepatori cu mai putzin de 3 ani de carnet este obligatoriu limitare de 35 de cp. la majoritatea motocicletelor noi se face schimband un cip an centrailita electronica....oricum 98 cp. e mai mult decat ai nevoie.... ce ziceau de 240 prin oras???? trebuie ca au ceva lipsa an bila..... bafta...

 

eu am un gsx 650 f din 2007 l.am luat nou si pot sa.tzi spun ca si la magazin unde l.am luat si la prima revizie au spus sa nu merg cu putine turatii, zice ca se produce un fenomen de nu stiu cum sa zic,...se ''sticleste '' otzeleste anumite pese an motor care vin an contact cu flacra de combustie, din cauza vitezei mici constante , pentru ca si prin turatzie motorul se raceste... Daca ai un ulei bun in el si la nivel nu conteaza cat cox ai dai (bineantzelegi nu an gol) tu pentru ce crezi ca le-au pus limitatoare de turatzie? Japonezele sant foarte controlate a tema asta shi prin occident potzi vedea unele de prin anii 80 cu sutele de mii de km. ce merg ca ceasul........

Link to post
Share on other sites
nu exisa limitare de 98 de cp. (vezi sa nu fie kw.) Pentru ancepatori cu mai putzin de 3 ani de carnet este obligatoriu limitare de 35 de cp. la majoritatea motocicletelor noi se face schimband un cip an centrailita electronica....oricum 98 cp. e mai mult decat ai nevoie.... ce ziceau de 240 prin oras???? trebuie ca au ceva lipsa an bila..... bafta...

 

eu am un gsx 650 f din 2007 l.am luat nou si pot sa.tzi spun ca si la magazin unde l.am luat si la prima revizie au spus sa nu merg cu putine turatii, zice ca se produce un fenomen de nu stiu cum sa zic,...se ''sticleste '' otzeleste anumite pese an motor care vin an contact cu flacra de combustie, din cauza vitezei mici constante , pentru ca si prin turatzie motorul se raceste... Daca ai un ulei bun in el si la nivel nu conteaza cat cox ai dai (bineantzelegi nu an gol) tu pentru ce crezi ca le-au pus limitatoare de turatzie? Japonezele sant foarte controlate a tema asta shi prin occident potzi vedea unele de prin anii 80 cu sutele de mii de km. ce merg ca ceasul........

 

La inceput nu e bine sa mergi cu ea decat pana la o anumita turatie... scrie in carte. Pana la prima revizie (cea de la 1000 km) maxim 6000 ture... apoi 8-9000... etc.

Edited by Cata MCMLXXXVII
Link to post
Share on other sites
capacu de la alternator... simplu. te duci la B & S si il comanzi. 300 lei vine in 2 saptamani.

 

Nu capacu... :P ...alternatoru...daca te uiti mai atent la poza ai sa vezi ca doua dintre legaturile alea mici is negre...arse... :makeout:

Link to post
Share on other sites

sal

as vrea sa stiu daca voi v-ati reglat vrodata jocul la supape<am auzit ca e o chestie care se face periodic> si daca da poate puteti sa dati si cateva amanunte<operatie dificila sau relativ simpla?>eu am un srad 600 din 97, l-am luat la 18000<90% nu sunt reali si am mai facut pana acum 14000 fara sa umblu la ea<numai consumabile si merge ok; ca atunci cand am luato> astept sfaturi daca e mai bine s-o desfac sau sa merg asa si numai cand o incepe sa faca probleme sa umblu

Link to post
Share on other sites
sal

as vrea sa stiu daca voi v-ati reglat vrodata jocul la supape<am auzit ca e o chestie care se face periodic> si daca da poate puteti sa dati si cateva amanunte<operatie dificila sau relativ simpla?>eu am un srad 600 din 97, l-am luat la 18000<90% nu sunt reali si am mai facut pana acum 14000 fara sa umblu la ea<numai consumabile si merge ok; ca atunci cand am luato> astept sfaturi daca e mai bine s-o desfac sau sa merg asa si numai cand o incepe sa faca probleme sa umblu

Jocul la supape se regleaza de obicei cand se schimba lantzul de distributzie....si se aude la motor daca trebuiesc reglate(un ticait asa tare) dar daca tu nu ai umblat la el si merge bine ......?la carburatoare ai unblat adica le-ai reglat.?

Link to post
Share on other sites

nu am umblat la nimic<cand am luato i-am schimbat bujiile si in rest i-am facut reviziile la 5000kmulei+filtre, si i-am schimbat placute, lant si cauciucuri pe parcurs>distributia nu am shimbato da nici nu stiu la cat ar trebuii s-o fac<acum are pe ceas 34000>

Link to post
Share on other sites

SALUTARE gixxeristilor ... mi s`a ars de curand si mie STATORUL si as dorii sa stiu si eu cam cat costa unu sh sau nou ... sau daca vinde careva unu de prin bucale .... pt modelul GSXR 600 K2 ... pot fi cantactat la nr 0724731319 sau 0767981516

Edited by NImsOC
Link to post
Share on other sites
nu am umblat la nimic<cand am luato i-am schimbat bujiile si in rest i-am facut reviziile la 5000kmulei+filtre, si i-am schimbat placute, lant si cauciucuri pe parcurs>distributia nu am shimbato da nici nu stiu la cat ar trebuii s-o fac<acum are pe ceas 34000>

pai distributzia se schimba pe la 50.000 dar daca nu se aude nimk la motor potzi sa o duci si pana la 60 70 de mii......oricum daca nu ai probleme la ea nu are rost sa umbli.....sau poate ar trebui sa mergi sa vezi cum merge normal;)

Link to post
Share on other sites
pai distributzia se schimba pe la 50.000 dar daca nu se aude nimk la motor potzi sa o duci si pana la 60 70 de mii......oricum daca nu ai probleme la ea nu are rost sa umbli.....sau poate ar trebui sa mergi sa vezi cum merge normal;)

Distributia la suzuki gsxr se schimba la 100000.

Link to post
Share on other sites
Distributia la suzuki gsxr se schimba la 100000.

Eu stiam la 50.000 sai max pana la 70.000......da nah daca tu zici asa atunci ii mai bine raman mai multzi bani de spart pa cauciucuri:))))

Link to post
Share on other sites
Eu stiam la 50.000 sai max pana la 70.000......da nah daca tu zici asa atunci ii mai bine raman mai multzi bani de spart pa cauciucuri:))))

Stiu de la un prieten bun care a fost la o reprezentanta Suzuki in Londra si a intrebat.Cei de acolo au spus ca se schimba la 100000 de km.

Link to post
Share on other sites

concluzia e ca si jocu la supape nu e o chestie periodica de facut la 10000 cum spun unii<la rubrica service asa mis-a zis>

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...