B.B. Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 Ei, ca sa vezi diversitate, la mine la Transalp cand trag socul cu motorul cald pornit se opreste imediat. Se ineaca. Pe loc, ca in mers nu am incercat - pentru mers fara maini e suficient sa reglezi relanti-ul putin mai tare si mergi cu a IV-a.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 Am un prieten care are Transalp si cand il apuca, mai trage socul si merge fara maini, motocicleta pastrandu-si directia si viteza (cam 40- 50 km / h)... Am mai vazut aceeasi chestie si la sportive... da da, si eu mai fac asta.... tine motorul pe la 3-4-5000 RPM. Mi se pare o combinatie buna. Motorul e pe injectie; nu stiu exact ce face socul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beatrice Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 Ei, ca sa vezi diversitate, la mine la Transalp cand trag socul cu motorul cald pornit se opreste imediat. Se ineaca.Pe loc, ca in mers nu am incercat - pentru mers fara maini e suficient sa reglezi relanti-ul putin mai tare si mergi cu a IV-a.. Pai ia incearca in mers. Macar de curiozitate... Si eu il trag si-n mers, si pe loc, nu am absolut nici o problema (totul functioneaza corect pe partea asta, acum). Tipul de care zic, are relanti-ul pentru mers normal, nu regleaza nimic in mod special pentru asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rule34 Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 Deci eu zic asa. Daca abia o scoti de la iernat, las-o sa mearga vreo 20 de minute pe loc(poate mai mult), pana se elimina toate rezidurile depuse pe componente. Oricum la carburatie, de obicei, trebuie tras un curatat serios dupa iarna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dryfus Postat Aprilie 8, 2010 Autor Share Postat Aprilie 8, 2010 Prin soc tras inteleg socul folosit complet. Motoru moare dupa mai putin de 5 minute de folosire cu soc cu tot deci varianta sa-l las vreo 20 de minute nu prea merge si nici nu cred ca are timp sa se incalzeasca. In mod sigur o fi de la alimentatie. Motoru meu e la scarbici in parcare si o sa incerc sa-l aduc acasa impins sau cumva in weekend ca sa pot sa-mi bag nasu sa verific filtre si furtune ca daca il desfac pe acolo tare imi e ca se iau aia de mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 (editat) Bro! Printeaza si fa exact ce-ti zic: Scoate furtunul de benzina ce intra in carburatoare (direct de unde se cupleaza pe carburatie ) si sufla pe el pana auzi bolborosind in rezervor. Fa asta de 5 ori!!! 2. reconecteaza benzina si desfa suruburile care se afla sub carburatoare cu surubelnitza dreapta. Tre sa curga benzina din camerele carburatoarelor. Las-o sa curga 30 secunde. 3 ia o sticla de apa de 2 l din casa si varsa pe benzina cursa din carburatoare (daca nu sunt conectate la 2 furtunase ce scurg benzina sub motocicleta. Acum porneste-o si zi exact daca mai moare sau daca s-a rezolvat. Succes si pe viitor foloseste nr asta xxxxxxxxxx . P.S. Pe toata perioada tine busonul de la rezervor deschis. Ala cu cheie sa fie desfacut... Editat Aprilie 9, 2010 de Belbody Fara reclama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 Prea mult ulei in baie poate cauza ca acesta sa spumeze - rezulta o modificare a vascozitatii in jos deci nu mai ai aceeasi presiune a uleiului in instalatie. Este rau. Poate sa distruga unele garnituri de etansare la imbinarea carcasei arborelui cotit cu blocul motor - de la un motor la altul lucrurile stau diferit si nu exista volumul standard de ulei in plus de la care acesta devine un pericol. Incearca sa faci schimbul cat mai aproape de nivelul maxim dar nu-l depasi. Daca n-ai incredere ca reusesti sa ajungi fix sub maxim, pune mai putin ulei si verifica nivelul a doua zi, dupa ce tot uleiul s-a scurs in baie si poti citi corect nivelul. De abia acum poti completa pana la max. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 da da, si eu mai fac asta.... tine motorul pe la 3-4-5000 RPM. Mi se pare o combinatie buna. Motorul e pe injectie; nu stiu exact ce face socul. Daca ai soc pe injectie, el se numeste fast idle. Cand e activat, el trage putin de clapetele de acceleratie pentru a incalzi mai repede motorul. Prin soc tras inteleg socul folosit complet. Motoru moare dupa mai putin de 5 minute de folosire cu soc cu tot deci varianta sa-l las vreo 20 de minute nu prea merge si nici nu cred ca are timp sa se incalzeasca. In mod sigur o fi de la alimentatie. Motoru meu e la scarbici in parcare si o sa incerc sa-l aduc acasa impins sau cumva in weekend ca sa pot sa-mi bag nasu sa verific filtre si furtune ca daca il desfac pe acolo tare imi e ca se iau aia de mine. Mai porneste-l o data. Mai lasa-l 5 minute pe loc. Cand moare, deschide rezervorul de la buson. Daca acum va porni normal, ai probleme cu vacuumul din rezervor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dryfus Postat Aprilie 10, 2010 Autor Share Postat Aprilie 10, 2010 Salutare Dupa 2 ore de impins la motor de la apaca in rahova si un schimb de filtru de benzina a pornit. Beatrice a fost cea mai la tinta la faza cu filtru de benzina. Merci mult la toata lumea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Aprilie 11, 2010 Share Postat Aprilie 11, 2010 (editat) Salutare Dupa 2 ore de impins la motor de la apaca in rahova si un schimb de filtru de benzina a pornit. Beatrice a fost cea mai la tinta la faza cu filtru de benzina. Merci mult la toata lumea. Bro. Filtrul de benzina infundat si schimbat intradevat iti da drumu la fluxul de combustibil dar asta nu inseamna ca daca ai o asemenea problema, gata ai scapat... Imi pare rau sa-ti dau aceasta veste dar tre demontata carburatia si curatata pe toate canalele si jiglerele (in astfel de cazuri creste depunerile si ancrasarile) tre sa vezi ce e cu rezervorul tau de a infundat filtrul (99% rugina) si se poate curata cu lantzul si multa benzina ptr clatire de minim 5 ori. Tre sa schimbi bujiile pentru a face vacumarea corecta in alinierea carburatiei si as cere eu (ca asa se procedeaza la astfel de moto) sa-i iei compresia pentru a sti exact unde te afli cu motocicleta ta si pe ce te bazezi. Ce sa zic. Una peste alta nu-i scump si se merita. Sunt prea sarac pentru a alege ceva ieftin... xxxxxxxxxxxxxx Oricum asfalt uscat si cat mai rare astfel de situatii. Editat Aprilie 13, 2010 de Belbody Bro, ti-am mai zis o data sa nu mai postezi reclame la service-ul propriu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Aprilie 11, 2010 Share Postat Aprilie 11, 2010 sabin stie 100%adevarat ... datorita stationarii indelungate benzina reactioneaza cu aluminiul carburatoarelor si isi pierde prorietatile inflamabile (nu de tot). apa din benzina, ca de , traim in romania, de acumuleaza in rezervor si pe fundul camerelor de nivel ale carburatoarelor facand aproape imposibila functionarea motorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.