Sari la conținut

Honda Cbr 600 Rr


schummy_
 Share

Postări Recomandate

salut ...normal va intrebati de ce postez aici ...da mai mult am treaba pe la coltul enduristilor k sunt crossist....asa ...in viitorul apropiat as vrea sa achizitionezi un honda cbr 600 rr asa k tare as vrea sa citesc parerea cunascatorilor....bune si rele ...va rog cat mai multe posturi.....numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CBR600RR - Specificatii tehnice

 

:cheers:

MOTOR

Tip 4 cilindri in linie in 4 timpi, 16 supape, DOHC, racit cu lichid

Capacitate cilindrica 599 cc

Alezaj x cursa 67 x 42.5 mm

Raport de compresie 12 : 1

Putere maxima 86kW / 13,000min-1 (date provizorii)

Moment motor 66Nm/11,000min-1 (95/1/EC)

Turatia de ralanti 1,300min-1

Capacitatea baii de ulei 3.5 litri

SISTEM DE ALIMENTARE CU COMBUSTIBIL

Carburatie Injectie electronica tip PGM-DCFI

Diametrul clapetei de acceleratie 40 mm

Filtru de aer Uscat, tip cartus de hartie

Capacitatea rezervorului de benzina 18 litri (incluzand rezerva de 3.5 litri cu indicator LCD)

SISTEMUL ELECTRIC

Sistemul de aprindere Digitala tranzistorizata cu avans electronic

Avans aprindere Independent pe 4 cilindri, sistem controlat de computer

Tip bujii IMR9C-9HES (NGK); VUH27D (ND)

Starter Electric

Capacitatea bateriei 12V/8.6AH

Reglarea automata a amplificarii (ACG) 333W

Far fata 12V 55W x 1 (scurta)/55W x 1 (lunga)

TRANSMISIE

Ambreiaj Multidisc in baie de ulei

Actionare ambreiaj Mecanica, prin cablu

Tip transmisie 6 viteze

Reductie primara 2.111 (76/36)

Rapoartele cutiei de viteze 1: 2.666 (32/12)

- 2: 1.937 (31/16)

- 3: 1.661 (29/18)

- 4: 1.409 (31/22)

- 5: 1.260 (27/21)

- 6: 1.1666 (28/24)

Reductie finala 2.625 (42/16)

Transmisie finala Lant cu O-ringuri

CADRU

Tip Fine Die Cast cu profiluri turnate din aluminiu

SASIU

Dimensiuni (L x l x H) 2,010 x 690 x 1,115 mm

Ampatament 1,395 mm

Unghiul furcii 24Ă°

Distanta de fuga 95 mm

Diametru de bracaj 3.2 m

Inaltimea seii 820 mm

Garda la sol 130 mm

Greutate la gol 163 kg

SUSPENSII

Tip Fata Furca telescopica Upside-down de 41 mm complet ajustabila H.M.A.S., cursa 120 mm

Tip Spate Pro-Link cu amortizor cu gaz, arc reglabil si amortizor reglabil in compresie si detenta, 130 mm cursa suspensiei

ROTI

Tip Turnate din aluminiu cu 3 spite

Dimensiunea rotilor Fata 17 x MT3.50

Dimensiunea rotilor Spate 17 x MT5.50

Dimensiune anvelope Fata 120/70 ZR17 (58W)

Dimensiune anvelope Spate 180/55 ZR17 (73W)

Presiune anvelope Fata 250 kPa

Presiune anvelope Spate 290 kPa

FRANE

Tip Fata Dublu disc cu diametrul de 310 x 4.5 mm cu etriere radiale cu patru pistonase, flotant si placute din metal sinterizat

Tip Spate Disc de 220 mm, cu etrier cu un singur pistonas si placute din metal sinterizat

B)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cea mai tare la 600 !!!!

 

 

Discutabil. Dar oricum un motor excelent. E considerat cam cel mai "prietenos" supersport, si asta nu numai datorita faptul ca are cam cea mai mica putere dintre supersporturile de 600 B), oricum asta e irevelant pentru orice om "normal".

Cam este cea mai tare...desi am suzuki ,nu pot fi ipocrit si recunosc ca la 600 e cam cea mai tare(chiar facand comparatia cu zx6 si r6) ,nu puterea face totul ,asta e clar ;iar cbr600rr demonstreaza foarte bine acest lucru :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam este cea mai tare...desi am suzuki ,nu pot fi ipocrit si recunosc ca la 600 e cam cea mai tare(chiar facand comparatia cu zx6 si r6) ,nu puterea face totul ,asta e clar ;iar cbr600rr demonstreaza foarte bine acest lucru B)

Dap, corect, puterea e departe de a fi totul. Chiar si asa, in teste am vazut ca r6/rr/6r (sau 6rr) se bat cu sanse sensibil egale, si de multe ori departajarea lor e foarte subiectiva. In testele cycleworld (parca) pentru modelele 2006, ordinea era (de la cel mai bun in jos) gsxr/zx6r/cbr, iar in fruntea lor era un ... triumph :cheers: Poate gasesc link-ul din nou. Oricum, e un motor excelent. "Cea mai tare" sau nu, ia-o si bucura-te de ea :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am observat ca Triumph-ul s-a clasat extraordinar de bine ,dar nu trebuie pierdut din vedere si surplusul lui de cmc ,la fel ca in cazul lui ducati 749 sau 636...cel putin mie nu mi se pare prea corect ,dar ma rog :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cbr (de 600 (f2/3/4 rr) de 900(919/929... nu si 954)) sunt cele mai iertatoare modele sportive cu incepatorii, au cele mai comode sei..., super puternice (nu cele mai)... tzin o viatza... se intretzin ushor (nu neaparat si ieftin).

Aseara am ajutat la schimbarea unui set de bujii la un cbr 600.

la ora 7 a inceput demontarea:

dat jos sa... EDIT ( a se citi sha)

fugit in piatza crangashi cumparat imbusuri

dat jos carene

dat jos baterie

dat jos filtru de aer

ora 11 :cheers: fost si facut rost cheie de bujii... 70 mii la benzinaria de langa bavaria pub

ora 12(noaptea) cumparat bujii de la un tip...120 ron plus 10 ron deranjul (12 noaptea)

ora 3 moto montata si plimbata....

3 baieti am facut pentru prima data in viata noastra acest lucru... super ok B) :P :D

moto era a lui upi!

Editat de ranga
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Super tare motoreta. Am fost in Germania pasager cu una si mi-a rupt fashu (si tricepsii si spatele), dar asta-i alta discutie :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut ...normal va intrebati de ce postez aici ...da mai mult am treaba pe la coltul enduristilor k sunt crossist....asa ...in viitorul apropiat as vrea sa achizitionezi un honda cbr 600 rr asa k tare as vrea sa citesc parerea cunascatorilor....bune si rele ...va rog cat mai multe posturi.....numai bine

 

 

salve,

 

pot sa-ti zic din experienta mea relativ scurta cu un CBR600RR din 04, vreo 1h pe un circuit de F3. Ce pot face e sa ti-o compar cu moto din dotare, yama r6 din 2000.

 

: - : prima impresie a fost ca pozitia pe cbr e mai inghesuita, distanta dintre cot si genunchi fiind mai mica. dupa 15 min ma simteam putin anchilozat. dar probabil ca e o chestie de obisnuinta.

 

: + :a doua impresie e ca cbr^u se lasa mai usor aplecata in viraje, impresia de ansamblu e ca era mai fluida in viraje.

 

: + : un alt plus e ca in iesirea din acele de par cbr^u avea un rear grip putin mai bun, astfel reusind ma incadrez mai bine la iesirea din curba, ceea ce per total cred ca scade timpul petrecut in viraj.

 

: - : un minus care pe mine nu ma incanta, acceleratia pe linia dreapta e usor mai domoala, r6^le in cazul asta dezvolta o acceleratie mai bruta.

 

: - : si ultima observatie e ca daca in acele de par cbr-u era relativ mai rapid, in curbele mai largi r6-le o fugea mai bine.

 

: -+ : per total, cbr-u mi s-a parut mai fluid, mai elegant, r6-le mai brutal, mai nebun. acu e si o diferenta de 4 ani intre cele doua "printese", si cbr^u era asa cum a venit din fabrica pe cand yama e putin modificata. a, distanta de franare mi s-a parut identica la abele modele.

 

acu sper sa te ajute info, daca ti-o ei sa te dai pe circuit, pe circuite scurte si cu curbe "incete" atunci cred ca cbr-u are avantaj. altfel r6^le.

 

daca ti-o ei sa te dai pe strada cu ea.. atunci dumnezeu cu mila, nu cred ca e vreo diferenta.

 

spor la treaba B) , si sa stapanesti sanatos si calare orice ti-ai lua! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salve,

 

pot sa-ti zic din experienta mea relativ scurta cu un CBR600RR din 04, vreo 1h pe un circuit de F3. Ce pot face e sa ti-o compar cu moto din dotare, yama r6 din 2000.

 

: - : prima impresie a fost ca pozitia pe cbr e mai inghesuita, distanta dintre cot si genunchi fiind mai mica. dupa 15 min ma simteam putin anchilozat. dar probabil ca e o chestie de obisnuinta.

 

: + :a doua impresie e ca cbr^u se lasa mai usor aplecata in viraje, impresia de ansamblu e ca era mai fluida in viraje.

 

: + : un alt plus e ca in iesirea din acele de par cbr^u avea un rear grip putin mai bun, astfel reusind ma incadrez mai bine la iesirea din curba, ceea ce per total cred ca scade timpul petrecut in viraj.

 

: - : un minus care pe mine nu ma incanta, acceleratia pe linia dreapta e usor mai domoala, r6^le in cazul asta dezvolta o acceleratie mai bruta.

 

: - : si ultima observatie e ca daca in acele de par cbr-u era relativ mai rapid, in curbele mai largi r6-le o fugea mai bine.

 

: -+ : per total, cbr-u mi s-a parut mai fluid, mai elegant, r6-le mai brutal, mai nebun. acu e si o diferenta de 4 ani intre cele doua "printese", si cbr^u era asa cum a venit din fabrica pe cand yama e putin modificata. a, distanta de franare mi s-a parut identica la abele modele.

 

acu sper sa te ajute info, daca ti-o ei sa te dai pe circuit, pe circuite scurte si cu curbe "incete" atunci cred ca cbr-u are avantaj. altfel r6^le.

 

daca ti-o ei sa te dai pe strada cu ea.. atunci dumnezeu cu mila, nu cred ca e vreo diferenta.

 

spor la treaba :cheers: , si sa stapanesti sanatos si calare orice ti-ai lua! :lol:

iti multumesc mult pt informatile date ....inca nush ce motor o sa fie dar mai astept oricum il iau in toamna din germania cand sunt pretirilemult mai mici ...il iau pt uz stradal...pe circuit ma duc cu crf 450 r motocross si endurocross si poate mas baga si la supermoto ....dar mai am multe de invatat ...oricum iti multumesc pt informatii si ai dat un post adevart :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...