schummy_ Postat Iunie 20, 2006 Share Postat Iunie 20, 2006 salut ...normal va intrebati de ce postez aici ...da mai mult am treaba pe la coltul enduristilor k sunt crossist....asa ...in viitorul apropiat as vrea sa achizitionezi un honda cbr 600 rr asa k tare as vrea sa citesc parerea cunascatorilor....bune si rele ...va rog cat mai multe posturi.....numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BLB Postat Iunie 21, 2006 Share Postat Iunie 21, 2006 (editat) Honda - numai lucruri bune CBR 600 - fantastic RR - The best ... Si foto - aici avand in jur de 400 km Editat Iunie 21, 2006 de BLB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BLB Postat Iunie 21, 2006 Share Postat Iunie 21, 2006 CBR600RR - Specificatii tehnice MOTOR Tip 4 cilindri in linie in 4 timpi, 16 supape, DOHC, racit cu lichid Capacitate cilindrica 599 cc Alezaj x cursa 67 x 42.5 mm Raport de compresie 12 : 1 Putere maxima 86kW / 13,000min-1 (date provizorii) Moment motor 66Nm/11,000min-1 (95/1/EC) Turatia de ralanti 1,300min-1 Capacitatea baii de ulei 3.5 litri SISTEM DE ALIMENTARE CU COMBUSTIBIL Carburatie Injectie electronica tip PGM-DCFI Diametrul clapetei de acceleratie 40 mm Filtru de aer Uscat, tip cartus de hartie Capacitatea rezervorului de benzina 18 litri (incluzand rezerva de 3.5 litri cu indicator LCD) SISTEMUL ELECTRIC Sistemul de aprindere Digitala tranzistorizata cu avans electronic Avans aprindere Independent pe 4 cilindri, sistem controlat de computer Tip bujii IMR9C-9HES (NGK); VUH27D (ND) Starter Electric Capacitatea bateriei 12V/8.6AH Reglarea automata a amplificarii (ACG) 333W Far fata 12V 55W x 1 (scurta)/55W x 1 (lunga) TRANSMISIE Ambreiaj Multidisc in baie de ulei Actionare ambreiaj Mecanica, prin cablu Tip transmisie 6 viteze Reductie primara 2.111 (76/36) Rapoartele cutiei de viteze 1: 2.666 (32/12) - 2: 1.937 (31/16) - 3: 1.661 (29/18) - 4: 1.409 (31/22) - 5: 1.260 (27/21) - 6: 1.1666 (28/24) Reductie finala 2.625 (42/16) Transmisie finala Lant cu O-ringuri CADRU Tip Fine Die Cast cu profiluri turnate din aluminiu SASIU Dimensiuni (L x l x H) 2,010 x 690 x 1,115 mm Ampatament 1,395 mm Unghiul furcii 24Ă° Distanta de fuga 95 mm Diametru de bracaj 3.2 m Inaltimea seii 820 mm Garda la sol 130 mm Greutate la gol 163 kg SUSPENSII Tip Fata Furca telescopica Upside-down de 41 mm complet ajustabila H.M.A.S., cursa 120 mm Tip Spate Pro-Link cu amortizor cu gaz, arc reglabil si amortizor reglabil in compresie si detenta, 130 mm cursa suspensiei ROTI Tip Turnate din aluminiu cu 3 spite Dimensiunea rotilor Fata 17 x MT3.50 Dimensiunea rotilor Spate 17 x MT5.50 Dimensiune anvelope Fata 120/70 ZR17 (58W) Dimensiune anvelope Spate 180/55 ZR17 (73W) Presiune anvelope Fata 250 kPa Presiune anvelope Spate 290 kPa FRANE Tip Fata Dublu disc cu diametrul de 310 x 4.5 mm cu etriere radiale cu patru pistonase, flotant si placute din metal sinterizat Tip Spate Disc de 220 mm, cu etrier cu un singur pistonas si placute din metal sinterizat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shztecker Postat Iunie 21, 2006 Share Postat Iunie 21, 2006 cea mai tare la 600 !!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan.marinescu Postat Iunie 22, 2006 Share Postat Iunie 22, 2006 cea mai tare la 600 !!!! Discutabil. Dar oricum un motor excelent. E considerat cam cel mai "prietenos" supersport, si asta nu numai datorita faptul ca are cam cea mai mica putere dintre supersporturile de 600 , oricum asta e irevelant pentru orice om "normal". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Iunie 22, 2006 Share Postat Iunie 22, 2006 cea mai tare la 600 !!!! Discutabil. Dar oricum un motor excelent. E considerat cam cel mai "prietenos" supersport, si asta nu numai datorita faptul ca are cam cea mai mica putere dintre supersporturile de 600 , oricum asta e irevelant pentru orice om "normal". Cam este cea mai tare...desi am suzuki ,nu pot fi ipocrit si recunosc ca la 600 e cam cea mai tare(chiar facand comparatia cu zx6 si r6) ,nu puterea face totul ,asta e clar ;iar cbr600rr demonstreaza foarte bine acest lucru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan.marinescu Postat Iunie 22, 2006 Share Postat Iunie 22, 2006 Cam este cea mai tare...desi am suzuki ,nu pot fi ipocrit si recunosc ca la 600 e cam cea mai tare(chiar facand comparatia cu zx6 si r6) ,nu puterea face totul ,asta e clar ;iar cbr600rr demonstreaza foarte bine acest lucru Dap, corect, puterea e departe de a fi totul. Chiar si asa, in teste am vazut ca r6/rr/6r (sau 6rr) se bat cu sanse sensibil egale, si de multe ori departajarea lor e foarte subiectiva. In testele cycleworld (parca) pentru modelele 2006, ordinea era (de la cel mai bun in jos) gsxr/zx6r/cbr, iar in fruntea lor era un ... triumph Poate gasesc link-ul din nou. Oricum, e un motor excelent. "Cea mai tare" sau nu, ia-o si bucura-te de ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Iunie 22, 2006 Share Postat Iunie 22, 2006 Am observat ca Triumph-ul s-a clasat extraordinar de bine ,dar nu trebuie pierdut din vedere si surplusul lui de cmc ,la fel ca in cazul lui ducati 749 sau 636...cel putin mie nu mi se pare prea corect ,dar ma rog Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ranga Postat Iunie 22, 2006 Share Postat Iunie 22, 2006 (editat) cbr (de 600 (f2/3/4 rr) de 900(919/929... nu si 954)) sunt cele mai iertatoare modele sportive cu incepatorii, au cele mai comode sei..., super puternice (nu cele mai)... tzin o viatza... se intretzin ushor (nu neaparat si ieftin). Aseara am ajutat la schimbarea unui set de bujii la un cbr 600. la ora 7 a inceput demontarea: dat jos sa... EDIT ( a se citi sha) fugit in piatza crangashi cumparat imbusuri dat jos carene dat jos baterie dat jos filtru de aer ora 11 fost si facut rost cheie de bujii... 70 mii la benzinaria de langa bavaria pub ora 12(noaptea) cumparat bujii de la un tip...120 ron plus 10 ron deranjul (12 noaptea) ora 3 moto montata si plimbata.... 3 baieti am facut pentru prima data in viata noastra acest lucru... super ok moto era a lui upi! Editat Iunie 22, 2006 de ranga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Iunie 22, 2006 Share Postat Iunie 22, 2006 Super tare motoreta. Am fost in Germania pasager cu una si mi-a rupt fashu (si tricepsii si spatele), dar asta-i alta discutie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bitza Postat Iunie 22, 2006 Share Postat Iunie 22, 2006 salut ...normal va intrebati de ce postez aici ...da mai mult am treaba pe la coltul enduristilor k sunt crossist....asa ...in viitorul apropiat as vrea sa achizitionezi un honda cbr 600 rr asa k tare as vrea sa citesc parerea cunascatorilor....bune si rele ...va rog cat mai multe posturi.....numai bine salve, pot sa-ti zic din experienta mea relativ scurta cu un CBR600RR din 04, vreo 1h pe un circuit de F3. Ce pot face e sa ti-o compar cu moto din dotare, yama r6 din 2000. : - : prima impresie a fost ca pozitia pe cbr e mai inghesuita, distanta dintre cot si genunchi fiind mai mica. dupa 15 min ma simteam putin anchilozat. dar probabil ca e o chestie de obisnuinta. : + :a doua impresie e ca cbr^u se lasa mai usor aplecata in viraje, impresia de ansamblu e ca era mai fluida in viraje. : + : un alt plus e ca in iesirea din acele de par cbr^u avea un rear grip putin mai bun, astfel reusind ma incadrez mai bine la iesirea din curba, ceea ce per total cred ca scade timpul petrecut in viraj. : - : un minus care pe mine nu ma incanta, acceleratia pe linia dreapta e usor mai domoala, r6^le in cazul asta dezvolta o acceleratie mai bruta. : - : si ultima observatie e ca daca in acele de par cbr-u era relativ mai rapid, in curbele mai largi r6-le o fugea mai bine. : -+ : per total, cbr-u mi s-a parut mai fluid, mai elegant, r6-le mai brutal, mai nebun. acu e si o diferenta de 4 ani intre cele doua "printese", si cbr^u era asa cum a venit din fabrica pe cand yama e putin modificata. a, distanta de franare mi s-a parut identica la abele modele. acu sper sa te ajute info, daca ti-o ei sa te dai pe circuit, pe circuite scurte si cu curbe "incete" atunci cred ca cbr-u are avantaj. altfel r6^le. daca ti-o ei sa te dai pe strada cu ea.. atunci dumnezeu cu mila, nu cred ca e vreo diferenta. spor la treaba , si sa stapanesti sanatos si calare orice ti-ai lua! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schummy_ Postat Iunie 25, 2006 Autor Share Postat Iunie 25, 2006 salve, pot sa-ti zic din experienta mea relativ scurta cu un CBR600RR din 04, vreo 1h pe un circuit de F3. Ce pot face e sa ti-o compar cu moto din dotare, yama r6 din 2000. : - : prima impresie a fost ca pozitia pe cbr e mai inghesuita, distanta dintre cot si genunchi fiind mai mica. dupa 15 min ma simteam putin anchilozat. dar probabil ca e o chestie de obisnuinta. : + :a doua impresie e ca cbr^u se lasa mai usor aplecata in viraje, impresia de ansamblu e ca era mai fluida in viraje. : + : un alt plus e ca in iesirea din acele de par cbr^u avea un rear grip putin mai bun, astfel reusind ma incadrez mai bine la iesirea din curba, ceea ce per total cred ca scade timpul petrecut in viraj. : - : un minus care pe mine nu ma incanta, acceleratia pe linia dreapta e usor mai domoala, r6^le in cazul asta dezvolta o acceleratie mai bruta. : - : si ultima observatie e ca daca in acele de par cbr-u era relativ mai rapid, in curbele mai largi r6-le o fugea mai bine. : -+ : per total, cbr-u mi s-a parut mai fluid, mai elegant, r6-le mai brutal, mai nebun. acu e si o diferenta de 4 ani intre cele doua "printese", si cbr^u era asa cum a venit din fabrica pe cand yama e putin modificata. a, distanta de franare mi s-a parut identica la abele modele. acu sper sa te ajute info, daca ti-o ei sa te dai pe circuit, pe circuite scurte si cu curbe "incete" atunci cred ca cbr-u are avantaj. altfel r6^le. daca ti-o ei sa te dai pe strada cu ea.. atunci dumnezeu cu mila, nu cred ca e vreo diferenta. spor la treaba , si sa stapanesti sanatos si calare orice ti-ai lua! iti multumesc mult pt informatile date ....inca nush ce motor o sa fie dar mai astept oricum il iau in toamna din germania cand sunt pretirilemult mai mici ...il iau pt uz stradal...pe circuit ma duc cu crf 450 r motocross si endurocross si poate mas baga si la supermoto ....dar mai am multe de invatat ...oricum iti multumesc pt informatii si ai dat un post adevart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mdvn Postat Iunie 25, 2006 Share Postat Iunie 25, 2006 si eu am una sper ca intr-o saptamina sa o scot pe shosea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.