Survolaj Postat Aprilie 4, 2010 Share Postat Aprilie 4, 2010 Salutare, M-am apucat sa fac o revizie cam ca la carte - deh motocicleta a implinit 10 ani. Am scos radiatorul din sistem sa-l spal, deoarece avea o gramada de pamant in el. Am observat ca acei faguri de racire sunt foarte indoiti dupa cum se vede si in poze. Sorry pentru calitatea lor, sunt facute cu telefonul. Se pot inlocui acei faguri? Unde, cum si cam cat costa o operatiune de acest gen? Nu am probleme cu racirea, doar ca ma enerveaza pe mine sa ii am asa indoiti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supapa_Jr Postat Aprilie 4, 2010 Share Postat Aprilie 4, 2010 poti sa iei o pila de unghii diamantata (dintr-aia de metal cu varf) si sa incepi sa il indrepti...e munca de chinez plictisit dar...e cea mai ieftina varianta...in plus nu se strica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy32 Postat Aprilie 4, 2010 Share Postat Aprilie 4, 2010 (editat) In afara de ce ti-a recomandat Supapa mai poti adapta un grilaj in romb de aluminiu care arata si bine,il vopsesti daca vrei si lucru cel mai important protejeaza lamelele de racire!Eu unul am vazut la Brico dar banuiesc ca gasesti si in alte parti! Nu stiu daca se pot inlocuii dar nu cred ca este prea ieftin ,in cazul im care se poate face!Atat timp cat nu curge si este doar o problema de aspect incearca o solutie relativ ieftina si care sa-ti si placa la final! Succes! Si tine cont de faptul ca si cele noi vor ajunge ca cele de acum intr-un timp relativ!Protectia o cureti si o schimbi la nevoie usor! Editat Aprilie 4, 2010 de adiy32 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rados Postat Aprilie 4, 2010 Share Postat Aprilie 4, 2010 nu umbla la radiator , daca nu ai probleme lasa-l asa . cine stie ce pocinog mai faci daca te apuci sa umbli la el . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 5, 2010 Share Postat Aprilie 5, 2010 foarte bun sfatul lui rados chestiile alea au ajuns asa de la jet de apa - spalatorie sau trecut la viteza mare prin balti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Aprilie 6, 2010 Autor Share Postat Aprilie 6, 2010 L-am pus asa cum e...deja s-a marit timpul de incingere a motorului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 Daca te referi la aripioarele alea de aluminiu indoite, in unele manuale de service se recomanda ca ele sa fie indreptate periodic cu o scula gen varf de cutit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 O recomandare normala, in definitiv cu cat sunt indoite mai multe cu atat scade fluxul de aer care raceste radiatorul Btw, indoiturile sunt, in marea lor majoritate, de la pietre si alte mizerii aruncate de roata fata. In mod special cele aflate in zona centrala. E mai greu sa le faci praf cu jetul de apa de la spalatorie, asta daca nu esti bizon si il bagi fix acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.