CostinALN Postat Iunie 22, 2006 Share Postat Iunie 22, 2006 Vreau sa imi bun niste role ptr variator malossi si sa las toba stock se simte vreo diferenta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cpm Postat Iunie 23, 2006 Share Postat Iunie 23, 2006 Vreau sa imi bun niste role ptr variator malossi si sa las toba stock se simte vreo diferenta? Da demaraj mai bun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wabit Postat Iunie 23, 2006 Share Postat Iunie 23, 2006 Da demaraj mai bun Asta se intampla indiferent de greutatea rolelor (4.6, 5.8, 7.2, 9.0g etc) ? Eu stiam ca rolele usoare dau viteza maxima mai mare si demaraj mai slab iar cele mai grele demaraj mai bun si viteza maxima mai mica. Cumva echivalentul modificarii numarului de dinti (a marimii) la pinioanele motocicletelor. Gresesc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alias Postat Iunie 23, 2006 Share Postat Iunie 23, 2006 (editat) Asta se intampla indiferent de greutatea rolelor (4.6, 5.8, 7.2, 9.0g etc) ? Eu stiam ca rolele usoare dau viteza maxima mai mare si demaraj mai slab iar cele mai grele demaraj mai bun si viteza maxima mai mica. Cumva echivalentul modificarii numarului de dinti (a marimii) la pinioanele motocicletelor. Gresesc? Ai perfecta dreptate cu role mai greute vei avea un demaraj mai bun, pe de alta parte cu role mai usuratice o sa pleci mai greut de pe lok dar VMax o sa constati ca a crescut cat de cat, sau nu neaparat. Sfatul meu este sa-ti iei ceva role sportive cu 1-1,5gr mai grele decat le ai tu acum (sigur depinde f. mult si ce ai tu acum) si eventual daca-ti permiti pui si o toba sport, care by the way "AFARA" cand o cumperi primesti si role customizate pentru ea, de obicei sport, CPM stie! Nu am dreptate Ciprian? Interbarea mea acum este urmatoarea... da sa nu ziceti ca sunt al dracu'... De ce trebuie sa iei toba sport si pe urma sa mai dai si bani pe role, pe care le iei si poate nici macar nu-s cele mai potrivite pentru toba respectiva, adica nu permite sincronizarea corecta a reprizelor la demaraj si apar asa numitele "dead-spott"-uri (ceva de genu, intre 30 si 40 de km/h scuterul de-abia daca mai accelereaza, in schimb pana in 30km/h te da jos daca-i dai in goarna, daca ai putin noroc faci si wheelie cu el , la fel si peste 40 il simti mai treaz), va spun eu de ce pentru ca suntem romani si traim in Romania anului 2006 in care costa si o gura de aer curat sau de apa potabila Asfalt uscat si salutari cu farul! Editat Iunie 23, 2006 de alias Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ady44 Postat Februarie 7, 2020 Share Postat Februarie 7, 2020 Buna seara am o problema la un scuter china motowell magnet ( chinezarie) i-am pus piston nou segmentii noi si cilindrul nou l-am pornit dar nu are putere in el si in mers da in nas câteodată ce poate sa aiba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.