etarulescu Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 MZ 250 AN 1961, STARE F BUN ADUPA CUM SE VEDE SI IN POZA, 100% ORIGINAL, PORNESTE , MERGE OK- PRETZ 300 E FIX TEL 0765211474 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alectronic Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 MZ 250 AN 1961, STARE F BUN ADUPA CUM SE VEDE SI IN POZA, 100% ORIGINAL, PORNESTE , MERGE OK- PRETZ 300 E FIXTEL 0765211474 nu vad io bine sau ... poza lipseste defapt ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciprian_B Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 nu vad io bine sau ... poza lipseste defapt ? lipseste lipseste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 (editat) Cred că se întîmplă ceva cu pozele puse pe alt sait, că Âşi de pe topicul MZ lipseÂşte ultima postată. Editat Aprilie 14, 2010 de cicloburu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dani53 Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 Cred că se întîmplă ceva cu pozele puse pe alt sait, că Âşi de pe topicul MZ lipseÂşte ultima postată. MZ-ul trebuie vazut mai ales daca nu a fost ,,tunat'', adica distrus adaug eu. Vind Suzuki Gs 500 cu de trei ori mai mult, se incumeta careva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
etarulescu Postat Aprilie 14, 2010 Autor Share Postat Aprilie 14, 2010 MZ-ul trebuie vazut mai ales daca nu a fost ,,tunat'', adica distrus adaug eu. Vind Suzuki Gs 500 cu de trei ori mai mult, se incumeta careva? pozele nu mi se incarca, nu stiu de ce Mesaj completat MZ 250 AN 1961, STARE F BUN ADUPA CUM SE VEDE SI IN POZA, 100% ORIGINAL, PORNESTE , MERGE OK- PRETZ 300 E FIXTEL 0765211474 http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?showtopic=69066 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 Nu ți le încarcă pentru că sînt prea mari, adică peste 2MB. Uite, le pun eu. Dar pun Âşi o întrebare: cadrul este sudat la prinderea motorului? Adică exact unde este seria? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
etarulescu Postat Aprilie 15, 2010 Autor Share Postat Aprilie 15, 2010 Nu ți le încarcă pentru că sînt prea mari, adică peste 2MB.Uite, le pun eu. Dar pun Âşi o întrebare: cadrul este sudat la prinderea motorului? Adică exact unde este seria? Multumesc pt ca m-ai ajutat cu pozele. Nu prea ma pricep la moto vechi si tocmai de aceea vreau sa o si dau, nu cred ca are vreo modificare si nici nu vreau sa o stric si tocmai de aceea vreau sa o dau la cineva care sa aiba grija de ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduI Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 cam da, e sudata acolo. Pai cam greu sa treci de rar cu asa ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sangre Postat Aprilie 18, 2010 Share Postat Aprilie 18, 2010 (editat) cele mai fiabile motoare in 2 timpi construite vreodata...personal cunosc pe cinva care are un gat de lup cu atas si de 10 ani nu a umblat in motor...si e construit in '65 parca... Editat Aprilie 18, 2010 de sangre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnyebravo Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 (editat) Tinand cont ca probabil inainte de rar o sa ii dea cel putin o vopsea noua se poate aranja acolo sa nu se mai vada eventual facute alte prinderi polizate cele existente sudate cele noi ca la 'carte' si vopsea peste. Pe urma ai sa zici ca asa era din fabrica, foarte usor de facut lucrarea. Apropo: unde se poate vedea motorul? Editat Aprilie 19, 2010 de johnyebravo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 Omule, poate nu Âştii, dar pe prinderea din stînga este "bătută" seria motocicletei, nu cred că e chiar atît de simplu de rezolvat. Nu zic că nu se poate face, dar simplu nu e! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 un pic de off topic... nu vă supărați... acuma merg la garaj să mă uit.. poate o găsesc... seria adică... singura serie de motorul meu e pe plăcuța dintre Âşei.... Âşi am căutat... da nu pe acolo... să vedem.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 Deci, ai găsit seria? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduI Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 acuma merg la garaj să mă uit.. poate o găsesc... seria adică... râcâie bine vopseaua, si eu am gasit deria la mine sub muuulte straturi de vopsea, nu se mai vedea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 Omule, poate nu Âştii, dar pe prinderea din stînga este "bătută" seria motocicletei, nu cred că e chiar atît de simplu de rezolvat. Nu zic că nu se poate face, dar simplu nu e! ...pansoane(8 lei setul de 6mm) , o bere , o mana sigura si relaxata, si 10 minute... Habar nu au unde sa caute seria! Sistematic am avut valuri cu seria originala batuta pe prinderea de la telescop din spate!Asa ca am ras-o jos , si am pansonat-o sub ghidon unde stiu ei sa se uite....nu a mai fost nici o problema!Doar ca acolo este foarte greu vizibila , si de fiecare data trebuie sa o citesc eu si sa le-o spun....si gata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 Problema acolo nu este bătutul seriei încă o dată, ci refacerea zonei sudate, astfel încît să nu afecteze cadrul (deÂşi e evident că a fost afectat, de vreme ce a fost nevoie de umplutura aia), dar să arate Âşi ca Âşi cum nu s-ar fi umblat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
etarulescu Postat Aprilie 20, 2010 Autor Share Postat Aprilie 20, 2010 Tinand cont ca probabil inainte de rar o sa ii dea cel putin o vopsea noua se poate aranja acolo sa nu se mai vada eventual facute alte prinderi polizate cele existente sudate cele noi ca la 'carte' si vopsea peste. Pe urma ai sa zici ca asa era din fabrica, foarte usor de facut lucrarea. Apropo: unde se poate vedea motorul? SERIA MOTORULUI ESTE INTRE CELE 2 SEI, DECI AM REZOLVAT SI ACEASTA TREABA, NU ESTE PE CADRU ASA CA NU MAI SUNT PROBLEME LA RAR MOTORUL SE POATE VEDEA IN FOCSANI. VOPSEA NOUA SI O SA ZICI CA A IESIT DIN FABRICA. ASTEPT OFERTE! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 Seria poansonată pe cadru? Sau tăblița de identificare? Că nu sînt una Âşi aceeaÂşi treabă! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduI Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 da, confunda placuta producatorului (care, e drept, are si ea seria cadrului, dar poate fi usor inlaturata / schimbata) cu seria poansonata pe cadru (in cazul ES-ului, suportul stanga fata al motorului). Dupa asta din urma se vor uita la RAR, placuta dintre sei poti s-o pui si in vitrina, nu se uita nimeni la ea (dpdv identificare) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
etarulescu Postat Aprilie 29, 2010 Autor Share Postat Aprilie 29, 2010 SERIA MOTORULUI ESTE INTRE CELE 2 SEI, DECI AM REZOLVAT SI ACEASTA TREABA, NU ESTE PE CADRU ASA CA NU MAI SUNT PROBLEME LA RARMOTORUL SE POATE VEDEA IN FOCSANI. VOPSEA NOUA SI O SA ZICI CA A IESIT DIN FABRICA. ASTEPT OFERTE! up Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.