Sari la conținut

VAND MZ ES 250 AN 1961


etarulescu
 Share

Postări Recomandate

Cred că se întîmplă ceva cu pozele puse pe alt sait, că Âşi de pe topicul MZ lipseÂşte ultima postată.

Editat de cicloburu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred că se întîmplă ceva cu pozele puse pe alt sait, că Âşi de pe topicul MZ lipseÂşte ultima postată.

MZ-ul trebuie vazut mai ales daca nu a fost ,,tunat'', adica distrus adaug eu. Vind Suzuki Gs 500 cu de trei ori mai mult, se incumeta careva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

MZ-ul trebuie vazut mai ales daca nu a fost ,,tunat'', adica distrus adaug eu. Vind Suzuki Gs 500 cu de trei ori mai mult, se incumeta careva?

pozele nu mi se incarca, nu stiu de ce :)

Mesaj completat

MZ 250 AN 1961, STARE F BUN ADUPA CUM SE VEDE SI IN POZA, 100% ORIGINAL, PORNESTE , MERGE OK- PRETZ 300 E FIX

TEL 0765211474

http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?showtopic=69066

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ți le încarcă pentru că sînt prea mari, adică peste 2MB.

Uite, le pun eu. Dar pun Âşi o întrebare: cadrul este sudat la prinderea motorului? Adică exact unde este seria?

post-7334-1271270249_thumb.jpg

post-7334-1271270294_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ți le încarcă pentru că sînt prea mari, adică peste 2MB.

Uite, le pun eu. Dar pun Âşi o întrebare: cadrul este sudat la prinderea motorului? Adică exact unde este seria?

Multumesc pt ca m-ai ajutat cu pozele. Nu prea ma pricep la moto vechi si tocmai de aceea vreau sa o si dau, nu cred ca are vreo modificare si nici nu vreau sa o stric si tocmai de aceea vreau sa o dau la cineva care sa aiba grija de ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cele mai fiabile motoare in 2 timpi construite vreodata...personal cunosc pe cinva care are un gat de lup cu atas si de 10 ani nu a umblat in motor...si e construit in '65 parca...

Editat de sangre
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tinand cont ca probabil inainte de rar o sa ii dea cel putin o vopsea noua se poate aranja acolo sa nu se mai vada eventual facute alte prinderi polizate cele existente sudate cele noi ca la 'carte' si vopsea peste. Pe urma ai sa zici ca asa era din fabrica, foarte usor de facut lucrarea.

 

Apropo: unde se poate vedea motorul?

Editat de johnyebravo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omule, poate nu Âştii, dar pe prinderea din stînga este "bătută" seria motocicletei, nu cred că e chiar atît de simplu de rezolvat. Nu zic că nu se poate face, dar simplu nu e!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un pic de off topic... nu vă supărați...

acuma merg la garaj să mă uit.. poate o găsesc... seria adică... singura serie de motorul meu e pe plăcuța dintre Âşei.... Âşi am căutat... da nu pe acolo...

să vedem....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acuma merg la garaj să mă uit.. poate o găsesc... seria adică...

râcâie bine vopseaua, si eu am gasit deria la mine sub muuulte straturi de vopsea, nu se mai vedea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omule, poate nu Âştii, dar pe prinderea din stînga este "bătută" seria motocicletei, nu cred că e chiar atît de simplu de rezolvat. Nu zic că nu se poate face, dar simplu nu e!

...pansoane(8 lei setul de 6mm) , o bere , o mana sigura si relaxata, si 10 minute...

Habar nu au unde sa caute seria! Sistematic am avut valuri cu seria originala batuta pe prinderea de la telescop din spate!Asa ca am ras-o jos , si am pansonat-o sub ghidon unde stiu ei sa se uite....nu a mai fost nici o problema!Doar ca acolo este foarte greu vizibila , si de fiecare data trebuie sa o citesc eu si sa le-o spun....si gata!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema acolo nu este bătutul seriei încă o dată, ci refacerea zonei sudate, astfel încît să nu afecteze cadrul (deÂşi e evident că a fost afectat, de vreme ce a fost nevoie de umplutura aia), dar să arate Âşi ca Âşi cum nu s-ar fi umblat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tinand cont ca probabil inainte de rar o sa ii dea cel putin o vopsea noua se poate aranja acolo sa nu se mai vada eventual facute alte prinderi polizate cele existente sudate cele noi ca la 'carte' si vopsea peste. Pe urma ai sa zici ca asa era din fabrica, foarte usor de facut lucrarea.

 

Apropo: unde se poate vedea motorul?

SERIA MOTORULUI ESTE INTRE CELE 2 SEI, DECI AM REZOLVAT SI ACEASTA TREABA, NU ESTE PE CADRU ASA CA NU MAI SUNT PROBLEME LA RAR

MOTORUL SE POATE VEDEA IN FOCSANI.

VOPSEA NOUA SI O SA ZICI CA A IESIT DIN FABRICA.

ASTEPT OFERTE! :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Seria poansonată pe cadru? Sau tăblița de identificare? Că nu sînt una Âşi aceeaÂşi treabă!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, confunda placuta producatorului (care, e drept, are si ea seria cadrului, dar poate fi usor inlaturata / schimbata) cu seria poansonata pe cadru (in cazul ES-ului, suportul stanga fata al motorului). Dupa asta din urma se vor uita la RAR, placuta dintre sei poti s-o pui si in vitrina, nu se uita nimeni la ea (dpdv identificare)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
SERIA MOTORULUI ESTE INTRE CELE 2 SEI, DECI AM REZOLVAT SI ACEASTA TREABA, NU ESTE PE CADRU ASA CA NU MAI SUNT PROBLEME LA RAR

MOTORUL SE POATE VEDEA IN FOCSANI.

VOPSEA NOUA SI O SA ZICI CA A IESIT DIN FABRICA.

ASTEPT OFERTE! :laugh:

up

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...