Sari la conținut

Viitor detinator de SM!


hussa
 Share

Postări Recomandate

Salutare detinatorilor de enduro/sm.

Momentan detin un bandit dar in scurt timp planuiesc sa achizitionez un sm din diverse motive (putere, manevrabilitate, greutate, plictis in general...etc.). Planul este sa il folosesc cam 90% in oras (Bucuresti) si cam 10% endureala si circuit (gen amkart). Am in vizor ca si firma producatoare Ktm si nu cred ca o sa imi schimb opinia, iar ca si modele: Ktm 690 SMC, Ktm 690 enduro R si altele din clasa acestora. Intrebarile:

 

-daca vreau sa o folosesc si pe traseu de enduro este clar ca voi avea nevoie de roti enduro si roti SM in acelasi timp. Pornind de la premisa faptului ca o sa rup mai mult strazile orasului este mai bine sa imi i-au un SM direct din fabrica si sa cumpar roti de enduro sau sa iau un enduro si sa ii pun roti de SM? (care este procedeul si cam care sunt costurile medii?) linkuri catre motoarele mentionate http://www.dementor.ro/site/modele-2010/of...xc/690-enduro-r http://www.dementor.ro/site/supermoto/690-smc

http://www.dementor.ro/site/supermoto/690-smr . Din cate am vazut varianta smr este un pic mai lenesa si mai greuta decat varianta smc. De aici si dif de pret?

 

-As vrea sa o cumpar relativ noua (2007 - 2009) cu un buget de 5000-7000 pentru toata afacerea (asta dupa ce marit banditu si echipamentul de protectie). Ar fi eficient sa ma duc in germania sa o iau? Planuiesc sa ma duc cu un tiguan cu banchetele din spate scoase sau rabatate. Ar incapea? Sau ar trebui sa platesc o firma sa mi-l aduca. Dezavantajele ar fi ca nu as vedea ce iau versus mai putin timp si bani pierduti. Plus ca din romania este stiut ca faci mai usor achizitionarea unei tepe de aceea optez pentru un sm din germania.

 

-Caut o motocicleta puternica, upgradabila si mai usoara cu un rezervor cu care sa poti sa faci un drum de 200 de km fara frica si de asemenea si un pic de confort. Sugestii?

 

In speranta ca nu am lungit prea mult subiectul mentionez ca am nevoie de indicatii si sugestii competente pentru a face o decizie buna. Vreau sa ma tina, sa bag bani in ea si sa nu ma plictisesc in 1 an de ea. Adica sa pot sa ii maresc performantele pe masura ce imi cresc pretentiile.

 

Mersi anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai de gand sa il folosesti 90% in oras, eu zic ca cel mai bine (si cel mai ieftin) e sa iti iei direct supermoto. Totodata, cei 10% enduro merg facuti si cu roti de supermoto daca nu ai cine stie ce pretentii. De exemplu, trasee gen Valea Argesului sau Muntii Baiului sau orice forestier uscat, se pot face destul de bine cu roti de supermoto, mai ales cu cauciucuri gen Dunlop Mutant sau Pirelli MT60.

La bugetul tau, poti sa iei ceva aproape nou, sau chiar nou. Nu vad de ce te-ai duce in Germania ca sa te complici cu transport si taxe. Cat despre transport, sunt sigur ca o mobra de genul nu intra intr-un Tiguan :) . M-ar mira sa intre chiar daca i-ai da jos rotile si ghidonul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca pui gume de supermoto (adica d-alea cu crampoane dese, cum iti recomanda cineva mai sus) faci si plimbari enduro fara prea mari dificultati.

Editat de adiy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi de raspunsuri. Deci cade germania si ar fi o treaba sa optez pt ceva nou. Cineva de pe forum imi propune si husqvarna 630, poate un dealer sau poate un detinator multumit. Incape modelul asta in cerintele mentionate mai sus de mine?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi de raspunsuri. Deci cade germania si ar fi o treaba sa optez pt ceva nou. Cineva de pe forum imi propune si husqvarna 630, poate un dealer sau poate un detinator multumit. Incape modelul asta in cerintele mentionate mai sus de mine?

Vezi la Dementor oferta la 690-uri SM :love: Am ceva mai mare incredere in motorul de LC4 decat in cel de Husqvarna pentru utilizare frecventa.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi la Dementor oferta la 690-uri SM :love: Am ceva mai mare incredere in motorul de LC4 decat in cel de Husqvarna pentru utilizare frecventa.

 

 

as vrea si eu sa incerci o husky inainte sa recomanzi ktm ......... doar pentru faptu ca ai incredere

au fost ani buni can husky au avut probleme, dar de can de cu bmw (2007)nu prea au facut rabat de la calitate si performate

bmw a si scos acum primul motor de viteza 1000 rr si a batut tot, nu cred ca investitia a fost facuta in alt mod si in acest motor decat cu gandul sa fie in top deci da-mi voie sa recomand pe "incredere" si eu at husky :love:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

maestre, eu am cam aceiasi problema, adica merg mult in oras si merg si la enduro destul de des... la bugetul tau iti poti permite doua motorete si nu te mai doare capul. asa ca pentru oras ti-as recomanda cu caldura un 400-450 exc sau chiar si 525, model fabricate pana in 2006 astea daca ai bulan le gasesti la 4-5000 euro iar pentru enduro un 250 exc-f sau 2t exc 200-250. schema cu rotile de sm e cam bataie de cap, adica nu o sa ai o mobra ok nici la sm nici la enduro ca tre sa tot modifici setarile amortizoarelor...

daca vrei sa discutam mai mult pe tema asta te invit la mine la garaj sa vorbim cu fierul(exc 525) in fata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...