Sari la conținut

Wr 250 z


Postări Recomandate

Se aproprie prima cursa de anul acesta, cea de la Ghelari si mie trebuie sa imi functioneze motocicleta, poate ma ajuta cineva de aici.

 

Nu mai porneste, si nu stiu care ar putea sa fie cauzele. Pana acuma ma gandesc la:

 

1:Bujie nepotrivita, am comandat NGK B8EG, imediat trebuie sa vina., o pun si vad.

 

2. Amestec benzina aer. E posibil ca bujiile sa fie udate din cauza amestecului, vine prea multa? Cum se poate regla?

 

3. De la ulei nu asa de bun? Am folosit ceva no name, dar pe care scrie clar pentru motocicletele in 2t, high performance oil.

 

 

 

Deci, ce ar putea sa fie? Chiar am nevoie de ajutor, nu mai suport sa stau sa ma uit la el. Cred ca asta e mai urat decat sa nu ai nici un motor, sa il ai si sa nu poti sa mergi pe el!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se aproprie prima cursa de anul acesta, cea de la Ghelari si mie trebuie sa imi functioneze motocicleta, poate ma ajuta cineva de aici.

 

Nu mai porneste, si nu stiu care ar putea sa fie cauzele. Pana acuma ma gandesc la:

 

1:Bujie nepotrivita, am comandat NGK B8EG, imediat trebuie sa vina., o pun si vad.

 

2. Amestec benzina aer. E posibil ca bujiile sa fie udate din cauza amestecului, vine prea multa? Cum se poate regla?

 

3. De la ulei nu asa de bun? Am folosit ceva no name, dar pe care scrie clar pentru motocicletele in 2t, high performance oil.

 

 

 

Deci, ce ar putea sa fie? Chiar am nevoie de ajutor, nu mai suport sa stau sa ma uit la el. Cred ca asta e mai urat decat sa nu ai nici un motor, sa il ai si sa nu poti sa mergi pe el!

 

Benzineste? Scanteieste? Incearca sa-l pornesti impins. La vale intr-a treia. E 2T. Trebuie sa o ia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai cum arata bujia?scanteie are?daca are este destul de puternica?asa daca spui numai ca nu porneste poate sa fie orice....de la calat pana la o siguranta arsa.

scoate bujia,vezi cum arata,curat-o cu o perie de sarma si verific-o afara sa vezi daca are scanteie si daca e buna scanteia.

Apropos,sper ca nu vorbesti de wr-ul asta nou al tau,ca e in 4 timpi :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vrea nici cum. Astept sa imi vina un ngk b8eg, cica aia ii da scanteie cum trebuie.

 

Totusi, si restul bujiilor dau scanteie cum trebuie...poate imi pare mie scanteia de la bujie buna, dar poate la motor nu ii place. Am incercat normal si sa curat bujia, sa o ard, sa o periez, si atunci impinsa/la vale/ trasa cu Samuraiul si tot nu a pornit.

 

Si da, wrz e in 2t, deci am wr in 2t.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

avea si ceva simptome inainte?

daca scotea prea mult fum inainte... ar putea fi cauza cai pui prea mult ulei in benzina.

verifici si filtru de aer sa fie bec....

verifica sa ai scanteie si benzina...

mai poti verifica totusi la magnetou sa nu ai garnitura busita si sati fie umed.

inainte cand ai mers cu moto... scotea ceva pe toba? picaturi ceva?(am avut un CR simi pornea greu...simi stropea pe toba cu ulei ceva.. cand am desfacut motoru era busita garnit dintre cartere)...Defecte ar mai putea fi garnitura de chiuloasa siti intra apa in cilindru...(am patito ca mi se desfacuse suruburile prinse in cilindru)

Desi nu cred ca ai aceste defecte... le poti verifica totusi sa fii sigur.

 

teoretic chiar si daca e dereglat putin amestecu de aer din carburator sau daca ai ulei mai mult in benz.,.... la vale sau tras de masina tot trebuie sa porneasca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vrea nici cum. Astept sa imi vina un ngk b8eg, cica aia ii da scanteie cum trebuie.

 

Totusi, si restul bujiilor dau scanteie cum trebuie...poate imi pare mie scanteia de la bujie buna, dar poate la motor nu ii place. Am incercat normal si sa curat bujia, sa o ard, sa o periez, si atunci impinsa/la vale/ trasa cu Samuraiul si tot nu a pornit.

 

Si da, wrz e in 2t, deci am wr in 2t.

Cumpara-i ce scrie japonezul la carte,deocamdata nu ai zis nimic care sa ajute in vre-un fel sa iti dea cineva un sfat,fiind un motor ceva mai vechi sunt multe chestii care ar putea sa fie.

incepi cu scosul bujiei, vazut culoare(dar daca nu e buna bujia e irelevant),verificat scanteie,verificat daca o uda,daca o uda sa nu fie apa,curatat filtrul de aer si incercat sa o pornesti.

Verifica si gatul de la carburator sa nu traga aer fals.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca pana vine bujia, desi nu exista sa functioneze strict cu un tip de bujie, sa verifici carburatorul, sa verifici daca cumva nu sunt gripati segmentii.

Parca ai carburator mikuni vm38ss din fabrica. Verifica sa fie totul in regula cu el, si fai reglajul la "rece" inainte sa il montezi. Apoi te joci cu reglajele pana merge brici.

incearca aici

Editat de aplesa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc tuturor pentru sfaturi. Maine imi vine bujia, ii schimb filtrul de aer cu unul nou si sa speram ca imi porneste! Sigur nu e de la ulei? E pus 2 la suta, dar e de la mol uleiul, ceva no name, chiar daca e pentru motoare de mare performanta... full sintentic ii trebuie? Asta sa fie cauza?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc tuturor pentru sfaturi. Maine imi vine bujia, ii schimb filtrul de aer cu unul nou si sa speram ca imi porneste! Sigur nu e de la ulei? E pus 2 la suta, dar e de la mol uleiul, ceva no name, chiar daca e pentru motoare de mare performanta... full sintentic ii trebuie? Asta sa fie cauza?

 

 

Ca sa-ti risipesti indoielile cu uleiul, incearca sa-l pornesti doar cu benzina, fara nici un pic de ulei. Daca porneste il opresti repede, ca sa nu se uzeze cilindrul. Oricum, mai raman ceva vapori de ulei sub piston.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa-ti risipesti indoielile cu uleiul, incearca sa-l pornesti doar cu benzina, fara nici un pic de ulei. Daca porneste il opresti repede, ca sa nu se uzeze cilindrul. Oricum, mai raman ceva vapori de ulei sub piston.

Hai ma ce naiba,numa sa fie proportia prea mare de ulei sa zici ca nu aprinde amestecul,dar la 2% chiar nu are cum sa influenteze cu mare rahat,poti sa pui si ulei ars de masina,tot porneste,ca nu se unge bine si iti afuma bujia ca dracu e partea a2a.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu din cauza bujiei nu porneste!

ai compresie ?

daca da,verifica daca se alimenteaza ..?? daca uda bujia cand il impini inseamna ca se alimenteaza ,daca nu...nu,daca nu se alimenteaza si il tragi ori impingi risti sa bulesti segmenti-cilindru pentru ca nu mai are ungere!

daca uda bujia opreste benzina , izoleaza fisa sau ia-o jos si impingel fara bujie pana se goleste caterul de benzina ! pune tot la loc si da-i pedala!

daca nu te descurci suna-ma : 0763488290 sorin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scanteie ii dadea bujia si o alimenta, ca era mai uda ca o fata in tricou alb la concurs de tricouri ude.

 

Azi a pornit, in sfarsit. Acuma vine marele WTF: avea benzina in toba!!! Am pus bujia nkg b8eg, schimbat filtrul de aer, dar si ala e era curat... si apoi surpriza, o surpriza umeda... benzina in toba. De ce? Care sa'i fie buba?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scanteie ii dadea bujia si o alimenta, ca era mai uda ca o fata in tricou alb la concurs de tricouri ude.

 

Azi a pornit, in sfarsit. Acuma vine marele WTF: avea benzina in toba!!! Am pus bujia nkg b8eg, schimbat filtrul de aer, dar si ala e era curat... si apoi surpriza, o surpriza umeda... benzina in toba. De ce? Care sa'i fie buba?

 

Pai era super-inecata de la atatea incercari de pornire. Ca doar nu a turnat nimeni benzina in toba pe partea cealalta.... Toba e originala? Face perna de fum, back-presure si tot ce trebuie pt o evacuare 2T?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca e cea originala, arata bine, pic de rugina, e toba pro circuit(rezonator plus finala)

 

Sincer, nu stiu la ce te referi, nu cunosc termenii respectivi, si nici expert in 2t nu sunt... deci daca esti asa de amabil incat sa "traduci" as aprecia. Merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca e cea originala, arata bine, pic de rugina, e toba pro circuit(rezonator plus finala)

 

Sincer, nu stiu la ce te referi, nu cunosc termenii respectivi, si nici expert in 2t nu sunt... deci daca esti asa de amabil incat sa "traduci" as aprecia. Merci

 

Nici eu nu ma pricep prea bine. In nici un caz nu sunt expert. Dar stiu ca la 2T e foarte importanta evacuarea. Toba trebuie sa fie adecvata pt motorul respectiv. Nu cred, totusi, ca la tine s-a adunat benzina in toba in timpul functionarii motorului. Mai degraba de la incercarile repetate de a-l porni.

Un tip de la MZ a studiat prin anii 50-60 fenomenele legate de evacuarea 2T. O parte din gazele evacuate se intorc inapoi spre cilindru. Un motor 2T fara toba, de exemplu, va avea putere mai mica si consum mai mare. Perna de fum e un termen mai vechi si se refera tot la back presure. Undele elastice/sonore se intorc inapoi datorita formei tobei/rezonatorului. De aceea ii zice rezonator. Si de aceea se vorbeste de back presure. Ca fenomenul asta sa fie optim sunt foarte importante lungimea, grosimea si forma tobei. Mai multe explicatii se gasesc pe net. De aceea am intrebat daca ai toba originala. Daca nu, atunci ea trebuie sa fie proiectata expres pentru modelul motorului tau.

Din cate am vazut/citit cam toate WR-urile pornesc greu. 2T sau 4T. Al tau ce zice acum? Porneste mai repede?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am fost prins zilele astea cu ceva treburi la scoala si nu am putut sa merg azi la garaj sa il pornesc. Tata sa ocupat de el cu un prieten biker. A pornit tras cu un jeep apoi fara probleme. Maine il testez si sper eu sa porneasca la prima.

 

Sper. Oricum, putin asa regret ca am luat 2t, find mai problematic la pornire, dar ce sa fac, nu imi gaseam o enduroaica de hard in 1300. Acuma bineinteles ca vad o gramada chiar mai ieftine, dar nah, legile lui Murphy

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am fost prins zilele astea cu ceva treburi la scoala si nu am putut sa merg azi la garaj sa il pornesc. Tata sa ocupat de el cu un prieten biker. A pornit tras cu un jeep apoi fara probleme. Maine il testez si sper eu sa porneasca la prima.

 

Sper. Oricum, putin asa regret ca am luat 2t, find mai problematic la pornire, dar ce sa fac, nu imi gaseam o enduroaica de hard in 1300. Acuma bineinteles ca vad o gramada chiar mai ieftine, dar nah, legile lui Murphy

 

 

Aveai benzina sau ulei nears in toba? Pentru ca daca aveai ulei nears in toba,inseamna ca mergi cu el subturat si asta ar explica multe din problemele la pornire..Just for the record,un 2 timpi bine reglat porneste intotdeauna la prima pedala si fara sa aibe socul tras macar ..

Editat de Str33TwuSS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Am schimbat cuiul de dozaj la benzina, era uzat, lasa prea multa benzina, de unde se uda bujia, credeam...

 

Dupa schimbarea cuiului am facut un test cu ea: dupa 30 de km se opreste din mers, n-am reusit sa mai plec cu ea de pe deal. Am desfacut bujia era uda. Schimbata a pornit si am dus motocicleta la garaj.

 

Ce sa fac acuma? Mecanicul spune ca sunt lamelele de la muzicuta, aia sa fie? Mie imi pare sa fie si de la bujie, ca nu da scanteie prea buna, nu o vad prea bine(nu stiu cat de corecta e observatia mea) Sa fie fisa?

 

Va rog, am nevoie de sfaturi, mai mult timp motocicleta a stat in garaj decat sa fie calarita!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

despre uleiul din toba, singura mea experienta in 2T este cu o costitoare, care dupa ce o folosesc da ulei pe toba, insa de mers merge motorul perfect. Eu pun asta pe faptul ca uleiul pur si simplu trece prin motor fara sa se arda (o parte din el) si evident ajunge in toba. E adevarat ca m-am gindit ca fiind cositoare o tin cu acceleratia blana si ca sa aiba forta i-am mai umblat si eu pe la reglajele din carburator (aka reglajul ca are un singur surub de reglaj) asa ca i-am luat ulei full sintetic race 2t care cred ca nu se arde complet.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...