CustoMania Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 Ma confrunt cu urmatoarea problema. Bag motorul in viteza, iar cu ambreajul apasat, roata spate mi se invarte ( am motorul ridicat pe stand ) . Aceeasi problema o am in oricare dintre viteze! A doua problema este, cand accelerez si dau drumu la ambreaj, nu cumpleaza, si moare motorul . Mentionez ca motorul nu a mai fost pornit din noiembrie . Intre timp i-am schimbat cablul si camasa de ambreaj care este custom , ghidonul fiind mai inalt decat cel original ( dar nu este prima oara cand fac acest lucru, deci nu cred ca problema o fi de aici) . In Noiembrie cand am bagat-o la iernat , nu prezenta nici un sintom . Multumesc anticipat pentru sfaturi, pareri legate de cauza problemei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 E normal sa se invarta roata si daca tragi ambreiajul si daca o lasi la neutral, din cauza ca nu debraiaza complet si vascozitatea uleiului. Ai reglat corect jocul la maneta de ambreiaj?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Aprilie 28, 2010 Autor Share Postat Aprilie 28, 2010 (editat) E normal sa se invarta roata si daca tragi ambreiajul si daca o lasi la neutral, din cauza ca nu debraiaza complet si vascozitatea uleiului. Ai reglat corect jocul la maneta de ambreiaj?? Aha...cu debraiatul incomplet nu o stiam - este prima oara cand o o pornesc cu roata suspendata . La neutral debraiaza complet , nu se clinteste deloc roata . Deci una dintre probleme s-a rezolvat nefiind o problema Ramane de discutat a doua problema... Si da...am reglat jocul corect la manata de ambreaj . Am verificat si senzorul de la crick...l-am degripat fiind destul de blocat - insa problema persista Editat Aprilie 28, 2010 de darkflames Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 A doua problema este, cand accelerez si dau drumu la ambreaj, nu cumpleaza, si moare motorul . Cum adica NU cupleaza si moare motorul?? Eu cred ca cupleaza destul de bine daca moare motorul. Accelereaza mai tare - probabil placile sunt lipite. Si e AMBREIAJ man, nu ambreaj.. cu I . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 Aha...cu debraiatul incomplet nu o stiam - este prima oara cand o o pornesc cu roata suspendata . La neutral debraiaza complet , nu se clinteste deloc roata . Deci una dintre probleme s-a rezolvat nefiind o problema Ramane de discutat a doua problema... Si da...am reglat jocul corect la manata de ambreaj . Am verificat si senzorul de la crick...l-am degripat fiind destul de blocat - insa problema persista verifica senzorul care este la maneta de ambreiaj. e destul de intalnita problema la kawa pun la bataie o bere daca nu e de acolo. eventual cu o surubelnita in cruce desfaci senzorul de pe corpul manetei si repeti operatiunea .. cu el balanganind( mentionez ca tre sa il lasi in continuare conectat la cablu) si o sa vezi rezultat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Aprilie 28, 2010 Autor Share Postat Aprilie 28, 2010 verifica senzorul care este la maneta de ambreiaj. e destul de intalnita problema la kawa pun la bataie o bere daca nu e de acolo. eventual cu o surubelnita in cruce desfaci senzorul de pe corpul manetei si repeti operatiunea .. cu el balanganind( mentionez ca tre sa il lasi in continuare conectat la cablu) si o sa vezi rezultat. Asta era...Sunt dator cu o bere Ms mult de ajutor tuturor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pamu Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 Salutari. Am si eu una mica bucata problema, detin un hornet dar imi face figuri schimbatotul, cand schimb treptele inferioare imi ramane pedala blocata si nu mai revine, sunt nevoit sa bag piciorul si sa o ajut tragand in sus, . Arcul nu e rupt pt. ca nu face nonstop problema asta,iar pe loc cand apas pe ea revine,asta se intampla doar in mers. O idee ceva?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sergyulik19 Postat Aprilie 15, 2011 Share Postat Aprilie 15, 2011 am si eu problema la ambreiaj..am si eu un fb enduro de 1 luna....si nu stiu ce are ambreaju...deci cand il pornesc in tin pe liber..si cand bag in prima viteza si apas ambreaju,pleaca dp loc...cu ambreiaju apasat...dc???vreau si eu niste sfaturi cv...dak se poate..ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SSb_484 Postat Aprilie 15, 2011 Share Postat Aprilie 15, 2011 (editat) sergyulik19 nu debraiaza complect mai stringe cablu incearca prima data cu motoru oprit ... baga in viteza , trage ambreaju si incearca sa il inpingi (daca merge greu/deloc atunci asta e ) Editat Aprilie 15, 2011 de SSb_484 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sergyulik19 Postat Aprilie 15, 2011 Share Postat Aprilie 15, 2011 cum sa il trag si sal imping??intra in viteza..da pleaca dp loc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Aprilie 15, 2011 Share Postat Aprilie 15, 2011 îl tragi de pe ghidon Âşi dupa aia te scarpini cu el în ureche, poate aÂşa înveți Âşi tu să te exprimi, cocalar obosit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdis Postat Aprilie 16, 2011 Share Postat Aprilie 16, 2011 )) Bravo monsteristu` )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SSb_484 Postat Aprilie 16, 2011 Share Postat Aprilie 16, 2011 (editat) cum sa il trag si sal imping??intra in viteza..da pleaca dp loc bagi in viteza ... STRANGI CU MANA MANETA DE AMBREAJ incearca sa INPINGI MOTORU wtf ....si nu pleaca de pe loc pentru ca NU pornesti motoru cand faci asta tu vezi de cablu ala de ambreaj ... rupt , slab , blocat ... etc spor la mesterit ps. incearca sa nu iti ramana piese de rezerva (daca totus iti raman poti sa postezi la sectiunea vanzari piese) Editat Aprilie 16, 2011 de SSb_484 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.