Sari la conținut

Grupul detinatorilor de Aprilia RS125


Postări Recomandate

am si eu o intrebare:

la united motors rs125 are pretu de 5100 si cv...si acolo zice full power/11kw asta inseamna ca ambele au power valve si cea de 11kw este limitata?

da... rs-ul are in jur de 30 de caluti... e limitata ca sa se poata conduce legal cu a1...dar poti scoate limitatorul da pierzi garantia...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Deah, si daca ti-l iei delimitat din fabrica, 100 % o sa ai probleme legale. Nu mai e ca pe vremuri cand nu stiau politistii de 11/21 kw ... Dar lasa, tu esti reisar, nu faci accident, nu te opreste politia etc :o Dai bataie !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare... cred ca e cam stupida, da sunt varza la mecanica, cum se schimba un ambreiaj? la un rs... ca era unu care arata binisor, si zicea ca are nevoie de ambreiaj... si vroia putin... daca e o operatie simpla si fara mecanic si fara prea multi bani de bagat, cred ca as vorbi cu ala poate se baga la un schimb

imi raspunde si mie cineva la intrabrea afisata mai sus... va roog....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi raspunde si mie cineva la intrabrea afisata mai sus... va roog....

 

sall man.....cum sa iti spun eu......trebe sa desfaci capacul ambreajului(partea dreapta?grasesc cumva?)

scoti cuiul de pe centru,si desuruezi toate piulitele de acolo(vreo 10 la numar)scoti toate placile afara,si te duci cu placile alea la un magain moto(trebe sa ai placi de textolit si placi de metal) iti iei placi noi,pui placile,reglezi ambreajul(cu cheie dinamometrica, 1 deca newton???gresesc? sa e bine?)

sau daca nu ai ambreaj din ala ai din asta:

dai capacul jos,si acolo ai o placa de prestiune prinsa in 6 suruburi,le desfaci si decomprimi arcurile,scoti placa afara(vezi ca e grea)si dai jos discul de ambreaj,sub disc ai un rulment(rulmentu de presiune) il schimbi si pe ala(te duci cu el in mana la SKF si iti iei unul nou)il montezi,cumperi disc de ambreaj nou,il montezi,strangi placa la loc(5.5 decanewton asta stiu sigur!!),si reglezi ambreajul din cablu cat sa debreeze/cupleze.

daca nu ai nici una din cele 2 ..........informeaza-te...eu cu atat te-am putut ajuta!

numai bine!

Editat de Mihai_Mobra
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chiar nu ma asteptam sa te vad pe aici...oricum sunt incantat...multumesc de raspunsuri...deci pare ceva usor...partea mai grea crek e sa gasesti capacu ambreiajului :) (pt mine)...decanewtoni nu prea stiu ces aia (detest fizica)...oriucm nu pare ceva greu... dar totusi am gasit ceva oferte satisfacatoare, nu cred ca mai e nevoie sa ma complic cu de astea... dar multumesc mult de raspuns...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sall man.....cum sa iti spun eu......trebe sa desfaci capacul ambreajului(partea dreapta?grasesc cumva?)

scoti cuiul de pe centru,si desuruezi toate piulitele de acolo(vreo 10 la numar)scoti toate placile afara,si te duci cu placile alea la un magain moto(trebe sa ai placi de textolit si placi de metal) iti iei placi noi,pui placile,reglezi ambreajul(cu cheie dinamometrica, 1 deca newton???gresesc? sa e bine?)

sau daca nu ai ambreaj din ala ai din asta:

dai capacul jos,si acolo ai o placa de prestiune prinsa in 6 suruburi,le desfaci si decomprimi arcurile,scoti placa afara(vezi ca e grea)si dai jos discul de ambreaj,sub disc ai un rulment(rulmentu de presiune) il schimbi si pe ala(te duci cu el in mana la SKF si iti iei unul nou)il montezi,cumperi disc de ambreaj nou,il montezi,strangi placa la loc(5.5 decanewton asta stiu sigur!!),si reglezi ambreajul din cablu cat sa debreeze/cupleze.

daca nu ai nici una din cele 2 ..........informeaza-te...eu cu atat te-am putut ajuta!

numai bine!

 

cum spui tu in primul caz exact asa se fac la mobra (am avut in clasa a7a si stiu :D )

 

iar in al doilea caz ii ceva de genul ca la simpson de 250 :)

 

frate in primul rand gresesti stanga si dreapta la o motocicleta se ia ca punct de referinta cand stai pe ea!!

 

operatiunea ar fi cam asa :

 

deci capacul de la ambreaj ii in stanga(partea cu schimbatorul de viteze) k sa il dai jos tre sa sti cate ceva...... nu mult dar ceva!

 

1 Dai jos cablul de la ambreaj

2 Desfaci pompa de ulei si o dai la o parte k sa nu te mai complici cu scos / bagat furtune

3 Aproape de pompa de ulei unul din suruburile care tine capacul are mai mult fire atasate toate la un loc de culoare neagra ,desfaci surubul si nu scoti firele le pui in asa fel sa nu iasa de acolo k la montare sa iti fie usor sa le pui exact la loc , exact pe toate.

4 Scoti uleiul din motor pe la surubul de scurgere care ii in partea de jos a capacului ii cu imbus de 6mm pui uleiul in ceva ,daca e nevoie il schimbi cu unul nou.....(desigur cand montezi totul la loc) :banana:

5 Dai jos suruburile ,iei jos capacul cu grija sa nu rupi garnitura (in caz ca nu pui alta noua)

6 Pui mana pe ambreaj si il scoti afara nu tre sa desfaci nimik se ia jos cu manuta goala.

7 Inlocuiesti placile uzate cu cele noi ,dar inainte sa desfaci suruburile alea cu arc te uiti si tu cam cat sunt de stranse k sa le strangi la fel....

8 Pui totul la loc in ordine inversa de cum le-ai dat jos adica: ambreajul, capacul,uleiul,pompa de ulei(dar ai grija sa o pui cum trebuie)

 

 

si cam ce incerci tu NOU?tare`s curios :blbl:

 

 

ti-as spune ,.....dar

daca iti spun trebuie sa te omor!!! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum spui tu in primul caz exact asa se fac la mobra (am avut in clasa a7a si stiu :blbl: )

 

iar in al doilea caz ii ceva de genul ca la simpson de 250 :)

 

frate in primul rand gresesti stanga si dreapta la o motocicleta se ia ca punct de referinta cand stai pe ea!!

 

operatiunea ar fi cam asa :

 

deci capacul de la ambreaj ii in stanga(partea cu schimbatorul de viteze) k sa il dai jos tre sa sti cate ceva...... nu mult dar ceva!

 

1 Dai jos cablul de la ambreaj

2 Desfaci pompa de ulei si o dai la o parte k sa nu te mai complici cu scos / bagat furtune

3 Aproape de pompa de ulei unul din suruburile care tine capacul are mai mult fire atasate toate la un loc de culoare neagra ,desfaci surubul si nu scoti firele le pui in asa fel sa nu iasa de acolo k la montare sa iti fie usor sa le pui exact la loc , exact pe toate.

4 Scoti uleiul din motor pe la surubul de scurgere care ii in partea de jos a capacului ii cu imbus de 6mm pui uleiul in ceva ,daca e nevoie il schimbi cu unul nou.....(desigur cand montezi totul la loc) :banana:

5 Dai jos suruburile ,iei jos capacul cu grija sa nu rupi garnitura (in caz ca nu pui alta noua)

6 Pui mana pe ambreaj si il scoti afara nu tre sa desfaci nimik se ia jos cu manuta goala.

7 Inlocuiesti placile uzate cu cele noi ,dar inainte sa desfaci suruburile alea cu arc te uiti si tu cam cat sunt de stranse k sa le strangi la fel....

8 Pui totul la loc in ordine inversa de cum le-ai dat jos adica: ambreajul, capacul,uleiul,pompa de ulei(dar ai grija sa o pui cum trebuie)

 

 

 

 

 

ti-as spune ,.....dar

daca iti spun trebuie sa te omor!!! :D

 

 

am si mentionat ca nu stiu partea pe care se afla ambreajul(la mobra este stanga,la simson,mz,izh sunt pe dreapta)

 

 

am explicat in mare,cine stie cate ceva,intelege cate ceva,cine stie ,intelege.

 

oricum,numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si mentionat ca nu stiu partea pe care se afla ambreajul(la mobra este stanga,la simson,mz,izh sunt pe dreapta)

 

 

am explicat in mare,cine stie cate ceva,intelege cate ceva,cine stie ,intelege.

 

oricum,numai bine!

 

stanga si dreapta se iau ca punct cand tu stai pe motocicleta in pozitie de condus deci ii invers de cum ai zis tu

:)

numa bine..... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai pustiulica :lol:

niciodata nu mam laudat ca asi fi mare reisar :crack: ma dau doar de placere

 

ia zile baietilor cum manaci c@c@t pe mess ca te dai cu 200 pe`o roata cu rsul tau :crack:)

sa rada si baietii ca eu cad sub masa cand imi amintesc

Editat de Eriksson
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai pustiulica :crack:

niciodata nu mam laudat ca asi fi mare reisar :crack: ma dau doar de placere

 

ia zile baietilor cum manaci c@c@t pe mess ca te dai cu 200 pe`o roata cu rsul tau :P)

sa rada si baietii ca eu cad sub masa cand imi amintesc

 

Furi curent..

 

Ps: cand am zis daca e interesat..nu era nevoie sa te bagi si tu :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai pustiulica :lol:

niciodata nu mam laudat ca asi fi mare reisar :crack: ma dau doar de placere

 

ia zile baietilor cum manaci c@c@t pe mess ca te dai cu 200 pe`o roata cu rsul tau :crack:)

sa rada si baietii ca eu cad sub masa cand imi amintesc

Ai conversatia?:P Dovedeste altfel nu esti deloc credibil!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta m-ar interea si pe mine...chiar si unul din generatia 95-99... dar nu mai vechi...

 

 

 

sa sti si mie imi plac mai mult cele din 95 pana in 98-99 de unde apare modelul ala ce tine pana in 05 care (scuze pt detinatori de modelul asta) dar sunt mai urate carenele laterale si codita de cat la cele dinainte (95-98)..........

 

apropo uite ce gasesti la aprox 1600 care ii chiar ocazie:

 

http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...001-159416.html

 

nu il cunosc pe tip nu tin neaparat sa ii fac reclama dar mi-se pare un produs bun (cel putin din poze si descriere)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa sti si mie imi plac mai mult cele din 95 pana in 98-99 de unde apare modelul ala ce tine pana in 05 care (scuze pt detinatori de modelul asta) dar sunt mai urate carenele laterale si codita de cat la cele dinainte (95-98)..........

 

apropo uite ce gasesti la aprox 1600 care ii chiar ocazie:

 

http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...001-159416.html

 

nu il cunosc pe tip nu tin neaparat sa ii fac reclama dar mi-se pare un produs bun (cel putin din poze si descriere)

nu mi se par mai urate...oricum primu model e urat la pana in 95...dar restul is frumoase toate... ala pana in 05... daca i-ar fi pus codita de la primu si lateralele nu s-ar potrivi...deoarece e facut sa fie foqarte rotunjit si e chiar fumos... e o armonie a linilor...

oricum am gasit anuntul asta si se incadreaza in banii mai daca accepta vanzatoru schimb (si cred ca da caci nu trece la o categorie mai mare ci doar aduce din germania) http://moto-atv-scutere.anunturi-auto.4tun...125-185333.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu un search pe bikeshop.ro gaseati destule rs-uri pe la 1500euro.

 

@Eriksson tare avatarul :lol: cu honda n-ai gasit nici unul ? :crack:)

gasesti dar de unde stii daca is bune sau nu? daca nus forjate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to Grupul detinatorilor de Aprilia RS125

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...