Vizitator ALINU Postat Ianuarie 14, 2010 Share Postat Ianuarie 14, 2010 Cati km aveai ? sa`ti mai trebuiasca alta data viteze de 150.. 8000 ce viteze de 150 ma...ca de atunci am mai facut 1500 km...nu are nicio legatura.acum eram in a 6-a la 8000 rpm... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin-rs Postat Ianuarie 14, 2010 Share Postat Ianuarie 14, 2010 8000 ce viteze de 150 ma...ca de atunci am mai facut 1500 km...nu are nicio legatura.acum eram in a 6-a la 8000 rpm... Sunt de aceeasi parere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zvastic Postat Ianuarie 14, 2010 Share Postat Ianuarie 14, 2010 Oricum a papat forja Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Di@bolick Postat Ianuarie 14, 2010 Share Postat Ianuarie 14, 2010 Too much Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ALINU Postat Ianuarie 14, 2010 Share Postat Ianuarie 14, 2010 Nu a papat ma forja.E un motor limitat la 12 000 rpm.In oras nu m-am dus peste 8000 decat foarte rar.In afara cand mergeam la mare la 10 500 peste 10500 odata am mers cand i-am dat maxim...etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PiGeY Postat Ianuarie 14, 2010 Share Postat Ianuarie 14, 2010 si io am vro 16000-17000 km cu moto si nici o probl , tot stock pe el si trage ca la inceput , garantez si rar il duc sub 8000.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ALINU Postat Ianuarie 14, 2010 Share Postat Ianuarie 14, 2010 Prietenash....eu am spus nu are nicio legatura asta cu ce mi s-a intamplat mie.Doar explicam c anu e chiar asa cum cred ei. Va dau un sfat astora cu rs...sfat pe care l-am primit si eu de la 3 persoane si nu l-am luat inconsiderare.Scoate-ti poma de ulei si puneti in benzina... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Di@bolick Postat Ianuarie 14, 2010 Share Postat Ianuarie 14, 2010 Uleiul daca nu se amesteca bine cu benzina se lasa la fund si atunci nu cred ca este bine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ALINU Postat Ianuarie 14, 2010 Share Postat Ianuarie 14, 2010 Taci ma tu chiar si in momentele astea te bagi aiurea?Doctore ia zi tu ma cum sta treaba cum arata motorul tau la 15 000 km si 1 an? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dOctOr Postat Ianuarie 14, 2010 Share Postat Ianuarie 14, 2010 Uleiul daca nu se amesteca bine cu benzina se lasa la fund si atunci nu cred ca este bine... taci ma tu ...uleiul se depune daca lasi benzina cu ulei in el foarte mult timp...gen..3,4,5,6 luni...si atunci se amesteca iar...eu de 1 an merg cu mx-ul cu ulei in benzina...si mereu pun mai mult,deja sunt obisnuit cu fumul ...si nu am avut nicio problema...si....II CAM RUP DINTII ) acum 1 luna am schimbat segmentii ca erau ovalizati...si pistonul si cilindrul sunt de zici ca abia am terminat rodajul...eu la toata lumea cu 2t am recomandat sa scoata pompa si sa si-o bage in anus...dar nu toti mi-au dat importanta..si vedeti ce se intampla... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmc Postat Ianuarie 14, 2010 Share Postat Ianuarie 14, 2010 @chivu e vb de injectoru de la pompa de ulei, nu stiam ca sunt uleiuri 2t speciale pt injectie dar am vaz ca scrie pe cutie... probabil are vascozitatea mai mica eu am 22k si ceva de km si nu am avut prob cu pompa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mexicanu' Postat Ianuarie 14, 2010 Share Postat Ianuarie 14, 2010 8000 ce viteze de 150 ma...ca de atunci am mai facut 1500 km...nu are nicio legatura.acum eram in a 6-a la 8000 rpm... bey esti nebun ???? cum masa draq s-a futut si model 2009 >??< si motul >??< eu i-am bagat omw bixxoil dala 50 ron litru si merge brici... si inca ceva al tau e pe injectie??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Ianuarie 14, 2010 Share Postat Ianuarie 14, 2010 Uleiul daca nu se amesteca bine cu benzina se lasa la fund si atunci nu cred ca este bine... Iți zic eu că se amestecă Âşi nici nu se depune. Cât timp am pus la scuter în benzina nu mi s-a întâmplat să se depună. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zvastic Postat Ianuarie 14, 2010 Share Postat Ianuarie 14, 2010 Sa vina primavara (:| . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ALINU Postat Ianuarie 14, 2010 Share Postat Ianuarie 14, 2010 Asa a fost sa fie...2 persoane care sunt si mecanici au spus ca si temperatura...a inflientat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Ianuarie 15, 2010 Share Postat Ianuarie 15, 2010 Asa a fost sa fie...2 persoane care sunt si mecanici au spus ca si temperatura...a inflientat... Care e verdictul ? N-am putut să răspund la telefon, eram la ore, învăț dupamiază Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_prince Postat Ianuarie 15, 2010 Share Postat Ianuarie 15, 2010 @chivu e vb de injectoru de la pompa de ulei, nu stiam ca sunt uleiuri 2t speciale pt injectie dar am vaz ca scrie pe cutie... probabil are vascozitatea mai micaeu am 22k si ceva de km si nu am avut prob cu pompa ce injector de la ce pompa de ulei???? ai desfacut vreodata o pompa de ulei de rs????????? da ii adevarat exista unele uleiuri pt anumite motociclete in 2t pe injectie(nu sunt prea multe) adik care nu au carburator ci au injectie de ex aprilia sr 50 di-tech si uleiurile alea au si proprietatea sa nu afecteze cu nimik injectorul.... sper k te ai lamurit..... la alinu, s-au putut intampla mai multe la pompa de ulei decat sa se fi blocat(nu am mai intalnit, dar nu ii exclus) de ex sa se fi rupt cablul care vine de la spliter... sau sa se fi stricat pinionul de plastic care antreneaza pompa.... sau vreun furtun spart/scos...etc. astept si io rapoarte complete despre cauza exacta a calarii motocicletei lui ALINU ,... imi pare rau pt ce ti sa intamplat dar nu te speria nu ii moarte de om.... se poate rezolva destul de repede/ieftin daca cilindrul nu ii belit prea tare..... sa pui niste poze..... si io nu o sa imi scot pompa de ulei din functie.....se mai intampla dinastea ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CostinALN Postat Ianuarie 15, 2010 Share Postat Ianuarie 15, 2010 ce injector de la ce pompa de ulei???? ai desfacut vreodata o pompa de ulei de rs????????? da ii adevarat exista unele uleiuri pt anumite motociclete in 2t pe injectie(nu sunt prea multe) adik care nu au carburator ci au injectie de ex aprilia sr 50 di-tech si uleiurile alea au si proprietatea sa nu afecteze cu nimik injectorul.... sper k te ai lamurit..... la alinu, s-au putut intampla mai multe la pompa de ulei decat sa se fi blocat(nu am mai intalnit, dar nu ii exclus) de ex sa se fi rupt cablul care vine de la spliter... sau sa se fi stricat pinionul de plastic care antreneaza pompa.... sau vreun furtun spart/scos...etc. astept si io rapoarte complete despre cauza exacta a calarii motocicletei lui ALINU ,... imi pare rau pt ce ti sa intamplat dar nu te speria nu ii moarte de om.... se poate rezolva destul de repede/ieftin daca cilindrul nu ii belit prea tare..... sa pui niste poze..... si io nu o sa imi scot pompa de ulei din functie.....se mai intampla dinastea ..... pompa mea era infundata, am scos din ea ceva caramelizat asa, probabil de la ulei. deh MOTUL 710 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dOctOr Postat Ianuarie 16, 2010 Share Postat Ianuarie 16, 2010 verdict:cilindru cu santzuri destul de maricele...deci...need new set Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ALINU Postat Ianuarie 16, 2010 Share Postat Ianuarie 16, 2010 Pompa e pur si simplu blocata.Cablul functioneaza cand trag de acceleratie se misca acolo sufa care actioneaza chestia aia...Daca stiti cum arata o pompa de ulei.Uleiul vine pe un furtun de la rezervor apoi pompa il trimite in functie de acceleratie printr-un alt furtun mai departe.Acel furtun care-l trimite mai departe este gol...deci sistemul dintre furtune este stricat...Din cauza pompei s-a intamplat nu doar din cauza asta ci si pentru ca cilindrul si pistonul sunt uscate complet... Este tot setul dus...cilindru piston segmenti.Eu nu ma prea pricep cum trebuie sa arate un cilindru naspa,dupa ochiul meu are doar o mica julitura,mecanicul si doctor au spus ca e foarte mult julitura aia...sa mai spuna si doctoru ce crede.La capitolul asta nu ma pricep. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dOctOr Postat Ianuarie 16, 2010 Share Postat Ianuarie 16, 2010 Pompa e pur si simplu blocata.Cablul functioneaza cand trag de acceleratie se misca acolo sufa care actioneaza chestia aia...Daca stiti cum arata o pompa de ulei.Uleiul vine pe un furtun de la rezervor apoi pompa il trimite in functie de acceleratie printr-un alt furtun mai departe.Acel furtun care-l trimite mai departe este gol...deci sistemul dintre furtune este stricat...Din cauza pompei s-a intamplat nu doar din cauza asta ci si pentru ca cilindrul si pistonul sunt uscate complet... Este tot setul dus...cilindru piston segmenti.Eu nu ma prea pricep cum trebuie sa arate un cilindru naspa,dupa ochiul meu are doar o mica julitura,mecanicul si doctor au spus ca e foarte mult julitura aia...sa mai spuna si doctoru ce crede.La capitolul asta nu ma pricep. doctorul spune ca cilindrul e varza...pistonul nu l-am scos sa-l vedem,dar degeaba..chiulasa nu avea o urma de funigine pe ea,deci nu avea ulei de multicel...asta e..set nou,scoasa pompa de ulei si bagata in anus... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Ianuarie 16, 2010 Share Postat Ianuarie 16, 2010 (editat) Rs-ul n-are nici un filtru la ulei ? Ăin minte că la început când mi-am cumpărat nsr-ul mi-a cedat furtunul dintre pompa de ulei Âşi rezervor. Eram cu paharul sub motoretă, adunam ulei. După ce s-a oprit viitura am schimbat furtunul Âşi am "filtrat" uleiul ala după care l-am pus înapoi în rezervor. Pompa nu s-a înfundat nici acum după vreo 25000km Âşi n-a văzut niciodată mai mult de motul 510. Deobicei îi pun procycle de le louis, 150lei 4 litri. Editat Ianuarie 16, 2010 de Chivu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ALINU Postat Ianuarie 16, 2010 Share Postat Ianuarie 16, 2010 Nu are niciun filtru niciun senzor....np ma imi pare rau doar pentru ca am avut grija si s-a stricat de la un (cuvant urat) de pompa...O sa cumpar kit nou,curat carburator cu toate ca era curat luna anulez pompa si sanatate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Ianuarie 17, 2010 Share Postat Ianuarie 17, 2010 sergiu sunt. mecanicul tau. cilindrul este zgariat si in plus s-au depus urme de aluminiu de pe pistonul care s-a topit pe cilindru. oricum daca iti aduci aminte de prima oara cand ne-am intalnit ti-am spus sa bagi uleiul in amestec. nu e problema la aprilia, e problema la yamaha rd (250, 350, 400), la honda, la suzuki, la jawa chiar. uleiul in amestec e sfant. ai vazut cu ochii tai ca era uscat tot motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ALINU Postat Ianuarie 17, 2010 Share Postat Ianuarie 17, 2010 Din momentul in care ii pun kit...numai in benzina voi mai pune ulei,pompa va fi anulata...asta este am avut ghinion...i-am sfatuit pe altii sa nu aibe acelasi ghinion,vor sa inteleaga bine,nu iarasi bine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.