Mexicanu' Postat August 29, 2010 Share Postat August 29, 2010 cred ca asta era problema!!are cineva de vanzare asa ceva? Maine vin si eu acolo cu mobra , daca ai nevoie de ajutor suna-ma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin-rs Postat August 29, 2010 Share Postat August 29, 2010 cred ca asta era problema!!are cineva de vanzare asa ceva? De la rotite ,face un zgomot... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raulyto Postat August 30, 2010 Share Postat August 30, 2010 Eu la 11 000 am 165-170... posibil sa nai power valve tu! Power am 100% pt ca lam dat jos a fost rupta clapeta ce deschide poweru...sa rezolvat problema!atat tot ca la 11.000 nu se mai misca acu la turometru se opreste acolo! Â Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eriksson Postat August 30, 2010 Share Postat August 30, 2010 ma power valve -ul iti da putere si cam atat , adica nu ai cum sa ai 140kmh in 11k rpm fara pv si 170 cu pv ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UzZy4rs Postat August 31, 2010 Share Postat August 31, 2010 sall..de unde imi pot cumpara si eu niste angel eyes`uri pt rs ?! si cum se pot monta ?! multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei04pwr Postat Septembrie 1, 2010 Share Postat Septembrie 1, 2010 capac monopost pentru rs stie cineva unde gasesc,sau daca stiti pe cineva care face asa ceva!?!? pun si cateva poze,sa va faceti o idee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hemi Postat Septembrie 12, 2010 Share Postat Septembrie 12, 2010 (editat) ma power valve -ul iti da putere si cam atat , adica nu ai cum sa ai 140kmh in 11k rpm fara pv si 170 cu pv ... powervalve-ul doar deschide portul de evacuare...si ies liber gazele arse... nu iti da nici o putere el in sine.. Daca nu ai valva, si ai pusa o placuta in locul ei.. tot viteza aceea maxima o ai, doar ca ai mai multa putere in ture de mijloc, pentru ca nu mai trebuie sa deschida valva la 8000 ca sa fie libera evacuarea... fara valva e deschis portul non stop... Dezavantajul fara valva e ca merge un pic inecat in ture mici..si aici pierzi putin din putere. Asta e diferenta intre "cu valva si fara valva" Editat Septembrie 12, 2010 de hemi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ALINU Postat Septembrie 13, 2010 Share Postat Septembrie 13, 2010 capac monopost pentru rs stie cineva unde gasesc,sau daca stiti pe cineva care face asa ceva!?!?pun si cateva poze,sa va faceti o idee Ala nu e niciun capac , e facuta codita pe comanda asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Septembrie 13, 2010 Share Postat Septembrie 13, 2010 Am văzut pe rs-urile de 250cmc capac de monopost. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_RoxxY_ Postat Septembrie 15, 2010 Share Postat Septembrie 15, 2010 Am si eu o problema cu rs ul meu....cand franez si se opreste motocicleta se aude un carait foarte urat, la fel cand plec apoi de pe loc,la viteza foarte mica imi bate si simt la ghidon caraitul (nu stiu cum sa ma exprim mai bine). Este o problema comuna la toate sau doar la a mea? Bine,acum am probleme si cand schimb la neutru,cand sunt pe loc,nu vrea sa intre,trebuie sa o misc inainte sau in spate sa o ia...nu mereu imi face asa,dar aproape mereu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ALINU Postat Septembrie 16, 2010 Share Postat Septembrie 16, 2010 Am si eu o problema cu rs ul meu....cand franez si se opreste motocicleta se aude un carait foarte urat, la fel cand plec apoi de pe loc,la viteza foarte mica imi bate si simt la ghidon caraitul (nu stiu cum sa ma exprim mai bine).Este o problema comuna la toate sau doar la a mea? Bine,acum am probleme si cand schimb la neutru,cand sunt pe loc,nu vrea sa intre,trebuie sa o misc inainte sau in spate sa o ia...nu mereu imi face asa,dar aproape mereu Asta se intampla la toate rs , nu e o problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Septembrie 16, 2010 Share Postat Septembrie 16, 2010 Aprilia... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ALINU Postat Septembrie 16, 2010 Share Postat Septembrie 16, 2010 Aprilia... ) e o firma de motociclete Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Septembrie 16, 2010 Share Postat Septembrie 16, 2010 AceaÂşi problemă Âşi pe Cagiva. Îți bați familia până o scoți pe liber când stai pe loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ALINU Postat Septembrie 16, 2010 Share Postat Septembrie 16, 2010 AceaÂşi problemă Âşi pe Cagiva. Îți bați familia până o scoți pe liber când stai pe loc. Plm eu eram obisnuit si o scoteam pe liber din mers...deci nu aveam probleme decat la inceput cand nu o cunosteam pe aprilica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mexicanu' Postat Septembrie 16, 2010 Share Postat Septembrie 16, 2010 Am si eu o problema cu rs ul meu....cand franez si se opreste motocicleta se aude un carait foarte urat, la fel cand plec apoi de pe loc,la viteza foarte mica imi bate si simt la ghidon caraitul (nu stiu cum sa ma exprim mai bine).Este o problema comuna la toate sau doar la a mea? Bine,acum am probleme si cand schimb la neutru,cand sunt pe loc,nu vrea sa intre,trebuie sa o misc inainte sau in spate sa o ia...nu mereu imi face asa,dar aproape mereu Prima problema s-ar putea sa fie de la rotitele de plastic din cutie , am un prieten care le-a schimbat cutand pana sa le schimbe cand pleca trepida rau de tot. Iar legat de scos in neutru , a mea merge perfect , mai schimbati si voi uleiu in cutie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin-rs Postat Septembrie 16, 2010 Share Postat Septembrie 16, 2010 Prima problema s-ar putea sa fie de la rotitele de plastic din cutie , am un prieten care le-a schimbat cutand pana sa le schimbe cand pleca trepida rau de tot. Iar legat de scos in neutru , a mea merge perfect , mai schimbati si voi uleiu in cutie Exact,eu l-am schimbat la 4.000 km ,doar motul,imi merge perfect,nu am asemenea probleme,motul . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mexicanu' Postat Septembrie 16, 2010 Share Postat Septembrie 16, 2010 Exact,eu l-am schimbat la 4.000 km ,doar motul,imi merge perfect,nu am asemenea probleme,motul . Eu am vavoline 75w90 parca si merge perfect iese in neutru fara probleme . asa mi se bloca si mie inainte sa-l schimb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ALINU Postat Septembrie 16, 2010 Share Postat Septembrie 16, 2010 Aveam si eu uleiul schimbat motorex 75w90 , asa face daca stai ceva timp pe loc in viteza si vrei sa o scoti pe liber si nu eram singurul caruia i se intampla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mexicanu' Postat Septembrie 17, 2010 Share Postat Septembrie 17, 2010 Aveam si eu uleiul schimbat motorex 75w90 , asa face daca stai ceva timp pe loc in viteza si vrei sa o scoti pe liber si nu eram singurul caruia i se intampla. Ciudat la mine nu se intampla... o fi prea nouo a ta la mine o fi mai uzata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_RoxxY_ Postat Septembrie 17, 2010 Share Postat Septembrie 17, 2010 (editat) AceaÂşi problemă Âşi pe Cagiva. Îți bați familia până o scoți pe liber când stai pe loc. da....prind si eu un semafor si vreau sa stau relaxata....pana intra ea la neutru se face verde Mesaj completat Prima problema s-ar putea sa fie de la rotitele de plastic din cutie , am un prieten care le-a schimbat cutand pana sa le schimbe cand pleca trepida rau de tot. Iar legat de scos in neutru , a mea merge perfect , mai schimbati si voi uleiu in cutie am schimbat uleiul acum vreo 3 luni...tot valvoline dar nu mai stiu de care si a mers mai bine o perioada(tot facea probleme dara pana la urma intra) pana acum cateva zile cand nu mai vrea deloc sa intre Editat Septembrie 17, 2010 de _RoxxY_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mexicanu' Postat Septembrie 17, 2010 Share Postat Septembrie 17, 2010 da....prind si eu un semafor si vreau sa stau relaxata....pana intra ea la neutru se face verde Mesaj completat am schimbat uleiul acum vreo 3 luni...tot valvoline dar nu mai stiu de care si a mers mai bine o perioada(tot facea probleme dara pana la urma intra) pana acum cateva zile cand nu mai vrea deloc sa intre Pai trebuie 75W90 asta o data incerca sa o scoti din a 2-a , apasand foarte incet. Daca e blocata in 1-a incearca sa dai drumu usor la ambreiiaj si sa ridici in sus. bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Septembrie 18, 2010 Share Postat Septembrie 18, 2010 Ideal ar fi s-o scoți din viteză din mers. În mers iese Âşi fără ambreaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_RoxxY_ Postat Septembrie 18, 2010 Share Postat Septembrie 18, 2010 da..o sa incerc si asa sa vad daca merge multumesc pt sfaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mexicanu' Postat Septembrie 18, 2010 Share Postat Septembrie 18, 2010 da..o sa incerc si asa sa vad daca mergemultumesc pt sfaturi Auzi tu ai una negra cu rosu ? an 2003-2004 cred si tu esti bruneta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.