Sari la conținut

Grupul detinatorilor de Aprilia RS125


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

A gresit ducandu-se in reprezentanta aprilia din Braila la cici teparul care mi-a dat si mie teapa de 10 milioane...imi e teama ca pana acum povestea se cam repeta din ce mi-a zis pe mess..

 

Care e faza cu ala din Braila?.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am auzit ca daca cazi cu rs u...si se zgarie bine inteles...exista setu de autocolante specifice modelului respectiv pe care le poti cumpara...este adevarat ?

 

Sunt baieti care fac abtipilde,este un baiat mertan avea numele pe forum si sunt si altii care fac abtipilde.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am auzit ca daca cazi cu rs u...si se zgarie bine inteles...exista setu de autocolante specifice modelului respectiv pe care le poti cumpara...este adevarat ?

poti sa-i pui stickere. cunosc eu un baiat id stickeremoto din prahova. legat de united eu sunt multumit , am cumparat de la ei cablul de ambreiaj de care sunt f multumit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator ALINU
Care e faza cu ala din Braila?.

Deci eu prin primavara i-am platit 10 milioane pentru kit de lant , ulei cutie , garnituri motor si manopera la toate astea...la inceput ma tot amana cu cate o saptamana si dupa ce au trecut 2 luni m-am enervat si m-am dus sa vad cum staulucrurile si surpriza , motorul meu era in Comuna Tichilesti (unde cica au service performant da era o moara) in aceeasi stare in care i l-am dat si cu nimic comandat.Mi-am luat motorul acasa si i-am zis ca vreau piesele comandate sau banii inapoi , a zis ca o sa primesc piesele ma suna el...nu m-a sunat , eu cand il sunam nu-mi raspundea sau imi dadea sa vorbesc cu o sageata de-a lui...m-am dus la Braila iar si a sunat de fata cu mine la united sa ceara piesele respective , am zis ca manopera da-o dracu macar piesele le vreau si ramane sa ma sune el iar.Am plecat din localitate o perioada , nu am fost sunat si cand m-am intors si il sunam nu-mi raspundea ...si-a schimbat nr etc.Am lasat-o asa ca voi avea nevoie de el in curand pentru un deviz dar apoi o sa-i iau ceva proprietate personala de banii aia...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am citit toate posturile de la aprilia rs 125 si nu am prea mai nimic util cu cateva exceptii . am gasit pe net un F.A.Q. Aprilia rs125 in italiana si atases link-ul cu traducera in engleza e f folositor desi traducerea mai are ceva inadvertente.

 

http://translate.google.ro/translate?hl=ro...a454s.html%2311

 

si inca ceva in engleza f folositor cum sa iti reglezi carburatorul (asta implica si putina documentatie in prealabil) de unde rezulta clar ca un mecanic in atelier daca nu are un dyno tester

 

e cam imposibil de reglat il regleaza dupa ureche

 

JETTING

It is the responsibility of the owner to determine proper jetting!

These jetting specifications are designed as a rule of thumb. They are in no

way absolute. Variations in air density, specifi c gravity of fuel, altitude and

other engine modifi cations play a large part in jetting. Newly built engines

need rich jetting during break-in. Do not jet for power until an engine is

broken-in. Plug reading may not work. Revving the engine while it’s sitting

in the garage doesn’t work. Other than Dyno testing, the steps below is the

simplest way you can jet your engine.

1. Find a gentle slope that you can ride in 2nd or 3rd gear. Look for something

that will put a reasonable load on the engine. This will be your “dyno”.

2. A basic outline of which jet is active at a particular throttle setting:

Pilot Jet = 0 to 1/4 throttle. Needle = 1/4 to 3/4 throttle. Main Jet = 3/4 to

Full Throttle.

● Changing the Main Jet size won’t affect how your engine idles or runs at

1/4 throttle.

● Engine RPM isn’t what determines which jet is active - throttle position

does.

3. Make the recommended jetting changes. Always start rich and work

leaner.

4. Start and warm up the engine, then ride your ‘dyno hill’. Any point where

you feel the engine stumble or hesitate indicates a tuning problem. Note

the throttle position and modify the corresponding jet (1/4 to 1/2 throttle =

needle. 3/4 throttle or more = main jet).

5. Only change jetting by 1 step at a time, and 1 circuit at a time (don’t

change needle and main at the same time). Re-check after every change.

6. Once the engine runs smoothly throughout, you’re jetted!

If you ever notice an abrupt loss of power, or engine

sounds change, shut it down.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut!imi trebuie si mie un kit de lant ptr un rs 125..si rulmentii de la roata din spate!stie careva pe cineva:..?

Mesaj completat

stie cineva daca rulmentii de la roata din spate sunt la fel?cel din dreapta la fel ca cel din stanga? unu din ei are codu 6204 RS....pe net nu am gasit decat 6204 2RS..e vreo problema?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to Grupul detinatorilor de Aprilia RS125

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...