-UFO- Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 Am vazut in alte posturi ca ai contactul de engine run/off oxidat... ca si mine de altfel... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladdygo Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 am avut si eu o problema asemanatoare cu a ta adica pornea bine dimineata mergeam cat mergeam si se oprea chiar si in mers . dadeam cheie nimic ticaia releul ala de porniresa sau ce ticaia acolo dar demarorul nu invartea deloc bateria era moarta . o impingem putin si cu a 2 a o lua repede .am verificat toata instalatia toate contactele date jos curatate si spreyate m-am chinuit asa cred ca 1 luna .mergem in service verificam cum incarca cu far fara far la relanti turata neturata ca la un moment dat am ziss ca imi bag picioarele in ea (norok ca aveam garantie )am facut urmatorul lucru : cum a mai spus si cineva mai sus pui pe bornele de la baterie un aparat de masurat si incepi sa mergi in momentul in care releul se incalzeste si cu caldura care o da motorul releul nu mai incarca si mergi pe baterie...... pana cand se opreste dupa care e posibil sa incarce iar dar dupa ce o pornesti impinsa ca trebuie sa faci tu acum --- imprumuta un releu de la altcineva fa un 50 km si vezi diferenta si apropo daca asta e buba trebuie sa ii schimbi locul eu asa am facut Si eu cred la fel. Mi-e greu de crezut ca exista contacte proaste la honda (fireste daca cineva nu si-a bagat labele p'acolo). Am vazut cum sunt mufate toate firele, si ma indoiesc. Cred ca e releul. Ce mai poate fi este CDI-ul, caz in care = f naspa. Daca releul nu fct bine si nu gasesti altul, ii poti pune un cooler. Din pacate maine plec, insa duminica o sa-ti spun exact tipul releului de la mine (care e ducati). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
duku Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 Si eu cred la fel.Mi-e greu de crezut ca exista contacte proaste la honda (fireste daca cineva nu si-a bagat labele p'acolo). Am vazut cum sunt mufate toate firele, si ma indoiesc. Cred ca e releul. Ce mai poate fi este CDI-ul, caz in care = f naspa. Daca releul nu fct bine si nu gasesti altul, ii poti pune un cooler. Din pacate maine plec, insa duminica o sa-ti spun exact tipul releului de la mine (care e ducati). da si eu tot ducati am pus daca nu ma insel in jur de 200 lei important e sa se potriveasca la mufa care o ai ca sa nu faci modificari Mesaj completat Bateria mea dupa ce am pornit motorul impins, a mers ok, si seara masoara la fel, adica e incarcata. Deci sigur nu e de la baterie. La concluzia cu scurtul am ajuns majoritatea. O sa pun pe cineva sa imi verifice firele, sa masoare sa vada exact daca aici e problema. Pai nu am de gand sa mai merg cu ea pana nu rezolv problema pentru ca nu vreau sa am probleme cu CDI-ul sau vreun releu apoi. Da am sa va spun exact ce si cum am rezolvat. Pana acum concluziile sunt neclare: - ori e bateria (desi eu sincer ma indoiesc) - vreun scurt, contact imperfect - ventilatorul/lichid de racire care nu isi mai fac datoria cum trebuie si imi omoara bateria. Mesaj completat E o idee buna ce zici tu. Da ideea cu un releu de imprumut a mai avut-o cineva si e o varianta. Dar acum, poate par blonda, unde naiba e releul ala ca habar nu am. Sorry ca intreb iar dar nu reusesc sa mai dau de manualul pus de Vali pentru Hornet, il are cineva? Linkul... nu cred ca in bucuresti nu gasesti un coleg cu un hornet doar sunteti atatia si puteti face schimb si mergeti impreuna sa vezi daca la el face la fel (in cazul asta stii ca elimini o varianta ) noi in iasi suntem putini cu horneturi Mesaj completat releul e montat sub rezervor, pe cadru, e prins cu 2 suruburi de cadru uite cum e cel mic din poza care am sa o atasezz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 releul e montat sub rezervor, pe cadru, e prins cu 2 suruburi de cadru uite cum e cel mic din poza care am sa o atasezz O fuck...unde e situat...te cred si eu ca se incinge ca naiba... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 Porneste motocicleta, aprinde farul si tureazo daca nu se schimba intensitatea farului ralanti fata de ture inseamna ca e dus releul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GEORGIAN Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 O fuck...unde e situat...te cred si eu ca se incinge ca naiba... e montat pe parte din dreapta fata si daca te uiti atent pe sub rezervor se observa acest releu, dubioasa chestia care ti se intimpla Mesaj completat Porneste motocicleta, aprinde farul si tureazo daca nu se schimba intensitatea farului ralanti fata de ture inseamna ca e dus releul. nu neaparat daca e la relanti este mai scazuta lumina si daca o turezi devine mai puternica la majoritatea motocicletelor, am observat chestia asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
one_kid Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 e montat pe parte din dreapta fata si daca te uiti atent pe sub rezervor se observa acest releu, dubioasa chestia care ti se intimpla Mesaj completat nu neaparat daca e la relanti este mai scazuta lumina si daca o turezi devine mai puternica la majoritatea motocicletelor, am observat chestia asta Si eu am observat ceva de genul asta... @ravenitza: Sorry for this bug! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator george05 Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 (editat) Am vazut in alte posturi ca ai contactul de engine run/off oxidat... ca si mine de altfel... o idee pe care nu am fost atent sa o surprind.....si eu am avut baiuri cu contactul on/off...cineva isi bagase ghearele acolo(cum spune vladdygo) si facea un cacao de contact.pornea cand si cum,am patit-o si la drum lung la intrunirea de la Avrig(rookie22 stie ca el m-am impins in fata supermarketului cu casca in cap ).si cand facea cat un contact aiurea se oprea in mers si pana nu avea ea chef nici cu slujbe nu pornea si poc.....dar l-am schimbat apoi si de atunci no problems......@ravenitza:sa dea Domnu` sa fie probleme de contactie imperfecte si/sau baterie...ca de e CDI e mai nasol,dar te pot ajuta eu cu unul la pret decent(sper din suflet sa nu fie cazul) Editat Martie 26, 2010 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_ct Postat Martie 27, 2010 Share Postat Martie 27, 2010 uite niste poze ale inst electrice din manualul Haynes am incercat sa le scanez dar nu se vad bine, asa ca le-am facut poze http://dl.transfer.ro/transfer_ro-27mar-1158609b6694.zip la mine cand uit butonul de rosu apasat si vreau sa pornesc se stinge farul, asa iti dai seama imediat daca e de acolo problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GEORGIAN Postat Martie 27, 2010 Share Postat Martie 27, 2010 o idee pe care nu am fost atent sa o surprind.....si eu am avut baiuri cu contactul on/off...cineva isi bagase ghearele acolo(cum spune vladdygo) si facea un cacao de contact.pornea cand si cum,am patit-o si la drum lung la intrunirea de la Avrig(rookie22 stie ca el m-am impins in fata supermarketului cu casca in cap ).si cand facea cat un contact aiurea se oprea in mers si pana nu avea ea chef nici cu slujbe nu pornea si poc.....dar l-am schimbat apoi si de atunci no problems......@ravenitza:sa dea Domnu` sa fie probleme de contactie imperfecte si/sau baterie...ca de e CDI e mai nasol,dar te pot ajuta eu cu unul la pret decent(sper din suflet sa nu fie cazul) La mine butonul on/off este anulat banuiesc ca e pe direct opresc din cheie asa am luato , el este la locul lui dar se misca in gol , poate sa incerce s-al puna pe direct sa vada daca ii mai face? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lgxmedia Postat Martie 27, 2010 Share Postat Martie 27, 2010 Eu nu inteleg ce e cu boala asta cu butonul rosu on/off... ala e pt cazuri de urgenta, gen pici si tre sa opresti rapid motorul, nicidecum nu e pus acolo ca sa il tot belesti non stop... daca v-ar mai pune 5 butoane de on/off, le-ati comuta pe toate? ... Aveti contactul de la cheie, asta e gandit ca on/off plus demaror... ce treaba aveti cu butonul ala rosu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
one_kid Postat Martie 27, 2010 Share Postat Martie 27, 2010 Hey, everybody! Cred ca stiti deja ca is incepator (de altfel, scrie mare in stanga ) si de aceea mi-am zis ca tre' sa manevrez motorul otzara. In ideea asta, am o intrebare: Ati facut vreodata exercitii de tip poligon (opturi, jaloane, intoarceri in "U", etc), evident la viteze mici, cu motoarele voastre? si o nelamurire: este riscant sa se faca, de exemplu, intoarceri in "U", intr-un spatiu, sa zicem, de doua locuri de parcare? Am facut jaloane si ies OK, o sa urmeze opturile imediat ce ma lamuresc ca nu este riscanta treaba de mai sus  Multam ( inca o data) ! P.S. Cred ca am la beri de dat...  Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Martie 27, 2010 Share Postat Martie 27, 2010 Hey, everybody!Cred ca stiti deja ca is incepator (de altfel, scrie mare in stanga ) si de aceea mi-am zis ca tre' sa manevrez motorul otzara. In ideea asta, am o intrebare: Ati facut vreodata exercitii de tip poligon (opturi, jaloane, intoarceri in "U", etc), evident la viteze mici, cu motoarele voastre? si o nelamurire: este riscant sa se faca, de exemplu, intoarceri in "U", intr-un spatiu, sa zicem, de doua locuri de parcare? Am facut jaloane si ies OK, o sa urmeze opturile imediat ce ma lamuresc ca nu este riscanta treaba de mai sus Multam ( inca o data) ! P.S. Cred ca am la beri de dat... Tu erai azi pe viespea albastra pe Eliberarii??? Ati facut vreodata exercitii de tip poligon (opturi, jaloane, intoarceri in "U", etc), evident la viteze mici, cu motoarele voastre? Nu intentionat.... este riscant sa se faca, de exemplu, intoarceri in "U", intr-un spatiu, sa zicem, de doua locuri de parcare? Nu. Cred ca am la beri de dat... Toti avem de dat / luat ... noi sa fim sanatosi si le putem da sau bea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
one_kid Postat Martie 27, 2010 Share Postat Martie 27, 2010 Tu erai azi pe viespea albastra pe Eliberarii??? ... Nu... Multam de raspunsuri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Grigu Postat Martie 27, 2010 Share Postat Martie 27, 2010 special question: are cineva cheia pt demontarea volantei ( din alternator - pagina 194 din manualul honda_cb_600f_workshop_service_manual.pdf ) ? dau jde beri... multam anticipat p.s atasez poza animalului in cauza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Grigu Postat Martie 27, 2010 Share Postat Martie 27, 2010 special question: are cineva cheia pt demontarea volantei ( din alternator - pagina 194 din manualul honda_cb_600f_workshop_service_manual.pdf ) ? dau jde beri... multam anticipat p.s atasez poza animalului in cauza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catamenia Postat Martie 27, 2010 Share Postat Martie 27, 2010 Salut, Si eu am avut aceeasi problema. De imi murea bateria, can imi era lumea mai draga. La cateva servic-uri, nu spui care, mi-au zis de releu. Ok, am cumparat releu. Nimic. Merg la alt electrician: “releul nu este bun, e defect.” Nervi, draci. Ma duc la Honda la service. E posibil sa fie releul dus, dar in mod cateoric alternatorul e si mai dus, nu baga curent. Cumpar alternator – de la un tip de treaba de aici de pe forum – il pun, nimic. La fel. Aceeasi problema. Zic na, o avea ala dreptate, o fi releul ala busit. Merg la un alt service, recoamndat de amici, cumpar releu, fac probe la el. Nimic, Facea la fel. Ii zic tipului ca eu las motorul la el pana imi rezolva problema. Releu schimbat (2 chiar), alternator la fel, baterii aveam deja 3. Las motorul acolo, si dupa 3 zile de verificari, aveam doua fire, care plecau din alternator spre releu, care se atingeau intre ele. Nu stiu cum au reusit, dar s-a intamplat. Problema rezolvata, cu bani putini (undeva la 40 de euro). Ideea e ca trebuie verificata intai de toate instalatia (fire, contacte etc.) si un electrician bun asta ti-ar recomanda. Sa nu patesti ca mine sa cheltui sute de euro pe anumite piese care nu aveau nimic. Bafta, John O fuck...unde e situat...te cred si eu ca se incinge ca naiba... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Martie 27, 2010 Share Postat Martie 27, 2010 Salut, Si eu am avut aceeasi problema. De imi murea bateria, can imi era lumea mai draga. La cateva servic-uri, nu spui care, mi-au zis de releu. Ok, am cumparat releu. Nimic. Merg la alt electrician: “releul nu este bun, e defect.” Nervi, draci. Ma duc la Honda la service. E posibil sa fie releul dus, dar in mod cateoric alternatorul e si mai dus, nu baga curent. Cumpar alternator – de la un tip de treaba de aici de pe forum – il pun, nimic. La fel. Aceeasi problema. Zic na, o avea ala dreptate, o fi releul ala busit. Merg la un alt service, recoamndat de amici, cumpar releu, fac probe la el. Nimic, Facea la fel. Ii zic tipului ca eu las motorul la el pana imi rezolva problema. Releu schimbat (2 chiar), alternator la fel, baterii aveam deja 3. Las motorul acolo, si dupa 3 zile de verificari, aveam doua fire, care plecau din alternator spre releu, care se atingeau intre ele. Nu stiu cum au reusit, dar s-a intamplat. Problema rezolvata, cu bani putini (undeva la 40 de euro). Ideea e ca trebuie verificata intai de toate instalatia (fire, contacte etc.) si un electrician bun asta ti-ar recomanda. Sa nu patesti ca mine sa cheltui sute de euro pe anumite piese care nu aveau nimic. Bafta, John Pai asta urmeaza sa fac: - sa iau un releu de la un amic, sa testez daca mai face la fel - sa verific toata instalatia... Merci de sfat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Dreamaster Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 Hello everybody, de curand am si eu Hornet si vreau sa va intreb daca merita sa ii pun (nu stiu cum e termenul tehnic) plexiglass-ul acela care dirijeaza aerul, inalt cam 20 cm deasupra ceasurilor, se simte diferenta sau,,,? sincer mi se pare cam batranesc si nu l-as pune decat daca intr-adevar se simte mai putin forta vantului la viteze mai mari multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 Hello everybody,de curand am si eu Hornet si vreau sa va intreb daca merita sa ii pun (nu stiu cum e termenul tehnic) plexiglass-ul acela care dirijeaza aerul, inalt cam 20 cm deasupra ceasurilor, se simte diferenta sau,,,? sincer mi se pare cam batranesc si nu l-as pune decat daca intr-adevar se simte mai putin forta vantului la viteze mai mari multumesc Se merita la peste 120 km/ora. Am eu un parbriz touring pentru mobra ta - daca esti interesat - il dau la bani decenti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator george05 Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 special question: are cineva cheia pt demontarea volantei ( din alternator - pagina 194 din manualul honda_cb_600f_workshop_service_manual.pdf ) ? dau jde beri...multam anticipat p.s atasez poza animalului in cauza daca vii pana la baia mare are mecanicul meu una..dau eu berile daca ajungi aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
duku Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 si eu zic ca se merita la viteza mai mari e chiar ok cu el sau daca iti bate vantul din fata esti usor mai protejat acum depinde si de gusturi uite iti atasez o poza cu ce am pus eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Dreamaster Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 si eu zic ca se merita la viteza mai mari e chiar ok cu el sau daca iti bate vantul din fata esti usor mai protejat acum depinde si de gusturi uite iti atasez o poza cu ce am pus eu Exact asa e si al meu, doar mai transparent, am sa-l pun atunci Va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Grigu Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 daca vii pana la baia mare are mecanicul meu una..dau eu berile daca ajungi aici pana mea, daca mergea motorul era o varianta dar sa vin cu el pe remorca alta varianta? presa. flywheholder, ceva ? care v-ati mai schimbat volanta cum ati reusit ? ar fi o varianta ( ca tot am doua bobine ) sa risc sa merg cu una asa pana se arde ( daca volanta e chiar si juma' de mm descentrata ori cu protuberante spre bobina inteleg ca arde bobina - corect ? ) sfaturi pls Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator george05 Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 si eu zic ca se merita la viteza mai mari e chiar ok cu el sau daca iti bate vantul din fata esti usor mai protejat acum depinde si de gusturi uite iti atasez o poza cu ce am pus eu si mai e si varianta inaltimii celui care conduce.....adica fara "parbriz" iei vantul in piept,cu parbriz exista sansa sa il iei direct in casca,lucru nu tocmai placut.am avut si eu pe motorul dinainte parbriz(tot naked era mobra) si mai mult ma incurca decat sa ma ajute Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.