Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

Scuzati conserva, era sa mi se strice aparatul cand am facut poza...nush ce cauta intrusul la o intalnire de moto :P

:) ce era sa fac mai daca am doar conserva din dotare functionala ...da lasa ca vin eu joi ( sper ) cu Blonda :lol:

Mesaj completat

VA DORESC UN PASTE FERICIT ALATURI DE CEI DRAGI SI DE VIESPI ! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

In sfarsit am reusit sa ies ieri la o plimbare mai lunga; prima pe anul acesta. Vreme superba, mi-am luat nevasta, am lasat pregatirile de Pasti pe mai tarziu si am zbughit-o. Frumusel traseul dar cam prea rural Ploiesti -Campina -Brebu - peste dealuri - Alunis - Padurea Cazacului - un mic ocolis - Valenii de Munte- Drajna -apoi spre casa; Ploiesti. Starea drumului a fost acceptabila, din nefericire cam putini motociclisti. D'abia astept sa organizam o tura pe Cheia sau Siriu sau amandoua!!!!

Paste fericit tuturor si sa ne auzim cu bine! Asfalt uscat si fara gropi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am luat azi un cui in roata spate pe lateral. Am pus dop la o vulcanizare, insa sunt cu inima stransa, Aveti idee daca pot sa merg macar un timp asa ? Parca nu as schimba cauciucul luna asta.

 

Va doresc sarbatori fericite si multa sanatate !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am luat azi un cui in roata spate pe lateral. Am pus dop la o vulcanizare, insa sunt cu inima stransa, Aveti idee daca pot sa merg macar un timp asa ? Parca nu as schimba cauciucul luna asta.

 

Va doresc sarbatori fericite si multa sanatate !

stai chill man eu am mers o vara cu dop si stil forja nu cuminte si n-am avut probleme. si era pe calea de rulare adica mai periculos decat pe lateral.

paste fericit to all

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am luat azi un cui in roata spate pe lateral. Am pus dop la o vulcanizare, insa sunt cu inima stransa, Aveti idee daca pot sa merg macar un timp asa ? Parca nu as schimba cauciucul luna asta.

 

Va doresc sarbatori fericite si multa sanatate !

Stai linistit, aceeasi chestie am patit si eu...cui in roata spate. L-am scos, mi-a facut un prieten pana, cu un chit de pana de pe Louis.de si e perfect. A stat peste iarna si a pierdut doar putin din presiune, in 3 luni. Acum din cand in cand mai verific presiunea, dar sincer nu scapa. :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai linistit, aceeasi chestie am patit si eu...cui in roata spate. L-am scos, mi-a facut un prieten pana, cu un chit de pana de pe Louis.de si e perfect. A stat peste iarna si a pierdut doar putin din presiune, in 3 luni. Acum din cand in cand mai verific presiunea, dar sincer nu scapa. :lol:

 

Multumesc Elena

Eu am amanat sa achizitionez acel kit, deoarece am crezut ca nu voi avea nevoie de el prea curand :)

Imi voi lua si eu un manometru pt siguranta.

Partea "haioasa" e ca nu intelegeam de ce se aude un tacanit in timpul mersului. Am crezut ca am o curelusa desprinsa si atinge de roata. Cuiul imi lovea in protectia de lant :). Asa e cu incepatorii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

 

Caut si eu piesa marcata cu rosu din atasament. Imi poate spune cineva unde se poate gasi si la ce pret.

 

Mersi.

 

post-5808-1270300472_thumb.jpg

suport stanga scarita pasager. la dezmembrari daca vrei sh sau pe bikeshop ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:) Ma bucur!

 

 

Mai sa dea naiba, atat de usor s-a fisurat?! :lol:

 

sau s-a facut prinderea gresit si toata tensiunea a ramas in suport...si apoi poc..... :)

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

întrebare:

§1) ce-i aia, prindere gresita?

§2) ce-i aia, prindere corecta?

 

raspuns:

§1) face poc

§2) merge bine, merci

 

deci, daca prinzi chinga de scarita, în niciun caz nu se va tensiona în diagonala (vezi §1) si asta-i cam greu

sau prinzi de altceva ... dar ce?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

întrebare:

§1) ce-i aia, prindere gresita?

§2) ce-i aia, prindere corecta?

 

raspuns:

§1) face poc

§2) merge bine, merci

 

deci, daca prinzi chinga de scarita, în niciun caz nu se va tensiona în diagonala (vezi §1) si asta-i cam greu

sau prinzi de altceva ... dar ce?

 

:laugh: ...iarta-mi ignoranta...atunci cam cum a fisurat daca nu ti-e cu suparare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu-i ignoranta si nici suparare

povestea-nceput prin România si anume pe hârtoape

cum se prinde de fata, stie toata lumea si nu-i mare lucrare: se-nfunda furca, se pun chingile si gata

la mobrele ce au scaritele ptr. pasager prinde de "codita", nu-i mare problema - chinga se prinde-n orice pozitie

fata, spate, diagonala etc. (vorbim de directia de prindere a chingilor)

la viespe-i o mica problema:

scaritele-s "în consola" si de aici apare problema cu tensionarea-n diagonala

poa' sa mearga dar, poa-sa cedeze nervos (ca la mine)

 

din experienta mea, ideal ar fi de am avea un dispozitiv de prins numa roata de spate de remorca si anume în portiunea de jos, ca o brida peste si prin janta

 

foarte important este ca fata sa fie prinsa foarte bine si sa nu joace

spatele (codita) poate sa se miste pîn'la loc comanda dar, nu roata

asta nu trebe sa sara

 

sper ca m-am facut înteles :-)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu-i ignoranta si nici suparare

povestea-nceput prin România si anume pe hârtoape

cum se prinde de fata, stie toata lumea si nu-i mare lucrare: se-nfunda furca, se pun chingile si gata

la mobrele ce au scaritele ptr. pasager prinde de "codita", nu-i mare problema - chinga se prinde-n orice pozitie

fata, spate, diagonala etc. (vorbim de directia de prindere a chingilor)

la viespe-i o mica problema:

scaritele-s "în consola" si de aici apare problema cu tensionarea-n diagonala

poa' sa mearga dar, poa-sa cedeze nervos (ca la mine)

 

din experienta mea, ideal ar fi de am avea un dispozitiv de prins numa roata de spate de remorca si anume în portiunea de jos, ca o brida peste si prin janta

 

foarte important este ca fata sa fie prinsa foarte bine si sa nu joace

spatele (codita) poate sa se miste pîn'la loc comanda dar, nu roata

asta nu trebe sa sara

 

sper ca m-am facut înteles :-)

 

 

intrebam cum s-a rupt....ca eu am adus-o vreo 300km pe platforma,prinsa frumos cu roata fata in suport(platforma moto),comprimata furca,trasa funia....fata securizata :laugh: ...iar spatele a fost prins individual de o parte si de alta cu cate o funie,peste scarite...dupa care o alta funie peste bascula....si nu a nici miscat nu s-au nici fisurat.de aia am zis intial ca s-a facut gresit prinderea si s-a bagat tensiune intr-un singur punct.oricum pt mine a fost ultima data cand am dus moto pe platforma in romania,fiecare groapa imi dadea impresia ca o sa arunce motoru` jos de pe platforma

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da George, daca prinzi cumva numa de bascula este ideal ... dar cum ca-i prea-n scurt?!

 

eu am mers ceva mai multi Km ... si m-a costat o suta (!)

Mesaj completat

am gas't ceva interesant

Editat de RO-shu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...