Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

Vizitator george05
întrebare:

§1) ce-i aia, prindere gresita?

§2) ce-i aia, prindere corecta?

 

raspuns:

§1) face poc

§2) merge bine, merci

 

deci, daca prinzi chinga de scarita, în niciun caz nu se va tensiona în diagonala (vezi §1) si asta-i cam greu

sau prinzi de altceva ... dar ce?

 

:laugh: ...iarta-mi ignoranta...atunci cam cum a fisurat daca nu ti-e cu suparare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

nu-i ignoranta si nici suparare

povestea-nceput prin România si anume pe hârtoape

cum se prinde de fata, stie toata lumea si nu-i mare lucrare: se-nfunda furca, se pun chingile si gata

la mobrele ce au scaritele ptr. pasager prinde de "codita", nu-i mare problema - chinga se prinde-n orice pozitie

fata, spate, diagonala etc. (vorbim de directia de prindere a chingilor)

la viespe-i o mica problema:

scaritele-s "în consola" si de aici apare problema cu tensionarea-n diagonala

poa' sa mearga dar, poa-sa cedeze nervos (ca la mine)

 

din experienta mea, ideal ar fi de am avea un dispozitiv de prins numa roata de spate de remorca si anume în portiunea de jos, ca o brida peste si prin janta

 

foarte important este ca fata sa fie prinsa foarte bine si sa nu joace

spatele (codita) poate sa se miste pîn'la loc comanda dar, nu roata

asta nu trebe sa sara

 

sper ca m-am facut înteles :-)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator george05
nu-i ignoranta si nici suparare

povestea-nceput prin România si anume pe hârtoape

cum se prinde de fata, stie toata lumea si nu-i mare lucrare: se-nfunda furca, se pun chingile si gata

la mobrele ce au scaritele ptr. pasager prinde de "codita", nu-i mare problema - chinga se prinde-n orice pozitie

fata, spate, diagonala etc. (vorbim de directia de prindere a chingilor)

la viespe-i o mica problema:

scaritele-s "în consola" si de aici apare problema cu tensionarea-n diagonala

poa' sa mearga dar, poa-sa cedeze nervos (ca la mine)

 

din experienta mea, ideal ar fi de am avea un dispozitiv de prins numa roata de spate de remorca si anume în portiunea de jos, ca o brida peste si prin janta

 

foarte important este ca fata sa fie prinsa foarte bine si sa nu joace

spatele (codita) poate sa se miste pîn'la loc comanda dar, nu roata

asta nu trebe sa sara

 

sper ca m-am facut înteles :-)

 

 

intrebam cum s-a rupt....ca eu am adus-o vreo 300km pe platforma,prinsa frumos cu roata fata in suport(platforma moto),comprimata furca,trasa funia....fata securizata :laugh: ...iar spatele a fost prins individual de o parte si de alta cu cate o funie,peste scarite...dupa care o alta funie peste bascula....si nu a nici miscat nu s-au nici fisurat.de aia am zis intial ca s-a facut gresit prinderea si s-a bagat tensiune intr-un singur punct.oricum pt mine a fost ultima data cand am dus moto pe platforma in romania,fiecare groapa imi dadea impresia ca o sa arunce motoru` jos de pe platforma

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da George, daca prinzi cumva numa de bascula este ideal ... dar cum ca-i prea-n scurt?!

 

eu am mers ceva mai multi Km ... si m-a costat o suta (!)

Mesaj completat

am gas't ceva interesant

Editat de RO-shu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hristos a inviat!

 

Macar atata va pot da (deocamdata) in schimbul ajutorului dat: o urare de

 

Paste fericit!

 

 

In curand, o sa ne si vedem la fata :laugh:  si o sa dau berile :) (macar simbolistic), eventual ciocnit un ou...

 

 

 

 

One kid 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-48350-1270454542_thumb.jpgSalut stiu ca pe aici sunt hornetisti care au crash pads (sliders) de la T-REX am si eu o intrebare ... sunt oare la fel cele pu Hornetu din 2006 cu cele din 2003 Pc36,fiindca pe ebay vad ca sunt doar pentru Hornet 2004-2006 ? Multumesc mult de ajutor.

Mesaj completat

Becurile de far la Hornetul nou ce tip sunt? H cat? Merci

la pc36 2003 H11 sunt cam scumpe.

Editat de ebdesign
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator george05
post-48350-1270454542_thumb.jpgSalut stiu ca pe aici sunt hornetisti care au crash pads (sliders) de la T-REX am si eu o intrebare ... sunt oare la fel cele pu Hornetu din 2006 cu cele din 2003 Pc36,fiindca pe ebay vad ca sunt doar pentru Hornet 2004-2006 ? Multumesc mult de ajutor.

Mesaj completat

se potrivesc astea de 2003-2006.exact asa am luat si eu de hornet 2006,eu am 2000.deci,cumpara linistit :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum cateva saptamani am mi s-a rupt cablul de acceleratie in mers. M-am orientat catre cel mai apropiat service, "la Trancanici" pe Energeticienilor, acolo unde mi-au pus un cablu de acceleratie nou, dar nu de Honda. Baiatul de acolo mi-a recomandat sa imi fac comanda de unul original Honda cat mai curand, pentru ca ala pe care mi l-a pus nu o sa ma tine toata vara.

 

Intrebarea mea este: de unde as putea sa imi cumpar un cablu de acceleratie Honda? Aveti idee si cat costa?

 

Multumiri!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor!

Dupa ce am calarit ultimele 3 sezoane un Hornet 900 (2002), de o luna am schimbat motocicleta. Acum am un Hornet 600 (2002).

Nu intentionam sa-l schimb, nu l-am bagat la vanzare, am facut cu el 27 mii km fara nicio problema. Insa un prieten, care cumparase hornetul de 600 de la mine, m-a tot batut la cap sa i-l dau, el fiind ceva mai inalt de statura, statea mai bine pe cel de 900.

Primul lucru pe care l-am facut a fost sa-i pun un ghidon mai lat (LSL), tot din otel. Pe cel de 900 pusesem unul de aluminiu (Valter moto) si am vazut avantajele si dezavantajele aluminiu vs otel (aluminiul transmite vibratii). Pe cel de otel poti pune atat contragreutatile din cel original, cat si capetele de ghidon, care sunt mai solide decat orice solutie aftermarket.

Am 500 de km cu cel mic si e ca si cum m-as fi intalnit cu un vechi prieten. Imi lipseste cuplul celui mare insa ma bucur de manevrabilitatea celui mic.

Sa ne vedm sanatosi pe sosele.

Aaa, dar uitasem de ce intrasem pe forum. Motorul asta, desi e fabricat in 2002, este un model PC 36. Cum vine asta?

Editat de partizan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor!

Dupa ce am calarit ultimele 3 sezoane un Hornet 900 (2002), de o luna am schimbat motocicleta. Acum am un Hornet 600 (2002).

Nu intentionam sa-l schimb, nu l-am bagat la vanzare, am facut cu el 27 mii km fara nicio problema. Insa un prieten, care cumparase hornetul de 600 de la mine, m-a tot batut la cap sa i-l dau, el fiind ceva mai inalt de statura, statea mai bine pe cel de 900.

Primul lucru pe care l-am facut a fost sa-i pun un ghidon mai lat (LSL), tot din otel. Pe cel de 900 pusesem unul de aluminiu (Valter moto) si am vazut avantajele si dezavantajele aluminiu vs otel (aluminiul transmite vibratii). Pe cel de otel poti pune atat contragreutatile din cel original, cat si capetele de ghidon, care sunt mai solide decat orice solutie aftermarket.

Am 500 de km cu cel mic si e ca si cum m-as fi intalnit cu un vechi prieten. Imi lipseste cuplul celui mare insa ma bucur de manevrabilitatea celui mic.

Sa ne vedm sanatosi pe sosele.

Aaa, dar uitasem de ce intrasem pe forum. Motorul asta, desi e fabricat in 2002, este un model PC 36. Cum vine asta?

 

Partizane! Multe salutari din Bucuresti ! Long time no seen!

Mesaj completat

@model PC36: este PC36 varianta modelului sau tipul motorului? (vezi in talon)

 

Spre expl la al meu (pecare-l cunosti f bine) modelul este PC36 iar motorul e PC25.

Editat de vladdygo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator george05
Salutare tuturor!

Dupa ce am calarit ultimele 3 sezoane un Hornet 900 (2002), de o luna am schimbat motocicleta. Acum am un Hornet 600 (2002).

Nu intentionam sa-l schimb, nu l-am bagat la vanzare, am facut cu el 27 mii km fara nicio problema. Insa un prieten, care cumparase hornetul de 600 de la mine, m-a tot batut la cap sa i-l dau, el fiind ceva mai inalt de statura, statea mai bine pe cel de 900.

Primul lucru pe care l-am facut a fost sa-i pun un ghidon mai lat (LSL), tot din otel. Pe cel de 900 pusesem unul de aluminiu (Valter moto) si am vazut avantajele si dezavantajele aluminiu vs otel (aluminiul transmite vibratii). Pe cel de otel poti pune atat contragreutatile din cel original, cat si capetele de ghidon, care sunt mai solide decat orice solutie aftermarket.

Am 500 de km cu cel mic si e ca si cum m-as fi intalnit cu un vechi prieten. Imi lipseste cuplul celui mare insa ma bucur de manevrabilitatea celui mic.

Sa ne vedm sanatosi pe sosele.

Aaa, dar uitasem de ce intrasem pe forum. Motorul asta, desi e fabricat in 2002, este un model PC 36. Cum vine asta?

 

welcome back :laugh: .....anul trecut pe sfarsit era sa fac trecerea,cel mic de 600 era aproape vandut....cel care mi-a adus mie motorul avea unul de 900 si am mers la un test mic prin oras.si atunci am zis ca nu e de mine:manevrabilitate mult mai slaba,greutate prea mare...singurul lucru de care am fost incantat a fost mega cuplul ala de vapor(fata de cel mic).inca odata,bine ai revenit printre cei mici :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe unde ati bazait de paste? Eu am incalecat cu un prieten pe motoare si am luato spre Galati pe faleza.

si cateva pozici :laugh:

Vai cum poate sa arate viespea ta..impecabila , felicitari..sa ai grija de ea si sa te plimbe sanatos :D

Eu de paste am bazait pe la tara , undeva pe langa Buzau..singur , pun si eu cateva poze :)

 

post-52064-1270579109_thumb.jpgpost-52064-1270579293_thumb.jpgpost-52064-1270579318_thumb.jpgpost-52064-1270579327_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vai cum poate sa arate viespea ta..impecabila , felicitari..sa ai grija de ea si sa te plimbe sanatos :)

Eu de paste am bazait pe la tara , undeva pe langa Buzau..singur , pun si eu cateva poze :laugh:

Mda, frumoase poze mai copii :) Daca aveam si eu liber de Paste...

Eu credeam ca eu ma plimb singura mult, dar vad ca tu ma depasesti atatia km singurel... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator george05
@george

te "deranjeaza" 18Kg în plus :D

 

nush exact diferenta de greutate...dar da,m-a deranjat foarte tare.in oras ceva ceva,iar pe serpentine pe la noi eram in paguba mare de tot fata de "micutza 600" :laugh:

Mesaj completat

Vai cum poate sa arate viespea ta..impecabila , felicitari..sa ai grija de ea si sa te plimbe sanatos

Eu de paste am bazait pe la tara , undeva pe langa Buzau..singur , pun si eu cateva poze

 

mamaaaaaaaaa ce poze :) ..bravo,frumoase foc!le-a adus "iepurasul"? :D

 

ps:sa stii ca toba de pe motorul tau a plecat de la mine,asa ca trebuie sa ne intalnim sa o revad...dau o palinca :)

Editat de ravenitza
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...