Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

Am observat doar niste coincidente bizare - improvizatii grosolane si apoi rezolvare ca prin farmec. Din cate vad, motoreta asta are un istoric cunoscut :)

Sper ca nu s-a inteles altceva.


» Post actualizat in 21 Jun 2015 21:26

Cezar, sincer eu ma bucur ca s-a rezolvat si motoreta merge bine acum.

 

Si eu, sincer.


» Post actualizat in 21 Jun 2015 21:28

si nici presupunerea pe care mi-a spus-o prima oara cu privire la pastile.

 

Ceva legat de schimbul unor "pastile" si ceva legat de chiuloasa...

 

Coincidenta


» Post actualizat in 21 Jun 2015 21:29

Inca odata, multumesc tuturor pentru efortul depus si ca in final s-a rezolvat si daca se va mai intalni un posesor de Hornet cu aceasta problema, va avea o informatie utila aici.

 

Exact, e bine de stiut.


» Post actualizat in 21 Jun 2015 21:37

Scamdal, nu cred ca ne cunoastem. Nu te-am acuzat de nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu s-au rezolvat ca prin farmec.S-au rezolvat ca la carte.Desfacere,masurare,diagnosticare.

Nu noi am pus-o pe seama Tps ului si a Cdi ului :D

 

Ca tot vorbim de lucruri bizare...fara sa fac vreo acuzatie,spuneai ca nu e de la carburatoare,ca nivelul in camera e ok...
Da-mi voie sa-ti spun:nivelul in carburatoarele de pc25/31 este constant si nedereglabil.Producatorii nu au lasat posibilitatea de a modifica nivelul din camera la fel cum nici acele de dozaj nu au sertare de ajustare.Presupun ca daca cineva dadea carburatoarele jos....observa chestia asta.
La fel de bine mai stiu ca robinetul de benzina la hornet este nituit,prin urmare nu poate fi desfacut si curatat,implicit nu-i poti verifica membrana fara sa-i rupi niturile,care fara sa fac vreo acuzatie,erau intregi.
Mecanicii stiu ca daca totusi acele au siguranta de reglaj,6 saibe sub acesta nu au ce cauta.
Nu mai vb de airboxul smuls si care nu statea fixat pe difuzoarele carburatoarelor.
Mai stiu ca acel Tps nu poate modifica numarul scanteilor ci doar avansul,so...tot 13.000 rpm trebuia sa atinga motorul,implicit buba nu trebuia cautata acolo.
Despre Cdi...in acelasi manual in care iti sunt descrise componentele si reglajele carburatoarelor,gasesti si metodele de diagnosticare a Cdi ului.
Nu vreau sa fiu rautacios cu nimeni,insa invidia si comentariile defaimatoare ale colegilor de breasla,ma obliga sa devin impartial.


"Ma bucur ca s-a rezolvat insa povestea acestei motociclete mi se pare extrem de dubioasa.
In primul rand, cand am vorbit, tin minte ca mi-ai spus ca stii de la vechiul proprietar ca motocicleta nu a avut probleme si mergea bine. Asta i-a indus pentru inceput in eroare pe baietii mei. E asa o bucurie sa lucrezi la motociclete care au fost "reparate" ca sa fie vandute... de te doare capul :)
Operatiunile astea geniale se fac ori de catre un "priceput" in fata blocului ori de catre un service. La service sunt sanse mult mai mari sa gasesti piese de la alte motociclete pe care sa lei iei gratis sau pe sume de nimic si apoi sa le montezi fara sa stii exact ce trebuie montat si unde, dimensiuni, profiluri, etc.
Iar mi se pare bizar cum, s-a gasit imediat problema si s-a rezolvat desi nu cunosc pe nimeni care sa stie pe de rost dimensiuni de jigloare, ace de dozaj, etc. Acum doua zile primisei informatia cum ca problema ar fi de la niste pastile (ti-am explicat atunci ca nu are cum sa fie de la pastile) si de la "ceva sub capacul de distributie" pe care mi l-ai aratat cand ai trecut vineri pe la service. Surpriza... e vorba despre bateria de carburatoare facuta "din bucati". Afirmatia ta cum ca "am vb la service si mi-au spus ca stiu de unde e problema pentru ca au mai intalnit-o" e o alta coincidenta la fel de interesanta.
Nu stiu pe unde a fost motocicleta ta inainte sa o cumperi si sincer nici nu mai conteaza dar nu am putut sa nu observ un sir bizar de coincidente.
Nu vreau sa fiu inteles gresit, nu fac vreo acuzatie - ma mir si eu ca romanul impartial :)"

 

 

Ca o mica paranteza,va dau exemplul celebrului Tls1000 reparat de noi,cand clientul si-a montat singur cablul de soc anapoda si mobra mergea intr-un singur cilindru.

Clientul,Alex,a cerut o a 2a opinie la un alt service.Oamenii l-au taxat cu bani grei pt diagnosticare si sustineau ca motorul are pe cilindrul din fata compresie 8 si ca nu este facut bine,sugerand clientului o noua reparatie "ca la carte" la ei in service.Ce nu stiau oamenii....TLS ul are decompresor care nu-si inchide cama pana cand turatia nu depaseste numarul minim de ture pt a sta la relanti si logic ca apasand o supapa de evacuare...compresia era 8.Omul intra pe topicul de feedback si face ca trenul in gara ca nu i-am servisat corespunzator mobra.Mai mult,domnii de la service-ul cu pricina au confundat vopseaua de montaj cu siliconul cerand refacerea motorului in unitatea lor cu garniturici noi.Ghici ce?clientul nu a cazut in plasa,verificarile s-au facut in prezenta lui conform cu manualul,reglajele pieselor lipsa la reparatia noastra si montate ulterior gresit de catre client,au fost refacute.Mobra merge impecabil si acum,clientul a ramas fidel si multumit.Au aparut si scuzele de rigoare pe motoretism.

Insa cei care nu mi-au pasit pragul niciodata,oameni care nu au apucat sa cunoasca calitatea executiei....au evitat sa-mi calce pragul.

Si asta doare dragi colegi.

Sunt foarte multe mobre care prin prisma neglijentei mecanicilor,au ajuns la mine si au plecat fericite pe rotile lor,insa niciodata nu mi-am permis sa vorbesc de rau sau sa-mi acuz colegii de breasla.

Mereu mi-am vazut de treaba mea si am facut ce am stiut eu mai bine,trecand cu vederea ca cei ce ma acuzau si se dadeau zmei,mi-au fost ucenici prin diverse service-uri ,pierzandu-mi vremea cu ei si punand pret pe pasiunea lor.

 

Admit ca a gresi e omeneste.Nu sunt perfect!! Insa nu am uitat niciodata sa raman integru si sa-mi asum greselile.

Inca o data si pentru ultima data repet:Skr Super Bikes nu face rahaturi,ba chiar mai mult am fost acuzati ca diagnosticam foarte sever motocicletele si punem foarte usor eticheta de "gunoi" pe mobra.

Ne cerem scuze ca suntem exigenti,insa vietile clientilor nostrii sunt mai presus de o mana de galbeni.

Faceti-va treaba bine si nu incercati sa va pastrati blazonul curat incercand sa defaimati Skr Superbikes.E loc pentru toata lumea.Sunt 20 de mii de mobre in Bucuresti.

Oricum nici eu,nici voi...nu avem capacitatea si forta de munca de a le rapara pe toate,asa ca nu e cazul sa fim ironici si gainari

Si ca sa fiu arogant si nesuferit pana la capat (cel putin pentru unii) aproape in fiecare service din Bucuresti exista cate un mecanic sau ucenic format de mine.(unii au invatat mecanica si au ramas pe drumul lor facand cariera prin alte servisuri,altii isi deschid servis si fac gainarii)

Un exemplu concret fiind Victor din servisul tau.El a crezut ca a asimilat 13 ani de experienta in 3 luni.

Editat de Skandal
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma tem ca ai senzatia gresita ca te acuz de ceva dar e complet fals.

Eu nu te cunosc. Singurul care mi-a povestit de tine a fost Balamuc si Dutu care te-a data afara de la kawa. Nu cred ca despre asta vrei sa discutam aici.

Victor e inca ucenic si face lucrari relativ simple. Nu e la nivel de mecanic inca. Eu am rabdare de doi ani sa scot ce-i mai bun din el.

Probabil ai uitat ca sunt singurul care ti-a luat apararea cand a inceput sa urle little wayne pe forum dar... mai uita omul.

Inca o data tin sa-ti spun ca nu am nimic de impartit cu tine sau cu service-ul tau.

Bafta!

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu de unde ai scos-o cu "Dutu care te-a data afara de la kawa" :)). Toata lumea stie ca am plecat in Anglia cu contract (sef de service la Mc'ams).

Vrei sa-ti arat poze cu mine si cu Alex Dutu la AceCafe cand a venit in vizita?Vrei o poza cu mine cu Tricoul cu sigla Kawa Motors cand lucram la MvAgusta...asa ca semn de respect pentru relatia de colegialitate.Gasesti poze din perioada cand m-a dat afara, pe facebook sau pe IMDB.com impreuna la Ghost Rider :))

Ma bucur sa aud ca intentiile tale au fost departe de a ma acuza ...

Capul sus si spor la treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot suntem pe topicul de hornet - nivelul in carburatoare este ne-ajustabil dar este masurabil. Corect?

 

Din cate stiu, la Ghost Rider au folosit motociclete noi. Filmul nu mi-a placut :)

 

N-am scos-o eu... ti-am zis ca relatarile nu imi apartin. Relax, nu iau in serios orice povesteste lumea la bautura ori la suparare.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot suntem pe topicul de hornet - nivelul in carburatoare este ne-ajustabil dar este masurabil. Corect?

 

Din cate stiu, la Ghost Rider au folosit motociclete noi. Filmul nu mi-a placut :)

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10203841501019715&set=pb.1285934232.-2207520000.1434924317.&type=3&theater

 

au fost noi dar trebuia sa arate asa si sa fie reparate cand cadeau cascadorii cu ele,se mai cadea,se mai spargeau motoare....

 

De ce sa masori un nivel fix? nu isi poate madifica valoarea.

Nici mie nu mi-a placut filmul,insa cu Dutu am facut echipa buna.Tot respectul pentru Know-how ul lui :P

» Post actualizat in 21 Jun 2015 22:14

Ca sa te asigur ca informatia cum ca am fost dat afara de la Kawa a ajuns la tine eronata mai pun o poza

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=235419526518085&set=a.235418593184845.56573.100001501189781&type=3&theater eram deja de jumatate de an la MC'ams si Omega Bikes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot suntem pe topicul de hornet - nivelul in carburatoare este ne-ajustabil dar este masurabil. Corect?

 

Din cate stiu, la Ghost Rider au folosit motociclete noi. Filmul nu mi-a placut :)

 

N-am scos-o eu... ti-am zis ca relatarile nu imi apartin. Relax, nu iau in serios orice povesteste lumea la bautura ori la suparare.

Nu e de luat in serios ori ba, ci de modul in care ti-ai exprimat uimirea...Data fiind situatia in care ai fost expus si mini neplacerea cu hornetulul,nu am pus la suflet.

Vreau insa sa se stie ca-mi respect colegii de breasla si cer respect.Nu am uitat nici de fanul cel mai infocat al SKR-ului ,care nu mai e pe motoretism dar ne bantuie pe facebook.(little wayne)aka ionut sandu :))

Eu chiar as propune intalnire cu toate service-urile din Bucuresti.Cum omul cat traieste invata,un schimb de experienta la o carciuma,consider ca ar fi binevenita.Rezultatul:clienti multi si fericiti.Cu totii avem cate ceva de impartasit si de invatat.

Editat de Skandal
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca faceti vreo intalnire a service-urilor din Bucuresti va rog sa faceti si un concurs cu premii. Ceva de genul "Cel mai <<plimbat>> client" (clientul cu cele mai multe vizite la cele mai multe service-uri) sau " Cel mai <<pacalici>> motociclist" (din seria mii de euro pentru reparatii de doi lei) :D :D

Lasand gluma la o parte, eu personal stiu unde ma duc cu trotineta la reparat ;) Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite de ce prefer sa cumpar motocicletele de la firmele care importa moto secound. Tot nu poti fi sigur ce cumperi dar macar ai o garantie vai mama ei de un an

 

Recomand tuturor sa nu mearga pe incredere si sa se bazeze pe asigurarile date de vanzator cum ca motocicleta este in stare buna etc etc etc. Interesul lor este sa vanda si cu siguranta majoritatea motocicletelor din "showroom"-urile SH au o istorie similar de dubioasa ca si cea a colegului cu problema descrisa mai sus. De anunturile pe OLX nici nu are rost sa mentionez.

 

Desigur ca pot fi si motoare in stare buna, insa trebuie sa ai mare noroc. Cunosc suficiente exemple negative concrete legate de motociclete Hornet achizitionate de la un astfel de dealer, dintre care un PC41 intr-o stare chiar grava ce s-a dovedit destul de costisitoare de rezolvat pt cumparator (garantia aia e apa de ploaie). Semnalarea pe forum a problemei respective mi-a atras inclusiv amenintari pe privat de la proprietarul unui anume service, sustinator se pare al dealer-ului in discutie, asadar, pentru a evita un nou tambalau, grija mare pe ce dati banii! Eu macar acum stiu la cine sa apelez si pe cine sa evit in Cluj.

 

Din Bucuresti am plecat deja de mai multi ani, atunci apelam la Nașu (cred ca asa avea si user pe forum) pt micile lucrari ce le-am facut la motor si a fost ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca faceti vreo intalnire a service-urilor din Bucuresti va rog sa faceti si un concurs cu premii. Ceva de genul "Cel mai <<plimbat>> client" (clientul cu cele mai multe vizite la cele mai multe service-uri) sau " Cel mai <<pacalici>> motociclist" (din seria mii de euro pentru reparatii de doi lei) :D :D

Lasand gluma la o parte, eu personal stiu unde ma duc cu trotineta la reparat ;) Numai bine!

ar iesi lucruri interesante daca s-ar face un concurs de pacaliti.

Eu, de exemplu, acum vreo 4-5 ani, aveam un suzuki DR 650 din 97 ( motocicleta in sine a fost o pacaleala, desi a fost luata de la un cunoscut - ma rog), prima mea mobra si am gasit in Cluj un ficior, aparent de treaba, cu un garaj ce mai lucra la mobre.. si l-am rugat sa imi aduca o bujie pt DR.. si am dat pe ea 180 lei.

Motocicleta in sine a fost un bitch-slap, iar faza cu mecanicul a fost un sut in c*r. Cei mai prost 2.700 lei cheltuiti vreodata. Dar, asta a fost in tinerete. Cu siguranta multi aveti experiente cu un gust amar .. Domnia si prostia, se platesc intotdeauna!

Dar, tot raul spre bine.

 

Drumuri bune sa aveti!

» Post actualizat in 22 Jun 2015 10:01

Revin cu o miăa problemă: mi s-a desfăcut șurubul acela de 6 de la închizătoarea pentru șa... și s-a dezmembrat pe-acolo. Am găsit suportul cu arcul, dar lipsește acea limbă și restul ghidușiilor de pe-acolo. Dezmembrează cineva vreun hornet în Cluj? Sau cât ar fi să o cumpăr nouă?

 

Mulțumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10203841501019715&set=pb.1285934232.-2207520000.1434924317.&type=3&theater

 

au fost noi dar trebuia sa arate asa si sa fie reparate cand cadeau cascadorii cu ele,se mai cadea,se mai spargeau motoare....

 

De ce sa masori un nivel fix? nu isi poate madifica valoarea.

Nici mie nu mi-a placut filmul,insa cu Dutu am facut echipa buna.Tot respectul pentru Know-how ul lui :P

» Post actualizat in 21 Jun 2015 22:14

Ca sa te asigur ca informatia cum ca am fost dat afara de la Kawa a ajuns la tine eronata mai pun o poza

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=235419526518085&set=a.235418593184845.56573.100001501189781&type=3&theater eram deja de jumatate de an la MC'ams si Omega Bikes.

Culmea, isi modifica greutatea si astfel nivelul dupa ani de zile...si arcul cuiului poantou isi modifica caracteristicile iar asta duce la modificarea nivelului!

Editat de s@rpe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Culmea, isi modifica greutatea si astfel nivelul dupa ani de zile...si arcul cuiului poantou isi modifica caracteristicile iar asta duce la modificarea nivelului!

Niciodata in istoria japonezelor nu si-a modificat arcul elasticitatea inainte sa se compromita suprafata cauciucata de etansare,caz in care carburatoarele curg. La pc 25/31 cuiele nu au arc oricum.Ma asteptam sa incerci sa-mi dai peste nas,dar nu ti-a iesit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai cantarit vreodata plutitoarele noi? dar cele vechi?! Eu nu am vazut de ambele, adica si cu arcul uzat....dar ma rog, poate nu dai importanta chestiilor marunte... Esti sigur de faptul ca, cuiul poantou nu are arcul acela?! :)

Editat de s@rpe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai cantarit vreodata plutitoarele noi? dar cele vechi?!

Niciodata,pt ca nu am fost interesat de greutate ci de flotabilitate.

Ps: plutitor usor vs. plutitor greu:ambele inchid la acelas prag limita,diferenta facand-o unitatea de timp.

» Post actualizat in 22 Jun 2015 21:29

Cat de mult crezi ca se pot usura sau ingreuna plutitoarele de plastic?

» Post actualizat in 22 Jun 2015 21:30

1 miligram in 50 de ani?

Editat de Skandal
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.ebay.co.uk/itm/Honda-CB600-F-Hornet-98-06-Carburettor-Float-Needle-Valve-x1-8353179-/140882490776?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item20cd403598

 

Eu zic ca au arc! si mai zic si ca isi modifica greutatea in timp si astfel modifica si nivelul! ;)

Apropo cand ai citit ultima data legea lui Arhimede?!

Editat de s@rpe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tourmax nu e oem.Chiar si asa,pinul are o extremitate de 0,8-1 mm.Pariu ca si daca scoatem arcul mobra merge in parametrii? Arculetul ala are rolul strict de a absorbii vibratiile in translatia cuiului protejandu-l impotriva taierii.

Editat de Skandal
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic sa faci ceva exprimente, eventual cuie vechi vs cuie noi, plutitoare vechi vs noi.....la japonezele de 15-20 de ani sunt diferente mari intre noi vs vechi... la dellorto de exemplu scrie pe plutitor cate gr au si poti cumpara plutitoare de diferite greutati ptr acelasi model de carburator...

Editat de s@rpe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

....ma obosesti.Unde dai si unde crapa...cand ai desfacut ultima oara un set de carburatoare? Cunosti principiul de functionare?il intelegi? Exista 1,maxim 2 alimentari la o baterie de 4. Crezi ca se incarca toate odata? Intotdeauna unele v-or fi mai pline ca celelate si cu toate astea mobra merge :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca ceva, plasticul care apasa pe cuiul poantou nu se poate curba in timp?! zic si eu nu dau cu paru'! eu am intalnit cazuri....poate prin Bucuresti uzurile apar mai greu!

Unde bat?! la faptul ca tu sustii ca nu isi modifica nivelul in timp! Crede-ma ca nu e cazul sa ma intrebi candf am desfacut utlima data un carburator! Eu te intreb cand ai folosit ultima data un analizor de gaze ca sa regelezi amestecul carburant?

Editat de s@rpe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nivelul in carburator si debitul prin scaunul cuiul depaseste cantitatea maxima si volumul transferat prin emulsor intr-o x unitate de timp

» Post actualizat in 22 Jun 2015 21:52

Cand vi la Bucuresti te invit la Skr.Avem si analizor si colortune.

» Post actualizat in 22 Jun 2015 21:54

nu toti producatorii de moto au lasat porturi in galerie pentru a folosi analizor.Cum reglezi amestecul? :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te rog scuteste-ma de cantitatea x trecuta prin blabla, in timp apar uzuri ce modifica nivelul! Punct!


» Post actualizat in 22 Jun 2015 21:58

Simplu, cumperi si sudezi porturile pentru sonda wideband! Mare inginerie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu iti dau si analizor si colortune! Sa te vad cum stabilesti rata gazelor si optimizarea amestecului la Honda Hornet.

» Post actualizat in 22 Jun 2015 22:02

Adica tu esti mai ciumec decat cei 20 de mii de ingineri ai lui honda care au proiectat hornetul? Te pui si tai/sudezi cand Honda poate regla si repara fara? Decat sa tai si sa sudezi mobra omului,mai bine faci niste cursuri de specializare sau inveti sa citesti informatiile pe care ti le da mura in gura producatorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu era discutia despre mine aici....discutia era despre nivelul acela fix care nu se poate modifica!


» Post actualizat in 22 Jun 2015 22:08

Mestere, unele motoare au uzura astfel incat nu se mai pot folosi valorile data de producator! Sau apar schimbari gen jetkit, alte axe cu came etc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Crede-ma ca nu se poate modifica.Luam 1 bucata baterie de carburatoare,le aruncam de pe bloc,le punem 5 ore pe un vibrator de tasat asfaltul,apoi le legam de mobra si le taram pana la Gorj si inapoi.Pariu ca nivelul pana la inchidere ramane acelasi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...