Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Porneste motocicleta, aprinde farul si tureazo daca nu se schimba intensitatea farului ralanti fata de ture inseamna ca e dus releul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O fuck...unde e situat...te cred si eu ca se incinge ca naiba... :cheers:

e montat pe parte din dreapta fata si daca te uiti atent pe sub rezervor se observa acest releu, dubioasa chestia care ti se intimpla ;)

Mesaj completat

Porneste motocicleta, aprinde farul si tureazo daca nu se schimba intensitatea farului ralanti fata de ture inseamna ca e dus releul.

nu neaparat daca e la relanti este mai scazuta lumina si daca o turezi devine mai puternica la majoritatea motocicletelor, am observat chestia asta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e montat pe parte din dreapta fata si daca te uiti atent pe sub rezervor se observa acest releu, dubioasa chestia care ti se intimpla :cheers:

Mesaj completat

 

nu neaparat daca e la relanti este mai scazuta lumina si daca o turezi devine mai puternica la majoritatea motocicletelor, am observat chestia asta

 

Si eu am observat ceva de genul asta...

 

@ravenitza: Sorry for this bug! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut in alte posturi ca ai contactul de engine run/off oxidat... ca si mine de altfel...

 

o idee pe care nu am fost atent sa o surprind.....si eu am avut baiuri cu contactul on/off...cineva isi bagase ghearele acolo(cum spune vladdygo) si facea un cacao de contact.pornea cand si cum,am patit-o si la drum lung la intrunirea de la Avrig(rookie22 stie ca el m-am impins in fata supermarketului cu casca in cap ;) ).si cand facea cat un contact aiurea se oprea in mers si pana nu avea ea chef nici cu slujbe nu pornea si poc.....dar l-am schimbat apoi si de atunci no problems......@ravenitza:sa dea Domnu` sa fie probleme de contactie imperfecte si/sau baterie...ca de e CDI e mai nasol,dar te pot ajuta eu cu unul la pret decent(sper din suflet sa nu fie cazul) :cheers:

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uite niste poze ale inst electrice din manualul Haynes

am incercat sa le scanez dar nu se vad bine, asa ca le-am facut poze

 

http://dl.transfer.ro/transfer_ro-27mar-1158609b6694.zip

 

la mine cand uit butonul de rosu apasat si vreau sa pornesc se stinge farul, asa iti dai seama imediat daca e de acolo problema

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o idee pe care nu am fost atent sa o surprind.....si eu am avut baiuri cu contactul on/off...cineva isi bagase ghearele acolo(cum spune vladdygo) si facea un cacao de contact.pornea cand si cum,am patit-o si la drum lung la intrunirea de la Avrig(rookie22 stie ca el m-am impins in fata supermarketului cu casca in cap ;) ).si cand facea cat un contact aiurea se oprea in mers si pana nu avea ea chef nici cu slujbe nu pornea si poc.....dar l-am schimbat apoi si de atunci no problems......@ravenitza:sa dea Domnu` sa fie probleme de contactie imperfecte si/sau baterie...ca de e CDI e mai nasol,dar te pot ajuta eu cu unul la pret decent(sper din suflet sa nu fie cazul) :cheers:

La mine butonul on/off este anulat banuiesc ca e pe direct opresc din cheie asa am luato , el este la locul lui dar se misca in gol , poate sa incerce s-al puna pe direct sa vada daca ii mai face?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu inteleg ce e cu boala asta cu butonul rosu on/off... ala e pt cazuri de urgenta, gen pici si tre sa opresti rapid motorul, nicidecum nu e pus acolo ca sa il tot belesti non stop... daca v-ar mai pune 5 butoane de on/off, le-ati comuta pe toate? ...

Aveti contactul de la cheie, asta e gandit ca on/off plus demaror... ce treaba aveti cu butonul ala rosu? :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hey, everybody!

 

Cred ca stiti deja ca is incepator (de altfel, scrie mare in stanga ;)) si de aceea mi-am zis ca tre' sa manevrez motorul otzara. In ideea asta,

 

am o intrebare:

 

Ati facut vreodata exercitii de tip poligon (opturi, jaloane, intoarceri in "U", etc), evident la viteze mici, cu motoarele voastre?

 

si o nelamurire:

 

este riscant sa se faca, de exemplu, intoarceri in "U", intr-un spatiu, sa zicem, de doua locuri de parcare?

 

Am facut jaloane si ies OK, o sa urmeze opturile imediat ce ma lamuresc ca nu este riscanta treaba de mai sus ;) 

 

Multam ( inca o data) !

 

P.S. 

 

Cred ca am la beri de dat... :cheers: :)

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hey, everybody!

Cred ca stiti deja ca is incepator (de altfel, scrie mare in stanga ) si de aceea mi-am zis ca tre' sa manevrez motorul otzara. In ideea asta,

am o intrebare:

Ati facut vreodata exercitii de tip poligon (opturi, jaloane, intoarceri in "U", etc), evident la viteze mici, cu motoarele voastre?

si o nelamurire:

este riscant sa se faca, de exemplu, intoarceri in "U", intr-un spatiu, sa zicem, de doua locuri de parcare?

Am facut jaloane si ies OK, o sa urmeze opturile imediat ce ma lamuresc ca nu este riscanta treaba de mai sus

Multam ( inca o data) !

P.S. Cred ca am la beri de dat...

Tu erai azi pe viespea albastra pe Eliberarii???

 

Ati facut vreodata exercitii de tip poligon (opturi, jaloane, intoarceri in "U", etc), evident la viteze mici, cu motoarele voastre?

Nu intentionat....

este riscant sa se faca, de exemplu, intoarceri in "U", intr-un spatiu, sa zicem, de doua locuri de parcare?

Nu.

Cred ca am la beri de dat... :cheers: ;)

Toti avem de dat / luat ... noi sa fim sanatosi si le putem da sau bea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

special question: are cineva cheia pt demontarea volantei ( din alternator - pagina 194 din manualul honda_cb_600f_workshop_service_manual.pdf ) ? dau jde beri...

multam anticipat

p.s atasez poza animalului in cauza

post-19960-1269692546_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

special question: are cineva cheia pt demontarea volantei ( din alternator - pagina 194 din manualul honda_cb_600f_workshop_service_manual.pdf ) ? dau jde beri...

multam anticipat

p.s atasez poza animalului in cauza

post-19960-1269693013_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Si eu am avut aceeasi problema. De imi murea bateria, can imi era lumea mai draga.

La cateva servic-uri, nu spui care, mi-au zis de releu. Ok, am cumparat releu.

Nimic. Merg la alt electrician: “releul nu este bun, e defect.” Nervi, draci. Ma duc la Honda la service.

E posibil sa fie releul dus, dar in mod cateoric alternatorul e si mai dus, nu baga curent.

Cumpar alternator – de la un tip de treaba de aici de pe forum – il pun, nimic. La fel. Aceeasi problema.

Zic na, o avea ala dreptate, o fi releul ala busit. Merg la un alt service, recoamndat de amici, cumpar releu, fac probe la el. Nimic, Facea la fel.

Ii zic tipului ca eu las motorul la el pana imi rezolva problema. Releu schimbat (2 chiar), alternator la fel, baterii aveam deja 3.

Las motorul acolo, si dupa 3 zile de verificari, aveam doua fire, care plecau din alternator spre releu, care se atingeau intre ele. Nu stiu cum au reusit, dar s-a intamplat.

Problema rezolvata, cu bani putini (undeva la 40 de euro). Ideea e ca trebuie verificata intai de toate instalatia (fire, contacte etc.) si un electrician bun asta ti-ar recomanda.

Sa nu patesti ca mine sa cheltui sute de euro pe anumite piese care nu aveau nimic.

 

Bafta,

 

John

 

 

 

O fuck...unde e situat...te cred si eu ca se incinge ca naiba... :cheers:
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Si eu am avut aceeasi problema. De imi murea bateria, can imi era lumea mai draga.

La cateva servic-uri, nu spui care, mi-au zis de releu. Ok, am cumparat releu.

Nimic. Merg la alt electrician: “releul nu este bun, e defect.” Nervi, draci. Ma duc la Honda la service.

E posibil sa fie releul dus, dar in mod cateoric alternatorul e si mai dus, nu baga curent.

Cumpar alternator – de la un tip de treaba de aici de pe forum – il pun, nimic. La fel. Aceeasi problema.

Zic na, o avea ala dreptate, o fi releul ala busit. Merg la un alt service, recoamndat de amici, cumpar releu, fac probe la el. Nimic, Facea la fel.

Ii zic tipului ca eu las motorul la el pana imi rezolva problema. Releu schimbat (2 chiar), alternator la fel, baterii aveam deja 3.

Las motorul acolo, si dupa 3 zile de verificari, aveam doua fire, care plecau din alternator spre releu, care se atingeau intre ele. Nu stiu cum au reusit, dar s-a intamplat.

Problema rezolvata, cu bani putini (undeva la 40 de euro). Ideea e ca trebuie verificata intai de toate instalatia (fire, contacte etc.) si un electrician bun asta ti-ar recomanda.

Sa nu patesti ca mine sa cheltui sute de euro pe anumite piese care nu aveau nimic.

 

Bafta,

 

John

Pai asta urmeaza sa fac:

- sa iau un releu de la un amic, sa testez daca mai face la fel

- sa verific toata instalatia...

 

Merci de sfat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Dreamaster

Hello everybody,

de curand am si eu Hornet si vreau sa va intreb daca merita sa ii pun (nu stiu cum e termenul tehnic) plexiglass-ul acela care dirijeaza aerul, inalt cam 20 cm deasupra ceasurilor, se simte diferenta sau,,,?

sincer mi se pare cam batranesc si nu l-as pune decat daca intr-adevar se simte mai putin forta vantului la viteze mai mari

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hello everybody,

de curand am si eu Hornet si vreau sa va intreb daca merita sa ii pun (nu stiu cum e termenul tehnic) plexiglass-ul acela care dirijeaza aerul, inalt cam 20 cm deasupra ceasurilor, se simte diferenta sau,,,?

sincer mi se pare cam batranesc si nu l-as pune decat daca intr-adevar se simte mai putin forta vantului la viteze mai mari

multumesc

Se merita la peste 120 km/ora. Am eu un parbriz touring pentru mobra ta - daca esti interesat - il dau la bani decenti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

special question: are cineva cheia pt demontarea volantei ( din alternator - pagina 194 din manualul honda_cb_600f_workshop_service_manual.pdf ) ? dau jde beri...

multam anticipat

p.s atasez poza animalului in cauza

 

daca vii pana la baia mare are mecanicul meu una..dau eu berile daca ajungi aici :) ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu zic ca se merita la viteza mai mari e chiar ok cu el sau daca iti bate vantul din fata esti usor mai protejat acum depinde si de gusturi

uite iti atasez o poza cu ce am pus eu

post-46286-1269769341_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Dreamaster
si eu zic ca se merita la viteza mai mari e chiar ok cu el sau daca iti bate vantul din fata esti usor mai protejat acum depinde si de gusturi

uite iti atasez o poza cu ce am pus eu

 

Exact asa e si al meu, doar mai transparent, am sa-l pun atunci

Va multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca vii pana la baia mare are mecanicul meu una..dau eu berile daca ajungi aici ;) :D

pana mea, daca mergea motorul era o varianta dar sa vin cu el pe remorca :)

alta varianta? presa. flywheholder, ceva ?

care v-ati mai schimbat volanta cum ati reusit ?

ar fi o varianta ( ca tot am doua bobine ) sa risc sa merg cu una asa pana se arde ( daca volanta e chiar si juma' de mm descentrata ori cu protuberante spre bobina inteleg ca arde bobina - corect ? )

sfaturi pls

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu zic ca se merita la viteza mai mari e chiar ok cu el sau daca iti bate vantul din fata esti usor mai protejat acum depinde si de gusturi

uite iti atasez o poza cu ce am pus eu

 

si mai e si varianta inaltimii celui care conduce.....adica fara "parbriz" iei vantul in piept,cu parbriz exista sansa sa il iei direct in casca,lucru nu tocmai placut.am avut si eu pe motorul dinainte parbriz(tot naked era mobra) si mai mult ma incurca decat sa ma ajute :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Având în vedere că este prima mea postare, doresc să transmit salutari tuturor utilizatorilor acestui forum si în mod deosebit celor din secțiunea Hornet.

Eh, acum am o curiozitate, a încercat cineva să monteze un litrometru sau vreun alt instrument care să măsoare cantitatea de benzină consumată?

Întreb pentru că, consumul la Hornetul meu e oarecum imprevizibil Âşi robinetul comutator pe rezervă nu funcționează, ăsta fiind un mod mai voalat de a spune că am rămas în pana prostului.

Merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca sa trec mobra pe numele meu,care ar trebui sa fie pasii?

1 o declar la financiar2merg la rar pt identificare,3imi platesc taxa de talon,taxa de nr si ce alte taxe mai sunt.....si apoi la politie?

sau ordinea e alta?

cam cat ma duce toata joaca asta?

 

p.s. mobra e deja inmatriculata in romania

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca sa trec mobra pe numele meu,care ar trebui sa fie pasii?

1 o declar la financiar2merg la rar pt identificare,3imi platesc taxa de talon,taxa de nr si ce alte taxe mai sunt.....si apoi la politie?

sau ordinea e alta?

cam cat ma duce toata joaca asta?

 

p.s. mobra e deja inmatriculata in romania

Toata treaba te duce undeva la 250 ron-300 . Trebuie sa faci asiguare din nou pe numele tau, mergi la rar faci indentificarea ,inainte sa te duci la primarie sa o ia in evidenta plus taxa de 52 ron trebuie sa treci pe la un ghiseu de inmatriculari auto sa iti dea o hartie pe care sa iti puna cei de la primarie o stampila, apoi taxa ptr certificat la CEC .Dupa toate astea mergi la un ghiseu din apropierea politiei care se ocupa cu acte si iti fac aia dosaru cu actele care trebuie ptr la politie si duci dosaru. Cam asa se procedeaza pe la noi acuma nustiu daca mai trebuie ceva ca posibil taxele sunt de la judet la judet diferite :)

Editat de GEORGIAN
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...