iulian 2003 Postat August 7, 2010 Share Postat August 7, 2010 Sal, stie cineva daca se indreapta discurile de frana si unde? Dar sa cumpar mai ieftine? Sper sa revin si eu cat mai curand pe traseu si la intalniri. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jelzah Postat August 8, 2010 Share Postat August 8, 2010 Salutare fratilor! vreau sa va intreb cati dintre voi ati experimentat groaznica experienta a unei pene de cauciuc? Ei bine eu am patit-o ieri nu o data, ci de 2 ori. Nu-mi mai doresc asemenea moment vreodata in viata mea. Sa va povestesc, sper sa nu fie si alti ghinionisti ca mine. Am plecat de acasa , din Ploiesti impreuna cu consoarta, sa ajungem la Sibiu, la Saliste sa ne intalnim cu niste prieteni. Am hotarat noi sa o luam pe un traseu pe care nu mai fusesem Ploiesti - Targoviste- Campulung apoi Curtea de Arges si de acolo sa facem Transfagarasanul si sa coboram pe partea sibiului. Pe la Campulung nu mai fusesem niciodata . Toate bune si frumoase, zi splendida, dar drumul cu niste portiuni incredibil de proaste, gropi cat cuprinde. Dupa o mica pauza in Campulung am plecat mai departe si dupa Domnesti urcand o panta aud brusc o pocnitura ca atunci cand calci pe o piatra. Asta cred ca am si facut, am calcat pe o piatra din aceea colturoasa. mergem mai departe, pana intr-un km si mi s-a tot parut ca trage cand, stanga cand dreapta. opresc intr-o panta sa ma uit ptr ca nu mai mergea deloc sa inaintez si mi s-a confirmat cea mai naspa presupunere: aveam pana. Sincer n-am mai simtit niciodata o asemenea desnadejde, n-o doresc nimanui. Kit de reparat caucic nu aveam , nu aveam nicio idee cum sa rezolvam situatia. am remarcat si gaura din cauciuc, am oprit o masina ptr o pompa, degeaba. am mutat-o la umbra intr-o padure, in spatele unor masini, oprite acolo ca prin minune. eram cam la 7 km de prima comuna si la 20 si ceva de Curtea de Arges. Am avut un noroc chior cu acele masini ptr ca m-au luat pana in Domnesti sa caut o vulcanizare. Saracii oameni au stat dupa mine destul de mult. am gasit vulcanizare , m-a asigurat omul ca o repara dar acum cu ce sa o aduc din padure? am tot intrebat prin sat de o duba , o caruta, nimeni nu ma putea ajuta. imi lasasem si sotia in padure la marginea drumului cu hainele si celelalte bagaje. pana la urma oamenii aceia binevoitori m-au dus si inapoi la motocicleta. stand si gandind ce naiba sa facem, am oprit o masina de politie rugandu-i sa ma ajute sa o transport. Au plecat in sat asigurandu-ma ca vor trimite pe cineva. destul de neincrezator am asteptat si intr-adevar in 10 min a aparut un aro. au urcat-o, am mers la vulcanizare, am rezolvat situatia. apropo, baiatul cu aro nu a vrut sa-mi ia nici un ban pe transport, dar am reusit sa-i las niste bani pe scaunul masinii. dupa asigurarile omului ca pot sa trec si carpatii cu dopul pus de el plus un plasture (ptr ca anvelopa avusese deja o pana) am plecat mai departe. Insa la Corbeni parce se numeste, pana in barajul vidraru ii spun soatei sa coboare sa verificam starea cauciucului. Stupoare , era moale ca branza. oprisem in poara unui localnic de unde iese un tanar si ma intreaba daca am pana. i-am spus ca d'abia o facusem si rezlovasem situatia dar l'am intrebat daca are un compresor sa umflu cauciucul si sa ma intorc in Curtea de Arges poate reusesc sa cumpar un cauciuc. baiatul avea compresor, a zis ca-mi face si pana... am umflat cauciucul si alta deceptie: avem alta gaura in cauciuc!!! eu nu cred ca asa ceva e posibil sa se intample. m-am gandit doar ca e un semn sa nu merg mai departe. am avut un noroc orb, nu chior, cu baiatul acela de mi-a mai pus un dop in cauciuc. Ce sanse erau sa rezolvi 2 pene in zona noastra rurala? ce sanse am avut sa opresc in poarta unuia care a reusit sa-mi rezolve problema!!! Am hotarat sa ne intoarcem acasa pe pitesti- bucuresti- ploiesti. sincer nu credeam sa mai existe si oameni binevoitori si saritori, nu doar din cei care trec cu masina si rad vazand clar ca ai o problema!! halal week-end am avut mergand 432 de km in van. dar ma bucur enorm ca am ajuns cu bine acasa! Daca mai este cineva sa ne povesteasca patania poate invatam cate ceva si din chestiile astea nasoale. Asfalt uscat si mai ales drum fara gropi , cuie, bete, suruburi ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat August 8, 2010 Share Postat August 8, 2010 (editat) daca zici ca are 50k km motorul si franele nu au fost schimbate e cam clar:sunt praf placutele si trebuie schimbate si sunetul dispare .frumos exemplar si meserie galagie cred ca face cu tobele alea sa va purtati sanatosi unul pe celalalt...si te asteptam la mare la intrunire in septembrie Cred ca a vrut sa zica ca nu au fost schimbate discurile nu placutele. Banuiesc ca vechiul proprietar a pus niste placute dure care au mancat din discuri. Eu unul am 55k si discurile arata aproape noi si sigur in ultimii 25k de km nu le-am schimbat. Eu as zice sa pui alte placute mai moi care sa se uzeze si sa-ti protejeze mai mult discurile si cred ca o sa dispara si zgomotul, sau deja s-au tocit de tot si franeaza fier pe fier. Eu am pus SBS si se comporta super bine. Editat August 8, 2010 de danny_nt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 @Sorin: mersi fain pt piesa mestere, da cum de nu a venit cu ramburs ? M-am chinuit putin sa o bag pt ca nu era finisata si a trebuit sa o mai bibilesc eu putin cu ciocanu dar pana la urma vad si eu in sf cu cat ma ia radaru Cu placere. Cat despre ramburs , fii pe pace, transportul il dau eu . Banii, gasim noi o modalitate de a mi-i inapoia (iti dau pe PM un nr de cont si gata). Ma bucur ca ti-ai rezolvat problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 Sal, stie cineva daca se indreapta discurile de frana si unde?Dar sa cumpar mai ieftine? Sper sa revin si eu cat mai curand pe traseu si la intalniri. Multumesc Uite pe louis nu e chiar cel mai bun pret dar destul de acceptabil. Mai ieftin de atat cred ca gasesti doar la dezmembrari: http://www.louis.de/_10c94652db9b8e0e68b4b...tnr_gr=10043600 Poti incerca si oferta asta de pe okazii: http://www.okazii.ro/catalog/42813106/disc...hornet-600.html Mesaj completat Cam la ce bani as putea gasi unul ? Multam anticipat Numai bine k&n - http://www.louis.de/_30d25aadefabef3438fa6...tnr_gr=10050166 + kit curatare http://www.louis.de/_30d25aadefabef3438fa6...=detail_kontext = 100 euros pret ce echivaleaza cam cu vreo 6 filtre de hartie(schimbate la 1-2 ani aprox 8-10 ani). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 Salutare fratilor!.....bla,bla.... Uite, iti sunt recunoscator pentru povestea ta si am tras din ea o multime de invataminte. Ti-as fi si mai recunoscator daca ar avea o legatura stransa cu topicul. Este pacat ca povestea sa se piarda intre mii de posturi plictisoase despre un anumit model de motocicleta. Iti recomand cu caldura ca urmatoarele patanii, de va fi sa se intample, sa ni le povestesti tuturor in rubrica numita "Motociclisti in fiecare zi". Iti multumesc din Âşuflet. Asfalt uscat si gume pline cu aer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiberiu_enache Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 Salutare tutror si bine v-am gasit sanatosi Am si eu un Hornet '08 si am intampinat o dilema: trebuie sa-i instalez niste crashpad-uri si cele care le-am luat ( de la Ligh Tech ) par a se monta intr-un loc (si singurul de altfel) care e cam suspect pt motor. In acel loc, motorul are o ureche care se prinde de cadru printr-o clema (destul de rigida si groasa) de tabla. Ma intreb oare nu e periculos pt motor? O putea prelua destula forta acea clema, astfel incat sa nu ma trezesc cu blocul motor (urechea de prindere) rupt? Am vazut ca si pe net, pe Louis.de, etc...aceste crashpad-uri acolo sunt prinse! Voi cum le aveti montate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m3ca_07 Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 Salut Pentru cei interesati de plimbarea pe transfagarasan din perioada 14.08.2010 : Bucuresti-Pitesti-Curtea de Argesi-Balea Lac-Sibiu- Valea oltului-Bucuresti Intilnirea se face in parcare la Plaza Moll (CORA Lujerului) la ora 6:30 cu plecare la 7:00 Cu oprire Pitesti intilnire cu alti motociclisti restul opririlor le stabilim impreuna Pentru cei interesati va rog confirmati venirea Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 (editat) @tiberiu : Intr-adevar nu este cel mai safe lucru din lume sa pui acolo niste crush-pad-uri (dar e cam singurul loc), insa acestea au "pretentia" ca se "polizeaza" la impact. Drept urmare acest risc este diminuat. Cele mai indicate din punctul asta de vedere sunt crush-bar-urile dar vin cu inconvenientul "prinderii" piciorului sub ele la cazaturi (desi eu inca nu am auzit pe nimeni sa pateasca asta) si evident dezavantajul estetic. Concluzie : Pune-le asa ca e mai bine cu ele acolo decat fara. Editat August 9, 2010 de sorin128 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiberiu_enache Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 Merci Sorin: am vazut ca mai multi le-au pus acolo...deci banuiesc totusi ca acele pad-uri vor prelua destul efort la o cazatura usoara/medie... Daca e mai rau...deja se pune problema de dauna totala si nu vreau sa ma gandesc la asta ... Toate pad-urile dedicate (LSL, Ligh Tech, Puig) acolo se monteaza ... deci trebuie sa fie un sambure de realitate undeva...! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
one_kid Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 Sal, stie cineva daca se indreapta discurile de frana si unde?Dar sa cumpar mai ieftine? Sper sa revin si eu cat mai curand pe traseu si la intalniri. Multumesc Cica s-ar indrepta... O sa-mi incerc norocul saptamana asta sau viitoare... Si o sa revin cu detalii. Doar ca o sa fie in Constanta. Habar nu am unde...E pe tipul de relatie: cunosc pe cineva care cunoaste pe cineva, care cunoaste....  Taman acuma mi se intampla toate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arlequin Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 Merci Sorin: am vazut ca mai multi le-au pus acolo...deci banuiesc totusi ca acele pad-uri vor prelua destul efort la o cazatura usoara/medie... Daca e mai rau...deja se pune problema de dauna totala si nu vreau sa ma gandesc la asta ... Toate pad-urile dedicate (LSL, Ligh Tech, Puig) acolo se monteaza ... deci trebuie sa fie un sambure de realitate undeva...! eu le-am prins pe ale mele pe cadru, gaura de sus , insa nu sunt nici o firma.... home made! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 (editat) Salutare tutror si bine v-am gasit sanatosi Am si eu un Hornet '08 si am intampinat o dilema: trebuie sa-i instalez niste crashpad-uri si cele care le-am luat ( de la Ligh Tech ) par a se monta intr-un loc (si singurul de altfel) care e cam suspect pt motor. In acel loc, motorul are o ureche care se prinde de cadru printr-o clema (destul de rigida si groasa) de tabla. Ma intreb oare nu e periculos pt motor? O putea prelua destula forta acea clema, astfel incat sa nu ma trezesc cu blocul motor (urechea de prindere) rupt? Am vazut ca si pe net, pe Louis.de, etc...aceste crashpad-uri acolo sunt prinse! Voi cum le aveti montate? la un impact mic/mediu cu asfaltul,se vor poliza...in cel mai rau caz se vor poliza si se vor indoi/rupe.mi-e greu sa cred ca 10 japonezi mici nu s-au gandit de 10 ori la toate variantele posibile cand au facut acele locuri pentru prinderi.la fel sta treaba si cu viespile mai batrane,surubul cu care se prind cras-pad-urile inlocuieste un surub de la mama lui.in cazul unei cazaturi mai grave,chiar nu mai conteaza ca se rupe motorul,noi sa scapam.parerea mea...deci cum zicea si sorin:decat deloc,pune-le unde au loc si ai grija sa nu afli de ce impact e nevoie sa se rupa motorul Editat August 9, 2010 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian 2003 Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 Uite pe louis nu e chiar cel mai bun pret dar destul de acceptabil. Mai ieftin de atat cred ca gasesti doar la dezmembrari:http://www.louis.de/_10c94652db9b8e0e68b4b...tnr_gr=10043600 Poti incerca si oferta asta de pe okazii: http://www.okazii.ro/catalog/42813106/disc...hornet-600.html Mesaj completat k&n - http://www.louis.de/_30d25aadefabef3438fa6...tnr_gr=10050166 + kit curatare http://www.louis.de/_30d25aadefabef3438fa6...=detail_kontext = 100 euros pret ce echivaleaza cam cu vreo 6 filtre de hartie(schimbate la 1-2 ani aprox 8-10 ani). Multumesc de ajutor,mai ieftine de atat chir ca nu se putea,un singur lucru mai am de adaugat ,nu ma pricep chiar atat de bine la moto am carnet din vara trecuta ,cineva sa uitat la ea si a spus ca sunt strambe cineva care se pricepe dar vreau sa o mai vada cineva ,nu stiu cine are bunavointa sa vina sa o nvada pt ca nu vreau sa investesc banii pe ceva care ,poate nu trebuie.Cred ca o sa vin si eu joi la intalnire sa vb cu voi despre problema. multumesc pt sfat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat August 10, 2010 Share Postat August 10, 2010 Multumesc de ajutor,mai ieftine de atat chir ca nu se putea,un singur lucru mai am de adaugat ,nu ma pricep chiar atat de bine la moto am carnet din vara trecuta ,cineva sa uitat la ea si a spus ca sunt strambe cineva care se pricepe dar vreau sa o mai vada cineva ,nu stiu cine are bunavointa sa vina sa o nvada pt ca nu vreau sa investesc banii pe ceva care ,poate nu trebuie.Cred ca o sa vin si eu joi la intalnire sa vb cu voi despre problema. multumesc pt sfat. Man chestia cu parerile e relativa. Eu inainte sa ma bag la cheltuiala asta as merge la un service sa ii faca un diagnostic mai corect si sa-ti zica daca chiar trebuie schimbate. Daca vrei iti pot recomanda un service ok unde ma duc eu de obicei. Daca ai un service de incredere du-te la ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vwg0lf Postat August 10, 2010 Share Postat August 10, 2010 Multumesc de ajutor,mai ieftine de atat chir ca nu se putea,un singur lucru mai am de adaugat ,nu ma pricep chiar atat de bine la moto am carnet din vara trecuta ,cineva sa uitat la ea si a spus ca sunt strambe cineva care se pricepe dar vreau sa o mai vada cineva ,nu stiu cine are bunavointa sa vina sa o nvada pt ca nu vreau sa investesc banii pe ceva care ,poate nu trebuie.Cred ca o sa vin si eu joi la intalnire sa vb cu voi despre problema. multumesc pt sfat. Vezi la discurile de pe okazii ca spune ca e de pe un Hornet din 98 - are janta pe 16''. Daca hornetul tau are janta pe 17" nu o sa se potriveasca. p.s. o intrebare pt. cei care si-au luat de pe louis. La discurile pe fata pretul e la buc sau la set? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jonlup Postat August 10, 2010 Share Postat August 10, 2010 Cred ca a vrut sa zica ca nu au fost schimbate discurile nu placutele. Banuiesc ca vechiul proprietar a pus niste placute dure care au mancat din discuri. Eu unul am 55k si discurile arata aproape noi si sigur in ultimii 25k de km nu le-am schimbat. Eu as zice sa pui alte placute mai moi care sa se uzeze si sa-ti protejeze mai mult discurile si cred ca o sa dispara si zgomotul, sau deja s-au tocit de tot si franeaza fier pe fier. Eu am pus SBS si se comporta super bine. Corect, era cam tarziu la mine si am incurcat sensul cuvintelor... discurile cred ca nu au fost schimbate. Placutele par sa arate destul de bine (uite atasez o poza cu ele spalate si cu spray-ul respectiv), nu stiu daca s-ar merita sa dau banii pe altele, sa le schimb (placutele )... Mesaj completat daca zici ca are 50k km motorul si franele nu au fost schimbate e cam clar:sunt praf placutele si trebuie schimbate si sunetul dispare .frumos exemplar si meserie galagie cred ca face cu tobele alea sa va purtati sanatosi unul pe celalalt...si te asteptam la mare la intrunire in septembrie multumesc de urari, intr-adevar, face un zgomot interesant. nu m-am hotarat inca daca o sa pastrez tobele astea sau sa pun ceva mai silentios... desi moda e sa faci si ceva galagie cand mergi, nu? la intrunire... poate, cu un pic de noroc, o sa apar calare prin 2012. dar sa traim pana atunci si sa fim sanatosi Mesaj completat Man chestia cu parerile e relativa. Eu inainte sa ma bag la cheltuiala asta as merge la un service sa ii faca un diagnostic mai corect si sa-ti zica daca chiar trebuie schimbate.Daca vrei iti pot recomanda un service ok unde ma duc eu de obicei. Daca ai un service de incredere du-te la ei. Frana e o chestie destul de importanta la o motocicleta si discurile indoite nu cred ca le poti aduce la forma originala oricat de meserias ai fi... si asta ar putea sa afecteze mai mult sau mai putin functionarea normala a franei... la un moment dat. sau poate nu. Eu n-as risca sa raman fara frane intr-un moment critic, ar insemna sa mi-o fac cu mana mea. Asa cum imi iau echipament pe mine inainte sa plec la drum, asa as echipa si motorul. Dar asta e doar ce-as face eu. O alta idee ar fi sa investesti banii in discuri doar daca ai de gand sa tii motorul. Daca vrei sa-l vinzi... zi-i cumparatorului de problema, ca sa poata face o decizie in cunostinta de cauza. Salutari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat August 10, 2010 Share Postat August 10, 2010 Corect, era cam tarziu la mine si am incurcat sensul cuvintelor... discurile cred ca nu au fost schimbate.Placutele par sa arate destul de bine (uite atasez o poza cu ele spalate si cu spray-ul respectiv), nu stiu daca s-ar merita sa dau banii pe altele, sa le schimb (placutele )... Ce marca si ce model sunt? Eu unul prefer sa schimb mai repede placutele decat discurile, dar fiecare face ce vrea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat August 10, 2010 Share Postat August 10, 2010 (editat) Ce marca si ce model sunt? Eu unul prefer sa schimb mai repede placutele decat discurile, dar fiecare face ce vrea pai daca placutele sunt duse,si discurile la fel....care e bussinesul sa schimbi placutele doar?ce rezolvi cu asta?te dai cu placute noi pe discuri strambe?plus doi la mana:discurile de frana nu e TOCMAI INDICAT sa le indrepti,sunt totusi parte din sistemul de franare....si daca si la ala ajungi sa te zgarcesti sa il pui la punct sa fie gantz,atunci e buba.parerea mea... Editat August 10, 2010 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat August 10, 2010 Share Postat August 10, 2010 (editat) pai daca placutele sunt duse,si discurile la fel....care e bussinesul sa schimbi placutele doar?ce rezolvi cu asta?te dai cu placute noi pe discuri strambe?plus doi la mana:discurile de frana nu e TOCMAI INDICAT sa le indrepti,sunt totusi parte din sistemul de franare....si daca si la ala ajungi sa te zgarcesti sa il pui la punct sa fie gantz,atunci e buba.parerea mea... Colegul a zis doar ca discurile au o anumita uzura nu ca sunt strambe. Atat timp cat uzura lor nu depaseste limita admisa schimbi placutele cat vrei. Eu unul nici nu m-as gandi sa le indrept. La urma urmei din ce cauza se stramba discurile? Exceptand accidentele? Editat August 10, 2010 de danny_nt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat August 10, 2010 Share Postat August 10, 2010 Colegul a zis doar ca discurile au o anumita uzura nu ca sunt strambe. Atat timp cat uzura lor nu depaseste limita admisa schimbi placutele cat vrei.Eu unul nici nu m-as gandi sa le indrept. La urma urmei din ce cauza se stramba discurile? Exceptand accidentele? Când dai cu ele încinse în apă rece. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jelzah Postat August 10, 2010 Share Postat August 10, 2010 @sorin128: da, scuze mi-am dat seama ca e off topic dupa ce am postat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian 2003 Postat August 10, 2010 Share Postat August 10, 2010 Sal,chir te rog sa-mi recomanzi service-ul,ca pe unde am fost au preturi de la 2000 ron in sus,cei drept cu discuri noi, dar sti cum este cu criza, cel putin la reprezentanta este 1700 ron bucata. Multumesc pt ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat August 10, 2010 Share Postat August 10, 2010 Când dai cu ele încinse în apă rece. nu prea cred... @danny_nt:omul a spus ca sunt indoite,nu usor uzate discurile.dar in fine,nu prea are rost sa discutam aiurea 10 pagini daca e safe sau nu sa schimbi discuri indoite/uzate.fiecare tine la viata lui in mod diferit probabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat August 10, 2010 Share Postat August 10, 2010 Multumesc de ajutor,mai ieftine de atat chir ca nu se putea,un singur lucru mai am de adaugat ,nu ma pricep chiar atat de bine la moto am carnet din vara trecuta ,cineva sa uitat la ea si a spus ca sunt strambe cineva care se pricepe dar vreau sa o mai vada cineva ,nu stiu cine are bunavointa sa vina sa o nvada pt ca nu vreau sa investesc banii pe ceva care ,poate nu trebuie.Cred ca o sa vin si eu joi la intalnire sa vb cu voi despre problema. multumesc pt sfat. Cel mai bine le verifici in felul urmator. Dai jos discurile si le pui pe un geam, fereastra sau orice crezi ca este perfect drept. Daca discul se misca si are joc pe suprafata plana, atunci e stramb, daca sta fix si nu are joc, atunci este normal si merge tinut in continuare. De dat banii este usor, de facut sunt mai greu... Mesaj completat Când dai cu ele încinse în apă rece. Total eronat, asa nimeni nu ar mai trebui sa franeze pe ploaie ca se stramba discurile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.