Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

4000 de la Braila la Tubingen In prima zi 1400km , de la Braila la Linz Austria si inca 600 a doua zi la dus si la intoarcere tot 1400 km de la Tubingen Germania pana la Deva si inca 600 pana acasa la Braila de unul singur. Cu cat crestea numarul de kilometrii parcursi opream din 100 in 100 pt ca ma inebunea casca. In rest deranjant mai era legatul bagajelor dimineata. Nu mi-a placut de unul singur, jumatate din farmecul excursiei a fost irosit.

E bine aÂşa. Întreb pentru că mă bate gândul să iau Hornet si aÂş vrea la anul să dau o tură până în Sicilia ~6000km (dus-întors). TotuÂşi încerc să strâng bani de vfr800.

 

Ai avut parbriz montat ?

Editat de Chivu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Care a fost problema pana la urma?

 

Omul a spus ca filtrul de aer era imbacsit.

Mesaj completat

E bine aÂşa. Întreb pentru că mă bate gândul să iau Hornet si aÂş vrea la anul să dau o tură până în Sicilia ~6000km (dus-întors). TotuÂşi încerc să strâng bani de vfr800.

 

Te rog eu, nu mai aduce vorba de vfr 800 ca imi vine sa o vand pe asta mica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cât ați mers cel mai mult înafară cu Hornetul. ÂŞtiu că nu-i tocmai pentru touring un naked, dar mă roade curiozitatea :baldy:

4000 km 5 tari 10 zile, tankbag, rucsac, plus alte chestii prinse cu plasa in spate. Am windshield, nu am avut probleme tehnice de nici un fel, nici macar un beculet ars.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor. Am si eu o curiozitate, in legatura cu fiabilitatea motoarelor de hornet/cbr f3. Cine de pe aici are cel mai mare numar de km pe bord?

 

metalwarrior e cel mai "batran" dupa cum spunea si el :)(peste 70k) .eu am undeva pe la 55k,motor adus de mine acu 2 ani jumate la 18900km.probleme de fiabilitate nu au fost de nici un fel,nu am schimbat(mecanic vorbind) nimic la el.doar consumabile si 90% din aspect.eu zic ca e fff fiabil si sunt unul din cei care duc motorul peste limita bunului simt :D

Mesaj completat

Cât ați mers cel mai mult înafară cu Hornetul. ÂŞtiu că nu-i tocmai pentru touring un naked, dar mă roade curiozitatea :)

 

1000km intr-o zi,a doua zi 300km.bagaj legat de locul pasagerului(pe vremea cand inca il aveam),tankrucsak,drumuri de toate felurile,vreme de toate felurile......s-a comportat exemplar!vorba cuiva de aici:e touring cat te tin pe tine balamalele ^_^

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare tuturor , am si eu o intrebare : cum se simte hornetul pe drumurile noastre , comfortul pe el si a avut cumva cineva sau macar a mers cineva pe un dual sport (enduro-turing) ca sa faca o comparatie

 

george05 , cum te-ai simtit dupa cei 1000 de km ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hornetul este si enduro, testat de mine ieri pe un frum forestier de aproximativ 20 de km spre niste schituri in munte, unde am ajuns cu brio, s-a cam incins motorul datorita vitezei mici, dar totul a fost ok. M-a ajutat mult suspensia spate reglabila pe care am setat-o la cel mai moale nivel si gropile/denivelarile nu au mai fost atat de problematice.

Revin cu poze, cand o sa am internet mai bun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hornetul este si enduro, testat de mine ieri pe un frum forestier de aproximativ 20 de km spre niste schituri in munte, .......

Ai reparat-o bre???? ^_^

Editat de sorin128
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare tuturor , am si eu o intrebare : cum se simte hornetul pe drumurile noastre , comfortul pe el si a avut cumva cineva sau macar a mers cineva pe un dual sport (enduro-turing) ca sa faca o comparatie

 

george05 , cum te-ai simtit dupa cei 1000 de km ?

 

in afara de faptul ca a doua zi imi era amortit fundul eram in stare perfecta :) .cat despre enduro,se poate,dar super-soft...am testat si eu anul trecut pe portiuni nu mai lungi de 10km :D

Mesaj completat

Ai reparat-o bre???? ^_^

 

ma gandesc ca doar nu s-a dus cu ea impinsa pe off-road :D :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate o sa radeti dar cam odata pe luna, cand mergem la tara... la intalnirea rudelor, o iau la impins vreo 50m pe un drum de tara. Ce sa zic imi e mila de ea dar se pare ca duce mai mult decat credeam.

 

Asa si acum o intrebare despre asta mica ... pentru ca la pornire evacuarile de la cilindrii 3 si 4 se incalzesc mai tarziu decat 1 si 2, vroiam sa stiu daca se intampla si la voi aspectu asta. (spun la pornire pentru ca dupa ce se incing cine mai stie ce temperatura au)

Am ajuns sa'mi dau seama de situatia asta pt ca am montat un filtru de benzina (proasta idee) drept urmare se alimenta cu greu si de aici mers neuniform etc. dupa o repriza mai'n forta ramanea filtru gol... in fine.

A doua zi l'am scos dar continua treaba cu incalzitul diferentiat al galeriilor.

 

Merci mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate o sa radeti dar cam odata pe luna, cand mergem la tara... la intalnirea rudelor, o iau la impins vreo 50m pe un drum de tara. Ce sa zic imi e mila de ea dar se pare ca duce mai mult decat credeam.

 

Asa si acum o intrebare despre asta mica ... pentru ca la pornire evacuarile de la cilindrii 3 si 4 se incalzesc mai tarziu decat 1 si 2, vroiam sa stiu daca se intampla si la voi aspectu asta. (spun la pornire pentru ca dupa ce se incing cine mai stie ce temperatura au)

Am ajuns sa'mi dau seama de situatia asta pt ca am montat un filtru de benzina (proasta idee) drept urmare se alimenta cu greu si de aici mers neuniform etc. dupa o repriza mai'n forta ramanea filtru gol... in fine.

A doua zi l'am scos dar continua treaba cu incalzitul diferentiat al galeriilor.

 

Merci mult

Adevarul este ca nu m-am gandit sa stau cu toate cele 4 labe pe tevi in momentul incalzirii motorului :D , dar citesem pe topicul despre carburatoare, parca, ca acest fenomen se datoreaza reglajului inegal de amestec la carburatie, adica anumiti cilindri ard benzinuca mai multa, altii mai putina. Baga intrebarea asta la topicul despre carburatie.

O alta variabila ar mai fi socul, poate nu acopera in mod egal aerul in momentul incalzirii. In mod mnormal dac aai amestecul dereglat mororul nu se aude uniform.

 

Cat despre enduro, pot sa zic ca am mers pe drum de santier, si merge, la mine se aude un trancanit la roata fata (se aude si cand merg pe piatra cubica, sau apas in impulsuri scurte frana fatza), ma gandesc ca o fi de la placutele de frana fata, care sunt pe la sfarsitul vietii, si avand joc pe acolo se aud, in rest nimic deosebit pe "off-road". [Daca aveti alde idei despre trancanit va rog sa imi spuneti]

 

Oricum daca e sa vorbim sincer, totusi e un moto de asfalt, iar gropile sau "valurile" de pe drumuri nu sunt tocmai pe placul bondarului, desi daca insisti trece peste ele (dar e musai sa injuri in casca dupa aia).

Ca si "endureala" este mai bun decat CBRul si mai prost ca Transalpul ^_^

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat despre enduro, pot sa zic ca am mers pe drum de santier, si merge, la mine se aude un trancanit la roata fata (se aude si cand merg pe piatra cubica, sau apas in impulsuri scurte frana fatza), ma gandesc ca o fi de la placutele de frana fata, care sunt pe la sfarsitul vietii, si avand joc pe acolo se aud, in rest nimic deosebit pe "off-road". [Daca aveti alde idei despre trancanit va rog sa imi spuneti]

Poți verifica etrierele dacă au joc Âşi discurile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai reparat-o bre???? ^_^

Reparata si din a doua zi am si facut 200 de km pana la VL, unde sunt si acum. Pot sa zic ca dupa curatirea motorului, o sa arat mai in detaliu cu poze cand ajung acasa, trage altfel si a recapatat cei cativa CP pe care ii pierduse datorita calaminei si mizeriilor depuse prin motor.

 

ma gandesc ca doar nu s-a dus cu ea impinsa pe off-road :D :)

5 m tot am impins la ea din cauza de panta super abrupta si pietre instabile, dar in rest numai gaz :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In mod mnormal dac aai amestecul dereglat mororul nu se aude uniform.

 

..... la mine se aude un trancanit la roata fata (se aude si cand merg pe piatra cubica, sau apas in impulsuri scurte frana fatza), ma gandesc ca o fi de la placutele de frana fata, care sunt pe la sfarsitul vietii, si avand joc pe acolo se aud, in rest nimic deosebit pe "off-road". [Daca aveti alde idei despre trancanit va rog sa imi spuneti]

 

merci omule! asa este motorul nu se aude uniform.

 

Despre problema ta ... si la mine se aude ceva pe fata (gen click) dar e din cauza amortizoarelor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat despre enduro, pot sa zic ca am mers pe drum de santier, si merge, la mine se aude un trancanit la roata fata (se aude si cand merg pe piatra cubica, sau apas in impulsuri scurte frana fatza), ma gandesc ca o fi de la placutele de frana fata, care sunt pe la sfarsitul vietii, si avand joc pe acolo se aud, in rest nimic deosebit pe "off-road". [Daca aveti alde idei despre trancanit va rog sa imi spuneti]

 

Nu cred ca e din cauza uzurii placutelor, la mine sunt aproape de fier si nu scot nici un trancanit. Incearca altceva.

Nu stiu daca la hornet sunt niste lamele(table) care le fixeaza mai bine ca nu am umblat la ele dar poate e de acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zgomotul acesta ciudat l-am avut si eu .Cand franam scurt ,la viteza mica ,dar mai ales la gropi ,se auzea .Initial am vrut sa desfac amortizoarele ,dar de fapt erau slabite suruburile laterale care tin motorul de cadru,cele care se inlocuiesc cu unele mai lungi si se monteaza crash pad-urile .Am descoperit intamplator tinand picioarele pe crash pad-uri in incercarea de a gasi sursa zgomotului.Suruburile fiind putin slabite permiteau motorului o mica de plasare ,cat sa faca acest zgomot. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zgomotul acesta ciudat l-am avut si eu .Cand franam scurt ,la viteza mica ,dar mai ales la gropi ,se auzea .Initial am vrut sa desfac amortizoarele ,dar de fapt erau slabite suruburile laterale care tin motorul de cadru,cele care se inlocuiesc cu unele mai lungi si se monteaza crash pad-urile .Am descoperit intamplator tinand picioarele pe crash pad-uri in incercarea de a gasi sursa zgomotului.Suruburile fiind putin slabite permiteau motorului o mica de plasare ,cat sa faca acest zgomot. :laugh:

Am incercat si asta, si nu e de la crash-paduri, mai ales ca le-am strans tare. O sa incerc sa vad la etriere, de la suspensie nu vad de ce ar fi sunet de asta (e ca si cum s-ar lovi plastic dur pe plastic dur, adica sunte tare, dar nu metalic). Plus ca zgomotul apare fara sa se duca pe cursa maxima amortizorul, iar daca stau pe loc cu frana fata blocata si maltratez suspensia fata (dandu-ma "in barci" pe motor) nu are nici pe dracu. cursa, si amortizarea se face ok si fara nici un zgomot.

Problema apare numai in mers si unica problema ar fi placutele de frana care nu stau tocmai fix:-? , de franat franeaza bine si inca nu am ajuns metal pe metal la placute, dar zgomotul e dearanjant (mai ales pe piatra cubica, am impresia ca merg cu caruta.

 

Carena (am vresiunea S) am tot tinut-o cu mana si asa si asa, si nu este de la ea, e de mai jos, adica ceva de la roata.

 

Daca a avut cineva probleme similare sa imi spuna. Daca o sa gasesc timpul necesar, poate ma apuc de mesterit diseara.

Editat de mettal86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt la pagina 300 din 615, v-a mers gura nu gluma pe topic-ul asta :laugh:

 

Bun, in goana dupa o viespe de vanzare am descoperit ca foarte multe motoare sunt trantite si au blocul motor julit, belit, zgariat.. oribil!

 

In cazul in care asta ar fi singurul inconvenient major si motorul functioneaza impecabil, cum se poate remedia problema?

 

 

PS. erata la anuntul meu de mai sus:

 

Cumpar Honda CB600F Hornet, inmatriculata RO, an 1998 - 2002, culoare rosu sau negru. Exclus varianta S sau streetfighter!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun, in goana dupa o viespe de vanzare am descoperit ca foarte multe motoare sunt trantite si au blocul motor julit, belit, zgariat.. oribil!

 

In cazul in care asta ar fi singurul inconvenient major si motorul functioneaza impecabil, cum se poate remedia problema?

 

Blocul motor spui? probabil te referi la capacele laterale de la cutia de viteza, alternator.

In nici un caz un capac polizat nu poate fi considerat un inconvenient major (bine asta tine si de persoana) poate doar daca acel capac a fost fisurat, crapat si eventual parti metalice din el au intrat si ramas in motor, asta da ar fi semn de intrebare.

E adevarat ca zgarieturile alea nu dau bine la terasa dar in rest nu incurca.

Solutii ieftine .. ebay sau avand in vedere ca esti din cluj te poti orienta catre ... depozite cu piese sh de prin ungaria

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Blocul motor spui? probabil te referi la capacele laterale de la cutia de viteza, alternator.

In nici un caz un capac polizat nu poate fi considerat un inconvenient major (bine asta tine si de persoana) poate doar daca acel capac a fost fisurat, crapat si eventual parti metalice din el au intrat si ramas in motor, asta da ar fi semn de intrebare.

E adevarat ca zgarieturile alea nu dau bine la terasa dar in rest nu incurca.

Solutii ieftine .. ebay sau avand in vedere ca esti din cluj te poti orienta catre ... depozite cu piese sh de prin ungaria

 

Nu imi iau motor sa stau la terasa te asigur insa daca tot ma chinui de aproape 2 ani sa strang bani nu vreau sa ii cheltui pe un Hornet trantit pe toate cele 6 laturi de jdemii de proprietari inaintea mea. Acum stiu ca la banii astia nu pot avea pretentii fenomenale dar totusi o sa caut pana gasesc unul intr-o stare acceptabila.

 

Cu siguranta va trebui sa mai investesc intr-un schimb de ulei, placute de frana si poate lantul de distributie, nu imi surade ideea sa caut si toate capacele la motor sa le inlocuiesc, precum si capacele la ceasurile de bord (si alea polizate), scarite sau toba!

 

Sper sa gasesc un Hornet la care proprietarul a avut inspiratia sa ii monteze crashbar-uri si apoi sa il dea de pamant, daca tot ne luam dupa expresia: "femeie nefu.. si motor netrantit nu ai sa vezi".

 

Bafta!

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...