Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu te supara pe mine, te consideri motociclist?

 

DC te intreb? Pt ca nu e posibil sa recomanzi sa folosesca frana spate in locrul franei de motor !!!!!!!!!! Fiecare are rolu` ei.

 

M-am abtinut sa comentez de multe ori elucubratiile pe le debiteaza unii si altii.. dar cred ca asta, ca sa nu distrugi kitu de lant e maxima. Si daca folosesti frana de spate nu uzezi placutele?!

 

Atunci dc sa mai pornesti mobreta, sa nu arzi uleiu si murdaresti filtru de aer.

 

Sunt consumabile !!! se schimba, mai rpd daca faci uilly sau mai rar daca mergi ca un normal.

 

Bafta

 

 

PS: daca se considera flame, rog sa fie sters si sanctionat ca atare. Ms

 

 

man, citeste atent te rog. Am spus "pana te inveti sa folosesti frana spate+motor". Prin asta ma referam la folosirea combinata a franei de motor+frana spate, mai ales la intrarea in viraje (unele neasteptate).

Daca te obisnuiesti sa folosesti numai frana de motor, poti avea surpriza ca intr-o curba neasteptata (adesea se intampla asta pe drumuri pe care nu le cunosti), din cauza bruscarii produse de frana de motor te poti dezechilibra. Incearca sa ciupesti progresiv spatele (fct de viteza), iar in momentul in care vezi iesirea din curba, accelereaza.

In linie dreapta, daca nu ai nevoie de frana de urgenta (adiq ai destul timp sa franezi pana se va pune verde), foloseste acelasi principiu si vei pleca intotdeauna primul de la semafor...spre supararea prietenului meu Popica care are un SP1 si mereu ramane in urma :unsure:

Daca ai nevoie de frana de urgenta...vezi cum am reactionat eu intr-un astfel de caz la sectia accidente. Dar deja suntem departe de discutia despre lant...

 

Poate va trebuie la careva un parbriz.

 

ai PM

 

mersi! gata! n va mai f*t la cap!

 

ce kit de lant ti-ai pus?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fratilor....am o intrebare.....este o conducta in fata scaritei(un pic mai sus) din partea dreapta(de la pilot bineinteles..:unsure:)......e o conducta care sti-o supararea ei ce rol are....ma puteti ajuta si pe mine cu o explicatie?...sanatate maxima..asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Conducta cu arc metalic pe ea??? ca alta conducta...nu prea vad sa fie!

 

arc metalic?....nu are....eu cate horneturi am vazut toate au asa ceva.....nici nu stiu cum sa explic.....e o conducta mica,libera,care da in jos.....ca si cum ai scoate conducta de alimentare si ai lasa-o libera sa stea in jos....... :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare........ati avut sau aveti careva guma de 190 pe spate pe mobra voastra?...ca azi urmeaza sa pun o guma primita de la un prieten....si is curios cum ii...asa cateva pareri..ca oricum vine guma pe mobra mea si pana sa o incerc poate imi ziceti careva cum ii..:disappointed:....sanatate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de intrat...intra dar...afecteaza ciclistica motoretei pe curbe! :disappointed:

 

ma gandeam....dar in ce sens?..acuma seara am pus-o sus....si pana vineri nu mai am timp de motor......in ce fel afecteaza?...mai greu merge?,,mai putin culca?....sanatate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma gandeam....dar in ce sens?..acuma seara am pus-o sus....si pana vineri nu mai am timp de motor......in ce fel afecteaza?...mai greu merge?,,mai putin culca?....sanatate

Salut. Schimbarea este logica si se reflecta in timpul mai lung pe care ti-l ia motoreta ca sa o inclini pe laterale, in special cand ai o secventa de curbe stanga+dreapta sau dreapta+stanga. Adica ai mai multa suprafatza de cauciuc de "strabatut" pana sa ajungi la inclinare. La fel de importanta este forma suprafetei de rulare a cauciucului (influentata, la randul ei, de "talon"/"balonaj"). Cu cat e mai "rotunda", cu atat mai usor se inclina.

Acum depinde cum circuli tu. Daca mergi foarte agresiv si sportiv, vei simti diferenta. Daca mergi "normal", ma indoiesc ca vei simti ceva. Dar, pe de alta parte, poponeta de Hornet arata oricum grasa. Nu stiu daca trecerea de la 180 la 190 va fi atat de evidenta incat sa merite sa schimbi guma (ca alt motiv nu vad).

Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Schimbarea este logica si se reflecta in timpul mai lung pe care ti-l ia motoreta ca sa o inclini pe laterale, in special cand ai o secventa de curbe stanga+dreapta sau dreapta+stanga. Adica ai mai multa suprafatza de cauciuc de "strabatut" pana sa ajungi la inclinare. La fel de importanta este forma suprafetei de rulare a cauciucului (influentata, la randul ei, de "talon"/"balonaj"). Cu cat e mai "rotunda", cu atat mai usor se inclina.

Acum depinde cum circuli tu. Daca mergi foarte agresiv si sportiv, vei simti diferenta. Daca mergi "normal", ma indoiesc ca vei simti ceva. Dar, pe de alta parte, poponeta de Hornet arata oricum grasa. Nu stiu daca trecerea de la 180 la 190 va fi atat de evidenta incat sa merite sa schimbi guma (ca alt motiv nu vad).

Succes!

 

guma e michelin power sport.......o guma de care sunt tare mltumit.am avut 180 inainte tot de asta.si conduc foarte agresiv(doar pe curbe).aici la noi avem ditai muntele cu serpentine...cam 25 de km numa urcare grea(gutin-asa ii zice).....deci pe sicane staga-dreapta va fi ceva mai greu de dus motoru de pe o parte pe cealalta.....hmmm...sa speram ca diferenta nu e prea mare.....ca de ceva vreme inclin mobra mult de tot....:disappointed:...mersi de informatii...asfalta uscat si numa bine

 

ps:guma am primit-o cadou...e in stare perfecta(spre deosebrie de guma ce am avut-o eu pana aseara).de aia am schimbat-o.:(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa arata guma ta ? :disappointed:

 

am scris "power sport".....greseala....rectific...pilot sport...eram adormit cand am scris chestia aia.....:(...ceva de genu ii..:(..sanatate

 

apropo...faci soft enduro cu hornetu?..ca vad ca nu ii tare bun drumu....:(...merge si pe asa drum mobra?..ca cred ca acuma in weekend am si eu de coborat un pic de pe asfalt.....:D..sper sa ma descurc......numa bine

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca un motor de exceptie ce este se da si soft enduro asa usurel...copacel! :disappointed:

 

ii bun atunci....eu singura data cand am iesit de pe asfalt cu el a fost o data cand am nimerit destul de prost pe drumuri pline de gropi cu apa....:(...eram cu un prieten care avea enduro....si la un moment dat a trecut printr-o balta si era sa cada....apoi cand am trecut eu am trecut perfect..:(.......dar drumul a avut 100 si ceva de metri...:D..de aia zic ca nu stiu cum se comporta la soft enduro....dar dac tu zici ca merge.....o sa ma duc si eu>....:(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa ne spui si noua concluziile. Si eu merg sportiv cu bondaru si ma intereseaza daca e o diferenta sesizabila cu guma de 190.

Bafta!

 

azi am mers un pic prin oras cu guma de 190.......ce sa zic...pareri nu imi pot da inca....pare oki......cat mi-am dat seama,pot zice ca sta a dracului de bine pe drum.....dar o parere generala si buna si elocventa o sa a peste vreo cateva zile..ca urmeaza un drum mai lung,apoi un munte de trecut in regim de "nebunie pe 2 roti"...:disappointed:.....o sa revin cu impresii...asfalt uscat si numa bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"bugspoiler" nu comercializeaza nimeni?

ma intreb deseori de ce cei de la honda nu au recurs si la o aparatoare spate...

citisem ca daca schimbi lantu ptr performante ai putea sa schimbi si pinionul cu mai multi dinti pe spate si mai putini pe fata...ce parere aveti?

 

LE:am zis ca revin cu poze la noul meu hornet:

 

http://picasaweb.google.com/claudiu.cosar/hondahornet

 

apropo ma tenteaza ideea de un sport touring,avand in vedere ca ma concentrez mai mult pe drumuri in afara,asa ca motocicleta este la vanzare....mda dupa ce am investit in ea...

Editat de d t m
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"bugspoiler" nu comercializeaza nimeni?

ma intreb deseori de ce cei de la honda nu au recurs si la o aparatoare spate...

citisem ca daca schimbi lantu ptr performante ai putea sa schimbi si pinionul cu mai multi dinti pe spate si mai putini pe fata...ce parere aveti?

 

LE:am zis ca revin cu poze la noul meu hornet:

 

http://picasaweb.google.com/claudiu.cosar/hondahornet

 

apropo ma tenteaza ideea de un sport touring,avand in vedere ca ma concentrez mai mult pe drumuri in afara,asa ca motocicleta este la vanzare....mda dupa ce am investit in ea...

 

 

 

CAT AI DAT PE TOBA?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bugspoiler mi-am pus eu de la Barracuda! :( o s pun poze cam intr-o saptamana sa vedeti ce a iesit din mobra mea! :( accesorii de la Barracuda(ghidon, mansoane, oglinzi, capete de ghidon, acoperire de rezervor, bugspoiler, buloane, parbriz de suzuki gsr tot de la ei), far de suzuki gsr! d-abia astept sa fie gata total! :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bugspoiler mi-am pus eu de la Barracuda! :( o s pun poze cam intr-o saptamana sa vedeti ce a iesit din mobra mea! :( accesorii de la Barracuda(ghidon, mansoane, oglinzi, capete de ghidon, acoperire de rezervor, bugspoiler, buloane, parbriz de suzuki gsr tot de la ei), far de suzuki gsr! d-abia astept sa fie gata total! :disappointed:

 

nu stiu altii...dar eu abia astept sa vad cum arata mobra...:(...daca nu ii gata inca,spor la treaba....daca ii gata..sa fii sanatos si sa ai noroc cu noul ei "look"....:D..asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CAT AI DAT PE TOBA?

 

toba e un micron...suna foarte bine si gros...sunt multumit de investitie.

am dat 150e si am mai dat 50e pe manopera(coturile de inox).

 

daca nu sare nimeni interesat de mobra,am sa pun si bugspoiler si o ap spate.

am tot studiat amplasamentul ghidonului sa l schimb cu unul de race dar ...e cu totul alta treaba la ss fata de naked...deci va ramane neschimbat.

 

am gasit si eu cele 2 accesorii pe ebay din fibra la pret bun...nu as da 150e pe un bug spoiler de la baracuda sau cat o fi...la naiba ca e mai scump ca o aripa de bmw :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

toba e un micron...suna foarte bine si gros...sunt multumit de investitie.

am dat 150e si am mai dat 50e pe manopera(coturile de inox).

 

daca nu sare nimeni interesat de mobra,am sa pun si bugspoiler si o ap spate.

am tot studiat amplasamentul ghidonului sa l schimb cu unul de race dar ...e cu totul alta treaba la ss fata de naked...deci va ramane neschimbat.

 

am gasit si eu cele 2 accesorii pe ebay din fibra la pret bun...nu as da 150e pe un bug spoiler de la baracuda sau cat o fi...la naiba ca e mai scump ca o aripa de bmw :disappointed:

 

 

 

cum suna in comparatie cu leo vince? nu imi place leo vince asta e ideea,suna prosteste de tare! ma interesa micron sau laser de aia am intrebat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...