Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

Ma asteptam sa vad o nava spatiala in culorile curcubeului, insa proiectul acesta imi place, in conditiile in care nu ma dau in vant dupa streetfighters.

Ar fi mers parca codita de PC36 si daca ar fi fost intregul motor vopsit negru, nu doar capacele, furtunele mai putin stridente.. dar arata bine si asa, faina treaba!

 

Bafta la vanzare si cat mai putin frecus cu "mușteriii" de pe OLX & Co ;)

 

Data viitoare faci si un Hornet pt touring?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

A avut initial codita de PC36 dar am vandut-o pt ca vroiam sa scurtez mobra si sa-i fac o codita custom, asta de PC34 o aveam prin garaj si am vopsit-o si montat-o strict pentru RAR. Prefer sa o vand asa si sa nu mai modific spatele ca sa ma apuc mai repede de proiectul de 900. :D

Motorul era in plan sa fie vopsit negru si el si mai aveam niste carene de radiator similare celor de Z750 2007-2010 parca, dar le voi monta pe cea de 900.

 

De touring nu cred ca ma apuc prea curand, am un proiect mai "cuminte" in desfasurare dar tot de streetfighter, un Hornet de 600 al unui prieten care a dorit mobra "clona" dupa Snow White dar l-am mai convins eu sa schimbat una, alta :)

 

Multumesc pentru urari :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

O sa fie ca o prostituata la biserica, nu-si au locul. Hornet-ul nu are suspensii/cadru gandite pt offroad. Daca vrei ceva "intermediar" poti sa iei niste gume de ploaie cu care poti merge linistit si pe vreme rece, dar nu prin coclauri sau noroaie.

 

Bafta! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ replici

 

Nu am gasit poze cu un hornet dar imi pare ca asta e destul de apropiat ca si inaltime si aspect

 

http://cdn.blessthisstuff.com/imagens/stuff/ducati-super-sport-600-marco-artuzzi-3.jpg

 

http://cdn.blessthisstuff.com/imagens/stuff/ducati-super-sport-600-marco-artuzzi-4.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lăsând aspectul ( de gustibus...) care este utilitatea practică a întreprinderii tale ? Userul replici ți-a explicat că nu poți băga horneta în nămoale din motive de cadru/suspensii/greutate.

Rămânând pe asfalt, vrei neapărat să-ți zornăie crampoanele pe asfalt ? Să ai mai puțină aderență ?

Cauciucurile off-road au compoziție mai soft deci o să le termini mai repede pe asfalt. De asemenea exclus (părerea mea) să le iei "not for road use" .

După mine prea multe draw-back vs estetică (aia care-o fi ea, unde o fi)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lăsând aspectul ( de gustibus...) care este utilitatea practică a întreprinderii tale ? Userul replici ți-a explicat că nu poți băga horneta în nămoale din motive de cadru/suspensii/greutate.

Rămânând pe asfalt, vrei neapărat să-ți zornăie crampoanele pe asfalt ? Să ai mai puțină aderență ?

Cauciucurile off-road au compoziție mai soft deci o să le termini mai repede pe asfalt. De asemenea exclus (părerea mea) să le iei "not for road use" .

După mine prea multe draw-back vs estetică (aia care-o fi ea, unde o fi)

subscriu!

 

eu personal nu prea pricep dorinta unora de a muta unele motoare intr-un cu totul alt segment decat au fost ele gandite si proiectate.ce face @replici e absolut normal,proiecte de look,nitica performanta(poate) suplimentara.dar sa te gandesti la a "transforma" un Hornet(sau orice alt naked/comutter) intr-un motor cu valente off-road,mi se pare cel putin nejustificat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu m-am gandit sa pun gume enduro pe hornet. Conti TKC 80 sau Heidenau K60 sau ceva "trail". Daca nu sunt pe asfalt curat nu am deloc aderenta. Asi vrea merg si pe drumuri neasfaltate.

Poate schimb mobra cu un Dominator si nu-o sa am probleme de astea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu personal nu prea pricep dorinta unora de a muta unele motoare intr-un cu totul alt segment decat au fost ele gandite si proiectate.ce face @replici e absolut normal,proiecte de look,nitica performanta(poate) suplimentara.dar sa te gandesti la a "transforma" un Hornet(sau orice alt naked/comutter) intr-un motor cu valente off-road,mi se pare cel putin nejustificat.

 

Poate am imbatranit si suntem prea conservatori :)

 

 

Am testat recent o vitezana incaltata cu astfel de gume. Pe offroad e distractie maxima, dar pe asfalt se simt vibratiile destul de mult si franarea cu fata nu iti da un sentiment placut :biker:

 

Baietii astia sigur se distreaza:

 

 

..insa ii dau dreptate lui George si nu as face o astfel de modificare motocicletei cu care ies pe drumurile publice. Daca bugetul iti permite si vrei sa iti faci de cap sigur ca ar fi interesant sa te dai cu un naked pe coclauri, indiferent de cat de naspa se simt suspensiile si cat de praf vei face motocicleta in cele din urma.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate am imbatranit si suntem prea conservatori :)

 

 

..insa ii dau dreptate lui George si nu as face o astfel de modificare motocicletei cu care ies pe drumurile publice. Daca bugetul iti permite si vrei sa iti faci de cap sigur ca ar fi interesant sa te dai cu un naked pe coclauri, indiferent de cat de naspa se simt suspensiile si cat de praf vei face motocicleta in cele din urma.

cred ca am imbatranit prea devreme in acest sens. :)

 

stii care e problema pe care nu o inteleg unii care vor sa-si transforme naked-urile sau ss-urile in off-roadere?e timpul de utilizare pana la "damage complet".isi inchipuie ca o sa mearga linistiti ei pe off-road sezoane bune.nmimic mai gresit.o sa aiba surpriza vietii lor dupa o perioada incredibil de scurta.

 

aproape nimeni nu se gandeste la faptul ca:

-suspensiile nu au fost gandite sa "si-o ia in freza" din doi in doi metri

-cadrul de asemenea

-cutia de viteze nu e gandita sa lucreze in regim de 2-3-4 k ture constant

-cuplul in turele necesare unui soft-enduro e aproape inexistent

-transmisia utilizata in regim enduro va duce la uzura prematura

si lista ar putea continua dar mi-e lene. :)

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu tot trebuie sa imi cumpar anvelope. Asa ca am gasit 2 "superoferte". Daca a folosit cineva pe hornet si ma ajuta cu pro and cons ar fi perfect. Precizez ca in momentul de fata am un set Pirelli Corsa 2 de care am abuzat 2 sezoane (peste 12000 km). S-au comportat exemplar chiar daca au DOT 2011.

 

http://www.pneurimoto.ro/cumpara/pirelli-diablo-strada-set-120-70-180-55-17-dot-2015-9131

 

sau

 

http://www.pneurimoto.ro/cumpara/dunlop-qualifier-set-120-70-180-55-17-dot-2015-9132

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate am imbatranit si suntem prea conservatori :)

 

 

 

Baietii astia sigur se distreaza:

 

 

..insa ii dau dreptate lui George si nu as face o astfel de modificare motocicletei cu care ies pe drumurile publice. Daca bugetul iti permite si vrei sa iti faci de cap sigur ca ar fi interesant sa te dai cu un naked pe coclauri, indiferent de cat de naspa se simt suspensiile si cat de praf vei face motocicleta in cele din urma.

hai sa zicem realitatea:baietii astia se dau pe "macadamul" ala caer e mai neted decat multe din DN-urile noastre.:)))) ala e drum neted cu pietris doar,nu off-road:)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In Finlanda si drumurile neasfaltate sunt civilizate :P

 

Imi aduce aminte de o patanie de acum cativa ani..

 

Ma indreptam spre Brasov si, in ideea de a mai schimba peisajul ca m-am plictisit de ruta Tg.Mures - Sighisoara - Rupea - Brasov, m-a pus necuratu' si de la Sighisoara am luat-o spre Agnita, iar aici:

https://goo.gl/maps/1e8DW8u5iM42

 

..am luat-o la stanga, Fagaras 36 Km.

 

La inceput, nimic special, drum judetean de 2 lei, eram obisnuit, incet incet insa se degrada din ce in ce mai mult. Am oprit si am intrebat un gospodar de prin zona daca se poate circula pana la Fagaras pe drumul respectiv. Nu o sa uit niciodata.."da, sigur, cu motoreta nu ai nici o problema". Mno.. imi vad de drum tot inainte pana cand ma trezesc pe drum forestier inconjurat de oi. Deja eram prea departe de Sighisoara sa ma mai intorc, am zis ca ma chinui putin, trec de zona fara asfalt si cu asta basta.

 

Sectiunea fara asfalt insa a tinut ~10 km intre Retis - Barcut - Soars, din care o bucata buna prin padure. Dezastru, am mers numai in treapta 2, motorul incins la maxim tot traseul. Asa am tinut de ghidon de nu mai imi simteam mainile, permanent aveam impresia ca ma imprastii pe pietrisul ala, plus baltoace, lemne uscate si alte prostii pe jos..

 

Noroc ca nu a plouat!!! Ma gandesc ca si guma spate m-a ajutat putin atunci. Pe fata aveam Pirelli Dragon Supercorsa, iar pe spate IRC ProTech SP11 sport-touring, de 190 ;) (se poate vedea pe pagina urmatoare: http://www.ridermagazine.com/gear/touring-sport-touring-motorcycle-tire-buyers-guide.htm#attachment_16237 )

 

Asa suna toba sport de pe Horneta prin mijlocul padurii de numa, la un moment dat erau pe margine niste unii de taiau busteni, saracii cred ca s-au crucit si s-au amuzat in draci la cat de imbecil pot sa fiu de am luat-o pe acolo :)

 

In cele din urma am dat din nou de asfalt si am ajuns la Fagaras, iar dupa cativa km in care mi-a sarit tot pamantul de pe gume, am tinut-o numai blana pana la Brasov..

 

O experienta pe care nu vreau sa o mai repet veci! De atunci evit cu maxima strictete sa mai intru cu Horneta pe drumuri neasfaltate.

 

 

PS: scuze daca am mai povestit treaba asta. insa mi s-a parut potrivita in contextul discutiei de mai sus.


» Post actualizat in 24 Nov 2015 12:55


Eu tot trebuie sa imi cumpar anvelope. Asa ca am gasit 2 "superoferte". Daca a folosit cineva pe hornet si ma ajuta cu pro and cons ar fi perfect. Precizez ca in momentul de fata am un set Pirelli Corsa 2 de care am abuzat 2 sezoane (peste 12000 km). S-au comportat exemplar chiar daca au DOT 2011.

 

http://www.pneurimoto.ro/cumpara/pirelli-diablo-strada-set-120-70-180-55-17-dot-2015-9131

 

sau

 

http://www.pneurimoto.ro/cumpara/dunlop-qualifier-set-120-70-180-55-17-dot-2015-9132

 

De Strada am auzit ca sunt foarte durabile, insa aderenta lasa de dorit, iar de Qualifier cum ca ar fi decente, insa se uzeaza destul de rapid.

 

Anul trecut am incaltat-o cu Pilot Power si ma declar foarte multumit atat de pretul anvelopelor cat si de performanta. Horneta si stilul meu de mers se impaca foarte bine cu PP. Despre uzura nu pot spune inca nimic pt ca le-am folosit 1 sezon, alti motoristi se lauda ca au facut si peste 10k cu ele.

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cumpar hornet model 2007(model pc41) in sus , pret in functie de stare , km, an , nu doresc oferte cu mobre supraevaluate ,astept oferte ms.

am luat un gsr 600 cu ABS ,ms tuturor ptr oferte....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Vreau sa stiu daca se poate monta pe hornet 600 pc34, o codita de pe hornet de 900cc?

 

 

Multumesc

Nu fara modificari. Altfel cu un pic de vointa si imaginatie se poate rezolva. S-au vazut si modificari mai "drastice" de-atat :).

» Post actualizat in 07 Dec 2015 17:12

Vreau sa schimb anvelopele la Hornet in primavara ,nu stiu ce sa aleg,acum am Dunlop Qualifier II

Voi ce-mi recomandati?

Pe vremuri am fost cel mai multumit de un set de Metzeler (M3 era atunci modelul,acum cred ca M5 e cel actual). Depinde foarte mult de stilul tau de mers si ce vrei de la gumele alea.

Editat de Sorin128
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu fara modificari. Altfel cu un pic de vointa si imaginatie se poate rezolva. S-au vazut si modificari mai "drastice" de-atat :).

» Post actualizat in 07 Dec 2015 17:12

 

Pe vremuri am fost cel mai multumit de un set de Metzeler (M3 era atunci modelul,acum cred ca M5 e cel actual). Depinde foarte mult de stilul tau de mers si ce vrei de la gumele alea.

Modificari drastice?unde?:)

 

Metz m7rr ar fi azi "the shit" pt o Viespe touring cu valente sportive.parerea mea.:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu fara modificari. Altfel cu un pic de vointa si imaginatie se poate rezolva. S-au vazut si modificari mai "drastice" de-atat :).

» Post actualizat in 07 Dec 2015 17:12

 

Pe vremuri am fost cel mai multumit de un set de Metzeler (M3 era atunci modelul,acum cred ca M5 e cel actual). Depinde foarte mult de stilul tau de mers si ce vrei de la gumele alea.

 

Merci Sorin128 pt raspuns, o sa incerc sa vad ce iasa.. Daca imi iasa o sa ii fac si o prezentare mobrei sa fie si ea cunoscuta :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...