Jump to content
metaxa

Honda Hornet

Recommended Posts

Ce metoda considerati ca este cea mai potrivita pentru a rezolva o pana la o anvelopa tubeless? Am cautat pe forum si pe diverse site-uri, insa parerile sunt impartite. Kitul de pana cu snur e o solutie buna in cazul in care ai ghinion pe drum, insa snurul e potrivit si ca o solutie permanenta?

 

Am citit si ca nu e recomandat sa pui snur daca ai o anvelopa relativ noua, adica sa nu faci o gaura si mai mare in guma prin procesul de introducere a snurului, iar la altii am auzit ca petec "nu se pune" la astfel de anvelope, like what? o.O

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce metoda considerati ca este cea mai potrivita pentru a rezolva o pana la o anvelopa tubeless? Am cautat pe forum si pe diverse site-uri, insa parerile sunt impartite. Kitul de pana cu snur e o solutie buna in cazul in care ai ghinion pe drum, insa snurul e potrivit si ca o solutie permanenta?

 

Am citit si ca nu e recomandat sa pui snur daca ai o anvelopa relativ noua, adica sa nu faci o gaura si mai mare in guma prin procesul de introducere a snurului, iar la altii am auzit ca petec "nu se pune" la astfel de anvelope, like what? o.O

 

1. Anul trecut am avut ghinionul sa fac pana la motocicleta mea de atunci, un CBR600RR. Am mers cu snur vreo 3-4000 fara nici o problema si bag mana in foc ca mai mergea inca pe atat daca nu aveam "norocul" sa imi faca o idioata "cadou" o dauna totala. Din ce am vazut eu snurul astupa foarte bine gaura si se toceste, astfel incat ca ajungi sa nu iti mai dai seama unde a fost gaura. Si ca bonus, se rezolva ieftin si rapid.

 

2. Un amic de-al meu a mers cu XT-ul lui vreo 12 000 km (da, am pus corect zerourile) cu snur in ambele pneuri, fara nici o problema.

 

In fine, asta e experienta mea de pana acum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu folosesc Bembo sinterizat. Prind foarte bine, sunt multumit de el. Si pe bicicleta folosesc placute sinterizate. Data viitoare vrea sa incerc Carbone Lorraine (doar lucruri pozitive am auzit despre ele pana acum).

Salutare,si pe mine ma intereseza niste placute de frana dar nu stiu care marca e mai buna si la ce pret.

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu nu stiu ce placute am momentan pe mobra dar trebuie sa le schimb si am sa incerc Carbone Lorraine

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am avut Brenta, insa nu am stiut ce placute sunt pe motor pana anul trecut cand le-am schimbat cu Ferodo (FDB**ST).

 

Sincer, nu am ce sa comentez la nici una dintre acestea, de Carbon Lorraine insa atata se povesteste incat nu cred ca o sa folosesc vreodata :)

Edited by Vallach

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am avut Brenta, insa nu am stiut ce placute sunt pe motor pana anul trecut cand le-am schimbat cu Ferodo (FDB**ST).

 

Sincer, nu am ce sa comentez la nici una dintre acestea, de Carbon Lorraine insa atata se povesteste incat nu cred ca o sa folosesc vreodata :)

Tare asta!ai ramane uimit de CL.la modul pozitiv.;)

Mersesem la un moment dat cu o viespe cu Brenta(le numeam Franex in gasca de viespari de la vremea aia),tocmai ce coborasem de pe a mea cu CL.m-a apucat panica la prima franare serioasa:D

 

Legat de "vulcanizare",eu am patit-o doar de doua ori si intamplarea a facut ca o data sa folosesc snur si o data petic pe interior.ambele metode au fost "utilizate" ulterior pt aprox jumatate de sezon fara nici cea mai mica grija.si sa tinem cont ca pe vremea aia benzina era sub 3ron,deci kilometrii la greu:))

Edited by george05

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu e panica man :) Am mers cu Brenta cateva sezoane si nu am patit nimic (cu siguranta sunt mai multe modele de Brenta de calitate si eficienta diferite, sincer nu stiu ce model am avut), atat timp cat franele au functionat corespunzator nu am avut nici o problema. In rest, ce sa-i faci daca am probleme cu pomul laudat.. lasa ca sunt si alte brand-uri pe lumea asta nu doar Carbon Lorraine, Motul si Apple :P

 

Ce m-a mirat legat de cum se repara o pana e ca la 2 service-uri unui amic i s-a spus foarte clar ca nu se pune petec pe interior la anvelope tubeless. Oricum, guma o mai tine sezonul asta asa ca sigur e ok si snurul.

Edited by Vallach

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu e panica man :) Am mers cu Brenta cateva sezoane si nu am patit nimic (cu siguranta sunt mai multe modele de Brenta de calitate si eficienta diferite, sincer nu stiu ce model am avut), atat timp cat franele au functionat corespunzator nu am avut nici o problema. In rest, ce sa-i faci daca am probleme cu pomul laudat.. lasa ca sunt si alte brand-uri pe lumea asta nu doar Carbon Lorraine, Motul si Apple :P

 

Ce m-a mirat legat de cum se repara o pana e ca la 2 service-uri unui amic i s-a spus foarte clar ca nu se pune petec pe interior la anvelope tubeless. Oricum, guma o mai tine sezonul asta asa ca sigur e ok si snurul.

Nu ii cunosc nici pe Motul nici pe Apple:)))

 

Legat de petic...aia ce i-au spus amicului tau ca nu se pune petic sunt niste incompetenti cel putin.tubeless au si masinile si la fel se procedeaza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate nu mai aveau aia petece la vulcanizare :))))

 

 

Petec am pus tot timpul la tubeless, nu stiu altceva ce s-ar putea pune, doar odata mi-au pus snur pe care il am si acum dupa vreo 20000 de km. (La masina vb).

Din cate imi aduc aminte erau si doua metode: una la cald cand se incalzea cauciucul crud si se lipea efectiv peste gaura, a doua la rece cand se pune prelandez sau alt lipici si se lipeste petecul.

La motor inca n-am facut pana sper sa ma tina obiceiul :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa ma gandeam si eu ca respectivii nu au chef de munca si e mai usor sa pui snur decat petec (asa mi se intampla de fiecare data la vulcanizarile auto), insa, la un service moto, sa ti se spuna ca nu se pun petece pe anvelope tubeless pt a justifica lipsa lor de chef mi se pare o mare abureala.


» Post actualizat in 06 Aug 2015 10:47

Tocmai am vazut topic-ul urmator si nu m-am putut abtine sa intervin:

/index.php?/topic/730332-cumpar-honda-hornet/

 

Voi v-ati da motocicleta pe 1000 EUR? Cam atat costa un telefon (Galaxy S6, iPhone 6) sau un laptop decent.

 

Pana mea, mai mult de atat am investit in Hornet doar sezonul trecut, ce sa mai povestim de totalul investitiilor din 2010 de cand am motocicleta. Oricum nu am de gand sa o vand, insa decat pe 1000 EUR mai bine o tin in garaj si, daca apuc, o sa iasa la pensie o data cu mine ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu cred ca preturile telefoanelor pe care le-ai dat exemplu sunt exagerate, nu neaparat pretentiile cumparatorului din anunt. Pana la urma urmei, 1000 de euro pe un telefon mie mi se pare exagerat. E totusi un telefon, chiar daca e el foarte destept :)

Sau poate sunt eu lefter... hmm, sigur [sunt lefter :D

Edited by RazvanLNI

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma enervează maxim țigănia de genul "cumpăr mobra x, ofer 100 euro" când cea mai ieftina de pe piața e cu cel puțin 30% mai scumpa. Mi se pare samsareala ieftina.

Edited by yoyo_man

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa ma gandeam si eu ca respectivii nu au chef de munca si e mai usor sa pui snur decat petec (asa mi se intampla de fiecare data la vulcanizarile auto), insa, la un service moto, sa ti se spuna ca nu se pun petece pe anvelope tubeless pt a justifica lipsa lor de chef mi se pare o mare abureala.

» Post actualizat in 06 Aug 2015 10:47

Tocmai am vazut topic-ul urmator si nu m-am putut abtine sa intervin:

/index.php?/topic/730332-cumpar-honda-hornet/

 

Voi v-ati da motocicleta pe 1000 EUR? Cam atat costa un telefon (Galaxy S6, iPhone 6) sau un laptop decent.

 

Pana mea, mai mult de atat am investit in Hornet doar sezonul trecut, ce sa mai povestim de totalul investitiilor din 2010 de cand am motocicleta. Oricum nu am de gand sa o vand, insa decat pe 1000 EUR mai bine o tin in garaj si, daca apuc, o sa iasa la pensie o data cu mine ;)

 

Mai bine o fac de stunt si ma dau cu ea de-a dura decat s-o dau cu 1000 de euro.

Baiatul ala nu stie ce vorbeste. A luat un motor cazut si varzet ca stare probabil cu foarte multe probleme si mai se si lauda pe aici.Pai numai transportul pana in tara a fi vreo 3-400 de euro, aproape jumate din pret.

Cum ziceti si voi samsareala ieftina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare! Are cineva de vanzare semnalele originale pt model pana n 2007 ca la ale mele au imbatranit cauciucurile? :D Ma gandesc ca s oameni care le au schimbat cu altele mai mici pe led si le au inca in stare buna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am primit in sfarsit o explicatie buna legata de vulcanizarea anvelopelor moto:

 

"in principiu nu se pune petec pe partea cauciucului care e zona de rulaj, doar pe laterale, deoarece exista riscul sa ai explozie. Petecul se misca in interiorul cauciucului, se dilata la cald si se contracta la frig, plus ca niciodata nu ai presiunea optima in cauciuc, iar mai mult, dilatandu-se, petecul trage de peretele cauciucului putand sa-l rupa. Snurul e mult mai indicat sa fie aplicat pe zona de rulaj."

 

Adevarul e ca nu am auzit de anvelope moto sa faca explozie decat in cateva cazuri: uzura exagerata, obstacole pe carosabil, defecte grave din constructie ale anvelopei, burnout. Posibil si de la petec, ce ziceti?

Edited by Vallach

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare! Are cineva de vanzare semnalele originale pt model pana n 2007 ca la ale mele au imbatranit cauciucurile? :D Ma gandesc ca s oameni care le au schimbat cu altele mai mici pe led si le au inca in stare buna.

Eu le mai am toate 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Saluti. Eu am un un Hornet de 600 de approx 1 an si sunt mega multumit de motocicleta. Istoria a fost

yamaha xj750, un bandit de 600, apoi un xx si acuma hornet...

nimic nu se compara cu honda in primul rand, iar la naked cb600f e in opinia mea o mixtura faina de putere decenta cu fiabilitate foarte buna...

.....oh man ...de pe xx , pe hornet .....oricum ai un naked frumos si honda e honda ...numa' bine !

Edited by onisifor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asadar,

Dupa cateva verificari inclusiv la cald si foarte cald :

a. idle - 13.5

b. idle cu far si ventilator pornit - 12.5

c. far si ventilator si 4000 rpm ... 12.5

Deci cred ca urmeaza un nou releu de incarcare/regulator inainte sa ucid o baterie noua si buna.

Cei care le-au mai schimbat, ati cumparat modelul initial sau ceva mai bun? Eu am 633-12 acum dar am vazut ca mai este compatibil si 638-12 si pentru cine are fonduri disponibile chiar 31600-mv4-000.

Ceva pareri sau preturi estimative ?

 

Seara buna va doresc !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca iti iei ia-ti un releu de incarcare pe mosfet. Nu-ti cumpara cu seria shxxx, ci unul pe mosfet, adica fhxxx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, se potriveste. PC34, PC36, PC41

stie careva daca ii vreo diferenta intre placutele de frana de la modelul de hornet 2000-2004 cu PC41?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plăcuțe oem Nissin mai pune cineva pe PC41 ABS ? Dacă da, de unde ? Pe ebay am văzut niște prețuri astronomice și în plus setul de plăcuțe înseamnă doar o parte (2) nu 4.

Am trecut de 50kkm și al doilea set e pe ducă.

Off topic : Orice preț la auto se referă la 4 plăcuțe/kit și costă aprox 130 lei (să nu mai spun că la conservă țin aprox 90kkm pt că sunt de 3 ori mai groase).

Share this post


Link to post
Share on other sites

A incercat cineva placute de frana GOLDFREN?

Cica:

"Placute de frana, sinterizate, din seria AD- Aliaj ceramica/metal, material special conceput pentru conditii de frictiune pe uscat si pe umezeala"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Numai mie mi se pare ciudat ca mi-a intrat pe rezerva la 183km cu un consum de 5.6? Noroc ca nu m-a prins intr-o depasire ceva si am reusit sa comut pe RES inainte sa se opreasca motorul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...