Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

Si a midificat careva saua in felul asta ,la moto_dan.

Ma intereseaza daca merita sa fac modificarea ,e o diferenta sesizabila?

Stiu ca omul e foarte serios si profesionist mi am retapitar saua acum doi ani dar fara sa ii fac modificari.

Multumesc

post-70928-0-83029500-1450042221_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Si a midificat careva saua in felul asta ,la moto_dan.

Ma intereseaza daca merita sa fac modificarea ,e o diferenta sesizabila?

Stiu ca omul e foarte serios si profesionist mi am retapitar saua acum doi ani dar fara sa ii fac modificari.

Multumesc

asa am eu saua modificata la suzuki gsr la moto-dan si iti pot spune ca este mare diferenta fata de stock atat legat de confort cat si de aspect...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Modificari drastice?unde? :)

 

Metz m7rr ar fi azi "the shit" pt o Viespe touring cu valente sportive.parerea mea. :)

Sunt foarte multumit de ele. Nu ca as face cine stie ce, da la o frana serioasa se simte diferenta, fata de ce aveam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai fost multumit de ele? imi recomanzi ? Michelin Pilot Power 2 CT vreau sa comand si eu

Totodata, daca esti deschis si la alte variante iti recomand cu caldura Dunlop Sportsmart 2. Le am de un sezon si pot spune ca sunt gumele perfecte. Le-am folosit in absolut toate conditiile (circuit, mers agresiv, commuting - 30 km zilinic in oras, ploaie/mazga si chiar gheata/polei) am adunat putin peste 12.000 de km din care ultimii 3000 au fost in perioada asta rece si nu au dat niciodata senzatia de nesiguranta. Am avut cateva franari de urgenta pe asfalt rece unde chiar nu credeam ca o guma poate tine asa. Ca si uzura, sunt deasemenea foarte bune, dupa toti km astia cred ca sunt cu ele la jumatate si sunt convins ca vor mai tine si sezonul viitor in conditii asemanatoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Le-am folosit in absolut toate conditiile (circuit, mers agresiv

Pe Amck ai intrat cu ele? Sau Tg Secuiesc? Cam în cat timp și în ce fel se supra-incalzesc și cum reacționează când ajung acolo? Sunt curios cum sunt pe Viespe, ca le-am încercat pe un SS de 1000 doar. 😊

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, doar pe Amckart am intrat cu ele, nu am apucat Secuiescul sezonul asta iar Adancata ramane regretul sezonului, s-au aliniat planetele in asa fel incat sa nu prind nici un trackday, sunt un norocos :))

 

Din zecile de sesiuni petrecut pe circuit doar o data am reusit sa le supraincalzesc si nu a fost prea placut, s-a intamplat intr-o dupa-amiaza calduroasa de iulie, erau 30 + in aer si eu foarte hotarat sa scad timpii. Toata sesiunea (prelungita) am mers destul de agresiv pentru viesp, 1.16/1.17 constant si in ultima tura cand eram pe tur rapid, guma supraincalzita + suspensia slaba a hornetului a dus la pierderea aderentei pe fata pe viraj stanga. Feedbackul nu a fost tocmai evident, s-a manifestat printr-un sunet mai ciudat si o mica pierdere de aderenta dar pe care n-am luat-o in seama. Consider ca atunci asfaltul foarte fierbinte si turele rapide au inchis guma, fiind si singurul caz de supra-incalzire. In restul anului, pe ture chiar mai agresive nu am avut nici cea mai mica problema/ezitare pe franare sau iesirea din viraj.

 

Gumele astea chiar mi-au dat un boost enorm si progresul a fost pe masura iar pt viesp si performantele lui le consider mai mult decat suficiente.

 

Tie cum ti s-au parut, care a fost experienta cu ele pe miar ? Pareri pro/contra ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mulțam @Pepsz de răspuns. Eram curios dacă pe Viespe se simt altfel SM2-urile.se pare ca mi se confirma încă o data, dacă era cazul, ca Dunlop-urile, de orice fel nu te avertizează când urmează sa te dea de pământ. 😊 îmi aduc aminte cu placere pe Amck când intrasem, de câteva ori bune, cu fel de fel de gume, cu Viespe și singurele gume care îmi dădeau fiori erau Dunlop-urile.

Pe miar aceeași poveste, nimic deosebit. Doar ca intrau în over-heat mult mai devreme. 😊

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi cam face cu ochii un Hornet,acum am un Suzuki Freewind,si desi nu mai am voie pe motocicleta....parca as schimba-o pe un Hornet!

 

acum trei ani am vrut printre altele si Hornet,insa la capitolul DESIGN mi-a placut mai mult atunci Freewind-ul! ma rog,fiecare joaca in liga ei

 

dar am citit atunci ca ar fi avand cateva BUBE.....la Hornet ma refer! CARE SUNT BUBELE astea in general?

 

Lantul de distributie? se F.U.T mai usor supapele decat la alte mobre? i se rupe cutia in 2 ??? :))

 

vreau sa stiu si eu cam ce probleme a-ti avud DVS cu ele de-a lungul vremii daca nu sunt indiscret!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, daca vrei sa-ti iei Hornet sa stii nu ca nu vei da gres. Este un naked exemplar, fiabil, aratos si destul de performant. In sase ani de zile nu am avut probleme majore. Nu are nicio problema cu supapele iar zdranganitul de la lantul de distributie ( apare de obicei la rulaj de peste 50 mii km) este de fapt zdranganitul intinzatorului... care se pote schimba :). Mergand cam 90% din timp in oras am folositu cutia de viteze destul de consistent, nicio problema. Pe partea de racire am mai avut o "buba" dar s-a rezolvat la service fara prea multi bani si timp pierdut.

Recomandarea ar fi sa te uiti la modele incepand cu 2003 (PC36), diferentele fata de modelul mai vechi fiind destul de semnificative.

Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Recomandarea ar fi sa te uiti la modele incepand cu 2003 (PC36), diferentele fata de modelul mai vechi fiind destul de semnificative.

Succes!

Ești sigur? Din ce știi tu care ar fi?

» Post actualizat in 31 Dec 2015 08:12

Același propulsor, aceeași suspensie, același cadru, aceleași frâne, etc...pana în 2005.

» Post actualizat in 31 Dec 2015 08:19

Întinzător nu se aude, el e doar un arc care se auto-întinde mecanic odată cu uzura lanțului. Lanțul e cel care bate când arcul intinzatorului e la maxim și uzura maxima a lanțului.

@Danut:Hornetul nu are probleme tehnice "din fabrica". Dacă e întreținut funcționează o viata de om. Go for IT!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt foarte sigur, diferentele dintre modele le poate gasi oricine, informatiile sunt disponibile. Daca le considera semnificative sau nu in decizia de a cumpara un model sau altul asta e treaba lui. Eu doar mi-am exprimat opinia din punctul de vedere al unuia care foloseste Hornet si apreciaza o rota de 17 inci pe fata in loc de una de 16, de exemplu.

Referitor la intinzator eu am o alta parere, nu zic ca a ta e gresita, nu stiu peste ce situatii ai dat, dar in cazul meu zdranganitul se auzea de la intinzator.

Editat de RazvanLNI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am 2001 fratemiu are 2003. E diferenta mare cum stai pe ea. Parca 2003 e mai manevrabila la viteze mici ma refer ocolit gropi capace de canal parca e mai usor, stai mai in ea are saua mai scobita nu stiu ce sa zic dar e altfel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@razvanlni:roata pe 16 e pe 98-99,din 2000 are roata pe 17.cat despre diferențele precizate de tine, ele nu exista. Decât stilistic difera cele doua modele. legat de distribuție, întreabă un mecanic care știe ce vorbește și ai sa vezi ca intinzatorului e o piesa fixa,cu arc mecanic, care nu bate. Iar situațiile peste care am dat în cei peste 50k km făcuți pe Viespe, sunt aproape toate situațiile posibile. Și da, am schimbat și distribuția.

 

@tm96ufo:diferențele de ciclistica nu exista intre cele doua modele, la tine și la fratelo sunt probabil diferențe de uzura interna(furca, amortizor spate) și gume.

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca cumva te consideri un "mecanic care stie ce vorbeste" in legatura cu intinzatorul de la hornet PC36 sa stii ca prefer sa nu te intreb. Dar daca vrei insa sa te documentezi despre problemele legate de zdranganeala de care vorbeam gasesti informatii peste tot, inclusiv pe forumuri internationale de CBR si Hornet. Acolo vei descoperi ca nu este intotdeauna necesar sa fie schimbata distributia. Schimband sau chiar reparand intinzatorul problema dispare. Eu cam atat am avut de spus despre aces subiect.

Sa inchei totusi prin a-i sublinia lui Danut ca oricare model Hornet il va atrage nu va regreta. Bani sa fie :)

La multi ani!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@razvan:nope,nu sunt nici pe departe un mecanic care stie ce vorbeste,nu sunt in stare sa strang nici un surub. :) la modul cel mai serios vorbesc.sunt doar un mega impatimit de Viespe,de care m-am bucurat mai bine de 50k km.eu inteleg ce spui tu,numai ca e o mica chestie.daca e dus intinzatorul lantul bate pt ca nu mai tine tensiunea arculu intinzatorului si lantul devine larg.intinzatorul in sine nu bate,el e cauza bataii doar.eu spuneam ca am schimbat si distributia ca sa intelegi ca nu vorbesc din carti si stiu ce e inauntru.stiu forumurile de specialitate din UK in special si stiu ce spunea lumea pe acolo.la un moment dat ajunsesem sa avem vizitatori din afara pe forumul hondahornet.ro(daca mai tii minte) cu care am schimbat pareri ulterior si baietii aia majoritatea stiu ce vorbesc. :)

 

sanatate maxima Viespari si o iarna cat mai scurta va dorec!

 

@danut:marita motoreta ta si apoi ia impacat Hornet,jucaria asta e ceva care intra la suflet.

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La multi ani dragi bondari :hug: Sanatate, energie oportunitati placute si mii de km cu viespul din dotare.

 

@George05, nu am o experienta foarte vasta cu gumele, ce feedback ti-au dat alte marci inainte de supra-incalzire ? Pe un ss/miar, la un mers mai alert mai ales pe circuit se preteaza alte gume ceva mai moi, mai scumpe dar si mai putin durabile (d211, d212, k1/k2/k3, etc) In schimb pentru potentialul viespului SM2-ul/2CT-urile/M7 sunt mai mult decat suficiente, zic eu. Acum intr-adevar daca iti petreci timpul doar pe circuit, gumele de mai sus sunt mult mai potrivite dar personal nu cunosc vreun posesor de viesp de genul :D

 

@Danut, mergi cu incredere pe hornet. La fel cum spuneau si baietii mai sus, este o motocicleta care te tine o viata daca o ingrijesti corespunzator. Simpla ca si mecanica, robusta, bicicleta superba, frane decente, un pachet exceptional pentru clasa ei. Singura problema mai grava pe care am avut-o in peste 2 ani au fost garniturile de la racitorul de ulei care au cedat si mi-au facut o "frisca" superba in sistemul de racire :)) Oricum, avand in vedere conditiile de exploatare si vechimea mobrei, au avut dreptul sa cedeze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@pepsz...pe miar nu ma exprim aici ca e relativ irelevant, dar îți pot spune din experientele pe Viespe pe Amckart , destule, și pe strada . Timpul meu se situa undeva la 1.11+/- 1-2 secunde în funcție de dispoziția mea. 😊

1)Conti sport attack: când se supra-incalzesc simțeai un ușor slide, ca mai apoi sa alunece de tot fata+spate dar nu brutal.

 

2)Pilot Power :se supra-incalzesc cam devreme și spatele începe sa alunece din ce în ce mai tare. Cu guma fata nu am avut niciodată probleme.

 

3)metz raceteck k3:o singura data am reușit sa le supra-incalzesc, cred ca erau 40+ de grade afara și a fost chiar fun. Simțeam cu țopăie spatele când era prea mare aderenta.

 

4)metz m5:simplu și eficient. Semănau bine cu Conti-urile.

 

5)Dunlop sport-smart:nu te anunță nimic ca urmează sa o dai de pământ, la fel ca majoritatea Dunlop-urile, aici includ și gp-urile. Mie personal nu-mi plac Dunlop, le iau doar când le prind la oferta. Sunt fan declarat Metz. 😊

 

6)supercorsa pro sc2:nu am reușit sa le supra-incalzesc niciodată indiferent de situație.

 

Mergeam pe strada și cu d211 și am avut și o perioada scurta gp pro pe Viespe și era haos, rupeam gazul pana aluneca prima data de aveam impresia ca o sa sar naibii peste garduri, și apoi ma linișteam. Știi cu ce gume e mișto pe Viespe? Slick-uri. Ma înfunda rasul cu ele, zici ca era nebuna Viespea.dar țin sa precizez ca jumătate din cei peste 50k km cu Viespe i-am făcut având partea fata(furca, frâne, roata) completa de gsxr1000.😊

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si a midificat careva saua in felul asta ,la moto_dan.

Ma intereseaza daca merita sa fac modificarea ,e o diferenta sesizabila?

Stiu ca omul e foarte serios si profesionist mi am retapitar saua acum doi ani dar fara sa ii fac modificari.

Multumesc

Ce misto arata. Cat ajunge costul?

» Post actualizat in 03 Jan 2016 14:58

Ai fost multumit de ele? imi recomanzi ? Michelin Pilot Power 2 CT vreau sa comand si eu

Acu sa-ti zic sincer, nu m-as mai intoarce la ele. N-au fost rele da Metzeler astea sunt mult mai misto.

Cu Michelin nu prea ma simteam bine pe ploaie, eram cam crispat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...