DIU 46 Postat Ianuarie 3, 2016 Share Postat Ianuarie 3, 2016 Pt. touring la viespe, ce ati recomanda voi, stiu ca nu este un motor de drumuri lungi, dar eu asta fac cu el in fine, eu ma-am gindit la bt 023 ar merge ? 2 persoane + bagaje. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hornet H Postat Ianuarie 3, 2016 Share Postat Ianuarie 3, 2016 Merci @danny_nt ,pentru raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Ianuarie 4, 2016 Share Postat Ianuarie 4, 2016 (editat) Ai fost multumit de ele? imi recomanzi ? Michelin Pilot Power 2 CT vreau sa comand si eu Alti colegi pe forum se plang de 2CT si nu recomanda modelul acesta ci PP simplu. Ideea e ca 2CT are aceeasi compozitie pe laterale ca si PP, insa un compus mai dur, deci mai putin aderent, pe centru, ceea se va simti la o frana mai serioasa. » Post actualizat in 04 Jan 2016 08:57 Acu sa-ti zic sincer, nu m-as mai intoarce la ele. N-au fost rele da Metzeler astea sunt mult mai misto. Cu Michelin nu prea ma simteam bine pe ploaie, eram cam crispat. Spre sfarsitul sezonului 2015 m-a prins o ploaie pe la Simleu de m-a rupt, am lasat-o mai incet si nu am avut nici o problema (momentan folosesc Michelin Pilot Power). Oricum nu era posibil sa merg mai tare din cauza vizibilitatii foarte reduse, spray de la masini pe viziera, plus ca era foarte frig o data ce s-a imbibat costumul de piele cu apa. In plus, o mare bucurie a fost cand am intrat in Zalau si renumitele gropi din asfalt erau pline cu apa, moment in care am descoperit ca roata fata arunca toata apa in laterale direct pe varful cizmelor (desi scaritele la Hornet sunt pozitionate mult mai sus decat la Bandit, de exemplu). Sincer, nu inteleg unde e placerea sa te dai cu moto pe ploaie.. Editat Ianuarie 4, 2016 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hornet H Postat Ianuarie 4, 2016 Share Postat Ianuarie 4, 2016 (editat) Altcineva mi-a recomandat Michelin Pilot Road 4,cica sunt mai potrivite ptr.touring si ar fi peste Michelin Pilot Power 2 ct, diferenta dintre cele doua ca si pret fiind de 100 ron .Ramane sa ma hotarasc,sper sa fac alegerea potrivita ptr.viespe Merci @vallach ptr.raspuns Editat Ianuarie 4, 2016 de Hornet H Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Ianuarie 4, 2016 Share Postat Ianuarie 4, 2016 Pt touring Pilot Road. Țin mai mult. În rest, e doar o guma touring si nimic mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pepsz Postat Ianuarie 4, 2016 Share Postat Ianuarie 4, 2016 @George05 Multam' fain pentru informatii, extrem de valoroase si foarte bine de stiut pentru viitor. Am fost foarte tentat sa merg pe k3 sau d211/gp pro dar mi-a fost frica ca nu voi putea face nimic cu ele la temperaturi mai scazute si mai ales pe umezeala combinata cu temperaturi scazute. Sezonul meu are cam 10 luni si pana nu da zapada nu ma linistesc, asa ca am nevoie de o guma mai polivalenta care sa fie buna atat la mers mai agresiv cand temperatura permite cat si la mers normal dar in conditii mai putin prietenoase. Grea decizie ) Esti primul de care aud cu slickuri pe viesp, imi imaginez ca distractia este maxima. Cu incalzitul cum faceai ? Foloseai ceva incalzitoare inainte de scandal ? Te-a prins vreo ploaie cu ele, cum a fost ? Cat au tinut ? Foarte bun timpul pe Amckart, nu credeam ca un hornet poate sa coboare atat de jos. In varianta stock 1.14/1.15 mi se pare maximul care se poate scoate din el. Ce calcatura ai avut ? Vreau sa umblu putin la rapoarte sa-l mai "dezmortesc" pe iesirea din viraj. Poti, te rog, sa-mi povestesti putin despre conversia fata pe care ai facut-o ? Au fost nevoie de modificari majore ? Furca s-a inteles bine cu cadrul ? Lungimea/diametrul a fost ce trebuie ? Pe franare sunt sigur ca diferenta a fost de la cer la pamant, insa ca si ciclistica cum a fost ? Merita conversia implicit investitia ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Ianuarie 5, 2016 Share Postat Ianuarie 5, 2016 (editat) Slick-urile abia le încălzeam, fără încălzitoare. Avem aici lângă oraș serpentine(vreo 300 curbe în 15km) și doar acolo reușeam sa le încălzesc. În rest nu prea aveam unde. Când ma întorceam de la "joaca" o singura data a început sa picure și eram și eu "ud". de ținut nu știu, ca le-am ținut puțin,doar câteva zile de joaca. Făceam și mult touring și nu ma puteam pune la drum cu ele. Pe vremea aia era ieftina benzina și gumele, schimbam și 2 seturi noi pe an... Of, ce vremuri. În legătură cu modificările,eu am avut noroc, a fost plug'n'play. Doar ceva rulment în jugul superior l-am avut de schimbat. Am avut noroc și cu un mecanic harnic și dornic de proiecte noi(modificasem și cadrul la codita-r6 2007,anulat scărițe pasager) . Ciclistica era mult mai buna decât stoc, mai stabila și cu feedback foarte bun. Se simțea mult mai fin orice manevra, probleme au fost doar cand a început sa cedeze amortizorul spate:fata era ca pe sine și spatele cam barca. Dar e alt motor. Pe Amck cu el stock eram la 1.14 constant, nici o secunda sub. Frânarea era demențiala, foloseam și carbon lorraine,cu care se împaca tare bine Viespea. Aveam o vorba:la frânarea de urgenta îmi sarea carbonul de pe ea jos(era acoperita toată în carbon, nu imitatie) . calcatura era +4 pe spate și era suficient Vroiam sa ma bag și pe -1 pe fata, dar ținând cont touringul nu era neapărat pont. Parerea mea e ca merita investita doar dacă vrei sa ții Viespea for good,toată conversia te duce sigur pe la vreo 500eur(aproximez eu), bani pe care nu-i mai scoți. Dacă ar fi sa o repet, as repeta-o, dar de data asta as schimba și amortizorul spate. Editat Ianuarie 5, 2016 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DIU 46 Postat Ianuarie 5, 2016 Share Postat Ianuarie 5, 2016 (editat) Pt. touring la viespe, ce ati recomanda voi, stiu ca nu este un motor de drumuri lungi, dar eu asta fac cu el in fine, eu ma-am gindit la bt 023 ar merge ? 2 persoane + bagaje. Editat Ianuarie 5, 2016 de DIU 46 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pepsz Postat Ianuarie 5, 2016 Share Postat Ianuarie 5, 2016 @George Tot pe la pretul asta ma gandeam si eu ca ar ajunge modificarea. Date fiind ultimele 3 sezoane, varietatea de drumuri si stiluri de mers pe care le-am abordat, pot spune ca m-am indragostit de viesp. Desi sunt constient ca pentru progres simtitor pe circuit este nevoie de o motocicleta proiectata pentru asta, inca nu sunt pregatit sa renunt la varietate si touring avand in vedere ca circuitul/mersul agresiv nu intra in rutina zilnica. Din cele povestite, te-ai confruntat si tu cu aceeasi situatie cu care ma confrunt eu acum si ai abordat varianta cu care cochetez si eu de ceva vreme si anume modificarea fetei si schimbul amortizorului spate. Fata de la ce model de gixer si din ce an este ? Stii cumva si alte fete de sportive care s-ar potrivi la hornet ? Calcatura cu +4 spate ti-a marit semnificativ consumul ? Ai avut nevoie de amortizor de ghidon dupa schimbarea raportului ? Presupun ca ai nevoie cam de un link de zale in plus dupa schimbare, nu ? Eu sunt intre +3 si +4 si nu pot sa ma hotarasc. @Diu 46, Pentru touring ai la dispozitie o gama variata. Desi nu am folosit pe hornet, recomand Metzeler z8. Sunt niste gume absolut superbe pentru touring, care au dus "sub ochii mei" 35.000 si inca nu au ajuns la markeri iar pe ploaie sunt absolut dementiale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DIU 46 Postat Ianuarie 5, 2016 Share Postat Ianuarie 5, 2016 @George Tot pe la pretul asta ma gandeam si eu ca ar ajunge modificarea. Date fiind ultimele 3 sezoane, varietatea de drumuri si stiluri de mers pe care le-am abordat, pot spune ca m-am indragostit de viesp. Desi sunt constient ca pentru progres simtitor pe circuit este nevoie de o motocicleta proiectata pentru asta, inca nu sunt pregatit sa renunt la varietate si touring avand in vedere ca circuitul/mersul agresiv nu intra in rutina zilnica. Din cele povestite, te-ai confruntat si tu cu aceeasi situatie cu care ma confrunt eu acum si ai abordat varianta cu care cochetez si eu de ceva vreme si anume modificarea fetei si schimbul amortizorului spate. Fata de la ce model de gixer si din ce an este ? Stii cumva si alte fete de sportive care s-ar potrivi la hornet ? Calcatura cu +4 spate ti-a marit semnificativ consumul ? Ai avut nevoie de amortizor de ghidon dupa schimbarea raportului ? Presupun ca ai nevoie cam de un link de zale in plus dupa schimbare, nu ? Eu sunt intre +3 si +4 si nu pot sa ma hotarasc. @Diu 46, Pentru touring ai la dispozitie o gama variata. Desi nu am folosit pe hornet, recomand Metzeler z8. Sunt niste gume absolut superbe pentru touring, care au dus "sub ochii mei" 35.000 si inca nu au ajuns la markeri iar pe ploaie sunt absolut dementiale. Am notat mersi ! p.s. totusi, pe ce mobra au dus atitia km ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pepsz Postat Ianuarie 5, 2016 Share Postat Ianuarie 5, 2016 Pe o Honda Deauville de 650, cu bagaje pasager si tot tacamul la drumurile lungi si utilizare zilnica munca/casa in Bucuresti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Ianuarie 6, 2016 Share Postat Ianuarie 6, 2016 @pepsz:daca esti pregatit financiar si tii Viespea,go for it.eu am folosit toata partea fata completa de la gsxr1000 `99,dar din ce tin minte poti pune aproape orice fata completa cu minimum de modificari.nu e rocket science,doar un mecanic care stie sa moasoare si sa faca mici adaptari. am cunoscut la un moment dat 2 baieti,unul pusese fata de cbr1000 rr 2005 parca,altul cbr 954rr.si mai vazusem parca pe aici pe forum unul care a pus de r1 2000.ideea la mine a fost ca am avut noroc cu fata aia de gixer,care s-a si potrivit si si internele erau tipla.legat de consum:stiu ca circula mituri si zvonuri cu calcatura mai mare consum urias si pierderea top speed-ului.iti zic sincer,pe masurate:la mers touring consumul era acelasi,nici cea mai mica diferenta.la tras maxim pe Viespe maxim mi-a ocnsumat 12L,dar am abuzat de ea de am crezut ca o sa crape.top speed-ul nu stiu daca a scazut ca nu aveam bord:))) dar nici nu=mi pasa mie in general de top speed.in schimb +4le ala ma scotea din orice belele,trage mai repede si mai de jos.eu luasem lantul RK+pinioane JT si au mers direct,nu mai tin minte ce model exact.cat despre amortizor de ghidon,un mare NU!desi multi imi sar la gat si ma intreaba de ce nu imi plac deloc,eu nu am pus pe VIespe pt ca in general un am stil de pilotat foarte cursiv si smooth,dar si cand a fost sa vobleze(foarte rar) ma distram teribil.nici pe r1 acum nu am si nici nu am de gand sa pun.old school me is. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pepsz Postat Ianuarie 6, 2016 Share Postat Ianuarie 6, 2016 @George05: Mersi fain inca o data pentru informatii, extrem de utile si m-au ajutat la conturarea unui plan. Gsxr-ul nu era de 750 ? Parca cel de 1000 a aparut incepand cu anul 2001, corecteaza-ma daca gresesc. Din cele cercetate pana acum si fata de 954 se potriveste foarte bine pe hornet, asa ca am 2 modele plug'n'play, ramane sa urmaresc ofertele care apar. Intre timp o sa ma ocup de consumabile si calcatura (3 sau 4). Top speedul nu ma intereseaza, nu stiu daca de cand o am a vazut de 2 ori top speedul asa ca este total irelevant, in schimb cuplu de jos ma intereseaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Ianuarie 7, 2016 Share Postat Ianuarie 7, 2016 Gsx, srad... Pt mine toate erau la fel. U r right, nu e gsxr ci srad-ul de 1000.my bad! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Ianuarie 7, 2016 Share Postat Ianuarie 7, 2016 Invers Srad 750 Gsxr 1000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Ianuarie 7, 2016 Share Postat Ianuarie 7, 2016 deci stiam bine?furca mea e de pe suzuki 1000 din 99.e gsxr sau srad? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Ianuarie 7, 2016 Share Postat Ianuarie 7, 2016 O fi TLS Gsxr 1000 este din 2001 parca , Srad este doar 600 si 750 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Ianuarie 7, 2016 Share Postat Ianuarie 7, 2016 (editat) My bad! Acum am verificat în caietul în care trecusem tot ce am luat și pus pe Viespe, și da,partea fata e de pe Suzuki gsxr 750 din '99.deci @pepsz,imi cer scuze de dezinformare dar au trecut ceva ani de atunci și se pare ca am rămas blocat pe alte informații. Editat Ianuarie 7, 2016 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pepsz Postat Ianuarie 8, 2016 Share Postat Ianuarie 8, 2016 Stai linistit George. Cat de tare m-a activat schimbarea suspensiilor ) Ma uit la specificatiile franelor si sunt la ani lumina fata de ce are hornetul, nici nu-mi pot imagina franarea cu discuri de 310 si 6 pistonase. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Ianuarie 8, 2016 Share Postat Ianuarie 8, 2016 schimba arcurile din telescoape, pompa de frana + furtune metalice + placute bune Cred ca iesi mai ieftin si mai putina bataie de cap . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Ianuarie 8, 2016 Share Postat Ianuarie 8, 2016 schimba arcurile din telescoape, pompa de frana + furtune metalice + placute bune Cred ca iesi mai ieftin si mai putina bataie de cap . Și mare brânză nu rezolva! Schimbarea internelor pe furca FĂRĂ SETARI a Viespii e apa de ploaie. Am luat la "test" una cu interneze schimbate și era fix patina pe lângă a mea cate avea tot schimbat. Iese mai ieftin, dar nu e treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pepsz Postat Ianuarie 8, 2016 Share Postat Ianuarie 8, 2016 schimba arcurile din telescoape, pompa de frana + furtune metalice + placute bune Cred ca iesi mai ieftin si mai putina bataie de cap . Nu merita, suma nu este departe si daca tot fac operatiunea vreau sa merg pe schimbarea radicala a suspensiilor. Sunt constient ca sunt bani pe care nu ii voi mai scoate niciodata insa nu voi vinde viespul, chiar daca voi lua ceva mai nou/performant, el va ramane. In momentul de fata franarea este la 100%, tot sistemul servisat, furtune metalice si placute CL XBK5 si desi diferenta este sesizabila fata de ce aveam inainte, tot nu ma multumeste. George cu calcatura schimbata, nu ti-a facut probleme amortizorul spate ? Mai ales pe iesirile din viraj ? Eu momentan il am reglat la un click de maximul acceptat ca si duritate. Ai recomandari de amortizoare spate ale altor sportive, pentru viesp ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hornet H Postat Ianuarie 8, 2016 Share Postat Ianuarie 8, 2016 Nu merita, suma nu este departe si daca tot fac operatiunea vreau sa merg pe schimbarea radicala a suspensiilor. Sunt constient ca sunt bani pe care nu ii voi mai scoate niciodata insa nu voi vinde viespul, chiar daca voi lua ceva mai nou/performant, el va ramane. In momentul de fata franarea este la 100%, tot sistemul servisat, furtune metalice si placute CL XBK5 si desi diferenta este sesizabila fata de ce aveam inainte, tot nu ma multumeste. George cu calcatura schimbata, nu ti-a facut probleme amortizorul spate ? Mai ales pe iesirile din viraj ? Eu momentan il am reglat la un click de maximul acceptat ca si duritate. Ai recomandari de amortizoare spate ale altor sportive, pentru viesp ? Ce producator ai ales ptr.furtunele metalice? eu am luat GOODRIDGE si lichid frana Motul RBF660,astept primavara sa le montez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nightsighter Postat Ianuarie 8, 2016 Share Postat Ianuarie 8, 2016 (editat) Salutare sunt si eu proaspat motociclist, am achizitionat o bijuterie de Honda hornet pc41 din 2007 . Intrebare la voi ? Am inteles ca suspensia spate ar avea 7 trepte, cum se poate regla pe trepte si voi pe ce trepte mergeti ? sau care ar fi ok pt un incepator ? Iar pentru placute de frana , ce recomandati ? Editat Ianuarie 8, 2016 de Nightsighter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Ianuarie 8, 2016 Share Postat Ianuarie 8, 2016 (editat) @pepsz:sa fii sigur ca odată cu modificarea călcăturii nu se transforma Viespe în Papita le. lăsând gluma la o parte, călcătura +4 doar reface niște puteri pierdute odată cu trecerea anilor, dar destul de simțitoare încât sa încânte sufletul. legat de amortizorul spate, nu știu ce se potrivește de pe SS plug'n'play, doar cel de pe cbr f3 dar nu merita. Gândesc eu ca se poate face o adaptare relativ usoara de pe ceva SS generație mai noua, nu e chiar inginerie . plăcuțele tale sunt the Best there is. Nice! Editat Ianuarie 8, 2016 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.