Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Toba LeoVince de la Luk77 a ajuns la mine,foarte buna starea tobei si a cotului de legatura,asteapta acum sa fie montata pe moto.

Multumesc Lucian pentru corectitudine si promptitudine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am avut accident cu mobra. Unul cu un SUV mi-a iesit in fata de pe partea dreapta de pe un drum secundar (ulita). Accidentul a fost in 20.09.15. Pana in clipa asta nu stiu absolut nimic legat de cercetare. soferul nu isi recunoaste vina. Cam cat dureaza ca domnii politisti sa cerceteze un caz amarat de neacordare de prioritate? eu am fost luat de salvare, 8 zile de spitalizare, un deget rupt si 4 fisuri la coaste.

deja devine enervant pt ca nu imi zice nimeni nimic legat de proces si cel care se ocupa de dosar zice ca nu are voie sa imi dea nimic legat de accident

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am avut accident cu mobra. Unul cu un SUV mi-a iesit in fata de pe partea dreapta de pe un drum secundar (ulita). Accidentul a fost in 20.09.15. Pana in clipa asta nu stiu absolut nimic legat de cercetare. soferul nu isi recunoaste vina. Cam cat dureaza ca domnii politisti sa cerceteze un caz amarat de neacordare de prioritate? eu am fost luat de salvare, 8 zile de spitalizare, un deget rupt si 4 fisuri la coaste.

deja devine enervant pt ca nu imi zice nimeni nimic legat de proces si cel care se ocupa de dosar zice ca nu are voie sa imi dea nimic legat de accident

 

Vorbeste cu un avocat. Nu sta dupa Politie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am avut accident cu mobra. Unul cu un SUV mi-a iesit in fata de pe partea dreapta de pe un drum secundar (ulita). Accidentul a fost in 20.09.15. Pana in clipa asta nu stiu absolut nimic legat de cercetare. soferul nu isi recunoaste vina. Cam cat dureaza ca domnii politisti sa cerceteze un caz amarat de neacordare de prioritate? eu am fost luat de salvare, 8 zile de spitalizare, un deget rupt si 4 fisuri la coaste.

deja devine enervant pt ca nu imi zice nimeni nimic legat de proces si cel care se ocupa de dosar zice ca nu are voie sa imi dea nimic legat de accident

Normal politia trebuia sa te caute la spital etc....o poveste lunga, lasa-mi nr.de tel si te sun am avut si eu aceeasi situatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut frati de pretutindeni!

 

Am nevoie de un hornetist din Cluj, cu experienta, care sa ma poata sfatui legat de cateva aspecte despre sunet (o bataie fina, mi se pare mie, in partea dreapta a motorului), intretinere si reglaje.

Sunt destul de nou pe hornet si din nefericire am extrem de putin timp pentru a ma apuca sa rasfoiesc tot manualul.. Si as vrea totusi, sa o intretin asa cum se cuvine, pentru ca sunt motociclete faine.

 

Pentru a nu polua forumul mai mult decat am facut-o deja, daca este vreun doritor sa imi impartaseasca din cunostintele lui, lasati un mesaj si de-acolo ne descurcam.

 

Multumesc, drumuri uscate si fara evenimente!

Salut!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pot fi mai multe cauze printre care bataia specifica a ambreiajului Honda ce a echipat modelele CBR, CB600, CBF600 (verifica daca se mai aude si cand tragi maneta de abreiaj) sau poate distributia (se schimba la 50000 km).

Ideal e sa apelezi la un service pt o investigatie rapida, din cate stiu nu te vor taxa doar pt ca asculta motorul.

 

De curiozitate, poate ne dai cateva detalii despre motocicleta. De unde si de cat timp ai achizitionat-o, cat ai dat pe ea, cati km are, in ce stare sunt consumabilele, cati km ai facut pana acum pe Hornet, cum te impaci cu motocicleta pana acum samd.

 

Bafta.

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o problema, mi s-a rupt un surub de la capacul culbutori in chiuloasa. Aveti vreo idee cum sa il scot fara sa dau chiuloasa jos? Este chiar cel din mijloc, pe partea cu radiatorul. Sunt din Bucuresti, motoreta e in zona titan. Daca e cineva din bucuresti, care doreste sa ma ajute sa incercam sa il scoatem asa as fii recunoscator. Un prieten mi-a zis sa incerc sa dau o gaura cu un spiral de 4 in el si sa bag un torx in el sa il rotesc, dar nu am o bormasina si nici autofiletanta atat de mica care sa incapa ... va las si un nr de telefon 0734184060

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma asteptam sa vad o nava spatiala in culorile curcubeului, insa proiectul acesta imi place, in conditiile in care nu ma dau in vant dupa streetfighters.

Ar fi mers parca codita de PC36 si daca ar fi fost intregul motor vopsit negru, nu doar capacele, furtunele mai putin stridente.. dar arata bine si asa, faina treaba!

 

Bafta la vanzare si cat mai putin frecus cu "mușteriii" de pe OLX & Co ;)

 

Data viitoare faci si un Hornet pt touring?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A avut initial codita de PC36 dar am vandut-o pt ca vroiam sa scurtez mobra si sa-i fac o codita custom, asta de PC34 o aveam prin garaj si am vopsit-o si montat-o strict pentru RAR. Prefer sa o vand asa si sa nu mai modific spatele ca sa ma apuc mai repede de proiectul de 900. :D

Motorul era in plan sa fie vopsit negru si el si mai aveam niste carene de radiator similare celor de Z750 2007-2010 parca, dar le voi monta pe cea de 900.

 

De touring nu cred ca ma apuc prea curand, am un proiect mai "cuminte" in desfasurare dar tot de streetfighter, un Hornet de 600 al unui prieten care a dorit mobra "clona" dupa Snow White dar l-am mai convins eu sa schimbat una, alta :)

 

Multumesc pentru urari :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

O sa fie ca o prostituata la biserica, nu-si au locul. Hornet-ul nu are suspensii/cadru gandite pt offroad. Daca vrei ceva "intermediar" poti sa iei niste gume de ploaie cu care poti merge linistit si pe vreme rece, dar nu prin coclauri sau noroaie.

 

Bafta! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ replici

 

Nu am gasit poze cu un hornet dar imi pare ca asta e destul de apropiat ca si inaltime si aspect

 

http://cdn.blessthisstuff.com/imagens/stuff/ducati-super-sport-600-marco-artuzzi-3.jpg

 

http://cdn.blessthisstuff.com/imagens/stuff/ducati-super-sport-600-marco-artuzzi-4.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lăsând aspectul ( de gustibus...) care este utilitatea practică a întreprinderii tale ? Userul replici ți-a explicat că nu poți băga horneta în nămoale din motive de cadru/suspensii/greutate.

Rămânând pe asfalt, vrei neapărat să-ți zornăie crampoanele pe asfalt ? Să ai mai puțină aderență ?

Cauciucurile off-road au compoziție mai soft deci o să le termini mai repede pe asfalt. De asemenea exclus (părerea mea) să le iei "not for road use" .

După mine prea multe draw-back vs estetică (aia care-o fi ea, unde o fi)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lăsând aspectul ( de gustibus...) care este utilitatea practică a întreprinderii tale ? Userul replici ți-a explicat că nu poți băga horneta în nămoale din motive de cadru/suspensii/greutate.

Rămânând pe asfalt, vrei neapărat să-ți zornăie crampoanele pe asfalt ? Să ai mai puțină aderență ?

Cauciucurile off-road au compoziție mai soft deci o să le termini mai repede pe asfalt. De asemenea exclus (părerea mea) să le iei "not for road use" .

După mine prea multe draw-back vs estetică (aia care-o fi ea, unde o fi)

subscriu!

 

eu personal nu prea pricep dorinta unora de a muta unele motoare intr-un cu totul alt segment decat au fost ele gandite si proiectate.ce face @replici e absolut normal,proiecte de look,nitica performanta(poate) suplimentara.dar sa te gandesti la a "transforma" un Hornet(sau orice alt naked/comutter) intr-un motor cu valente off-road,mi se pare cel putin nejustificat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu m-am gandit sa pun gume enduro pe hornet. Conti TKC 80 sau Heidenau K60 sau ceva "trail". Daca nu sunt pe asfalt curat nu am deloc aderenta. Asi vrea merg si pe drumuri neasfaltate.

Poate schimb mobra cu un Dominator si nu-o sa am probleme de astea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu personal nu prea pricep dorinta unora de a muta unele motoare intr-un cu totul alt segment decat au fost ele gandite si proiectate.ce face @replici e absolut normal,proiecte de look,nitica performanta(poate) suplimentara.dar sa te gandesti la a "transforma" un Hornet(sau orice alt naked/comutter) intr-un motor cu valente off-road,mi se pare cel putin nejustificat.

 

Poate am imbatranit si suntem prea conservatori :)

 

 

Am testat recent o vitezana incaltata cu astfel de gume. Pe offroad e distractie maxima, dar pe asfalt se simt vibratiile destul de mult si franarea cu fata nu iti da un sentiment placut :biker:

 

Baietii astia sigur se distreaza:

 

 

..insa ii dau dreptate lui George si nu as face o astfel de modificare motocicletei cu care ies pe drumurile publice. Daca bugetul iti permite si vrei sa iti faci de cap sigur ca ar fi interesant sa te dai cu un naked pe coclauri, indiferent de cat de naspa se simt suspensiile si cat de praf vei face motocicleta in cele din urma.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...