george05 Postat Ianuarie 7, 2016 Share Postat Ianuarie 7, 2016 deci stiam bine?furca mea e de pe suzuki 1000 din 99.e gsxr sau srad? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Ianuarie 7, 2016 Share Postat Ianuarie 7, 2016 O fi TLS Gsxr 1000 este din 2001 parca , Srad este doar 600 si 750 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Ianuarie 7, 2016 Share Postat Ianuarie 7, 2016 (editat) My bad! Acum am verificat în caietul în care trecusem tot ce am luat și pus pe Viespe, și da,partea fata e de pe Suzuki gsxr 750 din '99.deci @pepsz,imi cer scuze de dezinformare dar au trecut ceva ani de atunci și se pare ca am rămas blocat pe alte informații. Editat Ianuarie 7, 2016 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pepsz Postat Ianuarie 8, 2016 Share Postat Ianuarie 8, 2016 Stai linistit George. Cat de tare m-a activat schimbarea suspensiilor ) Ma uit la specificatiile franelor si sunt la ani lumina fata de ce are hornetul, nici nu-mi pot imagina franarea cu discuri de 310 si 6 pistonase. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Ianuarie 8, 2016 Share Postat Ianuarie 8, 2016 schimba arcurile din telescoape, pompa de frana + furtune metalice + placute bune Cred ca iesi mai ieftin si mai putina bataie de cap . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Ianuarie 8, 2016 Share Postat Ianuarie 8, 2016 schimba arcurile din telescoape, pompa de frana + furtune metalice + placute bune Cred ca iesi mai ieftin si mai putina bataie de cap . Și mare brânză nu rezolva! Schimbarea internelor pe furca FĂRĂ SETARI a Viespii e apa de ploaie. Am luat la "test" una cu interneze schimbate și era fix patina pe lângă a mea cate avea tot schimbat. Iese mai ieftin, dar nu e treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pepsz Postat Ianuarie 8, 2016 Share Postat Ianuarie 8, 2016 schimba arcurile din telescoape, pompa de frana + furtune metalice + placute bune Cred ca iesi mai ieftin si mai putina bataie de cap . Nu merita, suma nu este departe si daca tot fac operatiunea vreau sa merg pe schimbarea radicala a suspensiilor. Sunt constient ca sunt bani pe care nu ii voi mai scoate niciodata insa nu voi vinde viespul, chiar daca voi lua ceva mai nou/performant, el va ramane. In momentul de fata franarea este la 100%, tot sistemul servisat, furtune metalice si placute CL XBK5 si desi diferenta este sesizabila fata de ce aveam inainte, tot nu ma multumeste. George cu calcatura schimbata, nu ti-a facut probleme amortizorul spate ? Mai ales pe iesirile din viraj ? Eu momentan il am reglat la un click de maximul acceptat ca si duritate. Ai recomandari de amortizoare spate ale altor sportive, pentru viesp ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hornet H Postat Ianuarie 8, 2016 Share Postat Ianuarie 8, 2016 Nu merita, suma nu este departe si daca tot fac operatiunea vreau sa merg pe schimbarea radicala a suspensiilor. Sunt constient ca sunt bani pe care nu ii voi mai scoate niciodata insa nu voi vinde viespul, chiar daca voi lua ceva mai nou/performant, el va ramane. In momentul de fata franarea este la 100%, tot sistemul servisat, furtune metalice si placute CL XBK5 si desi diferenta este sesizabila fata de ce aveam inainte, tot nu ma multumeste. George cu calcatura schimbata, nu ti-a facut probleme amortizorul spate ? Mai ales pe iesirile din viraj ? Eu momentan il am reglat la un click de maximul acceptat ca si duritate. Ai recomandari de amortizoare spate ale altor sportive, pentru viesp ? Ce producator ai ales ptr.furtunele metalice? eu am luat GOODRIDGE si lichid frana Motul RBF660,astept primavara sa le montez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nightsighter Postat Ianuarie 8, 2016 Share Postat Ianuarie 8, 2016 (editat) Salutare sunt si eu proaspat motociclist, am achizitionat o bijuterie de Honda hornet pc41 din 2007 . Intrebare la voi ? Am inteles ca suspensia spate ar avea 7 trepte, cum se poate regla pe trepte si voi pe ce trepte mergeti ? sau care ar fi ok pt un incepator ? Iar pentru placute de frana , ce recomandati ? Editat Ianuarie 8, 2016 de Nightsighter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Ianuarie 8, 2016 Share Postat Ianuarie 8, 2016 (editat) @pepsz:sa fii sigur ca odată cu modificarea călcăturii nu se transforma Viespe în Papita le. lăsând gluma la o parte, călcătura +4 doar reface niște puteri pierdute odată cu trecerea anilor, dar destul de simțitoare încât sa încânte sufletul. legat de amortizorul spate, nu știu ce se potrivește de pe SS plug'n'play, doar cel de pe cbr f3 dar nu merita. Gândesc eu ca se poate face o adaptare relativ usoara de pe ceva SS generație mai noua, nu e chiar inginerie . plăcuțele tale sunt the Best there is. Nice! Editat Ianuarie 8, 2016 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jackson Postat Ianuarie 8, 2016 Share Postat Ianuarie 8, 2016 Salutare! Am urmarit discutia voastra legata de suspensiile viespii si am o curiozitate. Oare furca usd de pe Hornetul din 2005-2006 este cu adevarat o imbunatatire fata de cea normala sau a fost doar marketing ca sa ajute vanzarile faceliftului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Ianuarie 9, 2016 Share Postat Ianuarie 9, 2016 (editat) Diferenta pe 2005 e notabila fata de modelul anterior. Se putea și mai bine dar totuși a fost în pas destul de mare în fata. Nu e ca și una de SS din perioada aia, dar oricum e altceva. Nici 2007+ nu e vreo invenție, dar calea aleasa de cei de la Honda a fost buna, în stilul personal Honda. @pepsz:acum am observat ce am scris în postul anterior. Autocorectul ma rupe câteodată. "odată cu modificarea călcăturii Viespea nu se transforma în racheta", asta vroiam sa scriu. Editat Ianuarie 9, 2016 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nightsighter Postat Ianuarie 9, 2016 Share Postat Ianuarie 9, 2016 Salutari la modelele vechi am inteles ca la rezervor pe langa ai 17 litri de benzina mai e si rezerva aia care are nush cat. Si exista un robinet ceva care comuta de pe principal pe rezerva. la modelu din 2007 pc 41 este la fel ? stiu ca are 19 litri rezervoru. Poa sa mai aibe ceva de rezerva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Ianuarie 9, 2016 Share Postat Ianuarie 9, 2016 (editat) La modelele vechi are 16 în total, cu 3 rezerva inclusa. Robinetul "intra" la 13.asta în teorie. Ca în realitate câți posesori atâtea situații. La 2007 ai bec indicator de "rosu" pe bord, nu mai ai robinet. Editat Ianuarie 9, 2016 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pepsz Postat Ianuarie 9, 2016 Share Postat Ianuarie 9, 2016 Ce producator ai ales ptr.furtunele metalice? eu am luat GOODRIDGE si lichid frana Motul RBF660,astept primavara sa le montez. Sincer nu stiu de la ce producator sunt furtunele, am luat-o cu ele montate. O sa ma uit cand voi trece pe la garaj. Ca si sfat, inainte de a le monta, curata bine etrierii, schimba garniturile daca este necesar, pune placute bune (recomand CL XBK5) si o sa ramai placut uimit de franare. Diferenta pe 2005 e notabila fata de modelul anterior. Se putea și mai bine dar totuși a fost în pas destul de mare în fata. Nu e ca și una de SS din perioada aia, dar oricum e altceva. Nici 2007+ nu e vreo invenție, dar calea aleasa de cei de la Honda a fost buna, în stilul personal Honda. @pepsz:acum am observat ce am scris în postul anterior. Autocorectul ma rupe câteodată. "odată cu modificarea călcăturii Viespea nu se transforma în racheta", asta vroiam sa scriu. Nu ma astept sa devina racheta ci un pic mai intepata. Intr-adevar placutele sunt superbe din toate punctele de vedere, isi merita din plin banii. O intrebare pentru toti hornetistii, folositi bujii iridium ? Merita sa ai asa ceva pe hornet ? Pana acum am mers cu bujii standard si n-am avut probleme dar daca tot trebuie sa le schimb pot lua in considerare si varianta iridium daca produce efecte pozitive. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Ianuarie 9, 2016 Share Postat Ianuarie 9, 2016 Ia-ti sa-mi spui si mie diferenta eu am avut iridium din prima zi si nu stiu diferenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Ianuarie 9, 2016 Share Postat Ianuarie 9, 2016 (editat) Mai înțepați da,va deveni. Și vei rămâne plăcut impresionat. Eu am folosit iridium o singura data, vreo luna și ceva. Nu mai pornea cum trebuie și performante cu + nu am simțit. Pt mine personal au fost doar mai scumpe, și nimic mai mult. Le-am schimbat cu cele vechi. Editat Ianuarie 9, 2016 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hornet H Postat Ianuarie 9, 2016 Share Postat Ianuarie 9, 2016 (editat) Merci @pepsz ptr.raspuns,CL XBK5 o sa aleg si eu. Eu i-am pus bujii standard NGK Cr9eh-9 si sunt OK. Editat Ianuarie 9, 2016 de Hornet H Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Ianuarie 9, 2016 Share Postat Ianuarie 9, 2016 Guys, eu nu inteleg un lucru.. de ce ai modifica PC34/36 sau chiar si 41 pentru a te da pe circuit cu ea, in loc sa achizitionezi o motocicleta sportiva pe care sa o pregatesti pentru circuit si sa o folosesti numai in acest scop (like this), apoi sa tii Horneta asa cum e pentru o tura de weekend pe serpentine sau poate o fuga intr-un circuit prin Europa sau cine stie unde? Va rog nu imi spuneti de costuri, sezonul trecut am investit in Hornet PC34 aproape valoarea ei daca as fi vandut-o si nu sa fac nu stiu ce modificari sportive.. ci operatiuni de intretinere, consumabile, estetica. Modelul nu mai valoreaza cine stie ce pe piata iar orice faci la motor costa. As fi putut cu usurinta sa o vand si sa imi iau ceva mai nou insa m-am atasat de ea si vreau sa o tin in stare buna, plus ca timpul nu imi permite sa ma dau atat de mult pe cat mi-as dori, iar o motocicleta mai scumpa cu frane de Boeing si senzori de parcare nu mi-ar aduce nimic in plus (hai sa nu pornim o discutie despre ABS, da e util insa m-am descurcat si fara pana acum). Parerea mea e ca nu exista nimic pe lumea asta care sa fie bun la toate.. si naked sa arate bine, si touring sa care 100 de saci de dormit, si sportiva sa te poti da pe circuit, si consum mic sa faci in ciuda la posesorii de SV, si caferacer sa iti poti lasa barba, si devreme acasa etc.. » Post actualizat in 09 Jan 2016 22:50My bad, am uitat de enduro.. hai sa punem Tourance la Hornet si sa ne bagam la RedBull Romaniacs sau poate trial? Nu face nimeni un Hornet dragster? Bineinteles ca franele la CB600f nu sunt potrivite, trebuie doar sa le schimbam cu altele de Dodge si n-ai treaba. Scuze pentru sarcasm, sper ca v-ati amuzat putin macar.. Totusi nu inteleg de ce ai face o motocicleta multilateral dezvoltata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Ianuarie 10, 2016 Share Postat Ianuarie 10, 2016 (editat) @vallach:tari comparațiile, am ras bine. Deja îmi imaginam o Viespe cu discuri de Dodge Ram 3000.hahahaa! Acum serios,problema ridicata de tine e una logica și rațională. Pe când răspunsurile din partea unora ca mine nu prea au treaba cu raționale, ci mai mult cu sentimentele. Eu unul am "radicalizat" Viespea din dorința pura de a crea ceva exact pe gustul meu. Cum spune @pepsz și cum spui și tu, nu veți vinde Viespile din dotare niciodată. Și atunci, fiecare baga banul cum ii dictează piticii de pe creier. Nu? Iar faptul ca tie sau altcuiva nu vi se pare logic și rațional sa încerci sa faci asemenea upgrade-uri Viespii nu valorează nimic în ochii celui care decide sa facă asemenea modificări. Corect? Aia cu gume tourance vroia unul pe aici sa o pună în aplicare, sa facă Viespe soft enduro printr-un simplu schimb de gume. Mi-e personal aia mi se pare o a aberație. Nu exista ceva care sa fie bun la toate, dar Viespea o poți face sa fie ok-ish pe circuit fata costuri aberante. Ca în oraș și la touring decent e absolut bună, de la mama ei. Editat Ianuarie 10, 2016 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pepsz Postat Ianuarie 11, 2016 Share Postat Ianuarie 11, 2016 @Vallach: A descris foarte bine George situatia cu completarea ca daca fac upgradeurile respective le fac doar pentru mine, avand in vedere ca motocicleta va ramane la mine pentru totdeauna, pentru faptul ca sunt posibil de realizat la preturi decente iar asta imi va aduce un plus de stabilitate si siguranta atat pe strada cat si pe circuit. Acum nu-ti imagina ca daca fac investiile respective, mentenanta elementara va fi ignorata. Va fi prioritara si va fi facuta cu cele mai calitative consumabile cum a fost si pana acum. Cum ar fi sa schimb furca/amortizorul spate si sa stau cu ulei de 15.000 km, filtru de 20.000 si bujii de 25.000 Nu am pretentia ca hornetul sa devina o motocicleta destinata circuitului indiferent de cat as baga in ea, pentru ca nu se va intampla asta, nu e construita pentru asa ceva insa cu siguranta poate deveni mai distractiva si mai sigura decat este in varianta ei stock, pe pista. Pentru recorduri/performanta si eventuale competitii cu siguranta voi trece pe ceva destinat pistei dar inca nu este cazul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
efreet Postat Ianuarie 11, 2016 Share Postat Ianuarie 11, 2016 (editat) Salutare dragi colegi si bine v-am gasit Anul trecut mi-am achizitionat un Hornet 600 PC41 ABS, de care sunt foarte mandru si m-am gandit sa va salut pe toti Editat Ianuarie 11, 2016 de efreet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Ianuarie 11, 2016 Share Postat Ianuarie 11, 2016 @efreet: bine ai venit in "cuibul viespilor" @george, pepsz: totusi nu este cam mare bataia de cap sa pregatesti motocicleta pt track day si dupa distractie pt circulatia pe drumurile publice? Ma gandesc la gume in special (sa inteleg ca intri pe circuit cu aceleasi anvelope cu care te dai zi de zi?), iar apoi la demontarea/remontarea diverselor piese ce sunt interzise pe circuit (ex. oglinzi) samd Daca m-ar fi luat si pe mine virusul circuitului, ceea ce ar fi fost destul de probabil daca ar fi existat o pista mai aproape de Cluj, mi-as fi luat si un CBR pe care sa il pregatesc special pt track si sa fie folosit numai in acest scop, iar daca as fi considerat ca Horneta mea PC34 nu este sigura (in limita a ce inseamna "sigur" la o motocicleta), as fi inlocuit-o cu un model mai nou cu tehnologii recente, insa nu cred ca este cazul. Consider ca numeroase tehnologii cu care vin prevazute modele recente nu mi-ar fi utile cu nimic pentru ceea ce imi doresc eu de la o motocicleta, exceptie facand ABS dupa cum am mentionat deja, insa se poate si fara. In momentul in care apare un model ce merge cu cristale de dilitiu insa suna ca o motocicleta pe benzina, imi schimb si eu Horneta Fac o paranteza sa mentionez ca o casca de genul Skully AR-1 mi se pare o aberatie tehnologica creeata in urma mentalitatii "because we can" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Ianuarie 11, 2016 Share Postat Ianuarie 11, 2016 Pe pista nu e nimic interzis la track day. Te poți da și cu gentile laterale dacă vrei. și da, eu personal ma dădeam cu aceleași gume și pe pista și pe strada. Țin mai puțin, dar cui ii pasa?iar legat de partea safe cred ca @pepaz se refera la faptul ca de la un nivel de pilotat Viespe în sus, ea devine relativ un-safe, atat pe strada cat și pe pista, arătându-și limitele. Și pornind de la premisa ca Viespe nu se vinde ever, de ce sa nu facă upgrade-uri? Nu le face ca mai apoi Viespe sa fie comparabila cu ceva SS, ci ca sa fie compatibila noilor nevoi și noilor skill-uri. Corect @pepsz? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Ianuarie 12, 2016 Share Postat Ianuarie 12, 2016 Pe pista nu e nimic interzis la track day. Te poți da și cu gentile laterale dacă vrei. Observ ca te-ai implicat deja in discutii pe acest subiect pe topic-ul despre circuitul de la Adancata. Faptul ca in RO regulamentele de acces pe pista sunt mult mai permisive nu este un lucru bun in opinia mea. Un exemplu din UK: All bikes must pass technical inspection prior to admittance to the track. If your bike does not pass tech inspection, you will not receive a refund. It is your responsibility to have your bike prepared prior to riding on the race track. Tires and brakes must be in good condition. Tires should be at least 50%+ of new condition. Any tires that are bluing from excessive wear will be disallowed. We will have on site tire service at most events, so if your tires don't pass, you may have the opportunity to put on replacement tires to pass tech. Please contact us to confirm tire service will be available at your event. All glass, headlight, turn signals, and plastic lenses must be taped over or removed. Side mirrors must be removed for the advanced group and at least taped over for all other groups. We recommend but do not require removal of center stands. No bikes with center stands will be allowed in the Advanced Group due to the ground clearance issue. All machines must have an operational handlebar mounted kill switch/button and self-closing throttle in good working condition. Advanced and Intermediate group riders must use water, water wetter or a non-ethyl glycol based anti-freeze/coolant. Approved Poly Glycol brands are: Evans, 7th Gear, Liquid Performance, and Engine Ice. Automotive ethyl glycol based coolants are not allowed. All valve stems must have caps. Wheel balance weights must be well secured and duct taping is required. License plates must have bolts taped or be removed. Advanced riders only must safety wire oil drain plugs, oil filter and oil fill caps. Intermediate must have a minimum of RTV or Silicone dab on the oil drain plugs and oil filter. ** Please note that if you spill oil on the track your day is over. eu personal ma dădeam cu aceleași gume și pe pista și pe strada. Țin mai puțin, dar cui ii pasa Cred ca daca folosesti gume de strada pe circuit nu poti vorbi de un anume nivel de performanta ci doar de distractie, in plus cu gume de strada, chiar daca sunt din gama sport, riscul de accident este cu siguranta mult mai mare. iar legat de partea safe cred ca @pepaz se refera la faptul ca de la un nivel de pilotat Viespe în sus, ea devine relativ un-safe, atat pe strada cat și pe pista, arătându-și limitele. Eu sunt de alta parere, de la un anumit nivel de pilotat in sus inseamna ca esti constient de riscurile motociclismului pe drumurile publice si ve fi cat se poate de precaut, chiar daca vei forta din cand in cand pentru ca asta e, iti place sa te dai si tare. O motocicleta mai puternica, de fabricatie mai recenta si cu tehnologii mai complexe nu va fi mai safe, poate din contra, iti va da acest sentiment si vei risca si mai mult, insa R1 2015 (de exemplu) nu te va salva in cazul in care ai muscat-o intr-un viraj sau la o intersectie. In plus, mi se pare neplacut sa detii un model de motocicleta ca si Hornet, conceputa pentru ture cat de cat in regim normal si eventual putin mai in forta ocazional, insa sa te astepti sa atinga un nivel de performanta ca si modele sportive. Schimba-ti motocicleta cu un model mai potrivit asteptarilor tale. Dpmdv, CB600f nu are cum sa isi arate limitele pe sosea daca este intretinuta corespunzator si folosesti consumabilele potrivite, daca totusi simti nevoia de mai mult, atunci treci pe circuit unde, intr-adevar, Hornet-ul va oferi doar distractie, nu performanta. Și pornind de la premisa ca Viespe nu se vinde ever, de ce sa nu facă upgrade-uri? Nu le face ca mai apoi Viespe sa fie comparabila cu ceva SS, ci ca sa fie compatibila noilor nevoi și noilor skill-uri. Corect @pepsz? Corect, daca vrei sa iti tunezi motocicleta, de ce nu? Insa nu pentru ca ar fi ceva in neregula cu ea, ci pentru ca asa vrei tu. Consideri ca ai prea mult skill pt un naked? No problem.. au aparut si modele SS de 300 CP (Ninja H2R). Asigurarea de viata este recomandata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.