darkwolf Postat Noiembrie 6, 2011 Share Postat Noiembrie 6, 2011 A zis ceva de acumulator si mai la urma de benzina Restul sa mai traduca si altii... cumpar m 72 cu aras si acte pt.proiect.pot da pana la 1000 de euroi pt.un exemplar complect.astept oferte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Noiembrie 20, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 20, 2011 M61 cu furca Paioli si motor de 72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Noiembrie 20, 2011 Share Postat Noiembrie 20, 2011 M61 cu furca Paioli si motor de 72 ii de vanzare sau ce ii cu el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Decembrie 18, 2011 Autor Share Postat Decembrie 18, 2011 Nou model de M72! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Decembrie 19, 2011 Share Postat Decembrie 19, 2011  Bă, dacă ai fi fost vreun novice, nu mi-ar fi sărit țandăra, da unde e mă em-u? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Decembrie 23, 2011 Share Postat Decembrie 23, 2011 (editat) incepem de la axa cu came,din cate am auzit aceasta in partea cu 'peretele' distributiei e fixata in carter cu ajutorul unui rulment,la mine insa e o bucsa de bronz varianta cu rulment este originala la montarea axei cu came "in fatza" la distributie, iti recomand sa o folosesti. cu striatiile necesare ungerii si cu un orificiu care corespunde cu orificiul din peretele carterului.nu stiu daca e facatura sau nu dar trebuie remadiata problema intrucat axa are pori destui de mari pe suprafata de contact,iar bucsa e uzata rau.m-am gandit sa pun rola atat in capatul axei cu came cat si in locul bucsei mai sus amintite.daca am gandit anapoda va rog sa ma corectati,si daca ati putea sa-mi aduceti si argumente v-as fi pe deplin recunoscator. uite aici si te lamuresti - sunt 2 variante deci la toate Uralele /M-urile inspre cutia de viteze la axa cu came ai bucsa de bronz- pe asta o inlocuiesti. In fata la distributie conform desenului unele au bucsa altele au rulment. Dupa cum vezi in desenul atasat sunt part number-e diferite si la axele cu came si la tot. Asa ca trebuie sa schimbi cu totul axa cu came cu flansa aia port-rulment daca vrei sa pui rulment. Mai bine ia o bucsa de-aia P/N 7201404 sau fa-o. ....................... daca varianta cu rulment este originala,banuiesc ca imi va trebui si flansa respectiva,insa tot nu-mi dau seama ce ungere va avea rulmentul atata timp cat cat orificiul este exact in mijlocul peretelui, la 'sistemul' actual era asigurata ungerea prin intermediul orificiului situat in respectiva bucsa o sa iau in calcul si sugestia ta privind inlocuirea bucsei din capat cu rola respectiva. ma gandeam ca cu un singur pinion nu fac treaba,am nevoie de ambele dupa cum ai amintit si tu in cazul asta huh,m-ai scos din ceata cu 'epuratorul de gaze' intreb.. nu ar trebui sa aiba legatura cu filtrul de aer? vreau neaparat aprindere electronica,asadar alta axa nu o fac racing,am avut viteziste si la nevoie poate o sa am,de la utilajul in cauza nu am pretentii mai mult decat poate el oferii,daca pot tine pasul in spatele unei nipre imi e chiar suficient.vreau sa obtin pe cat posibil o functionare optima a motorului,si desigur sa nu ma lase'n drum sa nu vrei aprindere electronica. Are Dany componente de aprindere clasica. Este foarte buna, tii pasul si cu Nipra si mai ai si avansul comandabil la mana- o chestie frumoasa. Editat Decembrie 23, 2011 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Decembrie 23, 2011 Share Postat Decembrie 23, 2011 (editat) daca vrei aprindere elctonica atunci modifici axul cu came sau trebuie studiat daca axul cu came de la ural m62 e indetic cu cel de m72.(trebuie studiat daca iese destul din carter sai poti pune aprinderea electronica) eu la mine la m62 am axul cu came care imi perite sai pun electronica, motorul e original pe 6v.am montat aprindere elecronica si bobina pe 6v,merge perfect(sigurul dezavantaj este ca nu mai am relantiul ala nebun, care il are cu centrifugal)sta putin mai turata la relentiu. -ax cu came gasesc nou original -pinioane distributie sint identice cu cele de la ural,le gasesc si pe alea originale -ambelaj e mai greu de gasit original,dar al tau e bun -pistoane de k750 am originale(4 segmenti) dar numai cotele:1,2,3 -set motor alizat cu pistoane cota,1,2,3 am acasa pregatite pt.motoarele mele,am si pe cota 0 dar sint putin folosite. -set motor sa pui nou e scup si nu vad rostul.. Editat Decembrie 23, 2011 de dany_oldmoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Decembrie 23, 2011 Autor Share Postat Decembrie 23, 2011 Centrifuga din aia de Nipru, care se dezintegreza in mers? Succes. Conform manualului de utilizare al motocicletei R71 maneta de avans se foloseste numai la pornire, sa nu.. stiti voi! Parerea mea e ca si in manualul motocicletei M72 se regaseste aceeasi informatie... Daca cineva are chef sa mai umble la ea si in mers, de ce nu? Poti pune PISTOANE (nu pistoane) noi si pe camasa originala de M. Aceasta va ceda prima, in viitor, si abia atunci bucsezi. Asa zice neamtul. Il cred. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Decembrie 24, 2011 Share Postat Decembrie 24, 2011 (editat) PISTON sau piston...vb.niste prosti legate de piston sau PISTON...puneti ce vreti voi facute de nemti pt.motoarele lor mai ales pt.ambelejele lor la bmw si alte componente ale motorului..am mai vazut eu motoare de m72 si ural care au fost ditruse in totalitate...de PISTONE puse ce nu-si aveau locul in motorul respectiv.. astept cu nerabdare un curajos sa vad citi km face cu motorul lui cu PISTOANE de care vb.voi...sint curios cit il tine ambelajul la motorul respectiv.. nu va mai uitati pe net dupa tot felul de experimente facute de uni sa cistige ceva bani..dupa 2000-3000 de km ai sa cauti ambelaj lejer.. ca ala va face un scandal de vor sti vecini cind ajungi acasa de la o distanta de 50km spor PISTON sau piston...vb.niste prosti legate de piston sau PISTON...puneti ce vreti voi facute de nemti pt.motoarele lor mai ales pt.ambelejele lor la bmw si alte componente ale motorului..am mai vazut eu motoare de m72 si ural care au fost ditruse in totalitate...de PISTONE puse ce nu-si aveau locul in motorul respectiv.. astept cu nerabdare un curajos sa vad citi km face cu motorul lui cu PISTOANE de care vb.voi...sint curios cit il tine ambelajul la motorul respectiv.. nu va mai uitati pe net dupa tot felul de experimente facute de uni sa cistige ceva bani..dupa 2000-3000 de km ai sa cauti ambelaj lejer.. ca ala va face un scandal de vor sti vecini cind ajungi acasa de la o distanta de 50km spor daca cilindrii care ii ai tu pe m72 au ghidurile terminate si mai trebuie bucsati ii opresti doar de decor...sau daca nai spatiu ii arunci.. nai ce bucsa un cilindru de m72 din multe cauze..ce material iti pune nea spirica?material din ani 50-60?ma indoiesc, sau ce supape de la tractor le modifica sa poata sta in ghidurile alea varza si alizate probabil.. daca faci TIGANEALA ai sa te tragi in jurul casesi sau a blocului sa vada vecinii ca ai m72 si atit..ce naiba umblati cu TIGANEALA ieftina,daca nus finante sa faci o treba calumea sel sau faci un cadou la cineva care are intentia sal faca cum trebuie.. ce naiba sa dai 50-70 de euro pe niste PISTAONE de la nemtalai cind un set nou e 200 de euro,dai 70 de euro pe niste pistaone si unde le pui?in setul facut de nea spirica.. facut si modificat de ce gaseste el aruncat prin atelier...ma oftic cind vad ce prosti sciu uni aici..sau de ce experimente urmeaza sa faca...nu va mai uitati pe youtube la tot felul de filmulete aiurea si fiti realisti.. eu fac ofroud cu motoarele astea si stiu despre ce vorbesc exact,una e sa te plimbi sa te vada lumea cu o moto veche si alta e sa le expoatezi la maxim... probabil coniacul e de vina ca mam cam incins hai spor si multa bafta la exeprimete Editat Decembrie 24, 2011 de dany_oldmoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Decembrie 24, 2011 Share Postat Decembrie 24, 2011 PROBLEMA STA IN FELUL URMATOR: -pistoane sint china,ucraina,rusia -rusia se gasesc cota 0 mai greu,dar cota 1,2,3 se mai gasesc la vaselina. LOGIC CA CALEAZA:un piston ieftin..eu deobicei cind vind intreb pe om:de care vrei la 20,40,50 de lei bucata..multa lume alege cei mai ieftin..sau uni vor repede ceva..si le spun: am numai varianta ieftina acasa..e bine?..da, pune la posta cai bun..etc.. ce am scris eu, nu am scris nu cu intentia sa cumperi de la mine,ca cumperi sau nu cumperi e tot una pt.mine, dar ma oftic cind vad ce scriu uni pe aici ce au vazut prin filmulete de pe net.. am omorit multe motoare si nu stiu ce inseamna calare... deci iese din discutie cuvintul CALARE. eu nam sa-ti vind nimic,cumpara de unde vrei tu, ca este de unde lua nui problema,numai sa vrei, ca gasesti ce vrea muschiul tau, lovele sa fie. eu imi dau cu parerea, nu sa vind ceva, stai linitit. eu incerc sa te ajut cu o parere, ca stiu exact despre ce vb,de ceva anisori numai in motoarele astea am stat si stiu exacat ce au ele nevoie sa functioneze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Decembrie 24, 2011 Autor Share Postat Decembrie 24, 2011 Neamtul are momentan DOAR 40.000km cu setul german pentru simplul motiv ca nu sta pe motocicleta zi si noapte si nu a avut timp sa faca mai multi. Altfel avea mai multi. Deh, cand ai si un Harley prin curte te mai ocupi si de ala, apoi si de nevasta probabil... Si-a permis sa desfaca motorul la fiecare 10.000 ca sa vada daca apar probleme in el. Pana acum nu au aparut. Stiu ca am mai postat asta dar sunt nevoit sa ma repet: Anzahl Personen: 2 Fahrzeug: KMZ K750 Gespann Gepäck: ca. 60 kg (inkl. Werkzeug und Zusatzkraftstoff) Gesamtstrecke: 1680 km Fahrzeit fĂźr eine Strecke: ca. 12 h (inklusive Mittagessen, Tanken und Pausen) Notwendige Ersatzteile gesamt: 2 Speichen, 1 ZĂźndkerze Technische Probleme unterwegs: keine Durchschnittlicher Verbrauch auf 100 km: 11,4 L HĂśchstgeschwindigkeit: 116 km/h Durchschnittsgeschwindigkeit: ca. 60 km/h Dany, nu i-am vazut filmuletele pe youtube si atat; am vorbit cu el pe mail de enspe mii de ori, am intrebat si mi s-a raspuns. Omul nu tine pentru el modificarile aduse motorului sau, le impartaseste cu draga inima celor interesati. De aceea a si postat toate aceste lucruri... Pistonul ala Mahle care nu e facut si calculat pentru motorul respectiv e al dracului de nesimtit, daca tine atat. Magie? Potriveala? Sau calitate?? Ai tupeu sa faci un drum de 1680km, inclusiv autostrada, cu un M cu atas, incarcat, cu ambielaj si set "originale"? Sa-ti trimit un ambielaj si un set rusesc, cota zero?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Decembrie 24, 2011 Share Postat Decembrie 24, 2011 (editat) Neamtul are momentan DOAR 40.000km cu setul german pentru simplul motiv ca nu sta pe motocicleta zi si noapte si nu a avut timp sa faca mai multi. Altfel avea mai multi. Deh, cand ai si un Harley prin curte te mai ocupi si de ala, apoi si de nevasta probabil... Si-a permis sa desfaca motorul la fiecare 10.000 ca sa vada daca apar probleme in el. Pana acum nu au aparut. Stiu ca am mai postat asta dar sunt nevoit sa ma repet: Anzahl Personen: 2 Fahrzeug: KMZ K750 Gespann Gepäck: ca. 60 kg (inkl. Werkzeug und Zusatzkraftstoff) Gesamtstrecke: 1680 km Fahrzeit fĂźr eine Strecke: ca. 12 h (inklusive Mittagessen, Tanken und Pausen) Notwendige Ersatzteile gesamt: 2 Speichen, 1 ZĂźndkerze Technische Probleme unterwegs: keine Durchschnittlicher Verbrauch auf 100 km: 11,4 L HĂśchstgeschwindigkeit: 116 km/h Durchschnittsgeschwindigkeit: ca. 60 km/h Dany, nu i-am vazut filmuletele pe youtube si atat; am vorbit cu el pe mail de enspe mii de ori, am intrebat si mi s-a raspuns. Omul nu tine pentru el modificarile aduse motorului sau, le impartaseste cu draga inima celor interesati. De aceea a si postat toate aceste lucruri... Pistonul ala Mahle care nu e facut si calculat pentru motorul respectiv e al dracului de nesimtit, daca tine atat. Magie? Potriveala? Sau calitate?? Ai tupeu sa faci un drum de 1680km, inclusiv autostrada, cu un M cu atas, incarcat, cu ambielaj si set "originale"? Sa-ti trimit un ambielaj si un set rusesc, cota zero?? eu nu am avut nevoie sa trimit nici meil, nici sa sun pe careva, ca nui cazul,au mers motoarele astea mii de km in tot felul de tari in conditiile de atunci..de ce as faceao? daca nu aveam net?ce faceam? nu mai circulam cu ele?le duceam la fier vechi?in tarile astea de linga noi sint m72 fara numar si k750 care circula fara probleme cu piesele original sau combinate de k750.undei problema?de ce sa pun eu pistoane de la neamt cind astea ce le folosesc merg fara probleme? nu vreau sa intru in discutie mai adinc ca nu are rost.. cumparati de unde vreti pistaone si puneti ce vreti in ele, ca nu ma deranjeaza,e jucaria vostra si faceti ce vreti cu ea.. eu folosesc in general motoarele de k750 din motive personale,am facut si motorul de m72 la mine cum trebuie,dar prefer cel de k750:racire mai buna,compresie mai buna,nu mai papa ulei ca vaca si asa mai departe.. cum pana mea sa nu fac 1600 de km cu m72?tu sti ce vb?ce naiba...am cumparat k750 care au km fara numar si merge impecabil si acuma,am mt12 cu 11000 de km reali,merge ca noua,undei problema? revin iar la netul asta..daca nu aveati net ce faceati cu m72?il scoteati in fata blocului si ii faceti doar poze? hai ce naiba,au facut pe drumurile nostre mii de km si acuma gata nu se mai poate sa circule daca nui cumparam pistoane de la neamt... nu am nici set, nici ambelaj de vinzare deocamdata,am doar motor de k750 nou nepornit de vinzare. eventual scot de pe el si setul si ambelajul care e identic cu cel de m72,difernta este la pistoane ca are 4 segmenti fata de cel de m72. in afara de capacele de la cilindrii,capac distributie,si aripioarele de racire la bloc motor nu difera nimic intre ele. hai spor nime'n drum fa o lista cu ce piese ai nevoie exact si ti le fac eu cadou din toata inima fara discutie. daca carterul e foarte uzat si crezi tu ca nu mai scoti din el mare lucru,iti dau un motor de k750 impecabil,il pui pe moto si faci mii de km sai demonstrez lui nea valy ca nui nevoie de PISTOANE de la neamt. ii pui capacele de la cilindrii m72 sa dea mai bine si gata daca nu se intimpla ce am zis eu acuma ma retrag de pe acest forum si ma apuc de vindut floricele la marginea drumului.. Editat Decembrie 24, 2011 de dany_oldmoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Decembrie 24, 2011 Share Postat Decembrie 24, 2011 (editat) Nu exista piese minune pentru ca sunt facute in Germania sau piese proaste pentru ca sunt facute in Rusia. Cand piesele de le iei respecta datele exact: setul motor, bolturile, bucsile bieala, se potrivesc la montaj cu "clearence"-urile sau strangerile care trebuie conform manualului motocicleta functioneaza foarte bine. Pistoanele originale respecta anumite cote foarte clare - se masoara in multe locuri. Un piston aftermarket s-ar putea sa nu aiba cotele cele bune pentru ca nu au avut acces la calculul din proiectare- mbine la M (BMW R71) nu cred ca-i cazul. Cand ai reusit sa le potrivesti sa ai in realitate toate piesele una fata de alta ca in manual (ala de reparatie cu cote cu 5x10-3mm) atunci motocicleta va merge foarte bine. Daca nu ai facut treaba incet si bine atunci M-ul va merge dar il vei acuza ca-i o porcarie. Pistoanele de K750 sunt foarte bune, mai bune decat cele de M72 pentru ca nu mai poate freca fusta pistonului pe oglinda cilindrului - ai un segment in plus jos. Editat Decembrie 24, 2011 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Decembrie 24, 2011 Share Postat Decembrie 24, 2011 (editat) Nu exista piese minune pentru ca sunt facute in Germania sau piese proaste pentru ca sunt facute in Rusia. Cand piesele de le iei respecta datele exact: setul motor, bolturile, bucsile bieala, se potrivesc la montaj cu "clearence"-urile sau strangerile care trebuie conform manualului motocicleta functioneaza foarte bine. Pistoanele originale respecta anumite cote foarte clare. Cand ai reusit sa le potrivesti sa ai in realitate toate piesele una fata de alta ca in manual (ala de reparatie cu cote cu 5x10-3mm) atunci motocicleta va merge foarte bine. Daca nu ai facut treaba incet si bine atunci M-ul va merge dar il vei acuza ca-i o porcarie. Pistoanele de K750 sunt foarte bune, mai bune decat cele de M72 pentru ca nu mai poate freca fusta pistonului pe oglinda cilindrului - ai un segment in plus jos. ai un bax de votca de la mine la urmatoare intilnire asta am vrut sa citesc mai exact si te asteptam sa fiu sincer sa explici cum sta treaba,sa nu creada lumea ca am ceva cu vally sau cu nime'n drum eu deobicei spun ca umbla ca pasarica in boxeri(Pistoanele de K750 sunt foarte bune, mai bune decat cele de M72 pentru ca nu mai poate freca fusta pistonului pe oglinda cilindrului)de aia si consuma ulei ca vaca si uzeaza setul repede.. Editat Decembrie 24, 2011 de dany_oldmoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Decembrie 26, 2011 Share Postat Decembrie 26, 2011 Scriu de pe telefon. Abia acum am putut observa posturile voastre. Dupa cum am mai amintit,nu.vreau sa aiba neaparat piese orijinale,tocmai de aceea sunt dispus sa platesc calitatea indiferent de producator. Zilele ce urmeaza voi posta si necesarul de piese. In nici un caz n_as putea accepta oferta lui Dany,fiecare trudeste cum poate pentru un ban. Daca Dany are pe stoc,sau poate aduce calitate,placerea de a_i oferi un ban gramada e de partea mea. Ma bucur ca veniti cu argumente (si contra argumente) in felul acesta am oportunitatea de a_mi lua notite de la cei vizati . Obstacolul cel mai dificil de realizat dupa resuscitare va fi obtinerea actelor. Craciun Fericit,tovarasi! Sa fie treaba mai simpla si pt.tine, voi face si eu un m72 in acelasi timp. mergem impreuna cu toate etapele,fiecare dupa posibilitate,eu te voi ajuta cit pot fara discutie,cu piese si eventual cu lipsurile tale. Am inteles ca nu ti neparat sa fie neaparat 100% original,in cazul asta va merge treba mai bine si mai repede. Eu voi incepe cu caroseria,curatat cadru, gruntuit sau spritchit,recomand spritchit sau gruntfiler sa nu faca reactie cu vopseaua.sau il poti lasa la tabla goala nui problema pt.inceput. montez aripa spate,gratar,grup,roata, sa verificam cum se aliniaza toate inainte de vopsire(sint patit ca dupa ce am vopsit aripa si cind so montez nu pica nici cum in linie cu roata..si automat dupa ce am rezolvat problema am vopsit din nou..) Dupa ce rezolvam partea din spate,ne putem apuca de motor(partea din fata pica deobicei fara mari probe cai simplu acolo) motorul poate ramine ultimul, ca ala e cel mai simplu lucru de pe moto,ai desfacut si ai vazut cai un motor foarte simplu. nu te agita cu motorul prea mult,fa partea de caroserie sa fie ok. pt.inceput. ne auzim cind te hotarasti sa incepi treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Decembrie 26, 2011 Share Postat Decembrie 26, 2011 (editat) multumesc eu ma gandeam dupa sarbatori sa sablez cadrul si sa-l vopsesc in camp electrostatic.desi il vreau kaki,cadrul va fi negru,mereu voi avea de piscalit la el si voi phoote vopseaua,insa negrul se retuseaza cel mai usor aripa spate nu e intreaga,nu am capatul,va trebui sa o tai pe cea de fata [care desi arat bine,nea spirica a socotit el ca-i sta mai bine mai scurta asa ca la supermoto]si sa o adaug ulterior celei de spate. portbagajul se alineaza,am verificat deja asta,si la seaua spate mai mult ca sigur renunt,i-am promis-o lui @m72story la schimb cu un motor de minsk. stopul nu va cel original,deci sarim si peste aspectul asta,pun d'alea rotunde ca am fo 5 modele. desi caroseria pare simpla,sunt convins ca ma voi lovi de unele aspecte,insa primi bani as vrea sa-i investesc in motor.stau in suspans,dupa ce ar fi motorul montat pe masa as sufla mai ususrat. sunt deacord cu initiativa ta,desi o sa incerc sa tin pasul voi ramane in urma,nu mai enumar cauzele. daca totusi incepi poti pune foto si detalii,la fel ma angajez sa fac si eu.daca incepem cu spatele,telescoapele vor fi pentru mine o provocare sa zicem ca sunt pregatit sa incep,insa abea dupa sarbatori voi avea posibilitatea sa sablez respectiv sa-l vopsesc in camp electrostatic multumesc! nu te agita prea tare cu motorul,vezi ce lipsuri ai si baga banii in ele,aripi,.roti,rulmenti si alte chitibusuri..bucsaraia la strungar ..etc.cu motorul nu te agita cai folare la ureche ala ;)am 20-30 de motoare, deci nui problema acolo. dupa data de 4,5 intru si eu in normal,pina atunci recuperez cit pot cu stataul la tv. si pc. sau de petrecut in limita bunul simt Editat Decembrie 26, 2011 de dany_oldmoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Decembrie 26, 2011 Share Postat Decembrie 26, 2011 ok,ok.. multumesc da'to nu mi-a spus nimeni ce-i cu saiba asta,de unde provine http://www.ural-zent...nfo/p2538_.html ca io n-am gasit asa cv in motorul meu.pana acu cateva minute eram ferm convins ca vreau pe bucsa [axa cu came] insa in felul asta ea 'umbla' prin bucse de la un capat la celalalt ca pielea pe poula.pe rulment,teoretic,fenomenul asta dispare,dar ma impiedic de orificiul ala de ungere. ziua emuri,noaptea emuri,dimineata emuri iara in ultima vreme neuronul meu nu mai este preocupat de alte activitati nu se deschide lincul sa pot vedea..eventual dai un copi la foto si posteazo aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Decembrie 26, 2011 Share Postat Decembrie 26, 2011 mnoh.. dupa cum spuneam,toata ziua emuri neavand stare am plecat azi pana la sarbul dintr-o comuna invecinata care are in custodie 2 m-uri desfacute in saci ale unui ..nush cum l-as putea numi.mare mi-a fost mirarea ca defapt sun 3 m-uri nu 2. l-am intrebat pe druje al meu daca nu imi da ceva piese, - nu sunt ale mele,nu pot sa-ti dau,dar daca nu vine in cel mai scurt timp sa si le ia io le arunc la fier vechi.am inteles ca o revenit in tara. am vrut sa fac poze dar druje al meu avea un stergar prins pe umar - tocmai pleca la o inmormantare. l-am intrebat totusi pe druje moj cat vrea individul pe mormanul de fier care zace bucati in saci,evident in ploaie. cica 5 hileda evro ,caaaaat? pai io nici nu stiu sa numar atatia bani,radea druje. zice ca dupa sarbatori ma anunta daca le arunca la fier vechi [da Doamne]. mno..@bach - daca nu le arunca vindem simsonul si mai punem fo 450 si le luam numai ce am revenit,parca nici n-ar fi trebuit sa ma duc pana acolo,dar n-am stare. uite Dany,despre piesa asta era vorba multumesc! asta vine la partea din spate a ambelajului unde se pupa cu volanta,apropo..pe capacul din spate ce tine conul ambelajului cum e la tine?pisla sau semering? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Decembrie 26, 2011 Share Postat Decembrie 26, 2011 mnoh.. dupa cum spuneam,toata ziua emuri neavand stare am plecat azi pana la sarbul dintr-o comuna invecinata care are in custodie 2 m-uri desfacute in saci ale unui ..nush cum l-as putea numi.mare mi-a fost mirarea ca defapt sun 3 m-uri nu 2. l-am intrebat pe druje al meu daca nu imi da ceva piese, - nu sunt ale mele,nu pot sa-ti dau,dar daca nu vine in cel mai scurt timp sa si le ia io le arunc la fier vechi.am inteles ca o revenit in tara. am vrut sa fac poze dar druje al meu avea un stergar prins pe umar - tocmai pleca la o inmormantare. l-am intrebat totusi pe druje moj cat vrea individul pe mormanul de fier care zace bucati in saci,evident in ploaie. cica 5 hileda evro ,caaaaat? pai io nici nu stiu sa numar atatia bani,radea druje. zice ca dupa sarbatori ma anunta daca le arunca la fier vechi [da Doamne]. mno..@bach - daca nu le arunca vindem simsonul si mai punem fo 450 si le luam numai ce am revenit,parca nici n-ar fi trebuit sa ma duc pana acolo,dar n-am stare. uite Dany,despre piesa asta era vorba multumesc! eu nu mai visez de mult, nu-s in stare sa-mi iau o bicicleta dar mai M-uri......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Decembrie 26, 2011 Share Postat Decembrie 26, 2011 Spală cadrul cu o cârpă îmbibată cu benzină, să dai mizeria jos. Restul o face sablarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Decembrie 27, 2011 Autor Share Postat Decembrie 27, 2011 Astea sunt de MT9 dar cred ca te ajuta cat de cat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Decembrie 27, 2011 Share Postat Decembrie 27, 2011 Poți să intri în posesia lor contra cost. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat Decembrie 27, 2011 Share Postat Decembrie 27, 2011 daca ma puteti lumina in cazul ambreajului amintit v-as fi recunoscator, sal.. vad ca te zbati nu gluma,la ambreajul tau nu lipseste decat o garnitura de pe ultima placa eu am facuto din clingherit de 2mm,eu zic sa nu al schimbi sa al lasi tot pe asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Decembrie 27, 2011 Share Postat Decembrie 27, 2011 inainte sa ma apuc sa tai prostiile de pe cadru,aveam o nedumerire o sa radeti,dar nu dibuiesc nicicum ambreajul ala de ghidon,nu stiu daca toate piesele ii apartin [mai am unul de ij,nu le-am incurcat - ala de ij ii floare la ureche pe langa asta de m]si am impresia ca trebuie reinventat.mai nasol e faptul ca rozeta tip fluture e prea scurta asadar o scot la vanzare la topicurile dedicate.voi folosi o rozeta de ij din lipsa de altceva. daca ma puteti lumina in cazul ambreajului amintit v-as fi recunoscator, l-as deschis pc-ul,poate mai posteaza cineva si revin dupa ce termin de flexuit,curatat si evident spalat - sters cu o carpa umeda cu benzina - multumesc Mihai Rozeta aia , daca e mai scurta decat ce iti trebuie tie si nu sunt semne ca ar fi taiata , provine de la motocicletele rusesti de cilindree mica (K 55, K 58, K 125, K 125 M , K 175). daca ma puteti lumina in cazul ambreajului amintit v-as fi recunoscator, sal.. vad ca te zbati nu gluma,la ambreajul tau nu lipseste decat o garnitura de pe ultima placa eu am facuto din clingherit de 2mm,eu zic sa nu al schimbi sa al lasi tot pe asta. Astfel de garnituri eu am preferat sa le fac din ferodouri de camion. Clingheritul mi se pare cam moale , ca material. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Decembrie 28, 2011 Share Postat Decembrie 28, 2011 Lolo are dreptate, clingheritul e prea moale si se macina in timp. Ferodoul e mai bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.