dancri Postat Iulie 6, 2006 Share Postat Iulie 6, 2006 salut! sunt nou pe forum si poate ma poate ajuta cineva am un kawasaki gpz 500 s din 87 si a inceput de vreo luna sa-mi faca probleme. din cand in cand am alimentare naspa in mers, parca as ramane fara benzina.la inceput isi revenea destul de repede, o turam un pic mai mult si isi "dadea drumu'",dar acum vad ca s-a mai agravat.se opreste si abia reusesc sa o pornesc,iar daca o pornesc tre' sa o tin turata sa nu se opreasca motoru'. are cineva vreo idee de la ce ar putea fi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LordRhadoo Postat Iulie 6, 2006 Share Postat Iulie 6, 2006 posibil de la buji, cred eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dancri Postat Iulie 6, 2006 Autor Share Postat Iulie 6, 2006 am incercat si la bujii ,am scos cate una in timp ce mergea motoru' si nu sunt probleme ma gandesc sa nu fie pe la carburator, mizerie, ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ranga Postat Iulie 6, 2006 Share Postat Iulie 6, 2006 sau carburatie dereglata sau sau... daca te depaseste pe tine si pe cei pe care ii cunosti (si ai incredere in ei ca stiu ce fac)... du-o la un service! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dancri Postat Iulie 6, 2006 Autor Share Postat Iulie 6, 2006 o sa incerc sa ajung cu ea. stiti vreun service moto in zona lujerului/iuliu maniu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IraSciBil Postat Iulie 6, 2006 Share Postat Iulie 6, 2006 o sa incerc sa ajung cu ea. stiti vreun service moto in zona lujerului/iuliu maniu? mao san Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pistolaru Postat Iulie 6, 2006 Share Postat Iulie 6, 2006 Daca moare in sarcina - cel mai probabil nivelul prea mic in carburatoare, sau mizerie. Daca moare cand opresti la stop - e posibil sa nu inchida cuiele pontou si sa se inece (asta justifica si pornitul greu la cald), sau pur si simplu sa stea prea jos la ralanti. Oricum, incepe si tu cu operatii de bun simt cum ar fi curatat filtru aer la compresor, scos bujii si verificat culoarea (alb = amestec sarac / maro inchis sau umed = amestec prea bogat). Culoare bujiilor este un indiciu destul de sigur pentru ce se petrece in motor. Pe urma desfa si tu carburatoarele, lustruieste-le, si cand nu mai stii sa le pui la loc posteaza din nou pe forum Ai grija sa nu rupi membranele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dancri Postat Iulie 6, 2006 Autor Share Postat Iulie 6, 2006 asta sigur o sa se intample, la cat ma pricep eu... dar, asa e, exista mereu forumul, daca nu mai stiu sa o fac la loc:) mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dl_Doctor Postat Iulie 6, 2006 Share Postat Iulie 6, 2006 incearca si tu o operatiune mai simpla, cu... putine riscuri. Schimba filtrul de benzina. (ala dintre robinetul de benzina si carburatoare.) Si eventual da jos si robinetul cu totu, poate s-a adunat multa mizerie la sita acestuia. La kawa (si la alte motoare) am vazut multe probleme din cauza filtrului de aer (care nu era fixat cum trebuie), mai exact mansoanele acestuia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dancri Postat Iulie 6, 2006 Autor Share Postat Iulie 6, 2006 o sa incerc si asta. tre sa plec in Alexandria astazi.sper sa reusesc sa o fac.... mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dancri Postat Iulie 8, 2006 Autor Share Postat Iulie 8, 2006 m-am intors. a reusit sa-si revina pe drum, am ajuns in alexandria, am ars bujiile si le-am curatat, m-am uitat si la pompa de benzina si nu era mizerie in ea. cred ca doar in carburator e problema. dupa ce am curatat bujiile si pompa,cand am pornit-o imi scotea fum cu miros de benzina pe unu' din esapamente. am scos-o un pic la drum intins si si-a revenit. cand am crezut ca am rezolvat problema,la intoarcere m-a tinut exact pana la primu' semafor in bucuresti.acolo a "murit". tre sa o bag in service.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dancri Postat Iulie 9, 2006 Autor Share Postat Iulie 9, 2006 pe unde aveti service-ul? cat m-ar costa toata operatiunea? mersi mao-san, ma gandeam ca daca as veni cu ea la service ar fi bine sa rezolv si alte probleme pe care le mai are cum ar fi: -un schimb de ulei-pana acum i-am completat, imi curge pe la semeringul de la pinion (apropo, gasesc un semering la tine?) -o reglare,curatare,sincronizare de carburatoare -un set de bujii noi ai putea sa-mi spui cat m-ar costa doar cu manopera si cat m-ar costa si cu manopera si piese incluse (bujii, semering, ulei...)? mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Iulie 9, 2006 Share Postat Iulie 9, 2006 incearca si tu o operatiune mai simpla, cu... putine riscuri. Schimba filtrul de benzina. (ala dintre robinetul de benzina si carburatoare.) Si eventual da jos si robinetul cu totu, poate s-a adunat multa mizerie la sita acestuia. La kawa (si la alte motoare) am vazut multe probleme din cauza filtrului de aer (care nu era fixat cum trebuie), mai exact mansoanele acestuia. exact la asta ma gandeam si eu!!!! asta am patit si eu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.