Sari la conținut

Enduro Touring & Adventure


dorin-moto
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mno,inseamna ca merg doar io si d-na mea.Merem sa vedem daca au crescut fragutele...

Pacat,era fain de erai home. :)

Editat de CRISTIAN 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sambata 01-07-2017 iesire Soft enduro spre Enduro deci Minim Cauciucuri

Munti Rodnei cu dormit in refugiu intoarcere duminica cu trecere peste creasta Suhardului si lacul Lala.

Cine vrea sa vina se se anunte

Locul de plecare OMW Sanicoara centura lui Boc ora 09:00

Editat de Bucea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mno,cateva poze de duminica,mai jos.

 


Sambata 01-07-2017 iesire Soft enduro spre Enduro deci Minim Cauciucuri
Munti Rodnei cu dormit in refugiu intoarcere duminica cu trecere peste creasta Suhardului si lacul Lala.
Cine vrea sa vina se se anunte
Locul de plecare OMW Sanicoara centura lui Boc ora 09:00

Could be... :)

post-41801-0-10212700-1498542421_thumb.jpg

post-41801-0-59283400-1498542442_thumb.jpg

post-41801-0-82208500-1498542507_thumb.jpg

Editat de CRISTIAN 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

No, nici tura asta de Rodnei, nu-mi iese... Am tras, saptamana trecuta, o tranta cu scuterul pe asfalt... no, si abia azi a inceput julitura de la glezna sa fie cuminte, sa se inchida si sa se dezumfle... am bulit si plasticurile din fata la scuter.... N-am vrut sa cred legenda cu... "cum te tranteste un scuter de asfalt."... tot pretexte am sa nu ies.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mno,de ieri:

 

 

 

Si ceva poze:

 

post-41801-0-03305900-1499077595_thumb.jpg

post-41801-0-02928500-1499077624_thumb.jpg

post-41801-0-38698200-1499077641_thumb.jpg

post-41801-0-43282300-1499077679_thumb.jpg

Editat de CRISTIAN 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

foarte tare Cici.

Clar,s-o chinuit serios.

 

no, foarte fain...!!! sa va fie de bine !!!

Ne-o fost din plin. :)

Editat de CRISTIAN 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Clar nu m-am chinuit deloc ba chiar a fost plăcut. Dupa ce am ajuns acasa de la o nuntă de noapte din Deva la 6 a.m , și am dormit vreo 2 ore jumate, dacă era chin sigur nu mai putea sa-mi placa. Daca as fi fost cu KTM-ul ar fi fost mai distractiv pentru ca aveam mai multe optiuni de traseu dar sigur trăgeam și niște trânte de excepție.. Așa, a trebuit să merg mai tiptil prentru că orice răgălie ce te dezechilibreaza poate fi imposibil de redresat, dar cu siguranță nu a fost greu. In afară de cele două ori când am lăsat-o pe dungă ca să nu mă chinui cu proptitul ei (ambele filmate) nu au fost trânte sau emoții. Se vede și aici când mi-am agățat piciorul drept într-o rădăcină și cu stângul am călcat în gol (urma de TAF) că nu mai era mare lucru de făcut decât să las gravitația să lucreze - pentru mine nu pentru moto (în definitiv trebuie să-și merite banii și crash bar-ul)

Clar,s-o chinuit serios.

 


Ne-o fost din plin. :)așu M-ul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate ar fi bine sa aflam cat mai multi de astfel de iesiri. suntem plini de preconceptii cum ca BMW nu ar putea face asa ceva. ori, exemple cu astfel de motoare pe urmele alea ar putea sa ii lamureasca, ca e un motor foarte bun si ca se poate.

 

de multe ori auzim "daca eram cu capra, ce facea eu", "de ce nu mi-ai zis pe unde mergem ca imi schimbam cauciucurile", "am prea mare presiunea", "de ce sa ma chinui cand pot sa ma distrez"...................

 

lista ramane deschisa si rog si pe ceilalti sa completeze :)

 

Clar nu m-am chinuit deloc ba chiar a fost plăcut. Dupa ce am ajuns acasa de la o nuntă de noapte din Deva la 6 a.m , și am dormit vreo 2 ore jumate, dacă era chin sigur nu mai putea sa-mi placa. Daca as fi fost cu KTM-ul ar fi fost mai distractiv pentru ca aveam mai multe optiuni de traseu dar sigur trăgeam și niște trânte de excepție.. Așa, a trebuit să merg mai tiptil prentru că orice răgălie ce te dezechilibreaza poate fi imposibil de redresat, dar cu siguranță nu a fost greu. In afară de cele două ori când am lăsat-o pe dungă ca să nu mă chinui cu proptitul ei (ambele filmate) nu au fost trânte sau emoții. Se vede și aici când mi-am agățat piciorul drept într-o rădăcină și cu stângul am călcat în gol (urma de TAF) că nu mai era mare lucru de făcut decât să las gravitația să lucreze - pentru mine nu pentru moto (în definitiv trebuie să-și merite banii și crash bar-ul)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gabi,daca era careva cu vreun boxer bembeu,pas.Punea tzatzele pe lateralele sleaurilor si acolo ramanea!Cu asta cu cilindri twin,e alta mancare de peste.

 

In poza se vede clar cat de hotarati eram legat de directia pe care urma sa mergem...


Noah da iesiti si nu ziceti la nimeni?

Apai in ultima vreme de cate ori am postat ca iesim,ati avut altceva de facut.

Oricum n-a fost ceva secret sau rea intentie,asta-i clar! :)

post-41801-0-78676700-1499146159_thumb.jpg

Editat de CRISTIAN 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"... cum ca BMW nu ar putea face asa ceva" Ca sa parafrazez un banc: "poate dar e păcat" dacă ai în garaj altă variantă. Roțile/șleaurile de TAF erau cam de lățimea 800-ului dar in curbe le-am mai lărgit cu crash barul inferior (ce vine din fabrică pe varianta Adv.) Cu siguranță un boxer nu-l puteai băga prin urme si trebuia mers doar pe lângă sau printre ceea ce te limita în alegerea traseului cel mai ușor. Dar vorba unei reclame de pe vremuri "dacă vrei -poți" și cu acelea. Pe traseul asta greutatea suplimentară te penalizează pentru că nu aveai un sol ferm să te sprijini când motorul începea să se ducă. In schimb pe drumuri pietroase zburdă fără probleme

La nivelul meu de pricepere, sunt mulțumit de suspensiile originale ce amortizeaza si denivelarile mici trecute in viteză si gropile mai serioase. ( zic asta pentru ca citesc pe forumuri de schimbari de arcuri , etc.). Anvelopele sunt Heidenau K60 - deja la varsta a doua - 7-8000km - iar la varianta Scout banda centrală continuă te penalizează la urcări pe iarbă udă sau noroi puțin adânc - chiar daca pneul este nou. In schimb am mers cu ele pe asfalt si la +190km/h si nu au fost nărăvașe. Cu siguranță fierul poate mai mult decât știu eu să fac sau decât vreau eu să-i cer pentru că la 100kg in plus nu-ți prea vine să sari sanțuri. Mie chiar îmi place jucăria pe off road din ăsta ușurel iar pe stradă își vede de treabă mai mult decât satisfăcător. In schimb în pădure adevărată îmi doresc fierul celalalt pentru că poate mai mult cu efort mai puțin. Bașca prețul reparațiilor după o tăvăleală

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Clar nu m-am chinuit deloc ba chiar a fost plăcut.

...

Io asa am vazut,ca te-o chinuit nitel ridicarile mobrei de pe jos.

Mno lasa,nu-i bai,conteaza ca tie ti-o placut.:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1.5 ridicări de fier din poziție ideală (picioarele erau in șanț iar moto cu 30-40 cm mai sus) nici nu se simt. Oboseală ar fi dacă ar trebui să sar copaci acoperiți cu mușchi prin pădure, să urc pante cu noroi de tipul celui de la Găina sau cu iarbă udă, etc. Și ridicatul fără număr de mobră obosește nu-i vorbă (chiar și la cele ușurele) mai ales dacă poziția în care s-a oprit e aiurea (roțile spre deal, noroi alunecos, etc.) Dar și atunci mi se pare mai nasoală oboseala dată de împinsul mobrei sau acumulată în încercarea de a ține în jos partea cauciucată a fierului pe un teren unde te simți nesigur.

Aici dacă nu ar fi fost copaci cazuți pe trasă și rădăcini , care te obligau sa intri si sa iesi din urme,plus crengi ce intrau in tine(la care m-am oprit de n-șpe ori să le rup), ar fi fost o plimbare pentru domnițe de la pension.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gabi,daca era careva cu vreun boxer bembeu,pas.Punea tzatzele pe lateralele sleaurilor si acolo ramanea!Cu asta cu cilindri twin,e alta mancare de peste.

 

In poza se vede clar cat de hotarati eram legat de directia pe care urma sa mergem...

Apai in ultima vreme de cate ori am postat ca iesim,ati avut altceva de facut.

Oricum n-a fost ceva secret sau rea intentie,asta-i clar! :)

 

 

Eu am stat in cxasa.Daca nu scrieti,de unde sa stie lumea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am stat in cxasa.Daca nu scrieti,de unde sa stie lumea?

Pai,puteai sa scrii si tu aici.Hai sa n-o mai lungim.:ok:

 

Mno,bagati care sunteti disponibili pe duminica si sugerati un traseu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Detaliaza,loc si unde ne intalnim.Cica sambata ploo...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...