Sari la conținut

cc's

Membru
  • Număr conținut

    36
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Cluj Napoca
  • Carnet moto din
    2012
  • Motocicleta
    KTM 400EXC, BMW800GS Adv
  • Numar Moto
    CJ 40 EXC

Vizitatori Recenți Profil

489 citiri profil

cc's's Achievements

  1. Referitor la ghidon: se pot monta inaltatoare dar poti si sa te obisnuiesti cu el asa cum e. Vei sta putin mai aplecat in fata dar incarcarea rotii fata e utila in multe situatii. Important e sa-ti gasesti o pozitie comoda, mai ales la turele lungi conteaza. Referitor la pantaloni, cei de enduro au piele (sau similar) pe interior, in zona genunchilor, pentru aderenta. A fost ciudat cand am folosit echipamentul de strada si am sesizat imediat lipsa aderentei.
  2. cc's

    Aproape accident...

    Senzația data de filmare e de noroc chior din toate directiile. La cum a pus ( s-a pus ca sa fim corecti) mobra de-a latul, o masina din sens opus il trecea in ordinul cavalerilor RIP. Sau daca era o masina acolo "culca mobra" skilosul? Iar faptul ca nu s-a oprit si a mers la fel de iute poate fi interpretat si ca: nu a realizat ce a facut, stie din experienta ca apa calda scoate mai bine petele din bumbac decat frunzele de brusture
  3. Ba chiar ar putea să se oprească la amendatul enduriștilor. De ce să se complice cu chestii ca tentativa de omor când pot amenda enduriștii și babele ce vând leurda culeasă din pădure. Pardon - fond de vânătoare! Că legea e dată de vânători pentru a nu speria VÂNATUL, nu e vorba în nici un caz de animalele sălbatice, nu deranjează pe nici un iubitor al naturii. Dacă tot sunteți cu legea în cuget și simțiri, știți că nici cu bicicleta sau pe jos nu puteți intra în fondul de vânătoare fară acordul boierilor împroprietăriți cu pădurile statului?
  4. pentru franare folosesc intotdeauna spatele si trebuie sa te astepti sa se blocheze. La coborari spatele pana la limita blocarii sau chiar blocat si din frana fata reglezi pana la viteza dorita. Mergi cu c ate un deget pe frana si pe ambreiaj ca sa poti rreactiona repede. Poate explozia de putere o compensezi patinand ambreiajul. Unul sau doua degete te ajuta si sa nu tragi prea vartos de frana fata incat sa blochezi roata. La mine la inceputuri pozitia asta a mainii a ajutat si la a avea un fel de reper pentru a nu misca mana pe acceleratie cand mergeam peste hartoape. Mersul singur nu-l recomand dar eu am mers cel mai mult asa. Cateodata faci magarii mai mari cand mergi in grup. Ar fi de frecat cateva ore motorul prin padure si ceva noroi pentru a te obisnui cu roata spate care mai rupe aderenta. Neaparat ceva cizme sau bocanci si neaparat ceva protectii mai serioase la genunchi, cot, umeri si spate.
  5. Să vezi când își iau cei de la locală motocicletele licitate. Acelea cu peste 200km/h. Să vezi atunci morți răniți și dispăruți ( spulberați)
  6. Am folosit Anakee wild anul trecut si pe un F800GS Adv in duoa saptamani prin Ro, mai mult de 60% off road, de multe ori drumuri de piatra cam rupte. Pareri: - au tinut 4000km spatele, fata mai merge - comparativ cu K60 Scout am facut 6000km (cam aceleasi tipuri de drum) si spatele e chel, fata mai duce (vezi foto cu guma spate). - chiar dupa montare, in oras, am franat usor pentru a reduce viteza la semafor si au alunecat de parca eram pe ulei. Am repetat franarea si pe uscat si au alunecat iar (ABS deconectat) . Ciudat este ca in curbe nu le-am simtit sa plece dar poate eram cu morcovul deja instalat - pe noroi, iarba, piatra tractiune mult superioara la K60 Scout dar la acesta din urma dunga centrala continua e cauza ( pe iarba sau noroi putin adanc in spaecial ) - nu pareau zgomotoase (comparativ cu TKC80 fata +K60 Scout spate) dar ghidonul parea ca are un fel de blocaj pe zona de centru ( ca si cum ar agata rulmetul de la jug). Daca ai sectiuni/procente mai mari de off-road in tura merita luate, pentru mai mult drum nu cred - uzura mare si aderenta pe asfalt scazuta Revenit la K60 pe spate care in utilizare mai impartita intre on si off au tinut 10.000km si cu comportament bun si pe asfalt ud. Doar ca la asta atunci cand vad o urcare pe iarba uda parca simt in gura gustul ierbii proaspete. Pe drumuri pietruite merg si variantele 50-50 fara probleme
  7. cc's

    accident in jud. Iasi

    Văd că am abramburit ceva: voiam să spun că dacă doar tragi de ghidonul drept crezind că o vei lua la dreapta atunci rezultatul e cel din imagine: cădere pe stânga motocicletei. Trimis de pe al meu MI MAX 2 folosind Tapatalk
  8. cc's

    accident in jud. Iasi

    Nu văd să fi frânat nici high-side nu pare - văd o mișcare relativ uniformă a motorului. Mai degrabă pare că atunci când a văzut mașina a vrut să se îndepărteze de axul drumului și întors ghidonul spre dreapta in loc de counter-steering ( să împingă ghidonul din dreapta). La mișcarea asta te inclini dreapta dar dacă tragi ghidonul tot spre dreapta ( ca la viteze mici) roată față pleaca spre stânga și motocicleta cade pe dreapta. Pare aceeași situație ca în filmulețul pus de easy ride on Trimis de pe al meu MI MAX 2 folosind Tapatalk
  9. Bineînțeles că poți folosi telefonul ( aplicații că osmand, maps me sau chiar Google) dar suportul de telefon e o problemă ( am pierdut doua telefoane anul acesta) și telefonul e mai sensibil la maltratare. Îl poți pune și în rucsac ( sau un alt loc mai ferit) și să-l consulți la nevoie. Asta în ideea că nu navighezi după el ci doar îl întrebi unde naiba ai ajuns. Legat de grup ori aici ori pe Facebook mai poți vedea anunturi de ieșiri dar și mersul tiptil de unul singur are farmecul lui. Ai timp sa te uiți în jur, să descoperi locuri noi, să îți alegi in ce vrei sau nu vrei să te bagi ( câteodată nu reușești că începe liniștit și ajungi să fii agățat de ghidon) și reții mai bine traseul.
  10. Pentru stilul de care spuneai zona noastra e mai mult decat ofertanta. Se poate merge pe track-uri GPS (pot sa-ti dau ) sau pe metoda " cat vezi cu ochii" in ambele cazuri un dispozitiv GPS e foarte util. Macar sa-ti arate unde esti si care e drumul spre casa pe langa inregistrarea traseului. Ideal ar fi sa te lipesti de un grup
  11. cc's

    Service Motorrad Oradea

    Si eu am un 800GSA si sunt multumit de ei. inca nu am facut decat cateva revizii si schimbari de consumabile.
  12. cc's

    vesti din vest

    De cand am citit titlul, stau pe motor cu ochii in televizor si astept sa se transmita festivitatea de deschidere oficiala a sezonului moto. Responsabilul cu deschizatorul o fi Dancila, o fi presedintele ?
  13. Conteaza foarte mult cat de mult si ce nivel de off road vrei sa faci. In general cu o motocicleta peste 150 kg nu te simti tot timpul in largul tau intrand in padure (pe langa drumuri si poteci). Am un F800GS Adv. si raportat la celalat fier, KTM 400EXC, e ditamai vaca. Daaar..., am fost cu ea pe trasee de offroad (nu Hard) si merge OK. Un minus ar fi ca nu are cadru pe sub motor si scutul e prins de baia de ulei pentru situatiile in care sari busteni sau pietre. Cu toate acestea dupa un traseu pietros, in care am atins des cu scutul pe bolovani, nu au fost probleme decat la tampoanele de cauciuc ce fixeaza scutul. Urmele de tractor TAF prin paduri sunt cam de gabaritul protectiilor originale ale motorului asa ca te poti strecura prin ele, doar la curbe le mai largesti . Cauciucurile Heidenau K60 Scout sunt OK pe asfalt dar si in off, cu conditia sa nu ai mari asteptari la urcat pe iarba uda sau pojghita de noroi. Cum spunea si un coleg ceva mai devreme, cu cramponate nu iti doresti sa mergi pe asfalt. Consum mic, (4,5% intr-o excursie combinata sosea pana pe Valea Oltului, o portiune din TET intre Lazaret si Voineasa, Oasa si inapoi la Cluj), Autonomie buna, intre 450-550 km., rezervorul fiind sub sa are centrul de greutate mai jos ce te ajuta in off road. Pe asfalt, comportament bun la drum lung,cuplu multumitor, pot intra in depasiri pastrand viteza a 6-a, protectie buna la ploaie si vant. In ciuda greutatii, cu siguranta poti sa o folosesti la mult mai mult decat drumuri forestiere Dar varianta optima este sa ai doua moto una usoara pentru padure iar una ceva mai grea dar sa poti merge pe ea pana la paduri mai indepartate si prietenoase. Oricum,senzatia pe care ti-o ofera o moto usoara, cu crampoane nu o ai nici cu una de 160-190kg. Dezavantajul principal la fierul acesta ramane pretul.
  14. Din Alba Iulia ar merita sa intri putin prin Apuseni: Zlatna Abrud Brad Tebea Vorta Ilia in locul variantei Orastie Deva ce e plictisitoare mai ales daca o faci pe autostrada. Drumul de la Tebea Vorta Ilia (706) e un drum interesant, asfaltat recent (asa parea anul trecut), ingust (cam o banda jumate). De la Ilia poti merge spre Deva Petrosani sau Lugoj Caransebes. Drumurile sunt OK iar la o medie de 300-400km pe zi pe calul tau nu prezinta probleme (de anul trecut de cand am fost au putut aparea gropi noi dar si s-au putut asfalta gropi vechi) :-) Felicitari pentru proiect si distractie maxima.
  15. Exista Padis si fără asfalt.
×
×
  • Creează nouă...