ITS Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 Moto: 954RR la care nu mai pornea ventilatorul, se reseta bordul de fiecare data cand luam contactul si alte probleme electrice. Am desfacut carena de la sa si am gasit asta: Cel mai plauzibil imi pare ca a fost un soarece, stiu sigur ca le place sa manance fire la modul asta...Mai pot fii si alte explicatii? Nici o siguranta nu era arsa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceCube Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 Culoarea aia peste fire (praful verde) se datoreaza din cate stiu prezentei apei peste contacte = scurtcircuit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ITS Postat Mai 16, 2010 Autor Share Postat Mai 16, 2010 pai firele erau izolate nu?...ce s-a intamplat cu izolatia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceCube Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 Ma gandeam ca ai avut vrun fir inadit (pus cu banda izolier pe el) tot se prelinge apa daca nu a fost izolat bine si cu simt de raspundere. Am incercuit cu rosu ce mi se pare a fi un izolier verde, sau e tot din cauza topirii ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ITS Postat Mai 16, 2010 Autor Share Postat Mai 16, 2010 nu era nici un fir innadit , toate firele erau in camasa lor de plastic si peste era izolir negru din fabrica...so apa cam 0 sanse sa faca ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 Arata ca si cum izolatia ar fi intrat in contact cu vreo substanta corodanta ... nu cumva prin apropiere trece furtunul de supra-plin de la baterie? Daca e asa, verifica integritatea furtunului si nu in ultimul rand starea bateriei si mai ales rata de incarcare a releului. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 Culoarea aia peste fire (praful verde) se datoreaza din cate stiu prezentei apei peste contacte = scurtcircuit Apa nu face scurt, are rezistenta electrica destul de mare, nu sa topesc firele din cauza asta. Cupru oxidat e verde, dar damage care poate fi observat in poze cred ca are la baza alte cauza (chimic, izolatie defecta local si apoi scurt, scurt in alt loc (sau alte cauza din care curent prin instalatie e mai mare decat nominal)). Mesaj completat Am incercuit cu rosu ce mi se pare a fi un izolier verde, sau e tot din cauza topirii ? Vad ca e un fir gros si verde mai la stanga in poza, cred ca de acolo e, doar s-a topit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 Gros si verde la honda = masa. Probabil ducea la regulatorul de tensiune. Oricare din fire, daca se incinge, poate provoca topirea partiala sau totala a izolatiei, ducand la un scurtcircuit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 (editat) Hondele sunt renumite pentru problemele lor electrice. Ca sa afli exact ce cabluri sunt, uita-te in manual. daca nu-l ai, descarca-l de aici: http://www.manualedereparatie.info/downloa...-reparatie.html Problemele astea electrice sunt in general: stator ars, releu de incarcare stricat, baterie. Pe 954 n-am avut inca decat statorul ars. Cabluri si relee prajite inca nu. verifica si toate sigurantele sa nu ai sigurante mai mari unde nu trebuie. Daca nu sare siguranta, se topeste cablul. Editat Mai 17, 2010 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.