Sari la conținut

V-Strom VS Varadero


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 84
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

asa arata un varadero incarcat,eu nu merg cu pasager de obicei

 

si nu se simte ca ai fi incarcat,indeferent daca esti la deal sau in depasire

post-43899-0-25813800-1326888760_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

e diferenta mare intre seria cu 5 viteze si cea cu 6 viteze (inafara de pret)ma intereseaza ca trage mai slab, sau se comporta total ciudat, am citit pe undeva de un rider care si-a schimbat varaderoul din cauza ca avea doar 5 viteze? ca doresc sa-mi schimb hornetelul si fiind fan al marcii tot la honda as ramane...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@vlady 80 incearca cu incredere daca ai ocazia varadero,sau dl-ul 1000.

mai e o problema:ce inaltime ai,varadero are saua lata,este inalta si centru de greutate sus,dar merge coborata un pic.

daca schimbi ta cu dl 650 cu 650 e cu totul alta discutie

 

varadero carburatie sau injectie?

 

Salut , pai ce sa zic sunt cam elefant adica am peste 1,80 si peste 100 de kg deci cred ca nu ar fi un impediment manevrarea lui Vardero , cat despre model visez la unul de dupa 2003 adica 6 viteze injectie .

Nu vreau sa fiu rautacios si nici subiectiv insa cred ca voi ramane tot in brand , adica Honda si voi alege Varadero , pe mine personal cei de la Honda m-au convins dupa ce am detinut doua motociclete din brandul lor .

 

La un moment dat aveam piticul cu TA de 700 , de ce spun pitic , pai era chiar un pitic am avut asa 600 din 97 si acum 650 din 2003 si ma gandeam sa mai am ceva intermediar pan la Varadero dar cred ca voi sari peste clasa intermediara .

 

De calarit calaresc 100% singur nu am pasager sotia nu impartaseste acelasi sentiment cu mine dupa un accident pe moto .

 

Ta 97

 

 

 

Actualmente cel de 6,5 din 2003

 

 

 

 

Visul meu ar trebuie sa arate cam asa daca se indeplineste .

 

 

 

 

:cheers: Stima

 

asa arata un varadero incarcat,eu nu merg cu pasager de obicei

 

si nu se simte ca ai fi incarcat,indeferent daca esti la deal sau in depasire

 

Stimabile este foarte frumoasa :cheers:

Editat de vlady_80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam baieti pt opinii, deja incepe sa mi se se contureze alegerea ;)

Cred ca voi merge intr-un final pe Strom sacrificand putin din confort pt motorizarea ceva mai "brutala", consumul o idee mai mic si greutatea ceva mai scazuta. In orice caz, inainte de a da cashu, o sa caut sa ma dau nitel cu ambele.

 

Ca tot am deschis topicul asta acum 2 ani, sa revin cu feedback - nu mi-am luat nici una nici alta :D M-am dat cu ambele, dar exceptand confortul, nici una nu m-a incantat, sa ma faca sa simt acel "ceva". Poate nu sunt inca pregatit sa renunt la sportivitate, dar cu siguranta peste ceva ani voi ajunge pe o motocicleta de genul asta :)

 

PS

Nu stiu daca e din cauza afinitatii pt brand si a motorizarii, dar parca m-am simtit ceva mai bine pe Strom dintre cele doua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu care tocmai ma pregateam sa intreb "initiatorul topicului ce si-a luat pana la urmaaaa?"

Eu zic sa renunti la sv oricum...unul din cele doua dorite de tine este mult mai practic!

 

depinde ce-i place omului pana la urma. daca lui ii place s-o traga de urechi din cand in cand s-ar putea ca SV-ul sa-i ofere tot ce vrea. Si eu sufar de aceiasi problema de asta zic. dar macar eu trec de pe 600cc si 94 cai pe 1000cc 98 cai.

daca era sa-mi iau v-strom 650 probabil ca cei 67 de cai ai 650-ului m-ar fi frustrat o perioada buna. hornetul meu de la 140km/h la 180km/h ajungea destul de repejor iar asta imi placea teribil :) . la v-strom 650 nu stiu daca ar fi la fel de simplu.

asa si comparatia SV 1000 cu v-strom 1000. poate ca cei 20 de cai fac diferenta :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@sorin-strom:multumesc,am luat moto din italia

@capone:nu stiu ce sa zic,vad ca nu ai dat inca sv-ul....(glumeam)eu am renuntat la 150 si ceva de cai pt reintoarcerea la confort(cu toate ca achizitionasem un suport de top+top case givi pt 954).dupa ceva "sapaturi" am renuntat repede la vstroama de 1000(alegerea mea)

 

dl 650 la mine nu a intrat in calcul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu peste ce ai dat despre vstrom -ul de 1000 de te-a răzgândit?

ceva probleme la injectie,aspectul(alegerea mea),vad ca se vand destul de greu,sunt f putine atat aici cat si in italia

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in odinea cronologica ...in 2009 am avut un V-strom 650 din 2005

in 2010-2011 am avut Varadero din 2004 pe injectie

in prezent un Ktm 990 adventure abs din 2007

in concluzie..ia-ti ceva de 1000 , 650-ul e introducerea, 1000 este placerea :)

 

frumoase toate 3 :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

depinde ce-i place omului pana la urma. daca lui ii place s-o traga de urechi din cand in cand s-ar putea ca SV-ul sa-i ofere tot ce vrea. Si eu sufar de aceiasi problema de asta zic. dar macar eu trec de pe 600cc si 94 cai pe 1000cc 98 cai.

daca era sa-mi iau v-strom 650 probabil ca cei 67 de cai ai 650-ului m-ar fi frustrat o perioada buna. hornetul meu de la 140km/h la 180km/h ajungea destul de repejor iar asta imi placea teribil :) . la v-strom 650 nu stiu daca ar fi la fel de simplu.

asa si comparatia SV 1000 cu v-strom 1000. poate ca cei 20 de cai fac diferenta :)

 

 

Cum ti se pare diferenta dintre Hornet si DL 1000? Ca putere sunt cam la fel, insa DL-ul are cam 35-40 Nm in plus la cuplu fata de hornet. Totusi, hornetul are motor sport, de CBR si rapoartele din cutie ii dau avantajul unui top speed putin mai mare fata de V-strom.

Ma intereseaza cum ti se par reprizele de acceleratie si elasticitate intre cele doua. Presupun ca v-stromul trage mult mai bine pana la o anumita viteza, si din ture mult mai joase, dar de exemplu, dupa 200 km/h hornetul il depaseste?

 

Eu de exemplu am mers cu CBR 600 F3 si pot sa zic ca pana in vreo 9-10000 de ture era cam lesinat, d-abia dup-aia incepea sa traga bine. Insa Varadero trage inca din 3000 de ture bine, iar de la 6000 la 8000 rupe. Cred ca e cam la egalitate cu CBR, daca nu putin mai tare pana in 160-200 km/h.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum ti se pare diferenta dintre Hornet si DL 1000? Ca putere sunt cam la fel, insa DL-ul are cam 35-40 Nm in plus la cuplu fata de hornet. Totusi, hornetul are motor sport, de CBR si rapoartele din cutie ii dau avantajul unui top speed putin mai mare fata de V-strom.

Ma intereseaza cum ti se par reprizele de acceleratie si elasticitate intre cele doua. Presupun ca v-stromul trage mult mai bine pana la o anumita viteza, si din ture mult mai joase, dar de exemplu, dupa 200 km/h hornetul il depaseste?

 

Eu de exemplu am mers cu CBR 600 F3 si pot sa zic ca pana in vreo 9-10000 de ture era cam lesinat, d-abia dup-aia incepea sa traga bine. Insa Varadero trage inca din 3000 de ture bine, iar de la 6000 la 8000 rupe. Cred ca e cam la egalitate cu CBR, daca nu putin mai tare pana in 160-200 km/h.

Nu prea poti compara Hornetul de 600 cu Stromul de 1000

Am avut Hornet de 600 din 2000, e bun doar pt oras, iar daca vrei doar pt oras mai bine iei un super moto. La drum lung te bat toate vanturile, ai turbulente si esti plin de muste de la piept in sus, in plus consuma prea mult daca ii duci in regim de 160-180 (peste 10%), iar mai mult de 200 eu nu am prins cu ea. Iar cu un SS iar nu o poti compara, am avut inaintea ei R6 si la un drum de 500 km in care am mers pe portiuni scurte (unde se putea) si cu 240 mi-a iesit consum de 6%

Acum in vara am sa-mi iau Varadero, abia astept :rolleyes:

Editat de Dane_Bad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Nu prea poti compara Hornetul de 600 cu Stromul de 1000

Am avut Hornet de 600 din 2000, e bun doar pt oras, iar daca vrei doar pt oras mai bine iei un super moto. La drum lung te bat toate vanturile, ai turbulente si esti plin de muste de la piept in sus, in plus consuma prea mult daca ii duci in regim de 160-180 (peste 10%), iar mai mult de 200 eu nu am prins cu ea. Iar cu un SS iar nu o poti compara, am avut inaintea ei R6 si la un drum de 500 km in care am mers pe portiuni scurte (unde se putea) si cu 240 mi-a iesit consum de 6%

Acum in vara am sa-mi iau Varadero, abia astept :rolleyes:

 

Confirm tot ce s-a spus mai sus despre Hornet. Am vrut sa vad cat poate maxim (autostrada Mako - Szeged), am dus-o la 220 si eram prea crispat ca sa mai am timp de facut cruci. Ma gandeam doar ca voi muri foarte prosteste... Ar fi avut nevoie indiscutabil de un amortizor de ghidon, dar, man, cam cat de gay ar fi sa strici asemenea piesa pe un Hornet de 600 :laugh:...

O motocicleta degeaba. Eu nu inteleg febra asta cu ele. Viteza ioc, putere ioc, confort ioc. Doar frana de motor mi-a placut la ea. Nu se compara cu CBR-ul 600 F4, care este mai misto ca pozitie si are ceva mai mult cohones.

Si eu am in calcul Varadero-ul de 1000 pe injectie si imi place mult topicul asta, dar inclin sa cred ca o sa prefer XX-ul pentru surplusul de viteza maxima (implicit viteza de tura mai mare), putere, idiot factor si pozitie mai agresiva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

xx si varadero sunt clase diferite

userul foxbat are un xx de vanzare in stare excelenta

 

Da, stiu, si imi cer scuze de off-topic.

Ceva mai on-topic (aceasta este intrebarea care ma "roade") :

Tie, fiindca ai venit de pe 954, iti ajunge puterea si viteza maxima si de tura mai in forta a Varadero-ului?

Poti sta cu ea constant la 150 viteza de croaziera? Nu iti este dor de exploziile de putere si viteza, brute, ale CBR-ului?

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am in calcul Varadero-ul de 1000 pe injectie si imi place mult topicul asta, dar inclin sa cred ca o sa prefer XX-ul pentru surplusul de viteza maxima (implicit viteza de tura mai mare), putere, idiot factor si pozitie mai agresiva.

Am cochetat si eu cu CBR 1100 XX, insa e strict asfalt si eu o mai dau prin aratura cateodata si atunci am optat pt Varadero, iar peste vreo 6 ani cand o sa mai scada pretul, imi iau CrossTourer-ul si cred ca cu aia o sa mor :bounce: fiindca 1200cmc, 4 in V cu 130 de cp e suficient :burnout: , in plus pozitia la un Adventure Touring mai ridicata e mai comoda fata de un Sport Touring

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...