offroadmaster Postat Mai 23, 2010 Share Postat Mai 23, 2010 Asa cum exista critici de tot felul m-am gandit ca poate ar fi de folos sa existe critici si in domeniul competitiilor moto. Si am sa incep(din pacate cu etapa de la Comanesti) unde am remarcat o MARE doza de amatorism in ceea ce priveste organizarea de asemenea competitii. Problemele au inceput de cand am ajuns in parcul moto care nu exista.Organizatorii au dat vina pe ploaie si au recunoscut ca nu se asteptau ca unii sportivi sa vina cu TIR-ul la cursa.Asa ca ne-au spus doar unde nu e voie sa parcam masinile,in rest,descurcati-va... Traseul...total neadecvat pentru conditiile atmosferice existente,nefacand altceva decat sa creeze o confuzie generala si sa determine unii sportivi sa plece acasa inainte de ziua finala. Am observat o tendinta gresita in randul organizatorilor de a confunda ENDURO cu TRIAL-ul. Bine inteles acest gen de intrecere nu are nimic in comun cu enduro mondial si astfel daca nu avem unde sa ne pregatim pt. acest gen de competitii cand incercam sa participam la o cursa de europene nu ne clasam in primii 10 sa nu mai vorbim de mondiale. Dar nu conteaza noi organizam extrem enduro gen REDBULL ROMANIACS si mai e un trend: Probabil organizatorii de la Comanesti au auzit de cursa de la Deva si si-au propus sa-i depaseasca in dificultatea traseului,doar ca spre deosebire de Comanesti la Deva timpul a fost frumos si organizarea profesionista,desi si acolo trseul lasa de dorit... In rest multe probleme,incepand de la inscrieri si pana la finalul competitiei ,probleme care au lasat un gust amar multor sportivi... Avand in vedere conditiile atmosferice exista posibilitatea ca toti sportivii,indiferent de clasa,sa mearga pe traseul de clasa C care era OK,urmand ca departajarea sa se faca in functie de turele parcurse si viteza fiecaruia. Ca sa nu mai spun ca s-ar fi putut face departajarea prin proba speciala pe traseul de la prolog. Dar in confuzia generala de dimineata nu i-a venit nimanui ideea... In rest au mai fost mici inconveniente cum ar fi cativa sportivi rataciti din cauza marcajelor si indicatiilor organizatorilor care au fost depasiti de situatie.Un post de control trecere aflat in ceata unde oficialii trebuiau sa te fluiere ca sa treci pe la ei. Cu siguranta am suparat cativa baieti care trebuie sa recunoastem au facut tot ce au putut si pe care-i sfatuiesc sa se consulte cu FRM si cu alti profesionisti in asemenea gen de competitii cum e Patrik care a organizat un prolog de nota 10 si-i rog sa ma scuze ca am indraznit sa-i critic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Mai 23, 2010 Share Postat Mai 23, 2010 Asa cum exista critici de tot felul m-am gandit ca poate ar fi de folos sa existe critici si in domeniul competitiilor moto. Si am sa incep(din pacate cu etapa de la Comanesti) unde am remarcat o MARE doza de amatorism in ceea ce priveste organizarea de asemenea competitii. Problemele au inceput de cand am ajuns in parcul moto care nu exista.Organizatorii au dat vina pe ploaie si au recunoscut ca nu se asteptau ca unii sportivi sa vina cu TIR-ul la cursa.Asa ca ne-au spus doar unde nu e voie sa parcam masinile,in rest,descurcati-va... Traseul...total neadecvat pentru conditiile atmosferice existente,nefacand altceva decat sa creeze o confuzie generala si sa determine unii sportivi sa plece acasa inainte de ziua finala. Am observat o tendinta gresita in randul organizatorilor de a confunda ENDURO cu TRIAL-ul. Bine inteles acest gen de intrecere nu are nimic in comun cu enduro mondial si astfel daca nu avem unde sa ne pregatim pt. acest gen de competitii cand incercam sa participam la o cursa de europene nu ne clasam in primii 10 sa nu mai vorbim de mondiale. Dar nu conteaza noi organizam extrem enduro gen REDBULL ROMANIACS si mai e un trend: Probabil organizatorii de la Comanesti au auzit de cursa de la Deva si si-au propus sa-i depaseasca in dificultatea traseului,doar ca spre deosebire de Comanesti la Deva timpul a fost frumos si organizarea profesionista,desi si acolo trseul lasa de dorit... In rest multe probleme,incepand de la inscrieri si pana la finalul competitiei ,probleme care au lasat un gust amar multor sportivi... Avand in vedere conditiile atmosferice exista posibilitatea ca toti sportivii,indiferent de clasa,sa mearga pe traseul de clasa C care era OK,urmand ca departajarea sa se faca in functie de turele parcurse si viteza fiecaruia. Ca sa nu mai spun ca s-ar fi putut face departajarea prin proba speciala pe traseul de la prolog. Dar in confuzia generala de dimineata nu i-a venit nimanui ideea... In rest au mai fost mici inconveniente cum ar fi cativa sportivi rataciti din cauza marcajelor si indicatiilor organizatorilor care au fost depasiti de situatie.Un post de control trecere aflat in ceata unde oficialii trebuiau sa te fluiere ca sa treci pe la ei. Cu siguranta am suparat cativa baieti care trebuie sa recunoastem au facut tot ce au putut si pe care-i sfatuiesc sa se consulte cu FRM si cu alti profesionisti in asemenea gen de competitii cum e Patrik care a organizat un prolog de nota 10 si-i rog sa ma scuze ca am indraznit sa-i critic. ca organizator pot sa spun doar atat,din criticile unora ca tine nu avem decat de invatat,ce nu exista,ce trebuie facut sau cum trebuie facut..sicer nici eu nu sunt deacord cu tendita asta de "romaniacsi"ca rupem concurentul in 2 indiferent de situatie..ca la anumite pasaje trebuie sa te dai jos de pe motor sau sa impingi nu este nici o problema,dar prea ajung cursele astea la extrem.deja deva nu avea nici o legatura cu hobby..traseul se putea opri fara probleme dupa 60 de km si erau toti multumiti fara doar si poate.. ps..in ceea ce priveste frm-ul la cursa de la deva in afara ca a trebuit sa le platesc licenta de sportiv,nu am mai vazut nici o miscare din parte lor..au venit,au luat banu'' si au plecat..apropos domnu olariu pe ce ramura sportiva a activat ca motociclist??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos_lz Postat Mai 23, 2010 Share Postat Mai 23, 2010 Cum adica traseul de la Deva a lasat de dorit?Din ce punct de vedere? Ca era prea greu? Enduro Panorama 2 nu a vrut niciodata sa fie o cursa de enduro clasica, unde se pune accent pe anduranta, viteza, constanta in mers, nu. aici a fost hard. Si daca erai mai atent la teren, ai fi vazut ca nu aveai unde sa faca organizatorii traseu usor,ca erai in creieri de munti, si etape de macadam nu avea farmec, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefan_bz Postat Mai 23, 2010 Share Postat Mai 23, 2010 In primul rand, zic si eu, ar fi de bun simt sa te semnezi, este mai profesional asa. Daca ma bag in topicul asta ma simt dator sa precizez ca nu am fost nici la deva si nici la comanesti nu am ajuns, dar am aflat, cred, destul de obiectiv, ce si cum a fost. Deva, greu, dar organizare buna si sentimentul ca per total a fost un concurs grozav. Comanesti... sa se mai linisteasca un pic apele, dar cu cine am vb nu parea deziluzionat, mai ales ca prognoza meteo a fost buna si toata lumea stia la ce sa se astepte din punctul asta de vedere. Ca sunt hard, ca traseele sunt altfel, ca este greu si poate nu totul extrem de profesionist facut... poate, dar nu uitati ca sunt niste cupe, fiecare cu specificul si regulamentul ei, nu etape de campionat national de enduro!!!! Parerea mea este ca f multi nici nu citesc regulamentul si prezentarea evenimentului, cu atentie, inainte, ptr a sti la ce sa se astepte si cum sa se pregateasca, ci vad o data in care se tine un concurs, locul si gata, hai acolo. Oricum in ultimul timp, anul trecut si anul acesta pana acum, am observat ca cea mai mare parte a nemultumirilor este legata de dificultatea traseelor, iar problema este ridicata de piloti... de hobby. Nu prea am auzit, de fapt eu personal nici nu am auzit, vreun pilot mai bun, avansat sa se planga de ceva la un concurs. Poate ca problema este tocmai aici, ca nu se organizeaza curse mai de hobby, dar inca o data, nu puteti acuza organizatorul ca vrea sa faca o cursa de un nivel tehnic mai ridicat, asta este, pe banii luii face traseul asa cum considera, daca stie sa il prezinte bine inainte, nu vad unde este problema. In campionat exista clasa C, hobby, nu vreau sa polemizez acum pe tema de ce nu sunt mai multe etape de campionat, ... asta este. Mi se pare ok sa se faca observatii, dar constructive, si eventual cu indicarea unor solutii dpdv personal cel putin, al celui care ridica problema. Dar deja treaba asta cu trasee grele pre a luat-o aiurea. Dar vara abia incepe, mai sunt multe concursuri si mai avem de vazut care va fi situatia. Baietii la Sibiu vad ca au facut si o clasa de Extrem, cred ca este fff interesanta. Sper ca acolo sa ne vedem, Stefan Asa cum exista critici de tot felul m-am gandit ca poate ar fi de folos sa existe critici si in domeniul competitiilor moto. Si am sa incep(din pacate cu etapa de la Comanesti) unde am remarcat o MARE doza de amatorism in ceea ce priveste organizarea de asemenea competitii. Problemele au inceput de cand am ajuns in parcul moto care nu exista.Organizatorii au dat vina pe ploaie si au recunoscut ca nu se asteptau ca unii sportivi sa vina cu TIR-ul la cursa.Asa ca ne-au spus doar unde nu e voie sa parcam masinile,in rest,descurcati-va... Traseul...total neadecvat pentru conditiile atmosferice existente,nefacand altceva decat sa creeze o confuzie generala si sa determine unii sportivi sa plece acasa inainte de ziua finala. Am observat o tendinta gresita in randul organizatorilor de a confunda ENDURO cu TRIAL-ul. Bine inteles acest gen de intrecere nu are nimic in comun cu enduro mondial si astfel daca nu avem unde sa ne pregatim pt. acest gen de competitii cand incercam sa participam la o cursa de europene nu ne clasam in primii 10 sa nu mai vorbim de mondiale. Dar nu conteaza noi organizam extrem enduro gen REDBULL ROMANIACS si mai e un trend: Probabil organizatorii de la Comanesti au auzit de cursa de la Deva si si-au propus sa-i depaseasca in dificultatea traseului,doar ca spre deosebire de Comanesti la Deva timpul a fost frumos si organizarea profesionista,desi si acolo trseul lasa de dorit... In rest multe probleme,incepand de la inscrieri si pana la finalul competitiei ,probleme care au lasat un gust amar multor sportivi... Avand in vedere conditiile atmosferice exista posibilitatea ca toti sportivii,indiferent de clasa,sa mearga pe traseul de clasa C care era OK,urmand ca departajarea sa se faca in functie de turele parcurse si viteza fiecaruia. Ca sa nu mai spun ca s-ar fi putut face departajarea prin proba speciala pe traseul de la prolog. Dar in confuzia generala de dimineata nu i-a venit nimanui ideea... In rest au mai fost mici inconveniente cum ar fi cativa sportivi rataciti din cauza marcajelor si indicatiilor organizatorilor care au fost depasiti de situatie.Un post de control trecere aflat in ceata unde oficialii trebuiau sa te fluiere ca sa treci pe la ei. Cu siguranta am suparat cativa baieti care trebuie sa recunoastem au facut tot ce au putut si pe care-i sfatuiesc sa se consulte cu FRM si cu alti profesionisti in asemenea gen de competitii cum e Patrik care a organizat un prolog de nota 10 si-i rog sa ma scuze ca am indraznit sa-i critic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
offroadmaster Postat Mai 24, 2010 Autor Share Postat Mai 24, 2010 In primul rand, zic si eu, ar fi de bun simt sa te semnezi, este mai profesional asa. Daca ma bag in topicul asta ma simt dator sa precizez ca nu am fost nici la deva si nici la comanesti nu am ajuns, dar am aflat, cred, destul de obiectiv, ce si cum a fost. Deva, greu, dar organizare buna si sentimentul ca per total a fost un concurs grozav. Comanesti... sa se mai linisteasca un pic apele, dar cu cine am vb nu parea deziluzionat, mai ales ca prognoza meteo a fost buna si toata lumea stia la ce sa se astepte din punctul asta de vedere. Ca sunt hard, ca traseele sunt altfel, ca este greu si poate nu totul extrem de profesionist facut... poate, dar nu uitati ca sunt niste cupe, fiecare cu specificul si regulamentul ei, nu etape de campionat national de enduro!!!! Parerea mea este ca f multi nici nu citesc regulamentul si prezentarea evenimentului, cu atentie, inainte, ptr a sti la ce sa se astepte si cum sa se pregateasca, ci vad o data in care se tine un concurs, locul si gata, hai acolo. Oricum in ultimul timp, anul trecut si anul acesta pana acum, am observat ca cea mai mare parte a nemultumirilor este legata de dificultatea traseelor, iar problema este ridicata de piloti... de hobby. Nu prea am auzit, de fapt eu personal nici nu am auzit, vreun pilot mai bun, avansat sa se planga de ceva la un concurs. Poate ca problema este tocmai aici, ca nu se organizeaza curse mai de hobby, dar inca o data, nu puteti acuza organizatorul ca vrea sa faca o cursa de un nivel tehnic mai ridicat, asta este, pe banii luii face traseul asa cum considera, daca stie sa il prezinte bine inainte, nu vad unde este problema. In campionat exista clasa C, hobby, nu vreau sa polemizez acum pe tema de ce nu sunt mai multe etape de campionat, ... asta este. Mi se pare ok sa se faca observatii, dar constructive, si eventual cu indicarea unor solutii dpdv personal cel putin, al celui care ridica problema. Dar deja treaba asta cu trasee grele pre a luat-o aiurea. Dar vara abia incepe, mai sunt multe concursuri si mai avem de vazut care va fi situatia. Baietii la Sibiu vad ca au facut si o clasa de Extrem, cred ca este fff interesanta. Sper ca acolo sa ne vedem, Stefan Am dat solutii ce s-ar fi putut face...citeste cu atentie. Totusi aceste cupe sunt competitii,nu? Au un clasament? Am auzit un pilot spunand ca la prima urcare "extrem" a stat o ora si jumatate pana i-a venit randul sa fie tras cu troliul sus si cand a ajuns sus avea ambreajul prajit si nu a mai putut continua cursa. Atunci intreb,Cine castiga aceste cupe? Cine are pile la baietii cu troliul sau cine cunoaste traseul si stie unde sa-si trimita staff-ul cu troliul...Ma intreb unde este performanta? Sau poate nu am citit regulamentul si conteaza micii si berea de dupa cursa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick boissy Postat Mai 24, 2010 Share Postat Mai 24, 2010 acest subiect e binevenit am retinut din comentariul tau mai multe critici legate de cursa de la deva si comanesti la deva am participat la cursa ca pilot la comanesti am ajutat la organizare: 1. pentru prolog 2.legat de marcarea traseului in ceea ce priveste comentariile tale 1.marcaj deva:sunt de parere ca ar fi putut fi marcat mai bine in special in intrsectii si "drum gresit" in primul tur in intersectii erau "impegati"care dirijau fiecare clasa pe propriul circuit (ca si anul trecut),ceea ce a functionat foarte bine in cea de-a 2a zi intersectiile au fost orgnizate diferit ,cu sageti pentru fiecare categorie,dar marcajul nu era suficient si nu se remarcau intersectiile legat de marcajul "drum gresit"nu exista (legat de acest subiect :exista in regulamentul FIM toate directivele legate de marcaj)personal consider ca acest sistem preluat de toate organizatiile occidentale de 50 de ani si-a dovedit eficacitatea comanesti: tinand cont de problemele intalnite la deva si in alte curse am propus organizatorilor sa ii ajut la marcaj circuitul a fost controlat de Liviu Bocarnea care mi-a confirmat ca acesta era marcat foarte bine si mai ales legat de intersectii in ceea ce priveste lipsa lor de profesionalism mi-as permite sa-ti atrag atentia asupra mai multor fenomene nu a plouat-a fost potop!din toate ipotezele catastrofice niciuna nu a prevazut potopul! vineri dimineata Ionut ne-a anuntat ca paraul ciobanus nu mai poate fi traversat cu moto si ca vor fabrica un pod din lemn!ceea ce a fost facut sambata dimeneata in urma ploilor care au continuat podul a devenit neexploatabil ;in plus un alt parau de care nu-mi amintesc numele a devenit impracticabil ceea ce a facut ca planul "b" sa fie inexploatabil organizatorii au avut de ales intre 2 solutii ori sa anuleze cursa ori sa marcheze 10 km de circuit in urgenta ceea ce a fost facut!!! ma gandesc ca intradevar aceasta portiune nu a fost suficient marcata (au lucrat 7 zile sa marcheze cei 60 km ai circuitului ) legat de gradele de dificultate ale circuitului sunt de aceeasi parere ca organizatorii sufera de sindromul "romaniacs" din toate participarile mele la romaniacs nu am impins niciodata pus cap la cap, cat in prima urcare de la deva! legat de prima bucla de extrem din comanesti le-am propus sa nu o introduca in caz de ploaie a intervenit si fenomenul ATV care a distrus complet si ultimul "grip" sunt de parerea lui Stefan ca legat de semnatura ta ar fi bine de stiut cine esti PS e mai usor de criticat decat de facut si cu aceeasi ocazie tin sa le multumesc tuturor organizatorilor chiar daca nu sunt mereu de acord cu "filozofia" lor legata de curse Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stilgar Postat Mai 24, 2010 Share Postat Mai 24, 2010 fost la comanesti si lipsit la deva deci nu pot face comparatie dar : intradevar nasol cu parcare. eu personal am 4x4 asa ca ma descurc alti au trbuit impinsi confuzia de la start care deja e din punctul meu de vedere carcteristica curselor cu ploaie participarea frm care mi-a luat banii si a "uitat" sa-mi dea chitanta... traseul a fost de facut, era grip cu ceva zone mai grele prin padure. piatraaaaaaaaaaaaaaaaaaaa de m-am saturat si care mi-a pus capac , a fost motivul ptr care nu am mai stat si duminica. nu am reusit decat un tur si am cedat fizic. organizare 8/10 traseu 9/10 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M!rra Postat Mai 24, 2010 Share Postat Mai 24, 2010 Stim cu totii sa criticam... dar sa fim obiectivi si macar sa invatam din greselile ... Cateva pareri personale referitor la concursu din Comanesti. - frumoasa zona, trasee deosebite si destul de dificile... dar care trebuie parcurse in conditiile potrivite. pe asa vreme(prognozata) ar fi trebuit sa aiba mai multe trasee de rezerva.... sau macar idei. - marcajul a fost dupa parerea mea f bun... iar prologul de exceptie datorita lui Patrick...chiar daca terenul era ud. - inscrierea a durat f f f mult... (cred ca am stat in picioare 2 ore)...cei de la secretariat nu erau organizati si informati mai deloc. - traseul de hobby era ok chiar si pe potopul acela... dar traseul de extrem a fost la propriu extrem... ca sa nu zic imposibil. Nu prea am mai vazut concursuri unde sa fii obligat sa urci motoreta cu sfoara si ajutat de inca 2-3 persoane. Pe langa faptul ca acea portiune era IMPOSIBILA de trecut cu propriile puteri... trebuia sa mai stai si la rand. - din cate am inteles de la coechipier ... sa modificat traseul in timpul concursului. mai concret.... dupa ce a intrat pe bucla de extrem si a facut o anumita urcare... respectivu arbitru de sus ia spus ca acea bucla s-a inchis si ca nu trebuia so faca . !?!?!? tot in timpu concursului... in timp ce escaladam la coarda... ni se spune ca nu mai treb sa facam ink 3 ture de extrem ci doar 2 de hobby... -referitor la ce zicea stefan_bz.... riderii de la profi probabil nu se pling pt ca i-si permit...au bani, au sponsori , au timp... mai era o discutie pe forum...despre motivarea riderilor si cei buni sa nu se mai dea la clasa hobby. am mers pe aceeasi ideea si mam inscris si eu la categ A ...dar nu s-a dovedit a fi o idee inspirata din cauza traseului aproape imposibil si pagubelor obtinute dupa avea tura. am vrut sa demonstrez ca poti face rezultate bune si fara bani si antrenamente dar din pacate pe asa vreme si traseu nu poti demonstra multe. -desi duminica vremea a fost frumoasa, aproape jumatate din rideri au abandonat ... atat din cauza terenului dar si a organizarii... au considerat ca nu se merita sa-si rupa gatu' si motoru pe un asa traseu... Per total a fost o experienta buna dar cam scumpa. Ar trebui ca traseele sa fie gandite si pt vreme foarte proasta. Speram ca la anul sa fie Mult la bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefan_bz Postat Mai 24, 2010 Share Postat Mai 24, 2010 (editat) Am dat solutii ce s-ar fi putut face...citeste cu atentie. - scuze daca am inteles ceva gresit Totusi aceste cupe sunt competitii,nu? Au un clasament? - da, sunt competitii de ENDURO (nu rally raid sau offroad..), anuntate in prealabil cu trasee dificile Am auzit un pilot spunand ca la prima urcare "extrem" a stat o ora si jumatate pana i-a venit randul sa fie tras cu troliul sus si cand a ajuns sus avea ambreajul prajit si nu a mai putut continua cursa. - poate ca pilotul respectiv trebuia sa merga la hobby, se dadea mult mai relaxat si nici nu isi mai strica ambreiajul Atunci intreb,Cine castiga aceste cupe? Cine are pile la baietii cu troliul sau cine cunoaste traseul si stie unde sa-si trimita staff-ul cu troliul... - acum, ii poti acuza pe ervin, babes, tudorel, misu, ovidiu.... de asa ceva??? cred ca pur si simplu au putut sa treaca pe acolo, cu chinuiala mai multa sau mai putina asta este Ma intreb unde este performanta? - eu unul consider ca performanta, la un concurs de enduro, anuntat cu trasee mai tari, la clasa extrem (!!! nu hobby), cronometrat cap coada, este in primul rand sa parcurgi toate sectiunile, sa treci peste tot, si apoi, si mai sus, la clasament, departajarea se face, normal, si in functie de cat de repede treci pe acolo. nu cred ca performanta la un astfel de concurs consta in cat de tare tragi gazul pe poteca. Sau poate nu am citit regulamentul si conteaza micii si berea de dupa cursa? - pai conteaza si atmosfera nu, mare parte a celor care vin la cupe nu vin ptr podium si puncte in campionat. Cat despre "acea" urcare, mi s-a povestit ca a fost destul de grea, poate ca fiind si conditiile meteo care au fost, organizatorii ar fi trebuit sa nu o mai includa in traseu, dar pe de alta parte stau sa ma gandesc ca toata lumea stia prognoza, plus ca la fata locului se vedea in ce fel se prezinta traseul si concluzia era simpla, daca organizatorii au anuntat ca va fi destul de tare, pe uscat, este clar ca in acea situatie va fi f tare, la extrem ma refer. Atunci, cel putin eu unul, m-asi fi inscris la hobby ca sa fiu mai linistit, sau mergeam tot pe extrem cu riscurile de rigoare asumate. Pentru mine sunt 2 variante: daca ma simt de extrem,ma duc pe acolo, daca vreau sa vad cum este pe extrem, iarasi ma duc pe acolo si... fac ce pot, nu am pretentia sa-i bat pe ervin, babes, si multi altii (da multi, ptr ca nivelul a crescut f mult la noi in ultimii 2 ani), ci sa vad cat si cum ma tine pe mine pe acolo si daca reusesc sa termin sa fiu mandru de puterile mele. Si oricum, stilul acesta "romaniacs", de ce sa nu fim drepti, a luat o amploare fff mare, si sunt multi, chiar si la noi dornici sa se "lupte" cu el si care prefera acest gen de concurs. Pentru ceilalti, exista campionatul national de enduro, cu 3 clase !!!! si clasa hobby la aceste evenimente. Deci, unde este problema? Toate cele bune, Stefan Editat Mai 24, 2010 de stefan_bz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Mai 24, 2010 Share Postat Mai 24, 2010 Cred ca toti au de spus cateva cuvinte pe tema acestui concurs Comparand cu anul trecut, traseul a fost unul foarte frumos, mai putin bucla extrema unde cred ca am impins motocicleta in jur de 3 ore. Problema nu cred ca a fost numai a mea, fiindca inteleg ca numai Ervin a trecut acolo pe roti si asta doar in prima tura deoarece dupa primii 3 concurenti cred ca nu mai trecea nici David Knight prin ramaturile care s-au facut. Povestea cu vremea nu mai este o scuza deoarece s-a stiut cu o saptamana inainte ca va ploua in continuu, am avut chiar o interventie pe topicul concursului cu 5 zile inainte, sugerand organizatorilor variante de back-up. Din punctul meu de vedere exista o varianta extrem se simpla de a evita aceste probleme si anume, cu 2 ore inainte de concurs trebuie trimis un rider mediu (pentru categoria respectiva) sa vada daca traseul este practicabil. A existat o tentativa, a plecat Liviu Bocarnea dar mult prea tarziu, cu 10 min inainte de start...=0, nu se mai poate face nimic. Inscrierea sub orice critica, au fost concurenti care au stat 2 ore sa se inscrie. Puncte pozitive acum , traseul foarte bun, cu de toate si FOARTE bine marcat. Organizatori implicati, chiar Bogdan s-a chinuit cot la cot cu concurentii pe urcarea buclucasasa (cu coarda) lucru care a mai inmuiat atmosfera. Prolog interesant si bine pus la punct. Una peste alta, daca ar fi fost vremea buna cred ca toata lumea era multumita. Ne vedem si la anul. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
clau_84 Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 eu am fost la deva si aveam de gand sa particip la hobby dar cum nu or avut am mers la B, cursa am terminat-o cu un timp de 2 ori mai slab decat primul ajuns dar asta e...... ceea ce romanii nu vor sa inteleaga este ca enduro nu insemana RedBull Romaniacs........ enduro inseamna cursa la cronometru, nu sa impingi sau sa tragi sau sa ridici motoru de jos.... si in acest siprit ar trebui organizate concursurile care mai ales ca nici nu sunt in nici un campionat si se merge de placere ideea mea este sa incercam sa invatam de la cei care fac treaba asta de zeci de ani si sa facem enduro enduro si nu enduro trial sper ca si organizatorii de cupe sa nu se mai intreaca cine face cel mai greu traseu ci cine face cel mai frumos traseu si are cea mai buna organizare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 @ offroadmaster - e foarte bine sa aducem critici constructive; asa ca zic si eu ca si Stefan - e mai bine sa te prezinti ca sa continuam discutiile si la bere la urmatoarele concursuri Legat de cursa de la Comanesti eu zic: La plusuri: - traseu foarte OK - progres maaaaare fata de traseu de anul trecut - de dificultate medie, nu hard - si pentru cei care nu sunt de acord le amintesc ca traseul a fost facut in ambele zile de toate cele 4 fete; prietenul meu Andrei care face enduro din noiembrie l-a facut deasemenea in ambele zile. - marcaj bun - o problema acolo in creasta - mentionata si de offroadmaster - insa cam toti s-au prins repede; a mai fost o portiune unde apareau marcaje KTM pe traseul de hobby, iar la briefing se spusese ca marcajele ktm sunt doar e extrem. - atitudinea organizatorilor - au facut tot ce au putut ca totul sa iasa cat mai bine in conditiile in care a plouat de a rupt - locatia excelenta - daca nu ploua atat, era absolut superb. La minusuri: - inscrierea anevoioasa - s-a stat foarte mult la coada - confuzie cu accesul in zona de parcare/campare - trebuia scoasa bucla de extrem din prima zi Eu voi veni cu placere si la anu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Dexter Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 si... veniti si voi la enduro peisagistic ? ne plimbam, admiram frumusetile patriei, facem poze... daca vedem un "deal" frumos urcam pe el sa facem "maiestrie"... nimeni nu vrea sa demonstreze ca el e popa-n sat, nu mergem la limita, nu ne accidentam... si clar nu ies discutii... ps. enduro peisagistic nu inseamna ca ne dam ca pensionarii pe forestiere. totusi, am intalnit o data un neamt iesit la pensie care se plimba prin crestele muntilor cu un dr650... daca ne comparati cu alde astia, suntem onorati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.