Sari la conținut

Ural ...de Ce Nu Fuge Cu Mai Mult De 70-80km/h ?


scaf
 Share

Postări Recomandate

salut ... am si eu o nelamurire : uralul meu se simte bine (ca turatie a motorului ) undeva la 60 km / h in treapta a IV-a ...desi , am desfacut grupul si pinionul si coroana sunt de 9 cu 35 (am inteles ca asta e de solo ) ....daca incerc sa ma dau la ea merge binisor si cu 70 dar deja la 80 o simt cum se chinuie rau de tot .... nu stiu ce as putea sa-i fac ! (sa fie din ambreiaj ? ...cum il verific daca patineaza ? ), pinioanele din cutia de viteaza de la treapta a-IV-a sa imi trebuiasca de alt raport ..+ ca atunci cand este rece intra usor in pct mort dintre a I-a si a- II-a dar cum merg cativa Km ...nici de-a dracului nu mai vrea, ori a a -I-a ori a -II-a ....pana o pun eu la pct mort ...se da verde la semafor ....

 

 

please help !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica avansul. Incearca sa-l maresti/micsorezi si vezi cum se comporta.

E posibil sa ai si centrifugalul prost (sa nu ai arcurile bune) si atunci curba de avans e proasta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica avansul. Incearca sa-l maresti/micsorezi si vezi cum se comporta.

E posibil sa ai si centrifugalul prost (sa nu ai arcurile bune) si atunci curba de avans e proasta.

 

 

intra-adevar ca arculetele nu imi par asa de faine ...adika unul este m ai tare decat celalalt dar ...chiar sa aibe efecte asa de nasoale ? adika sa scada randamentul intr-atat ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intra-adevar ca arculetele nu imi par asa de faine ...adika unul este m ai tare decat celalalt dar ...chiar sa aibe efecte asa de nasoale ? adika sa scada randamentul intr-atat ?

 

Deci asa e: unul e mai tare ca celalalt.

 

Pune avans de nepra. Am rupt doua centrifugale de ural pe nepra. Dar 100-120kmph!!!. Pe la 120 cedau. Demostene si mrBig stiu cat ma chinuiam: arc de pix ... etc.

 

Pana am pus de nepra! Mult mai robust.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din ce stiu eu arcurile asa trebuie sa fie... adica unul mai tare si unul mai slab.....

 

 

pai si atunci ce gatu' masii are ? :disappointed: oricum la vedere par in regula ... si oricum chiar si asa ma gandesc ca sa scada randamentul intr-atat ..parca e prea mult .... dar cum pot sa-mi dau seama daca patineaza ambreiajul ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Repet: modifica avansul si vezi cum se comporta.

 

 

pai asta a fost printre primele chestii care le-am facut ...am pus volanta la pct la pct si am reglat avansul , l-am dat mai tare .... dejeaba ...eu postez (cer ajutorul ) in momentul in care nu stiu ce masa sa-i mai fac ca poate s-au mai lovit si altii de acceasi buba ...si nu-mi da mie prin cap ce sa-i fac ...oricum e bizar rau

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai asta a fost printre primele chestii care le-am facut ...am pus volanta la pct la pct si am reglat avansul , l-am dat mai tare .... dejeaba ...eu postez (cer ajutorul ) in momentul in care nu stiu ce masa sa-i mai fac ca poate s-au mai lovit si altii de acceasi buba ...si nu-mi da mie prin cap ce sa-i fac ...oricum e bizar rau

 

 

nu te lua dupa volanta incearca in mai multe pozitii si vezi unde merge mai bine.... ca la nepra mea nu merge bine deloc ldaca o trag la punct... am reglato pana am adus-o in pozitia care se simte mei bine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact, si la mine merge prost daca o reglez "la punct".

In cazul meu, de la punct tb sa-i mai micsorez avansul vreo 5 grade.

Motivele: piesele rusesti + jocurile din sistem.

 

Cand am luat-o era "la punct" si nu tragea de loc mai sus de 3000 de ture. Cu centrifugalul vechi o reglasem de zbura dupa 3000 de ture, iar acum trage bine uniform pe toata plaja de turatiii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmm... postez din pacate nu ca sa ajut, dar pot spune ca si eu am aceasta problema la MZ ETZ 250...... si cred ca e tot din aprindere......... ma rog,...... avans...... beleaua e ca nu stiu sa-l reglez. Oricum, cred ca de la asta e la amandoi beleaua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce-mi plac mie astia care se semenaza... :crack: :disappointed:

 

Unul din arcuri e mai gros decat celalalt. Nu te juca la arcurile de avans ca nu le nimeresti.

Daca nu iti da rateuri si merge uniform nu e avansul!

 

Tu ai 99% centrifugal de Nipru pe ea, putine au venit cu de-ala de Ural, care e total diferit si foarte prost.

Zii tot: scoate fum, consuma ulei, are compresie? Bujia e bruna?

Primul lucru si cel mai sigur fa o verificare de compresie. Ordinea clasica la o reparatie calumea: compresie, aprindere, carburatie.

Cutia e normal sa faca asa, asa face la toate Uralele, mai ales la astea noi, te vei obisnui, macar e solida.

 

Poate ai carburatorele limitate :sick: , am mai vazut. Are niste opritoare sa nu urce sertarul pana sus.

Din cate cred e o problema de mecanica:-cum ar fi din cabluri, poate nu trag pana sus, verifica mai intai partea mecanica ce controleaza motorul.

 

Vino incoa sa ma uit la ea. Sau du-te la Rabinu, mesterul Uralelor.

 

 

 

Sa fii iubit:

Aleko

 

Duamne ce penibil e sa te semnezi sub fiecare rahat de mesaj.

 

PS: nu te sdescuraja, dupa ce il faci odata calumea tine mult timp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...