scaf Postat Iulie 12, 2006 Share Postat Iulie 12, 2006 salut ... am si eu o nelamurire : uralul meu se simte bine (ca turatie a motorului ) undeva la 60 km / h in treapta a IV-a ...desi , am desfacut grupul si pinionul si coroana sunt de 9 cu 35 (am inteles ca asta e de solo ) ....daca incerc sa ma dau la ea merge binisor si cu 70 dar deja la 80 o simt cum se chinuie rau de tot .... nu stiu ce as putea sa-i fac ! (sa fie din ambreiaj ? ...cum il verific daca patineaza ? ), pinioanele din cutia de viteaza de la treapta a-IV-a sa imi trebuiasca de alt raport ..+ ca atunci cand este rece intra usor in pct mort dintre a I-a si a- II-a dar cum merg cativa Km ...nici de-a dracului nu mai vrea, ori a a -I-a ori a -II-a ....pana o pun eu la pct mort ...se da verde la semafor .... please help ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat Iulie 12, 2006 Share Postat Iulie 12, 2006 Verifica avansul. Incearca sa-l maresti/micsorezi si vezi cum se comporta. E posibil sa ai si centrifugalul prost (sa nu ai arcurile bune) si atunci curba de avans e proasta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scaf Postat Iulie 12, 2006 Autor Share Postat Iulie 12, 2006 Verifica avansul. Incearca sa-l maresti/micsorezi si vezi cum se comporta. E posibil sa ai si centrifugalul prost (sa nu ai arcurile bune) si atunci curba de avans e proasta. intra-adevar ca arculetele nu imi par asa de faine ...adika unul este m ai tare decat celalalt dar ...chiar sa aibe efecte asa de nasoale ? adika sa scada randamentul intr-atat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Iulie 12, 2006 Share Postat Iulie 12, 2006 da, avansul conteaza ffff. mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scaf Postat Iulie 12, 2006 Autor Share Postat Iulie 12, 2006 da, avansul conteaza ffff. mult voi ce arculete folositi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Iulie 12, 2006 Share Postat Iulie 12, 2006 intra-adevar ca arculetele nu imi par asa de faine ...adika unul este m ai tare decat celalalt dar ...chiar sa aibe efecte asa de nasoale ? adika sa scada randamentul intr-atat ? Deci asa e: unul e mai tare ca celalalt. Pune avans de nepra. Am rupt doua centrifugale de ural pe nepra. Dar 100-120kmph!!!. Pe la 120 cedau. Demostene si mrBig stiu cat ma chinuiam: arc de pix ... etc. Pana am pus de nepra! Mult mai robust. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
duc Postat Iulie 12, 2006 Share Postat Iulie 12, 2006 din ce stiu eu arcurile asa trebuie sa fie... adica unul mai tare si unul mai slab..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scaf Postat Iulie 12, 2006 Autor Share Postat Iulie 12, 2006 din ce stiu eu arcurile asa trebuie sa fie... adica unul mai tare si unul mai slab..... pai si atunci ce gatu' masii are ? oricum la vedere par in regula ... si oricum chiar si asa ma gandesc ca sa scada randamentul intr-atat ..parca e prea mult .... dar cum pot sa-mi dau seama daca patineaza ambreiajul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat Iulie 12, 2006 Share Postat Iulie 12, 2006 Repet: modifica avansul si vezi cum se comporta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scaf Postat Iulie 12, 2006 Autor Share Postat Iulie 12, 2006 Repet: modifica avansul si vezi cum se comporta. pai asta a fost printre primele chestii care le-am facut ...am pus volanta la pct la pct si am reglat avansul , l-am dat mai tare .... dejeaba ...eu postez (cer ajutorul ) in momentul in care nu stiu ce masa sa-i mai fac ca poate s-au mai lovit si altii de acceasi buba ...si nu-mi da mie prin cap ce sa-i fac ...oricum e bizar rau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
duc Postat Iulie 12, 2006 Share Postat Iulie 12, 2006 pai asta a fost printre primele chestii care le-am facut ...am pus volanta la pct la pct si am reglat avansul , l-am dat mai tare .... dejeaba ...eu postez (cer ajutorul ) in momentul in care nu stiu ce masa sa-i mai fac ca poate s-au mai lovit si altii de acceasi buba ...si nu-mi da mie prin cap ce sa-i fac ...oricum e bizar rau nu te lua dupa volanta incearca in mai multe pozitii si vezi unde merge mai bine.... ca la nepra mea nu merge bine deloc ldaca o trag la punct... am reglato pana am adus-o in pozitia care se simte mei bine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat Iulie 13, 2006 Share Postat Iulie 13, 2006 Exact, si la mine merge prost daca o reglez "la punct". In cazul meu, de la punct tb sa-i mai micsorez avansul vreo 5 grade. Motivele: piesele rusesti + jocurile din sistem. Cand am luat-o era "la punct" si nu tragea de loc mai sus de 3000 de ture. Cu centrifugalul vechi o reglasem de zbura dupa 3000 de ture, iar acum trage bine uniform pe toata plaja de turatiii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Betrayal Postat Iulie 14, 2006 Share Postat Iulie 14, 2006 Hmm... postez din pacate nu ca sa ajut, dar pot spune ca si eu am aceasta problema la MZ ETZ 250...... si cred ca e tot din aprindere......... ma rog,...... avans...... beleaua e ca nu stiu sa-l reglez. Oricum, cred ca de la asta e la amandoi beleaua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Iulie 14, 2006 Share Postat Iulie 14, 2006 eu ce sa mai zic ma la M72 care nu are nici o urma de centrifugal? oricum cu cat o alergi mai tare maresti sansele de a rupe ceva in motor/cutie/etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iulie 15, 2006 Admin Share Postat Iulie 15, 2006 Ma,io cred ca nu tine de mecanica.. Du-te cu ea la munte si da-ti drumu' de sus sa vezi ce zboara.. Sa fii iubit.. Luigi Vicol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iulie 15, 2006 Share Postat Iulie 15, 2006 Ce-mi plac mie astia care se semenaza... Unul din arcuri e mai gros decat celalalt. Nu te juca la arcurile de avans ca nu le nimeresti. Daca nu iti da rateuri si merge uniform nu e avansul! Tu ai 99% centrifugal de Nipru pe ea, putine au venit cu de-ala de Ural, care e total diferit si foarte prost. Zii tot: scoate fum, consuma ulei, are compresie? Bujia e bruna? Primul lucru si cel mai sigur fa o verificare de compresie. Ordinea clasica la o reparatie calumea: compresie, aprindere, carburatie. Cutia e normal sa faca asa, asa face la toate Uralele, mai ales la astea noi, te vei obisnui, macar e solida. Poate ai carburatorele limitate , am mai vazut. Are niste opritoare sa nu urce sertarul pana sus. Din cate cred e o problema de mecanica:-cum ar fi din cabluri, poate nu trag pana sus, verifica mai intai partea mecanica ce controleaza motorul. Vino incoa sa ma uit la ea. Sau du-te la Rabinu, mesterul Uralelor. Sa fii iubit: Aleko Duamne ce penibil e sa te semnezi sub fiecare rahat de mesaj. PS: nu te sdescuraja, dupa ce il faci odata calumea tine mult timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.